Skrevet av Emne: KAMP: vs Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14/1 2012, kl 16:00  (Lest 47780 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kjell Skjerven

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #390 på: Januar 15, 2012, 01:30:26 »
Når vi får en mann utvist så klapper vi sammen....


Korleis kan du komme med ein slik uttalelse??
Korleis klappa me sammen i dag meiner du??
Side before self,every time.

Gufrias

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #391 på: Januar 15, 2012, 08:23:21 »
Rett og slett for dårlig, ny trener inn mens sesongen forsatt kan reddes
Jeg tror en ny trener manager inn på dette tidspunktet kan ødelegge mer enn han redder. Derfor bør vi holde ut med Grayson til sesongslutt. Så får sluttabellen avgjøre om han skal få flere sesonger.
Hekta på Leeds siden 1974


Leedsfan

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #393 på: Januar 15, 2012, 09:27:05 »
Når vi får en mann utvist så klapper vi sammen....


Korleis kan du komme med ein slik uttalelse??
Korleis klappa me sammen i dag meiner du??

Vi klapper sammen når vi får en mann utvist, men klarer ikke å klappe sammen motstanderlaget når DE får en mann utvist..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #395 på: Januar 15, 2012, 10:36:20 »
Helt spinnvill redning, der keeperen er på tur motsatt vei.
 

asLeeds

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #396 på: Januar 15, 2012, 10:47:51 »
Rett og slett for dårlig, ny trener inn mens sesongen forsatt kan reddes
Jeg tror en ny trener manager inn på dette tidspunktet kan ødelegge mer enn han redder. Derfor bør vi holde ut med Grayson til sesongslutt. Så får sluttabellen avgjøre om han skal få flere sesonger.
Godt sagt! heilt enig!!!
DALHEIM WHITES

fjellhaugen

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #397 på: Januar 15, 2012, 11:45:07 »
Det var da voldsomt til surmuling her i kveld dao!

Trur dere at Crystal Palace er eit skikkeleg drittlag som Leeds skal vinne mot kvar gang??
Viss dere trur da,so sjekk tabellen,dei er kun to poeng bak oss og er eit av dei laga som slipper inn minst maal i divisjonen.
Ok, me spiller mesteparten av kampen med elleve mot ti,men kor mange ganger ser me ikkje at laget med ti mann kan stikke av med baade eit og tre poeng??
Det har tom Leeds gjort denne sesongen!

Stikk fingeren i jorda og sjaa kor vi er hen,ja me er ein stor klubb,men med eit middelmaadigt lag.
Ja,me tapte to poeng og eg gjekk tilbake til bussen skuffa,men foer kampen ville eg ha sagt ja til eit poeng mot eit brukbart godt championshiplag.
Etter utvisningen hadde me stort sett god kontroll paa kampen,men problemet i oeyeblikket er avslutninger.Eg aner ikkje kva som  har skjedd men i dei siste kampene har angrepsspillet gaatt fullsendig i staa.Men i dag syns eg McGormack var bra,mykje bedre enn i dei siste kampene.Forsell gjorde det bedre enn kva eg har sett han mens Becchio desverre er kun ein parantes av det han var i dei forrige sesonger.

Eit poeng paa borte er ikkje verst men skal vere enig i at det er slike kamper me boer ta tre poeng.
Men det er kun fremtida som vil vise om me kan heve oss.Og ein ting er sikkert,det trengs forsterkninger!
Men ikkje sjaa dere blinde paa denne kampen dao!!


flott innlegg.
vi dominerer kampen stort og kun marginer gjør at vi ikke vinner.
etter min mening blir det for dumt å kreve larrys hode på et fat grunnet dette.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #398 på: Januar 15, 2012, 11:55:46 »
Det var da voldsomt til surmuling her i kveld dao!

Trur dere at Crystal Palace er eit skikkeleg drittlag som Leeds skal vinne mot kvar gang??
Viss dere trur da,so sjekk tabellen,dei er kun to poeng bak oss og er eit av dei laga som slipper inn minst maal i divisjonen.
Ok, me spiller mesteparten av kampen med elleve mot ti,men kor mange ganger ser me ikkje at laget med ti mann kan stikke av med baade eit og tre poeng??
Det har tom Leeds gjort denne sesongen!

Stikk fingeren i jorda og sjaa kor vi er hen,ja me er ein stor klubb,men med eit middelmaadigt lag.
Ja,me tapte to poeng og eg gjekk tilbake til bussen skuffa,men foer kampen ville eg ha sagt ja til eit poeng mot eit brukbart godt championshiplag.
Etter utvisningen hadde me stort sett god kontroll paa kampen,men problemet i oeyeblikket er avslutninger.Eg aner ikkje kva som  har skjedd men i dei siste kampene har angrepsspillet gaatt fullsendig i staa.Men i dag syns eg McGormack var bra,mykje bedre enn i dei siste kampene.Forsell gjorde det bedre enn kva eg har sett han mens Becchio desverre er kun ein parantes av det han var i dei forrige sesonger.

