Skrevet av Emne: Storopprydding  (Lest 16229 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Here we go again

  • Gjest
Sv: Storopprydding
« Svar #60 på: April 10, 2012, 22:10:38 »
Et hjertesukk til slutt; Hva med å stenge ned alle disse "lekene" det er ingenting annet enn SPAM og passer best på "barneforum"


Hvis du ikke skjønte det så mente jeg, hva hører du på, assosiasjons lek etc. Forbanna tull som ikke hører hjemme. En haug med idiot posteringer, eller SPAM.

Fjern dette fra leedsunited.no

?

Men ellers står det bra til?

lojosang

Sv: Re: Sv: Storopprydding
« Svar #61 på: April 10, 2012, 23:46:00 »
Et hjertesukk til slutt; Hva med å stenge ned alle disse "lekene" det er ingenting annet enn SPAM og passer best på "barneforum"


Hvis du ikke skjønte det så mente jeg, hva hører du på, assosiasjons lek etc. Forbanna tull som ikke hører hjemme. En haug med idiot posteringer, eller SPAM.

Fjern dette fra leedsunited.no

?

Er mye spam på biblioteket også da. Skal vi brenne alle selvhjelpsbøkene også eller skal vi kanskje forvente at folk klarer å holde seg til de biblioteksavdelingene de er interessert i å lese bøker fra?

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
- Leif Olav

MrK

Sv: Storopprydding
« Svar #62 på: April 11, 2012, 07:51:33 »
Et hjertesukk til slutt; Hva med å stenge ned alle disse "lekene" det er ingenting annet enn SPAM og passer best på "barneforum"


Hvis du ikke skjønte det så mente jeg, hva hører du på, assosiasjons lek etc. Forbanna tull som ikke hører hjemme. En haug med idiot posteringer, eller SPAM.

Fjern dette fra leedsunited.no

?

Er mye spam på biblioteket også da. Skal vi brenne alle selvhjelpsbøkene også eller skal vi kanskje forvente at folk klarer å holde seg til de biblioteksavdelingene de er interessert i å lese bøker fra?

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Forventet ikke mer fra deg!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Storopprydding
« Svar #63 på: April 11, 2012, 08:46:18 »
Et hjertesukk til slutt; Hva med å stenge ned alle disse "lekene" det er ingenting annet enn SPAM og passer best på "barneforum"


Hvis du ikke skjønte det så mente jeg, hva hører du på, assosiasjons lek etc. Forbanna tull som ikke hører hjemme. En haug med idiot posteringer, eller SPAM.

Fjern dette fra leedsunited.no

?





Synes det er helt ok på off topic sidene jeg!!!!
Yeboahs vitne

Hallgeir *

Sv: Storopprydding
« Svar #64 på: April 11, 2012, 09:41:02 »
Et hjertesukk til slutt; Hva med å stenge ned alle disse "lekene" det er ingenting annet enn SPAM og passer best på "barneforum"


Hvis du ikke skjønte det så mente jeg, hva hører du på, assosiasjons lek etc. Forbanna tull som ikke hører hjemme. En haug med idiot posteringer, eller SPAM.

Fjern dette fra leedsunited.no

?





Synes det er helt ok på off topic sidene jeg!!!!

Synes ikke dette bør være noe problem. Selv poster jeg der jeg ønsker, og de trådene jeg finner uinteressante, overser jeg glatt. Det bør da ikke være verre enn som så. Slutt å syt, MrK!  ;) Det er nok krig her i verden....
Super Leeds since 1968

Håkon

Sv: Storopprydding
« Svar #65 på: April 11, 2012, 11:27:03 »

Mørke tider foran oss. penger fra sesong kort brukt til east stand oppussing. hvor skal pengene til nykjøp komme fra?

Frykter Snodgrass og Mccormack forsvinner sammen med white når Vinduet åpner:(

Les oppsumering fra Lorimers bar. snoddy snakker rett fra hjerte til Bates? eller har han begynt kontraktsforhandlinger? uansett blir ikke han viss ikke NW ikke kan vise til signing av et par tre større navn!
Leeds for alltid

Promotion 2010

Sv: Storopprydding
« Svar #66 på: April 12, 2012, 15:06:19 »
;D Kunne trengt en Ian Baird idag.

Med Sheridan og Ian Snodin til å fore.

Fantastisk glorifisering av spillere som ledet an paa et ekstremt middelmaadig 2.divisjonslag paa 80-tallet!

Jeg ville ikke hatt noen av dem paa tribunen en gang i forhold til dagens Leeds United!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ian Baird

Sv: Storopprydding
« Svar #67 på: April 12, 2012, 23:36:01 »
.. et middelmådig 2.divisjonslag som luktet på opprykk og kom seg til semifinale i køpp'n - husk det  ;)
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

pedro

Sv: Storopprydding
« Svar #68 på: April 16, 2012, 12:49:56 »
Leedsomaniac

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Storopprydding
« Svar #69 på: April 16, 2012, 13:02:29 »
Da er vi kvitt to stk 8)
http://www.leedsunited.com/news/20120416/duo-set-to-leave-elland-road_2247585_2737035



Tror vilever greit med dette. I YEP i dag sier NW at stjernene våre må være litt tålmodige og at de vil opptre som idioter hvis de forlayter klubben nå!!! NW har sterk tro på opprykk neste år ihvertfall, ingen skal ta fra ham at han er offensiv i målsettingen.
Yeboahs vitne

Cherry

Sv: Storopprydding
« Svar #70 på: April 16, 2012, 15:12:36 »
Da er vi i gang med oppryddningen.......helt greit at disse 2 forsvinner.

