Skrevet av Emne: SPILLER: Mikael Forssell  (Lest 16874 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Re: Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #90 på: Januar 01, 2012, 15:37:09 »
Meningsløst og gi han kontrakt for så og ikke ha han på benken engang.(under forutsetning av at han presterer ok da):

Når vi bare kan ha fem mann på benken vil jeg heller ha Becchio eller Keogh der enn Forsell. Mer enn en ren spiss blir vel råflott når man har fire utespillere på nevnte benk. Både Nunez og Forsell har nok blitt offer for behovet for en "potet" som kan dekke flere plasser.

-LeifO

Moderatortroll.

Regelen om bare 5 på benken eksisterte også når Forsell ble signet. Når verken skader, suspensjoner eller alvorlig formsvikt baner vei for en spiller, blir det vanskelig å forsvare at klubben betaler lønn til han. Forssell er dessverre bare en av flere spillere som har passet nevnte kategori de siste åra.
Jon R.

Cherry

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #91 på: Januar 01, 2012, 17:00:40 »
vet han ødela/opererte menisken for ca 1 mnd siden - men den må vel være
ok igjen nå!!??
Blir som signeringen av Tore Andre Flo dette her , men den forskjellen at
Forsell ennå ikke har scoret mål - kun vært skadet like mye.... ;)
 

LEO

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #92 på: Januar 02, 2012, 13:00:35 »
Jeg regner med at Forssell rykker en plass frem nå til innbytter benken.

Keogh var ok men foretrekker Beechio og at vi ikke henter tilbake Keogh men benytter oss nå av Forssell.
 

lojosang

Sv: Re: Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #93 på: Januar 03, 2012, 01:47:35 »
Meningsløst og gi han kontrakt for så og ikke ha han på benken engang.(under forutsetning av at han presterer ok da):

Når vi bare kan ha fem mann på benken vil jeg heller ha Becchio eller Keogh der enn Forsell. Mer enn en ren spiss blir vel råflott når man har fire utespillere på nevnte benk. Både Nunez og Forsell har nok blitt offer for behovet for en "potet" som kan dekke flere plasser.

-LeifO

Moderatortroll.

Regelen om bare 5 på benken eksisterte også når Forsell ble signet. Når verken skader, suspensjoner eller alvorlig formsvikt baner vei for en spiller, blir det vanskelig å forsvare at klubben betaler lønn til han. Forssell er dessverre bare en av flere spillere som har passet nevnte kategori de siste åra.

Det stemmer Jon. Og når vi fikk inn Keogh på lån ble plutselig Forssell en ganske unødvendig signing, men han er på korttidskontrakt, var kontraktsløs og neppe veldig dyr verken i eller utenfor drift.
- Leif Olav

Jon R

Sv: Re: Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #94 på: Januar 03, 2012, 01:51:50 »
Meningsløst og gi han kontrakt for så og ikke ha han på benken engang.(under forutsetning av at han presterer ok da):

Når vi bare kan ha fem mann på benken vil jeg heller ha Becchio eller Keogh der enn Forsell. Mer enn en ren spiss blir vel råflott når man har fire utespillere på nevnte benk. Både Nunez og Forsell har nok blitt offer for behovet for en "potet" som kan dekke flere plasser.

-LeifO

Moderatortroll.

Regelen om bare 5 på benken eksisterte også når Forsell ble signet. Når verken skader, suspensjoner eller alvorlig formsvikt baner vei for en spiller, blir det vanskelig å forsvare at klubben betaler lønn til han. Forssell er dessverre bare en av flere spillere som har passet nevnte kategori de siste åra.

Det stemmer Jon. Og når vi fikk inn Keogh på lån ble plutselig Forssell en ganske unødvendig signing, men han er på korttidskontrakt, var kontraktsløs og neppe veldig dyr verken i eller utenfor drift.

Dyr er han så lenge han bare hever lønn og ikke spiller kamper. Mannen soper jo helt sikkert inn noen millioner i året. Noen millioner her og noen millioner der. Det blir fort penger av slikt.

Når det er sagt er han jo plutselig med i gamet igjen, og da er det kanskje ikke så galt allikevel?  :)
Jon R.

lojosang

Sv: Re: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #95 på: Januar 03, 2012, 02:00:40 »
Time vill shåvv. Foreløpig virker det vel litt som em ny Leon Constantine dette her.

-LeifO

Moderatortroll.
- Leif Olav

Svend Anders

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #96 på: Januar 03, 2012, 07:26:00 »
Vanskelig å vite hva som skjer videre her. Forssell var visst elendig på slutten i går, men han er uten kamptrening og må jo få en run om han skal lykkes. Det får han neppe i Leeds.

Med Keogh ferdig, salg av Paynter og offloading av Forssell sitter vi med tre spisser mindre og sikkert minst 20,000 i spart ukelønn.

Bring in Billy Sharp!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Cherry

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #97 på: Januar 03, 2012, 09:56:51 »
Vanskelig å vite hva som skjer videre her. Forssell var visst elendig på slutten i går, men han er uten kamptrening og må jo få en run om han skal lykkes. Det får han neppe i Leeds.

Med Keogh ferdig, salg av Paynter og offloading av Forssell sitter vi med tre spisser mindre og sikkert minst 20,000 i spart ukelønn.

