Skrevet av Emne: Sutrete ex-lånespiller: Andros Townsend  (Lest 17394 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

« Siste redigering: Februar 24, 2012, 12:42:33 av Mr Kaizer »
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Andros Townsend
« Svar #1 på: Januar 01, 2012, 14:09:33 »
Skrev i en annen tråd at denne spilleren kunne redde Grayson sin jobb, kanskje jeg får rett. En klassespiller...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Håkon

Sv: Ny spiller: Andros Townsend
« Svar #2 på: Januar 01, 2012, 14:09:51 »
Bare til å sette han rett inn i 11 veren
Leeds for alltid

Tom S

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #3 på: Januar 01, 2012, 15:00:00 »
Etter det eg leser om spilleren kan dette vere ein spennende tilvekst på laget.
Ser det også som ein fordel at det er sesonglangt lån og ikkje berre for ein månad eller to.
COME ON LEEDS !!

Jon R

Sv: Ny spiller: Andros Townsend
« Svar #4 på: Januar 01, 2012, 15:20:01 »
Nok en lånespiller altså, og atpåtil en ung en...

Helt sikkert et stort talent, men hvor mange av de unge talentene vi har lånt siden 2005 var egentlig en suksess mens de var på lån hos oss?

Vurdert etter hukommelsen:

Adam Johnson, Danny Graham, Sam Vokes, Sanchez Watt, Barry Bannan og Jake Livermore.....
Ingen av de ble impact players i en førsteellever. Watt ble vel den største "suksessen" av disse, ihvertfall hvis vi legger den første låneperioden til grunn.

Max Gradel ble jo en suksess etter hvert men gjorde vel ingen STOR figur i låneperioden..

Da sitter jeg igjen med Eric Lichaj. Han er den eneste jeg kan huske som den eneste som faktisk styrket førsteelleveren vår. HAN skulle jeg gjerne sett i Leedstrøya igjen...

Så hva med Townsend? Aldri sett han, aldri hørt om han. Skeptisk inntil det motsatte er bevist er vel derfor den mest dekkende reaksjonen fra min side.
Jon R.

DenHviteYeboah

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #5 på: Januar 01, 2012, 15:20:38 »
Ja nå ligner det noe.Dette er ikke rask!

Corleone

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #6 på: Januar 01, 2012, 16:27:58 »
http://www.youtube.com/watch?v=eydJAqGjQxE

Etter youtube å dømme ser Townsend ut som en hurtig spiller som kan utfordre forsvaret og avslutte med begge bein. Er for øvrig klar over at youtube er et tynt grunnlag for å vurdere spillere, men etter å ha sett han score noen flotte mål mot lag vi tidligere har slitt mot, velger jeg å stille meg optimistisk til denne signeringen. Velkommen skal du være, Andros  :)

Joe Jordan

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #7 på: Januar 01, 2012, 16:36:44 »
Ikke dumt dette. Men nå må ikke januar passere uten BETRAKTELIGE forsterkninger i forsvaret.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Svend Anders

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #8 på: Januar 01, 2012, 17:08:23 »
Townsend kan gi betraktelig "firepower" for oss, særlig når Snoddy også er tilbake og vi kan angripe med ligaens kanskje to farligste kanter samtidig.

Det er dette nivået det må ligge på i januar med tanke på forsterkninger, og forhåpentlig vis så skjer det mer om ikke lenge.

Jeg tror vi må ha inn en sentral midt, en stopper og en høyreback i tillegg.

SA

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #9 på: Januar 01, 2012, 17:21:46 »
Townsend kan gi betraktelig "firepower" for oss, særlig når Snoddy også er tilbake og vi kan angripe med ligaens kanskje to farligste kanter samtidig.


Høres unektelig lovende ut. Hvis Townsend er så god som du legger opp til her Svend, kan han kanskje fylle hullet etter Gradel og kickstarte Becchio som goalgetter igjen.  :)
Jon R.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #10 på: Januar 01, 2012, 17:24:59 »
Townsend kan gi betraktelig "firepower" for oss, særlig når Snoddy også er tilbake og vi kan angripe med ligaens kanskje to farligste kanter samtidig.

Det er dette nivået det må ligge på i januar med tanke på forsterkninger, og forhåpentlig vis så skjer det mer om ikke lenge.

Jeg tror vi må ha inn en sentral midt, en stopper og en høyreback i tillegg.

SA
+1
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Dennis

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #11 på: Januar 01, 2012, 17:43:43 »
Townsend kan gi betraktelig "firepower" for oss, særlig når Snoddy også er tilbake og vi kan angripe med ligaens kanskje to farligste kanter samtidig.


Høres unektelig lovende ut. Hvis Townsend er så god som du legger opp til her Svend, kan han kanskje fylle hullet etter Gradel og kickstarte Becchio som goalgetter igjen.  :)

Enig i det siste poenget. Becchio er utvilsomt ingen target man, selv om det virker av og til som den offensive strategien er å pumpe lange baller som midtstopperne enkelt stanger ut igjen. Becchio er langt bedre i boksen og på innlegg fra kant. Townsends fart og Snoddys kreativitet kan gjøre oss farligere fremover igjen.

Like fullt tror jeg en "murbrekker" (klisjéfullt som det er) på midtbanen også må til for å medisinere dagens form. Jeg står klar til å spise i meg ordene om Keith Andrews.
Marching on together!

Andersen

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #12 på: Januar 01, 2012, 19:56:16 »
Hiv ham innpå i neste kamp! så begredlig vi har spillt i det siste , er det kanskje håp .

