Leeds United som en del av PL slik den fremstår i dag

Started by berlin, December 07, 2011, 00:31:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ollan

Ollan

AndyMathie

Quote from: Rasmussen7 on December 08, 2011, 14:54:20
Skrev vell noe av d samme for ikke så lenge siden,
Og ble fullstendig slakta og umyndiggjøring...
Jaja tiden forandrer seg...

Herlig at noe kan forandre sæ til det bedre  ;D

Æ elske å være i vår divisjon, eneste ankepunktet æ har e at det blir visst alt for få kampa på tv og jaja vet at det bare e å reise over oftere, men der er økonomien litt skralere enn den va før i tida...
We are Leeds and we are proud of it!

Ozzy96

ein stor grunn te at eg vil ut av denne divisjonen/suppa. Det er at me kanskje blir kvitt papa Smurf aka bates pluss mykje meir peng og tv kampar. Kjipt å sjå lag som swansea oppe der istedenfor vårt United  :-\

Ozzy96

Me kan nok ikkje venta å hevda oss noko særlig i PL med ein gang men det må da vera ein start å komma opp dit ??? det betyr jo betydeleg mykje peng og engasjemang rundt klubben. I tillegg trur eg det hadde vore langt meir spennande å følga Leeds i øverste div  ;D MOT

Joe Jordan

Interessant tråd dette, med mange gode innlegg. Jeg vil også opp fra Championship, fortere enn svint. Ser ikke noen argumenter for at det skulle være greit at vi bedrev tiden i denne ligaen lenger enn absolutt nødvendig.

Det er også klart at det hadde blitt en prøvelse å se laget i PL med tanke på investeringsnivået vi har. Det hadde blitt en lang kamp for å overleve, men hadde vi greid den "umulige" første sesongen så er mye gjort.

Vi må også tenke at det er en oppvoksende generasjon med potensielle Leeds supportere, men da nytter det ikke å bli liggende i Wankership...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Ozzy96

jepp, er nok viktig for fortsettande interesse og  ::)