Skrevet av Emne: Tommy Knarvik til Bodø/Glimt  (Lest 2086 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leif Sverre

Tommy Knarvik til Bodø/Glimt
« på: Januar 12, 2012, 18:54:30 »
Tommy Knarvik har skrevet under en 3 års kontrakt med Bodø/Glimt. Jeg undrer meg på
hva den mannen kan utrette for klubben min. Velkommen skal du være ! :)
 

ollan

Sv: Tommy Knarvik til Bodø/Glimt
« Svar #1 på: Januar 12, 2012, 19:55:49 »
Sansynligvis ikke en dritt.......rimelig nedadgående kurve siste 3 sesonger. But prove me wrong Tommy. En gang Leeds alltid Leeds


Ollan
Ollan

John I

Sv: Tommy Knarvik til Bodø/Glimt
« Svar #2 på: Januar 12, 2012, 21:15:51 »
Marching on together

MrK

Sv: Tommy Knarvik til Bodø/Glimt
« Svar #3 på: Januar 12, 2012, 21:38:11 »
Sikkert ingenting annet enn å tappe Glimt for penger!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Hallgeir *

Sv: Tommy Knarvik til Bodø/Glimt
« Svar #4 på: Januar 12, 2012, 22:09:06 »
Sikkert ingenting annet enn å tappe Glimt for penger!

I Glimt blir man ikke rik. Dessuten har klubben vært gjennom en skikkelig hestekur økonomisk, så jeg tviler sterkt på at de går i den fella på nytt. Tror at Tommy kan få en opptur med Glimt.
Super Leeds since 1968

Hobben

Sv: Tommy Knarvik til Bodø/Glimt
« Svar #5 på: Januar 12, 2012, 23:03:38 »
Kunne vært noe for min norske klubb Bryne men siden han har vært i Viking så var det like greit at vi slapp han ;)
Rogaland Whites

ollan

Sv: Tommy Knarvik til Bodø/Glimt
« Svar #6 på: Januar 12, 2012, 23:09:39 »
Kunne vært noe for min norske klubb Bryne men siden han har vært i Viking så var det like greit at vi slapp han ;)

han var jo ikke så mye for Bryne sist han var der......... ;)
Ollan

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Tommy Knarvik til Bodø/Glimt
« Svar #7 på: Januar 13, 2012, 12:11:39 »
Knarvik har etterhvert forsøkt seg mange steder.Var jo i sin tid et supertalent, gjorde vel egentlig en grei figur i Brann, anonym i Viking og gjør nå nordlending av seg!! Som en annen kommenterer; en gang Leeds alltid Leeds (nesten ihvertfall) så jeg drister meg til å ønske han lykke til!!
Yeboahs vitne

Hallgeir *

Sv: Tommy Knarvik til Bodø/Glimt
« Svar #8 på: Januar 13, 2012, 15:14:25 »
Glimt er superfornøyde med signeringen i alle fall. Laget består av mye ungt, og derfor er det viktig med en spiller som Knarvik, rutinert og god.
Super Leeds since 1968

Dennis

Sv: Tommy Knarvik til Bodø/Glimt
« Svar #9 på: Januar 13, 2012, 17:48:54 »
Kunne vært noe for min norske klubb Bryne men siden han har vært i Viking så var det like greit at vi slapp han ;)

Er Lord Alfie fortsatt tilknyttet Bryne? Snakker med onkelen hans i blant, ingen stor fan av Roy Keane. ;)
Marching on together!

Andersen

Sv: Tommy Knarvik til Bodø/Glimt
« Svar #10 på: Januar 16, 2012, 19:35:43 »
Knarvik gjorde ikke stort i mitt lag Viking .

Ronald

Sv: Tommy Knarvik til Bodø/Glimt
« Svar #11 på: Januar 17, 2012, 09:47:54 »
Tror faktisk at Tommy Knarvik kan passe i Glimt. De er et lag med morsom spillestil. Et ballspillende lag (kem f.. e ikkje det) der Knarvik kan leke. Men det er ikke denne signeringen som fører til opprykk......

Som norsk "Leeds gutt", var Tommy en liten stjerne. Han satset hardt og var nok bare litt uheldig med tidspunktet han var i Leeds. Det var mange gode unge samt en "syk" Ridsdale som skulle kjøpe Leeds til heder og ære. Ikkje mye plass til en jordnær gutt fra Norge uten de samme "syke" agentene som f.eks Bakke hadde.

Hobben

Sv: Tommy Knarvik til Bodø/Glimt
« Svar #12 på: Januar 18, 2012, 19:15:51 »
Kunne vært noe for min norske klubb Bryne men siden han har vært i Viking så var det like greit at vi slapp han ;)

Er Lord Alfie fortsatt tilknyttet Bryne? Snakker med onkelen hans i blant, ingen stor fan av Roy Keane. ;)

Han har nok ikke så mye med Bryne og gjøre lengre, nei :)
Rogaland Whites