Blank_File

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #13 på: Januar 01, 2012, 21:08:26 »
Har sett denne mannen i to kamper i Eurocupen for Spurs. I den ene var han helt rå, og den andre var han ræva. Dersom han slår til så er dette en betydelig bedre spiller enn Gradel. Men det er må mer enn bare talent til for å lykkes i Leeds.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #15 på: Januar 01, 2012, 21:17:09 »
Har sett denne mannen i to kamper i Eurocupen for Spurs. I den ene var han helt rå, og den andre var han ræva. Dersom han slår til så er dette en betydelig bedre spiller enn Gradel. Men det er må mer enn bare talent til for å lykkes i Leeds.

Slik var det vel med Gradel også, i hvert fall første sesongen hans. Godt tegn?  :)
- Leif Olav

Blank_File

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #16 på: Januar 01, 2012, 21:31:29 »
Har sett denne mannen i to kamper i Eurocupen for Spurs. I den ene var han helt rå, og den andre var han ræva. Dersom han slår til så er dette en betydelig bedre spiller enn Gradel. Men det er må mer enn bare talent til for å lykkes i Leeds.

Slik var det vel med Gradel også, i hvert fall første sesongen hans. Godt tegn?  :)

Det som i alle fall er et skikkelig godt tegn er at vi faktisk henter en spiller som er rendyrket i en posisjon. Jeg har troa på Townsend!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #17 på: Januar 01, 2012, 22:18:33 »
andros_townsend andros townsend
Delighted to have joined leeds on loan for the rest of the season! A Massive club with great fans! Can't wait to start playing! #LUFC

Innstillingen virker bra og lovende.

Per-Stian

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #18 på: Januar 02, 2012, 04:39:22 »
Personleg har eg stor tru på Townsend, men stiller meg tvilande til om han vil klare å prestere saman med tafatte medspelarar som tydeleg er misnøgde med situasjonen i klubben :-\ Grunna tidspunktet og situasjonen er eg redd den unge Tottenham-spelaren vil falle igjennom i Leeds.

LEO

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #19 på: Januar 02, 2012, 09:35:03 »
Er han cup klar mot Arsenal  ???
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #20 på: Januar 02, 2012, 11:14:30 »
Er han cup klar mot Arsenal  ???






Iflg. VG nett i dag er han klar allerede mot Burnley i dag...!! Serien er mye viktigere og gudene skal vite at vi trenger en positiv opplevelse nå. Men, hva med den låvedøra av et forsvar vi har???
Yeboahs vitne

Andersen

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #21 på: Januar 02, 2012, 13:31:42 »
Køppen gidder jeg ikke tenke på ! Vi må ha noen 3. poengere nå , og 3 av de må komme i ettermiddag ! Hiv Townsend innpå første 11eren allerede i dag hvis han er klar! SG har vel ikke tenkt å bruke han også til stallfyll !

whitelocks

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #22 på: Januar 02, 2012, 18:48:13 »
Kan noen fortelle meg hvordan en ny spiller kan komme inn i et lag dominere og styre i kampen uten en gang å ha trent med spillerne han skal spille sammen med? Er det bare i England dette er mulig?

Peter7

Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Kickthemdown

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #24 på: Januar 02, 2012, 19:09:50 »
Kan noen fortelle meg hvordan en ny spiller kan komme inn i et lag dominere og styre i kampen uten en gang å ha trent med spillerne han skal spille sammen med? Er det bare i England dette er mulig?
Kvalitet og fotballforståelse kommer man langt med.

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #25 på: Januar 02, 2012, 19:11:47 »
Svært løfterik debut i følge rapportene!  :o

* liker *
Jon R.

Dennis

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #26 på: Januar 02, 2012, 19:22:01 »
Kan noen fortelle meg hvordan en ny spiller kan komme inn i et lag dominere og styre i kampen uten en gang å ha trent med spillerne han skal spille sammen med? Er det bare i England dette er mulig?
Kvalitet og fotballforståelse kommer man langt med.

Jeg tror at dette laget har mye potensiale. At stallen ikke på noen måte er komplett og at det er for mye kvantitet kontra kvalitet, er soleklart, men jeg tror laget kan komme et stykke med noen brikker på plass. Tenker da på en skadefri førsteellever og regner ikke med at det finnes 5-6 fringe players som kan shippes ut.

Fart og driblestyrke i form av Townsend er èn - som forhåpentlig forsterkes når Snoddy er tilbake. En god, rutinert holding midtbanespiller er en annen (jeg tror dette hadde hjulpet forsvaret også, som et lim mellom lagdelene) og en rask bakromsspiss.

Med disse og en økt selvtillit, kan vi slå fra oss. Det er jo ingen friskmelding som kom i dag, kun litt medisin.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #27 på: Januar 02, 2012, 19:34:13 »
http://www.youtube.com/watch?v=eydJAqGjQxE

http://www.youtube.com/watch?v=SHlWwlbH0TY&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=ddVCDUJjLH0&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=CXpuxo6PZOs&feature=related

Han er rask, kan drible og har et bra skudd...
Skal man dømme etter dagens kamp var han ikke rask i det hele tatt ...  ;D

Den var funny.. Banens beste spiller reddet også trolig jobben til Grayson, pure speculation..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #28 på: Januar 02, 2012, 20:53:52 »
Han er rett og slett en god fotballspiller  ::)

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Andros Townsend
« Svar #29 på: Januar 02, 2012, 21:29:18 »
Flott av SG traff med dette lånet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020