Skrevet av Emne: Leeds - Ipswich  (Lest 1846 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Siddis

Leeds - Ipswich
« på: Januar 18, 2012, 10:37:21 »
Da er jeg på det nærmeste klar til avreise. Turen går fra Ulsan, Sør Korea via Seoul og Istanbul til London. Derfra er det tog til Leeds, ankomst fredag ettermiddag. Tilbake samme vei på søndag. Ikke alle som reiser 24t en vei for å se Leeds på Elland Road!! ;D Gleder meg  :D

Geiremann

Sv: Leeds - Ipswich
« Svar #1 på: Januar 18, 2012, 22:46:46 »
Håper du lønnes med en flott opplevelse og tre poeng!
Min forrige tur for å se Leeds tok seksten og en halv time fra jeg gikk ut døra hjemme, til jeg gikk inn de nsamme døra igjen (Moss-Peterborough-Moss).

Føler du topper min prestasjon lett  :)
Member of "The Peterborough eight".

Terje U

Sv: Leeds - Ipswich
« Svar #2 på: Januar 19, 2012, 00:16:33 »
Vi reiser fra Torp  til Leeds via London i dag, torsdag. Har opplevd kun 1 tap på E.R, la det bli med den ene. Har troen på hjemmeseier denne helgen og ser frem til å komme til Leeds igjen. Reiser hjem fra Liverpool på søndag kveld.

RuneR

Sv: Leeds - Ipswich
« Svar #3 på: Januar 19, 2012, 16:49:25 »
Leste denne tråden etter lunch i dag, ble inspirert.....
og nå har jeg jaggu bestilt flybilletter, togbilletter, fotballbillett og hotellrom. MOT
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds - Ipswich
« Svar #4 på: Januar 19, 2012, 17:44:17 »
Leste denne tråden etter lunch i dag, ble inspirert.....
og nå har jeg jaggu bestilt flybilletter, togbilletter, fotballbillett og hotellrom. MOT

Du er ikke god :D 8)

ollan

Sv: Leeds - Ipswich
« Svar #5 på: Januar 19, 2012, 22:26:44 »
Leste denne tråden etter lunch i dag, ble inspirert.....
og nå har jeg jaggu bestilt flybilletter, togbilletter, fotballbillett og hotellrom. MOT

på tide å flytte bort dit :D
Ollan