avstemning

Burde Becchio spille fra start mot Barnsley?

Ja
Nei
Usikker

Skrevet av Emne: Burde Becchio starte i dag?  (Lest 6837 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Re: Sv: Burde Becchio starte i morgen?
« Svar #30 på: November 26, 2011, 15:49:52 »
Nei. Becchio er ikke i kampform, og Keogh har ikke spilt seg ut av laget.

Så du vil at Becchio skal lånes ut slik at han kommer i kampform, eller?

auren

Jeg mener bestemt å huske at vi har et reservelag?

-LeifO

Moderatortroll.

Eeh. Nei. Vi har ingen reservelag. Men vi arrangerer jo treningskamper i ny og ne. Men dette er jo stort sett kamper med lavt tempo. For å bli skikkelig matchfit må Becchio spille A-lagsfotball. Og Grayson er helt enig med meg i dag  :)

auren

Eeh. Selvfølgelig har vi reservelag. Det er bare ikke med i reservelagsligaen.

Tomato, potato...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #31 på: November 26, 2011, 15:51:56 »
Grayson har hørt på oss, Becchio starter..

Jeg stemte for at han skulle starte men jeg forventer ikke så mye. Becchio har virket veldig "lost" i den mer forutsigbare spillestilen vi har lagt oss til etter at Gradel forsvant.
Jon R.

Andersen

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #32 på: November 26, 2011, 15:53:19 »
Beccio starter  :D flott håper han kliner til fra start . Da har SG overasket meg litt i dag.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #33 på: November 26, 2011, 16:12:09 »
Skulle ikke forundre meg meg om SG stiller med det samme gamle mannskapet i dag, minus O Dear , og lar Beccio  Nunez slippe til i løpet av kampen. Større overaskelser i vente ? tror ikke det.
Grayson har en forkjærlighet for kontinuitet og lite bytter. Men se på storlagene - scum, shitty, RM, Barca


Nå så jeg litt på Nytt på Nytt i går og hvis du skulle vært korrekt i reglen med scum, shitty etc burde du fortsatt med Real Madritt og Bæsjelona.  Du kunne også avsluttet med Liverpoo, men det er vel ikke et storlag lengre?
Gjerne for meg! Men poenget er der allikevel!

Absolutt!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #34 på: November 26, 2011, 18:03:17 »
NEI!!

Leedsfan

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #35 på: November 26, 2011, 18:08:45 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #36 på: November 26, 2011, 18:09:58 »
BURDE BECCHIO STARTET?
Rogaland Whites

Leedsfan

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #37 på: November 26, 2011, 18:14:27 »
BURDE BECCHIO STARTET?

Tjanei, nå spiller jo hele laget en møkkakamp. Hadde de 10 andre spilt knallbra så kanskje Becchio hadde putta..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #38 på: November 26, 2011, 18:21:41 »
Ja, han burde det. Skaffet oss et ferdigscora frisparkmål gjorde han også  :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #39 på: November 26, 2011, 18:32:33 »
Ja, han burde det. Skaffet oss et ferdigscora frisparkmål gjorde han også  :D

auren

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mY16UVlS3TE
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #40 på: November 26, 2011, 18:38:58 »

Leedsfan

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #41 på: November 26, 2011, 18:49:33 »
NEI!!


Du har rett igjen...;)
takk

keogh er mye mye bedre!!

Tja, han har ikke akkurat spilt fletta av noen midstoppere de siste kampene.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #42 på: November 26, 2011, 18:52:30 »
Han fikk sjansen, beviste vel ingenting i dag.

Hallgeir *

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #43 på: November 26, 2011, 19:14:09 »
Han fikk sjansen, beviste vel ingenting i dag.

Det var vel få andre som gjorde det heller. Dagens kamp ga neppe svar på spørsmålet i tråden her.
Super Leeds since 1968

Andersen

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #44 på: November 26, 2011, 19:17:41 »
Nei var vel ingen som fremhevet seg spesiellt i dag, bortsett fra personen som denne tråden handler om da, det var vel han som fikk frisparket som gjorde at vi reduserte.