For Parker var det bare ikke ment at han skulle drive med fotball tror jeg -
mens Vayrynen har jeg ikke sett nok , men han har jo ikke vært bra nok for laget så...
OK!

More to follow!
 

bwirum

Sv: Storopprydding
« Svar #71 på: April 16, 2012, 19:08:32 »
Et hjertesukk til slutt; Hva med å stenge ned alle disse "lekene" det er ingenting annet enn SPAM og passer best på "barneforum"
Spam for noen, glede for andre.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

pedro

Sv: Storopprydding
« Svar #72 på: April 20, 2012, 08:42:59 »
Leedsomaniac

Leedsfan

Sv: Storopprydding
« Svar #73 på: April 20, 2012, 11:58:11 »
3 mann som forsvinner 8)
http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=279976

Håper flere er på vei ut i løpet av de neste ukene slik at det blir plass til friskt blod så fort som mulig...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Storopprydding
« Svar #74 på: April 23, 2012, 20:03:13 »
Ikke en eneste Leedsspiller på årets lag.Sier vel litt om den "fantastiske" stallen vi har....
http://www.teamtalk.com/leeds-united/7694090/PFA-Team-of-the-Year-Championship

Leedsfan

Sv: Storopprydding
« Svar #75 på: April 23, 2012, 20:12:12 »
Ikke en eneste Leedsspiller på årets lag.Sier vel litt om den "fantastiske" stallen vi har....
http://www.teamtalk.com/leeds-united/7694090/PFA-Team-of-the-Year-Championship

Det er nok pga sesongen vår, Ross og Snodgrass har nok vært kandidater.. Ellers er det mange gode spillere på det laget. Mange spillere som sikkert tjener 15 mill i året eller mer som ikke er med.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

4ever arcticwhite

Sv: Storopprydding
« Svar #76 på: Mai 02, 2012, 08:40:24 »
I dag presenterer Neil Warnock lista over hvem som ikke får ny kontrakt, og hvem som havner på transferlista.
Her er mitt forslag. De som allerede er ute er markert med overstreking, de jeg tror er på en av listene er markert med rødt.
Jeg har tatt utgangspunkt i lista over spillerkontrakter:

Summer 2012
Darren O`Dea - On loan from Celtic
Alex Bruce
Michael Brown
Lloyd Sam
Ben Parker
Aidan White
Nathan Turner
Lewis Turner
Mikael Forssell
Mika Vayrynen
Maik Taylor
Danny Webber
Paul Robinson - On loan from Bolton
Usikker på Turner-guttene, men de er såvidt unge (og billige i drift) at jeg tror de får være med som "håp for fremtiden"

Summer 2013
Paul Connolly
Patrick Kisnorbo
Billy Paynter
Paul Rachubka
Adam Clayton
Robert Snodgrass
Leigh Bromby
Ross McCormack
Andy O'Brien
Egentlig burde Kisnorbo også stå på lista, men sentimentalitet og skadesituasjonen hans gjør at jeg tror han berger plassen. Kan hende at han "kjøpes ut", og avslutter karrieren...

Summer 2014
Andy Lonergan
Luciano Becchio
Davide Somma
Charlie Taylor
Alex Cairns
Zac Thompson
Danny Pugh
Usikke på Cairn og Taylor, men tror de blir med samme begrunnelse som for Turner-guttene.
Også usikker på Somma, men tror Warnock vil se han i kamp før han bestemmer seg.


2015
Tom Lees
Ramon Nunez
« Siste redigering: Mai 02, 2012, 09:57:13 av 4ever arcticwhite »
The future's so White I've got to wear shades 8)

RoarG

Sv: Storopprydding
« Svar #77 på: Mai 02, 2012, 13:26:32 »
Litt tidlig å spå at Pugh forsvinner i 2014 og Nunez forsvinner i 2015 utfra hva de viste 2 og 3 år før kontraktene deres går ut. Kan hende begge spiller seg opp neste sesong? Man får nøye seg med å spå om spillere hvis kontrakt går ut nå til sommeren.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