Bring in Billy Sharp!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hør, hør...kan ikke nekte for at dette er en god tanke!
 

auren

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #98 på: Januar 03, 2012, 11:53:49 »
Sharp koster vel nesten 2 millioner pund. Om vi skulle hatt disse pengene tilgjengelig ville det vært tåpelig å blåst ut alt på en spiller. Midtstopper, høyreback og sentral midtbane kommer først i rekken i mine øyner. Dog det ikke forundrer meg om Grayson for n-te gang utelater å kjøpe vårt sårt tiltrengte midtbaneanker...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #99 på: Januar 03, 2012, 12:27:36 »
Sharp koster vel nesten 2 millioner pund. Om vi skulle hatt disse pengene tilgjengelig ville det vært tåpelig å blåst ut alt på en spiller. Midtstopper, høyreback og sentral midtbane kommer først i rekken i mine øyner. Dog det ikke forundrer meg om Grayson for n-te gang utelater å kjøpe vårt sårt tiltrengte midtbaneanker...
auren

Det ville overrasket stort om ankeret som vi alle, bortsett i fra SG, ser trengs, kommer inn. Nevnte for han igjen nå i desember at Austin kunne være mannen som rydder opp, men fikk den vanlige beskjeden om at det ikke er den posisjonen han ønsker og styrke, men vi får jo håpe han også etter hvert har fått opp øynene!

Askertiger

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #100 på: Januar 03, 2012, 13:02:56 »
Vanskelig å vite hva som skjer videre her. Forssell var visst elendig på slutten i går, men han er uten kamptrening og må jo få en run om han skal lykkes. Det får han neppe i Leeds.

Med Keogh ferdig, salg av Paynter og offloading av Forssell sitter vi med tre spisser mindre og sikkert minst 20,000 i spart ukelønn.

Bring in Billy Sharp!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hva skjer med Paynter nå? Utlånsavtalen med Brighton utløp vel i dag, men jeg ser ikke at han står oppført på spillerlisten på hjemmesiden. Husker jeg feil??
Little Billy Bremner is the captain of the crew
For the sake of Leeds United he would break himself in two
His hair is red and fuzzy and his body's black and blue
But Leeds go marching on.

Cherry

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #101 på: Januar 03, 2012, 13:08:34 »
...slettet ??   :D
 

Jon R

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #102 på: Januar 03, 2012, 13:22:31 »
Sharp koster vel nesten 2 millioner pund. Om vi skulle hatt disse pengene tilgjengelig ville det vært tåpelig å blåst ut alt på en spiller. Midtstopper, høyreback og sentral midtbane kommer først i rekken i mine øyner. Dog det ikke forundrer meg om Grayson for n-te gang utelater å kjøpe vårt sårt tiltrengte midtbaneanker...

auren

Forssell, Paynter og Keogh ut, høres veldig greit ut synes jeg.

Så lenge vi har Mc Cormack, ville heller jeg ikke prioritert å hente inn Sharp som er litt av samme spillertypen som vår toppscorer. Bruk heller pengene i andre sentrale posisjoner.
Austin er nevnt. Hvis Grayson faktisk mener at vi ikke trenger forsterkning i den posisjonen forstår jeg virkelig ikke tankegangen hans.
Jon R.

RoarG

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #103 på: Januar 03, 2012, 13:39:46 »
Hvordan er Sharps kontraktsbetingelser i Doncaster? Når går kontrakten hans ut? Synes vel det ser svært tynt ut bak McCormack. De andre spissene scorer jo omtrent ikke mål. Må gjerne kvitte oss med Paynter, Forssell og Keogh. Har vi noen supertalenter i juniorstallen vi kan gi tillitt allerede i år?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #104 på: Januar 03, 2012, 14:30:07 »
Hvordan er Sharps kontraktsbetingelser i Doncaster? Når går kontrakten hans ut? Synes vel det ser svært tynt ut bak McCormack. De andre spissene scorer jo omtrent ikke mål. Må gjerne kvitte oss med Paynter, Forssell og Keogh. Har vi noen supertalenter i juniorstallen vi kan gi tillitt allerede i år?
Syns det sklir ut her, men Monty Gimpel på midstopperplass? Kanskje...

Bites Yer Legs

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #105 på: Januar 03, 2012, 15:08:27 »
Hvordan er Sharps kontraktsbetingelser i Doncaster? Når går kontrakten hans ut? Synes vel det ser svært tynt ut bak McCormack. De andre spissene scorer jo omtrent ikke mål. Må gjerne kvitte oss med Paynter, Forssell og Keogh. Har vi noen supertalenter i juniorstallen vi kan gi tillitt allerede i år?
Syns det sklir ut her, men Monty Gimpel på midstopperplass? Kanskje...

Hør hør!!! Hadde likt og endelig ta denne Monty Gimpel i øyesyn!
KEEP FIGHTING!!

Svend Anders

Sv: Ny spiller: Mikael Forssell
« Svar #106 på: Januar 03, 2012, 16:22:48 »
Hvordan er Sharps kontraktsbetingelser i Doncaster? Når går kontrakten hans ut? Synes vel det ser svært tynt ut bak McCormack. De andre spissene scorer jo omtrent ikke mål. Må gjerne kvitte oss med Paynter, Forssell og Keogh. Har vi noen supertalenter i juniorstallen vi kan gi tillitt allerede i år?

Det sies, men ikke bekreftet, at fra 1. januar så aktiveres en klausul i Sharps kontrakt om at han kan gå for 1.85 mill pund. Mye penger for Leeds, som må prioritere dette mot ny stopper, høyreback og sentral midtbane.

Det er vel få unggutter på spissplass vi kan se komme på noen år dessverre.

SA