Flisespikkertråden

Started by Promotion 2010, November 24, 2005, 23:34:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Leif Sverre

Korrigerer meg selv : Odvar NORDLI het han og var fra
Stange i Hedmark, ikke Odvar Norli !![:)]
 

SirOlsen

#121
quote:
Originally posted by lojosang

Skal du skrive lunch får du jaggumeg skrive chauffer og chance også! Verden går framover. Bli med folkens! [:D]
Hvis vi aldri hadde endret måten vi skriver på hadde vi fortsatt skrevet mig. (Og det kan man vel lett si at vi gjør på dette forumet.) [:P]

Og til Håvard: Når du skriver feil på tavla, bruker du da svamp, eller har lærerne nå blitt såpass høytlønnet at de har en lakei ansatt for å ta seg av den slags? [:P]

Trenge vel for fakerten  ikkje ha nåken signatur heller eg, vel! [:D]


Du glemmer en vesentlig ting.. Vi er Leeds-supportere. Fremgang er et fremmedord for oss og det er obligatorisk lærdom. Skammelig at du ikke har lært deg det ennå! [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Asbjørn

quote:
Originally posted by Leif Sverre

Korrigerer meg selv : Odvar NORDLI het han og var fra
Stange i Hedmark, ikke Odvar Norli !![:)]


FYTTI KATTA OG EN HALV!

Her stoler jeg altså mer på en eller annen nettside enn meg selv. Selvfølgelig er det med d i etternavnet  [B)]

Men, om sprinteren Nordli: http://www.ovlien.no/nordli.htm
quote:
Odvar Nordli fremstår utad som skogen på indre østland. Stille, ettertenksom og vanskelig å bevege. Et typisk blide av arbeiderpartimannen fra Hedmark, som jobbet og slet før han gikk inn i politikken. Skinnet kan bedra.
- Enkelte påstod at en Hedmarking ikke kunne bli sprinter. Selvfølgelig måtte det motbevises. Det ble med en annenplass i Akershus-mesterskap på hundremeter. Tiden var 11,2. Jeg syntes det sømte seg en Hedmarking, forteller Nordli.





No, and I ain't lookin' to fight with you, frighten you or tighten you
Drag you down or drain you down, chain you down or bring you down
All I really want to do. Is, baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

SirOlsen

#123
Og for dere som ENDA ikke greier det... navnet/nicket mitt er "Ø I S T E N" (Øisten), IKKE hverken Øystein, Øistein, Øystein eller Øysten [:p][:p][:p]

MARCHING ON TOGETHER![}:)]
-SirOlsen-

SirOlsen

Hva er korrekt å skrive?... "Gråsten" eller "Gråstein"?...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lids

Thomas

SirOlsen

Og det er du 100% sikker på? [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lids

Thomas

Lids

Ordet 'gråsten' finnes ikke i Bokmålsordboka.

Thomas
Thomas

SirOlsen

#129
Så da skriver vår "Friendly Groundsman - formerly known as Pikselator" navnet sitt feil?...

Man "kaster en sten"...

Man "kaster" ikke "en stein"?....

Eller er det noe forskjell i bruken av ordet om man bruker det som et substantiv kontra et adjektiv?... ehh...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lids

#130
Ordet sten og stein er likeverdige, når ordet brukes "alene".

Thomas
Thomas

SirOlsen

#131
Og det står i ordboka?.....

(NB: når DE brukes "alene", heter det...)

Retting av Lids` skrivefeil; "likeverdige" [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lids

Nå skjønner jeg ikke hva du mener, Øiystein.

Thomas
Thomas

SirOlsen

quote:
Originally posted by Lids

Ordet sten og stein er likeverdige, når ordet brukes "alene".

Thomas


flink gutt, Thomas [;)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

SirOlsen

#134
quote:
Originally posted by Lids

Nå skjønner jeg ikke hva du mener, Øiystein. <---- FY!
Thomas


Korreksjon: Øisten

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Sten

Sten

flynn

Noe som irriterer meg noe vold somt fortiden, er at dagens ung dommer ikke for står når de skal dele opp lange ord i to deler og ikke.
Hva lærer man i ung doms skolen nå fortiden da ??

flynn

bwirum

Quote from: Svend Anders on November 15, 2006, 23:06:29
<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica," id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by Sten</i>

Stemmer det forøvrig at dere spiser pølser sammen med vafflane der du kommer fra, Svend Anders? Eller er det bare i Moss de driver med slike uhyrligheter?....

Sten
<hr height="1" noshade id="quote"></font id="quote"></blockquote id="quote">

Det stemmer at folk i denne byen er tilbøyelige til å spise pølse - da i all hovedsak wienerpølse - i vaffel. Mossingene har vel "tatt æren" for denne "retten", men de strides blant de lærde (les: de velformede) hvem som egentlig var først ute.

Det er en stund siden jeg spiste dette, men jeg har forsåvidt ingenting imot kombinasjonen.

Langt verre er vurderingen av om man skal ha syltetøy (som hører til vaffel) eller senep&ketchup (som hører til pølse) på denne kombinasjonen. Personlig spiser jeg aldri med noe som helst tilbehør, da det ville bli oppfattet som krenkende over syltetøyet dersom jeg valgt sennep&ketchup, og vis-a-versa. Alle forstår selvsagt at det IKKE er mulig å kombinere BEGGE tilbehørene... det ville jo sett helt rart ut.

Svend Anders,
endelig hjemme...

http://www.svendanders.com/

Jeg hadde sesongkort på Storstadion i Sandefjord (stadion som ble brukt før de bygde Komplett.no Arena), og hadde kiosken rett bak meg. Det var i en match mot FFK, husker ikke om det var i første sesongen i TL eller tidligere i Adecco, men uansett... Det var da noen FFK-fans som kom på match, hadde fått billetter inne på den ordinære tribunen, ikke på bortelagsdelen, og de hadde tydeligvis vært på en sving kvelden før.

En av de skulle ha pølse i vaffel, dro på med syltetøy under pølsa og et par digre striper med ketchup og sennep oppå. Hadde jeg vært i hans form, så hadde jeg antakelig kasta opp der og da. Og han spiste to!
Best post ever:
Quote from: DenHviteYeboah on August 18, 2009, 23:07:40
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

lojosang

Quote from: Ød on December 01, 2011, 14:57:09
Quote from: lojosang on December 01, 2011, 14:42:10
Godt sprøsmål. Den eneste logiske slutning jeg kan komme til er at han å være en kalkulator.
Godt sprøsmål. Den eneste logiske slutning jeg kan komme til er at han må være en kalkulator.

Kan noen fortelle meg hvorfor "sprøsmål" sklir gjennom flisespikkerradaren uten vedheft?
- Leif Olav

Gufrias

Fordi jeg var på jobb da det skjedde.
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Denne trådtittelen ligger på OEF:

Sv: SPILLER: Max Gradel. Max var både god og skattet i sin tid i klubben, men nå sorterer han vel under ex players. Rett i alle fall tråden til å hete: Tidligere spiller Max Gradel.

Nå har jeg så mye fliser at jeg kan tenne opp i peisen. Aldri så galt......
Super Leeds since 1968