Kamp vs Doncaster Rovers, Elland Road lørdag 18.2 2012 kl 16:00

Started by ArneS, February 17, 2012, 12:38:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Førde

Marching On Together

Kickthemdown

Quote from: Barba on February 18, 2012, 16:10:54
Quote from: Alta-White on February 18, 2012, 16:09:04
Quote from: Bredinho on February 18, 2012, 16:06:58
Pascal Chimbonda tilbake på bana.. sendt i graderoben for å ta av øyreringen sin.. jøsses
Sier det meste om hvor dum og femi den fyren er .. Rimelig klart at det ikke er lov.

MOT!

Barba - som nekter å ta ut øreringene. Femi a du.
Du bruker den bare i høyre øre du ...  ;)

Andersen

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bredinho

The Future Is Bright,
The Future Is White!

Barba

Quote from: Alta-White on February 18, 2012, 16:11:58
Quote from: Barba on February 18, 2012, 16:10:54
Quote from: Alta-White on February 18, 2012, 16:09:04
Quote from: Bredinho on February 18, 2012, 16:06:58
Pascal Chimbonda tilbake på bana.. sendt i graderoben for å ta av øyreringen sin.. jøsses
Sier det meste om hvor dum og femi den fyren er .. Rimelig klart at det ikke er lov.

MOT!

Barba - som nekter å ta ut øreringene. Femi a du.
Du bruker den bare i høyre øre du ...  ;)

Ja, det var deg ja. Nei venstre faktisk.

Barba - som vil ha mål snart. Rette veien.
Barba - MOT

Dylan

auren

"Terrible defending". Den har vi ikke hørt før...  :-[

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

asLeeds

DALHEIM WHITES

asLeeds

DALHEIM WHITES

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

viking

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Bredinho

The Future Is Bright,
The Future Is White!

Andersen

Skulle tro vi var skjerpa i dag , med den nye høvdingen på tribunen .  :(

Per-Stian

Det er i alle fall enkelte i forsvaret som ikkje har "fått skjelven" av Warnocks entrè i klubben! Vi er heldige som ikkje ligg under!

asLeeds

Høres ut som om me tar meir og meir styring på kampen!

MOT
DALHEIM WHITES

job

Marching on together!                               Siden 1970

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Sølvreven

Klippet fra vg:

Neil Warnock ble lørdag ansatt som manager i Leeds. Tidligere i sesongen fikk 63-åringen sparken i Queens Park Rangers.

ERSTATTER GRAYSON: Neil Warnock fikk tidligere denne sesongen sparken i Queens Park Rangers. Nå overar han som Leeds-manager etter Simon Grayson.

- Jeg føler jeg har en stor utfordring igjen og jeg mener Leeds hører hjemme i Premier League, sier Warnock, til klubbens hjemmeside.

- Jeg håper jeg er mannen som kan levere eliteseriespill til fansen som aldri slutter å forbløffe meg med deres lojalitet, fortsetter veteranen.

Han har tidligere trent en rekke lag, blant annet Notts County, Oldham, Sheffield United og Crystal Palace.

Leeds ligger på 11.-plass i den engelske mesterskapsserien (nivå to). Seks poeng skiller opp til Birmingham på den siste play off-plassen.

Nylig fikk Simon Grayson sparken. Eier Ken Bates vil ha klubben opp på øverste nivå. Neil Redfearn har vært vikarmanager. Han fortsetter på klubbens akademi.

Håper han får opp gutsen i laget.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Bredinho

The Future Is Bright,
The Future Is White!

Bredinho

Habib Bamogo ut!
The Future Is Bright,
The Future Is White!

viking

Quote from: Sølvreven on February 18, 2012, 16:25:03
Klippet fra vg:

Neil Warnock ble lørdag ansatt som manager i Leeds. Tidligere i sesongen fikk 63-åringen sparken i Queens Park Rangers.

ERSTATTER GRAYSON: Neil Warnock fikk tidligere denne sesongen sparken i Queens Park Rangers. Nå overar han som Leeds-manager etter Simon Grayson.

- Jeg føler jeg har en stor utfordring igjen og jeg mener Leeds hører hjemme i Premier League, sier Warnock, til klubbens hjemmeside.

- Jeg håper jeg er mannen som kan levere eliteseriespill til fansen som aldri slutter å forbløffe meg med deres lojalitet, fortsetter veteranen.

Han har tidligere trent en rekke lag, blant annet Notts County, Oldham, Sheffield United og Crystal Palace.

Leeds ligger på 11.-plass i den engelske mesterskapsserien (nivå to). Seks poeng skiller opp til Birmingham på den siste play off-plassen.

Nylig fikk Simon Grayson sparken. Eier Ken Bates vil ha klubben opp på øverste nivå. Neil Redfearn har vært vikarmanager. Han fortsetter på klubbens akademi.

Håper han får opp gutsen i laget.

Warnock warriors !!

HåvardK

Bredinho

The Future Is Bright,
The Future Is White!

Bredinho

The Future Is Bright,
The Future Is White!

Barba

Quote from: HåvardK on February 18, 2012, 16:28:03
Motstanderne puster lettet ut når Leeds får corner.

He he. Spesielt morsomt fordi det sikkert stemmer.

Barba - Gått en halvtime altså, så prett!
Barba - MOT