Eit poeng paa borte er ikkje verst men skal vere enig i at det er slike kamper me boer ta tre poeng.
Men det er kun fremtida som vil vise om me kan heve oss.Og ein ting er sikkert,det trengs forsterkninger!
Men ikkje sjaa dere blinde paa denne kampen dao!!


flott innlegg.
vi dominerer kampen stort og kun marginer gjør at vi ikke vinner.
etter min mening blir det for dumt å kreve larrys hode på et fat grunnet dette.
Synes dette viser at vi definitivt ikke har tatt et nytt steg i forhold til i fjor. Vi har fortsatt dårlige perioder, klarer ikke vinne kampene mot lag som vi i utgangspunktet skal slå om vi har noe i opprykksstriden å gjøre. At vi ikke klarer å avgjøre kamper når vi til og med spiller mot 10 mann, er dessverre litt typisk for dagens Leeds. Det blir ikke opprykk i år! Og Bates har sagt at rykker vi ikke opp, ryker Grayson. Noe han kommer til å gjøre.

LEO

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #399 på: Januar 15, 2012, 12:11:35 »
Merkelig at vi gang på gang skal få en i ræva i starten av en kamp.

Grayson greier altså ikke å prente inn i hue på spillerne at hjemmelaget vil komme ut i hundre.
Gang på gang skjer det.

Alle utenom Grayson har sett hva vi mangler i første elveren.  Muligheten han vet det også men han evner ikke å hente inn de spillerne.

Hvis Grayson skal overleve da må han bytte ut assistenten sin og ta det oppgjøret internt. Vise seg som en MANN.

Beechio må nå ned til reserve laget og gi Forssel en ordentlig mulighet eller hent inn en goalgetter.
 

Leedsfan

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #400 på: Januar 15, 2012, 12:33:39 »
Det var da voldsomt til surmuling her i kveld dao!

Trur dere at Crystal Palace er eit skikkeleg drittlag som Leeds skal vinne mot kvar gang??
Viss dere trur da,so sjekk tabellen,dei er kun to poeng bak oss og er eit av dei laga som slipper inn minst maal i divisjonen.
Ok, me spiller mesteparten av kampen med elleve mot ti,men kor mange ganger ser me ikkje at laget med ti mann kan stikke av med baade eit og tre poeng??
Det har tom Leeds gjort denne sesongen!

Stikk fingeren i jorda og sjaa kor vi er hen,ja me er ein stor klubb,men med eit middelmaadigt lag.
Ja,me tapte to poeng og eg gjekk tilbake til bussen skuffa,men foer kampen ville eg ha sagt ja til eit poeng mot eit brukbart godt championshiplag.
Etter utvisningen hadde me stort sett god kontroll paa kampen,men problemet i oeyeblikket er avslutninger.Eg aner ikkje kva som  har skjedd men i dei siste kampene har angrepsspillet gaatt fullsendig i staa.Men i dag syns eg McGormack var bra,mykje bedre enn i dei siste kampene.Forsell gjorde det bedre enn kva eg har sett han mens Becchio desverre er kun ein parantes av det han var i dei forrige sesonger.

Eit poeng paa borte er ikkje verst men skal vere enig i at det er slike kamper me boer ta tre poeng.
Men det er kun fremtida som vil vise om me kan heve oss.Og ein ting er sikkert,det trengs forsterkninger!
Men ikkje sjaa dere blinde paa denne kampen dao!!


flott innlegg.
vi dominerer kampen stort og kun marginer gjør at vi ikke vinner.
etter min mening blir det for dumt å kreve larrys hode på et fat grunnet dette.

Er vel ingen som vil sparke Grayson på bakgrunn av denne kampen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #401 på: Januar 15, 2012, 12:44:20 »
Som Kjell sier, vi er et høyst middelmådig lag. Og hvem er skyld i det? Grayson? Come on. Han ville nok valgt spillere fra øverste hylle om han kunne velge fritt. Men det kan han ikke. Mannen får ut det optimale av de små ressursene Bates gir ham. Jævlig enkelt å skylde på treneren når ting ikke går vår vei.

Kutt ut naiviteten, rett skytset mot rett mann; Bates.
SG har ikke blitt tynt av Bates. Han har hentet flere titalls spillere til klubben, mange som ikke holder mål. Det skyldes kun SGs evne til å plukke spillere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Tom S

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #402 på: Januar 15, 2012, 12:53:24 »
Det var da voldsomt til surmuling her i kveld dao!

