Skrevet av Emne: KAMP: vs Birmingham på Elland Road tirsdag 31/1 2012, kl 20:45!  (Lest 87682 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rober

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #630 på: Februar 01, 2012, 14:06:05 »
Tenk om Snodgrass blir solgt i pausen...!
Stor humor  ;D
Skjedde faktisk i NHL-kamp nylig at en av spillere ble tatt av isen under kampen og fikk beskjed om at han var byttet vekk!

Og nå i engelsk fotball;
Watford-spiller Marvin Sordell ble sendt av banen i kveldens kamp mot Millwall for å delta i forhandlinger om sin egen overgang.

http://www.nrk.no/sport/fotball/1.7976857

B_Ød

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #631 på: Februar 01, 2012, 14:08:50 »
Tenk om Snodgrass blir solgt i pausen...!
Stor humor  ;D
Skjedde faktisk i NHL-kamp nylig at en av spillere ble tatt av isen under kampen og fikk beskjed om at han var byttet vekk!

Og nå i engelsk fotball;
Watford-spiller Marvin Sordell ble sendt av banen i kveldens kamp mot Millwall for å delta i forhandlinger om sin egen overgang.

http://www.nrk.no/sport/fotball/1.7976857

jaggu drøyt!
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #632 på: Februar 01, 2012, 14:10:51 »
Latterlig....
http://www.youtube.com/watch?v=ONsniivf8OE

Har jo sagt LENGE at vi mangler litt høyde i Leeds og det kunne man godt se når man må slite med en hodesterk mann på 200cm..... Helt tragiske mål, klarer man ikke hoppe like høyt så må man i hvertfall gå i kroppen på mannen....

Og/eller unngå innlegg fra kantene.
Som vår venn White fikk klar besjked om flere ganger i løpet av kampen igår..etter 1-1, skulle det egentlig ikke være nødvendig før var manager å si dette igjen...eller??
Nei. Men manageren har full frihet til å bytte inntil tre spillere i løpet av kampen for å rette opp misforhold mellom avtalt taktikk og faktisk prestasjon. I tilfellet White kunne Grayson ha erstattet han med Pugh. Det ble ikke gjort.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #633 på: Februar 01, 2012, 14:35:24 »
Latterlig....
http://www.youtube.com/watch?v=ONsniivf8OE

Har jo sagt LENGE at vi mangler litt høyde i Leeds og det kunne man godt se når man må slite med en hodesterk mann på 200cm..... Helt tragiske mål, klarer man ikke hoppe like høyt så må man i hvertfall gå i kroppen på mannen....

Og/eller unngå innlegg fra kantene.
Som vår venn White fikk klar besjked om flere ganger i løpet av kampen igår..etter 1-1, skulle det egentlig ikke være nødvendig før var manager å si dette igjen...eller??
Nei. Men manageren har full frihet til å bytte inntil tre spillere i løpet av kampen for å rette opp misforhold mellom avtalt taktikk og faktisk prestasjon. I tilfellet White kunne Grayson ha erstattet han med Pugh. Det ble ikke gjort.
Eller kanskje AW burde ha handlet i forhold til de innstrukser gitt?
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #634 på: Februar 01, 2012, 14:51:36 »
Eller kanskje AW burde ha handlet i forhold til de innstrukser gitt?

Det burde AW absolutt ha gjort. Når han ikke klarte det burde han ha blitt byttet ut, eller man burde lagt om formasjonen slik at White fikk mer støtte og mindre rom å kontrollere.

Det vanligste i fotballen er at det er manageren som tar ut laget og bestemmer byttene. At spillerne selv bestemmer lagguttaket og evnt bytter, tilhører nok mere unntakene. Jeg mener derfor at Graysons uttalelse er en studie i ansvarsfraskrivelse fra A til Ã….
Så lenge han ikke tar selvkritikk vil han heller ikke lære. Ã… skyve ansvaret over på naivitet og mangel på erfaring hos enkeltspillere, er vel det motsatte av hva som skal til for å gjenvinne spillergruppens respekt.

Jeg har i lengre tid forsøkt å mobiliser håp hos meg selv når det gjelder Grayson. Det har vist seg umulig fordi han gir meg jevnlig argumenter for det motsatte. Nå er det på nullpunket. 

Null håp for SG. Det er lite det.

Grayson OUT!
Jon R.

B_Ød

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #635 på: Februar 01, 2012, 14:56:23 »
dette ble kommunisert under kamp..ikke brukt som noe forklaring i ettertid såvidt meg bekjent.
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #636 på: Februar 01, 2012, 15:12:39 »
dette ble kommunisert under kamp..ikke brukt som noe forklaring i ettertid såvidt meg bekjent.

Leser du denne vil det snart være deg bekjent, ød.  ;)

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_v_birmingham_city_grayson_pins_blame_on_rookie_defence_1_4199353

Men men. Gjort er gjort og spist er spist. Nå blir det andre koster.
Jon R.

ØBS

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #637 på: Februar 01, 2012, 22:33:58 »
dette ble kommunisert under kamp..ikke brukt som noe forklaring i ettertid såvidt meg bekjent.

Leser du denne vil det snart være deg bekjent, ød.  ;)

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds_united_v_birmingham_city_grayson_pins_blame_on_rookie_defence_1_4199353

Men men. Gjort er gjort og spist er spist. Nå blir det andre koster.

...og mer feiing under teppet??
LUSCOS-hilsen
ØBS

superleeds

Sv: Kamp mot Birmingham på Elland Road tirsdag 31.1.2012 kl 20:45!
« Svar #638 på: Februar 02, 2012, 16:05:39 »
Skulle gjerne hatt en rapport fra en som så kampen i går, sitter med et lite inntrykk at vi ikke var så verst, i følge kampstatsene i hvertfall, og at Birmingham hadde en på topp som hadde dagen!

De kunne ledet både 2 og 3 null før baklengsmålet! Og de var klart best! Birmingham var knapt over midten!
Men sitter med følelsen av at de ikke er nok på hugget og blir overrasket når innlegget kommer. Da er de plutselig 1-2 meter unna mannen de burde vært i kroppen på og gitt en dytt! Og det må de ta ansvar for selv! Ikke mye manageren kan gjøre med det fra benken! Og når målene kommer så lett, detter de sammen framover også! Synes ikke det var organiseringen det var noe feil med, men konsentrasjonen og viljen til å gi alt for å holde nullen! Følte de hadde kontroll, men plutselig står det 4-1!