Skrevet av Emne: Kvalmt  (Lest 1439 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Kvalmt
« på: Desember 17, 2011, 19:22:42 »
Manchester United kan overta Basels CL-plass.
FIFA truer med å utestenge Sveits.

Lukter "gutteklubben grei" lang vei!


http://www.dagbladet.no/2011/12/17/sport/fotball/champions_league/fifa/manchester_united/19457976/
COME ON LEEDS !!

RoarG

Sv: Kvalmt
« Svar #1 på: Desember 18, 2011, 12:57:32 »
Sion har syndet. Da må jo Basel straffes. Bare i fotball-verdenen kan en slik "logikk" forekomme. Lurer på om FIFA er like kåte på å straffe større klubber med urent mel i posen?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Kvalmt
« Svar #2 på: Desember 18, 2011, 19:55:04 »
Jeg må innrømme at jeg ikke har satt meg så veldig inn i dette, men det virker helt søkt. Jeg tipper det er en ekstremt tabloidisert nyhet, som grunner i at Sion har syndet og dermed er presset på det sveitsiske forbundet, slik at de skal straffe Sion - dersom de ikke gjør det, straffes Sveits med at alle utestenges.

Jeg -tipper- at det er slik i alle tilfeller, men at dette er presentert for at folk skal gidde å lese nyheten i det hele tatt. Sveits straffer selvsagt Sion internt, slik at Basel får representere den voksende fotballnasjonen i Europas gjeveste og griskeste cupspill.
Marching on together!

Ronald

Sv: Kvalmt
« Svar #3 på: Desember 19, 2011, 08:35:13 »
Konspirasjon ???

Tipper dette ikke hadde vært tema for fifa dersom det var Leeds som var i samme situasjon som ManU.......

det er tydeligvis forskjell på kong Salomo og Jørgen Hattemaker.

Helt enig, det er kvalmt!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kvalmt
« Svar #4 på: Desember 19, 2011, 10:03:20 »
Avskyelig!!!
Yeboahs vitne

trondt

Sv: Kvalmt
« Svar #5 på: Desember 21, 2011, 10:46:04 »
I tillegg kommer nå avsløringer om at dommere har avgjort kamper for scum. Men dette er vel noe vi har "visst" hele tiden ? ;)