avstemning

Hvem i LUSCOS har den beste Leeds-tatoveringen?

Cato Visdal Mikalsen
5 (13.9%)
Ollan Andre SÃ¥rheim
4 (11.1%)
Per Arne Isaksen
3 (8.3%)
Roy Juvik
1 (2.8%)
Victor Leeds Høgseth
1 (2.8%)
Ole Morten Hobberstad
9 (25%)
Lars Nygård
7 (19.4%)
Chris Lunde
3 (8.3%)
Kristian Lunde Jr.
0 (0%)
Stig Hansen
0 (0%)
Somtwang
3 (8.3%)

Stemmer totalt: 30

Avstemning er avsluttet: Februar 24, 2012, 23:21:10

Skrevet av Emne: Konkurranse: Beste Leeds-tatovering i LUSCOS  (Lest 5118 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hobben

Sv: Konkurranse: Beste Leeds-tatovering i LUSCOS
« Svar #30 på: Februar 27, 2012, 14:23:18 »
Grattis Hobberstad :) vel fortjent! jeg skal ta to nye leeds tatoveringer i den nærmeste tid :) Logoen over hjertet og : always leeds always loyal :):) gleder meg!!!  

Takk for det :)

Always Leeds, Always loyal :) Genialt! Tror jeg også må vudere den teksten der en plass på kroppen :D !!
Rogaland Whites

Svend Anders

Sv: Konkurranse: Beste Leeds-tatovering i LUSCOS
« Svar #31 på: Mars 02, 2012, 14:28:30 »
Jeg må dessverre legge meg helt flat i denne saken; Vi må dessverre se bort i fra stemme i denne tråden. Det er flere årsaker til dette, og jeg står ansvarlig for at det ble satt i gang forum-avstemning litt for raskt.

Vi ser at vi bør ha et bredere grunnlag for å kåre en skikkelig vinner. Vi har ingenting imot Hobberstad her, men med 4000 medlemmer bør vi ha mer enn noen og tretti stemmer til å kåre vinneren.  Jeg har sendt en egen melding til Hobberstad og beklaget at vi må gjøre det litt annerledes. Han kan selvfølgelig fortsatt vinne.

Vi har allerede fått over 100 stemmer per epost (som man ble oppfordret til å stemme ved i bladet), og siden vi ikke kan samkjøre de med forumavstemningen, vil vi kun forholde oss til epost-stemmene.

Da får vi også sjekket at alle som stemmer er medlemmer av LUSCOS.

Du kan fortsatt avgi stemmen din:

send epost til rune@leedsunited.no


Igjen; beklager rotet og fortsatt lykke til i konkurransen. Husk å stem!

Vi har forøvrig også lagt ut bilde av alle de nominerte på vår Facebook-page, www.facebook.com/luscos

Svend Anders
« Siste redigering: Mars 02, 2012, 14:51:23 av Svend Anders »