Trur dere at Crystal Palace er eit skikkeleg drittlag som Leeds skal vinne mot kvar gang??
Viss dere trur da,so sjekk tabellen,dei er kun to poeng bak oss og er eit av dei laga som slipper inn minst maal i divisjonen.
Ok, me spiller mesteparten av kampen med elleve mot ti,men kor mange ganger ser me ikkje at laget med ti mann kan stikke av med baade eit og tre poeng??
Det har tom Leeds gjort denne sesongen!

Stikk fingeren i jorda og sjaa kor vi er hen,ja me er ein stor klubb,men med eit middelmaadigt lag.
Ja,me tapte to poeng og eg gjekk tilbake til bussen skuffa,men foer kampen ville eg ha sagt ja til eit poeng mot eit brukbart godt championshiplag.
Etter utvisningen hadde me stort sett god kontroll paa kampen,men problemet i oeyeblikket er avslutninger.Eg aner ikkje kva som  har skjedd men i dei siste kampene har angrepsspillet gaatt fullsendig i staa.Men i dag syns eg McGormack var bra,mykje bedre enn i dei siste kampene.Forsell gjorde det bedre enn kva eg har sett han mens Becchio desverre er kun ein parantes av det han var i dei forrige sesonger.

Eit poeng paa borte er ikkje verst men skal vere enig i at det er slike kamper me boer ta tre poeng.
Men det er kun fremtida som vil vise om me kan heve oss.Og ein ting er sikkert,det trengs forsterkninger!
Men ikkje sjaa dere blinde paa denne kampen dao!!


flott innlegg.
vi dominerer kampen stort og kun marginer gjør at vi ikke vinner.
etter min mening blir det for dumt å kreve larrys hode på et fat grunnet dette.

Enig, flott innlegg.

Utover i denne kampen er det marginer, men først får vi altså ein imot før vi har våkna og vi klarer ikkje ta tak i kampen før CP får ein mann utvist.
Eit poeng borte mot eit bra CP er bra og "i rute".

Trur ikkje det er mange som krever Larry sitt hode på eit fat med bakgrunn i denne kampen. For min del har frustrasjonen bygd seg opp over lenger tid. Denne sesongen har bestått av utruleg svingande resultater og prestasjoner, og i det siste stort sett svake resultat og prestasjoner (les: 4/15 på siste 5 eller 14/30 på siste 10).

Det vert hevda at vi har ein middelmådig CS tropp.
Javel, men det er Larry som har hentet desse spillerene, det er hans lag.
Uansett etter mi meining er ikkje troppen sååå dårlig, eg meiner Larry får for lite ut av gutta.
Spillere som Snoddy, Becchio, McC, Howson, Clayton, White, Lees, Lonergan, Nunez, O'Dea, Forsell, Vayrynen o.s.v. er det nok mange CS og lavere plassert PL lag som kunne tenke seg.

Til slutt slenger eg på at t.o.m. eg og skjønner at det største problemet i Leeds United er Ken, ingen tvil om det.
Sjølv om vi "alle" håper han legger inn årene snart, er det nok desverre lite truleg det skjer de første årene.
Sjølv om vi er stuck med Ken er ikkje det grunn til å legge seg ned "å dø", Leeds United må gjere alt for å komme seg tilbake til PL. Og akkurat no kan det virke som å skifte manager er lurt, syns eg.
Så spørs det om Ken klarer å kapre nokon som er betre enn SG?
Ser ingen grunn til å sparke Simon om det ender opp med Henning Berg eller lignende...

Dette er gjerne OT, men skitt au!
COME ON LEEDS !!

ojs

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #403 på: Januar 15, 2012, 13:42:34 »
At det er Simon Grayson sine spillere er forsåvidt greit. Det bør da legges til at Ken Bates ikke har kommet til enighet med spillere som Neil Kilkenny, Bradley Johnson og Jermaine Beckford og valgte å la dem gå. I tillegg har Ken Bates valgt å cashe inn på Schmeichel, Fabian Delph og Max Gradel. Simon Grayson har mistet nesten et helt lag pga Ken Bates. At de nest beste nå sliter, og Simon i tillegg har lite eller ingenting å handle for kan bare lastes en mann. Ken Bates. SG og KB ser ikke ut til å jobbe sammen lenger og Grayson bør da sparkes nå mens vi kan få inn en ny som KB er villig til å gi midler og forsterke oss mens vi har muligheten. 

Av managere som er ledig på markedet nå så er det nok kun Di Matteo som er interessert. Om vi får inn en ny Chelsea mann blir neppe spesielt populært blant fansen.