RoarG

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #45 på: November 26, 2011, 19:19:13 »
Kanskje han kan omskoleres til midtstopper ;)? Blir sikkert en forsterkning.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Andersen

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #46 på: November 26, 2011, 19:21:41 »
Alt av forslag tas i mot med takk! Send dem gjerne videre til SG og KB. :D

Tom S

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #47 på: November 26, 2011, 20:00:52 »
Becchio bør få tillit frå start mot Forest igjen på tysdag, og mot Millwall, Watford o.s.v.

Blir for dumt droppe han etter denne kampen, da snakker vi iallefall om å drepe moralen hos spillerene.

Becchio var vår toppskårer i fjor, og fortener ein run i laget framover. Er han "ubrukelig" etter 6-8 kamper, ja da kanskje han må på benken igjen.
COME ON LEEDS !!

TK20

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #48 på: November 26, 2011, 21:04:47 »
Becchio bør få tillit frå start mot Forest igjen på tysdag, og mot Millwall, Watford o.s.v.

Blir for dumt droppe han etter denne kampen, da snakker vi iallefall om å drepe moralen hos spillerene.

Becchio var vår toppskårer i fjor, og fortener ein run i laget framover. Er han "ubrukelig" etter 6-8 kamper, ja da kanskje han må på benken igjen.

Har du også begynt å si "ja da" nå?  ;D

Gufrias

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #49 på: November 27, 2011, 08:41:19 »
NEI!!

Fordelen med etterpåklokskap er at du vet hvordan det gikk.

Men vi vil aldri få vite hvordan det ville ha gått om Keogh hadde startet i stedet. Ville han, i motsetning til Becchio, ha påvirket Sam slik at han ikke mistet ballen i forkant av 0-1? Ville han ha plaget motstandernes forsvar i filler, slik han gjorde i september, men ikke har gjort på en stund?

Nei... Det er nok fortsatt ikke mulig å si sikkert at det ene var riktig og det andre var galt.
Fotball er ikke matematikk. (Litt synd, på en måte, for ellers kunne jeg ha spilt på høyt nivå. Men kanskje ikke så synd på de fleste andre måter.)
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #50 på: November 27, 2011, 12:56:34 »
Becchio er et arbeidsjern med en strålende evne til å være på rett sted til rett tid inne i boksen. Dessverre har han ingen ekstremferdigheter og liten eller ingen evne til å skape målsjanser på egenhånd. Slik laget spiller nå med forutsigbare trekk, manglende bevegelse-gjennombrudd- løp inn i boksen virker han bare hjelpeløs. Vi mangler rett og slett spilletyper som kan spille Becchio god. Jeg ser et klart potensiale i White og Howson som vi for tiden ikke klarer å utnytte, men først og fremst mangler vi en spiller med den nødvendige x-faktoren i angrepsrekka vår.
Jon R.

kalle_92

  • Gjest
Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #51 på: November 27, 2011, 12:57:58 »
men først og fremst mangler vi en spiller med den nødvendige x-faktoren i angrepsrekka vår.
Ala Beckford eller Gradel? Savner også en slik spiller.

Leedsfan

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #52 på: November 29, 2011, 21:56:26 »
Just fawking love it.... Becchiooooooooooooooooooo
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hobben

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #53 på: November 29, 2011, 21:59:27 »
BURDET BECCHIO STARTET I DAG ?
Ja, jeg viste han kom til å score  ::)
Rogaland Whites

Leedsfan

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #54 på: November 29, 2011, 22:07:16 »
Jeg ser et klart potensiale i White og Howson som vi for tiden ikke klarer å utnytte

Ã… jo da....:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #55 på: November 29, 2011, 22:14:01 »
Jeg ser et klart potensiale i White og Howson som vi for tiden ikke klarer å utnytte

Ã… jo da....:)

5 på midten ser ut til å ha kick-startet dem begge og brått ser Becchio ut som en goalgetter igjen. Glimrende av Grayson!  :)
Jon R.

Jon R

Sv: Burde Becchio starte i dag?
« Svar #56 på: November 29, 2011, 22:17:53 »
Ser ut til at Brown er x-faktoren jeg etterlyste. Den så jeg ikke komme gitt.  ;D
Jon R.