 

Henning

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #404 på: Januar 15, 2012, 14:09:22 »
Nokre synspunkt frå tribuna:

Brown var Leeds sin beste spelar i kampen. Kvikk opp i motspelar og gjer seg sjølv spelbar.
Pugh hadde ein dårleg dag. Skjønnar ikkje kvifor han spelar venstrekant. Hovudskyld i baklengsmålet.
White hadde ein dårleg dag. Frykteleg touch og blir frustrert over kor lite han blei med framover, sjølv om der var mykje rom.
Townsend var usynleg i mesteparten av kampen.
Thompson skal få fleire sjansar, men ser at han er læregutt. Litt liten på fysikk og hurtigheit og ein del pasningar, mottak som er frykteleg dårlege. Ein del gode innlegg i andre omgang.
Becchio er fortsatt ikkje i form.
McCormack blir eg aldri klok på. Føler at han må score for å ha spelt bra.

Generelt: Forvaret er tidvis for dårlege å markere offansivt. Mange dårlege valg. (Spele langt, når ein annan er heilt ledig i mellomrommet.) For dårleg tempo og for dårleg bevegelse. Hadde mykje ball, men skapar relativt lite. Målet kjem på ein tilfeldigheit. Spelar for mykje trangt og for lite i bredda.

Positivt: Snodgrass er tilbake!!!!!!!!!!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #405 på: Januar 15, 2012, 14:13:36 »
Kjell & Henning; Keep'em coming! :)

...synspunkt fra tribuna vil vi alltid ha (bedre utsyn enn fra radioapparatet ;) )
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

7cato7

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #406 på: Januar 15, 2012, 20:37:07 »
Flere synspunkt fra tribunen :) Er enig i det som du skriver Henning.  Syns Thompson kan bli en spennende spiller. Trør til i duellene og det er viktig. Viktig at Snoddy er tilbake, selv om han som vanlig trenger noen kamper for å komme i skikkelig Snoddy form. Men er på rett plass og skårer et viktig mål. Det viktigte er at vi ikke taper, men vi KLARER ikke å styre kamper. Men en mer i ca 1 time, bør vi klare å ta med oss tre poeng. Ihvertfall om vi skal ha sjans på play off!!! Pugh var treig og elendig som vanlig og Becchio totalt ute av form. Thompson vil mye men gjør mange feilvalg og hadde dårlige innlegg. Men bør som Henning sa få flere sjanser. Lees gjorde en god kamp og var spesielt god i 2 omg! Men fortsatt mye usikkerher når det blir løpsdueller.

Ellers var det god stemning på tribunen blant Leeds supporterne og nok engang vant vi tribunen. Selhurst Park var en ekstremt utslitt og gammel stadion i ingenmannsland. Shithole som essex gutta kalte det :)

Takker til Steinar, Terje og Essex gutta Trevor, Darron, Keith, Dave, John og gjorde dagen til det den ble :):)A Big Family!!! MOT!!!
Cato Visdal Mikalsen

Andersen

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #407 på: Januar 15, 2012, 20:38:41 »
Bob, bob i dag synes jeg, Snoddy our man  ;D LIKTE FEIRINGA HANS ETTER MÃ…LET ! KYSSET KLUBBMERKET PÃ… DRAKTA HOPE HE WILL STAY !  :-[

Bites Yer Legs

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #408 på: Januar 16, 2012, 01:28:13 »
Sett LUTV. Hadde nå brukbare sjanser til å sette en til, men ikke all verdens. I heiste for en dobbeltredning av Speroni. Ikke uventet handlet alle klippene etter Snoddy kom inn, nettopp, om Snoddy. Om et par kamper setter han de skuddene fra 14-15 meter.

8:13 er fotballkunst av Zac Thompson, en spiller etter mitt hjerte!

KEEP FIGHTING!!

4ever arcticwhite

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #409 på: Januar 16, 2012, 11:34:36 »
Wow - geniene har vært i arbeid, ser jeg....

http://www.leedsunited.com/news/20120116/we-must-start-quicker-snodin_2247585_2578481

We must start quicker....

Ligger nok mange timer med tung ananlyse bak når Snodin nå endelig har innsett at man må være våken fra første sekund av kampene... Nå ser jeg endelig lyst på resten av sesongen.
The future's so White I've got to wear shades 8)

RoarG

Sv: Kamp mot Crystal Palace på Selhurst Park Lørdag 14.1.2012 kl 16:00
« Svar #410 på: Januar 16, 2012, 15:22:54 »
Wow - geniene har vært i arbeid, ser jeg....

http://www.leedsunited.com/news/20120116/we-must-start-quicker-snodin_2247585_2578481

We must start quicker....

Ligger nok mange timer med tung ananlyse bak når Snodin nå endelig har innsett at man må være våken fra første sekund av kampene... Nå ser jeg endelig lyst på resten av sesongen.
Ting siger da inn på ER :D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020