4ever arcticwhite

Sv: Storopprydding
« Svar #78 på: Mai 02, 2012, 13:32:00 »
Litt tidlig å spå at Pugh forsvinner i 2014 og Nunez forsvinner i 2015 utfra hva de viste 2 og 3 år før kontraktene deres går ut. Kan hende begge spiller seg opp neste sesong? Man får nøye seg med å spå om spillere hvis kontrakt går ut nå til sommeren.
Ã…rstallene i innlegget er det året kontrakten til den enkelte utløper.
Pugh har kontrakt til 2014, men jeg tror han står på transferlista til Warnock som offentliggjøres i ettermiddag.
The future's so White I've got to wear shades 8)

eggus

Sv: Storopprydding
« Svar #79 på: Mai 02, 2012, 13:59:51 »
Stort sett enig i den lista, med et par forandringer. Jeg tror vi kommer til å beholde Pugh som en backup, og jeg lurer på om Lonergan vil bli vist døra. Zac Thompson er jeg også litt usikker på om får sjansen til å bli med videre, men han er vel billig i drift og kan bekle flere posisjoner.
 

eggus

Sv: Storopprydding
« Svar #80 på: Mai 02, 2012, 14:07:46 »
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Storopprydding
« Svar #81 på: Mai 02, 2012, 14:29:41 »
Blir visst flere som reiser ja, mye five aside på treningene fremover, sikkert ikke mange nok til mer enn det på løkka en stund!!! :)

Vekk med alle lik i lasta!!!
Yeboahs vitne

Sølvreven

Sv: Storopprydding
« Svar #82 på: Mai 02, 2012, 15:04:24 »
Jeg synes det er veldig positivt at NW tar et tidlig grep og kvitter seg raskt med de som han ikke vil ha med videre. Og jeg tror han vil være like rask å få inn de som han ønsker sånn at han har et samspilt lag til høsten.
Dette er noe helt annet enn den handlingslammede SG klarte å få til. Det skjedde nesten ingenting før lånevinduet åpnet på høsten og stort sett det meste som kom inn var middelmådige spillere.
Dette ser lovende ut  :D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Mr. Leeds

Sv: Storopprydding
« Svar #83 på: Mai 02, 2012, 15:08:06 »
Har prøvd å plassere litt mer etter posisjon, men å si hvor enkelte spillere spiller best er ikke enkelt etter en slik sesong >:(.

Dette er en blanding av hvem jeg tror blir og hvem som jeg håper blir med videre - og hvem jeg helst vil se ut porten på ER.

GK
Andy Lonergan
Alex Cairns - lånes ut
Paul Rachubka - ut
Her trenger vi en solid utfordrer til Lonergan. Hvis han også forsvinner så trenger vi selvsagt to nye her.

DEF
Aidan White - velger ny klubb tror jeg
Tom Lees
Charlie Taylor
Paul Connolly - ut
Patrick Kisnorbo - ut, langtidsskadd - blir trolig kjøpt ut av kontrakten
Leigh Bromby - ut, langtidsskadd - blir trolig kjøpt ut av kontrakten
Andy O'Brien - ut
Alex Bruce - ut
Ikke rare greiene igjen her. To nye stoppere i tillegg til Lees. Om White forsvinner må vi ha ny venstreback om ikke Pugh blir spilt der da. Ny høyreback er et must.

MID
Adam Clayton
Robert Snodgrass - velger ny klubb i sommer tror jeg
Zac Thompson
Danny Pugh
Robbie Rogers
Michael Brown - ut, håper jeg da
Lloyd Sam - ut
Her står det rimelig dårlig til. Pugh har ikke imponert meg - ikke Thompson heller. Rogers har vært ekstremt uheldig og bør få vist seg mer. Inn med to sentrale midtbanespillere og to vinger.

ATT
Ross McCormack
Luciano Becchio
Davide Somma - ut, langtidsskadd - blir trolig kjøpt ut av kontrakten
Mikael Forssell - ut
Billy Paynter - ut
Ramon Nunez - ut hvis man blir enige om "sluttpakke" har vel kontrakt til 2014 eller 2015!
Aiaiai.. Kan bli interessant sommer. Kanskje Somma får en sjanse, men Nunez tror jeg ikke får flere sjanser til å påvirke Warnock. Jeg ville gjerne hatt inn en stor spiss med ekstreme targetman egenskaper. Jeg ville også hatt inn en med ekstrem fart. Om Becchio får bli - eller velger å gå blir spennende. Det har vel kjølnet litt forholdet mellom Becchio og Warnock.

Nathan Turner og Lewis Turner tror jeg får bli, uten at jeg vet hvilke posisjoner de er best i.

Skal vi ha som mål å rykke opp så må mye skje tidlig i sommer. Dette er kun mine tanker selvsagt - og i fht noen spillere så håper jeg at jeg bommer. Håper White og Snodgrass blir, men tror de har høyere ambisjoner enn Leeds kan vise i praksis.



Sjekk ut dette gratis manager spillet på nettet:

www.hattrick.org

B_Ød

Sv: Storopprydding
« Svar #84 på: Mai 02, 2012, 15:24:39 »
Registrerer at mange er positive nå, og det er godt å se. Selv har jeg en litt mer tilbakelent, nøktern optimisme til det hele..vil gjerne se an litt først. Er ikke sikker på at dette ikke blir "mye skrik og lite ull"..håper jo det går mot det bedre...men litt tidlig for meg.
Ups & Ups!!

mac_gyver

Sv: Storopprydding
« Svar #85 på: Mai 02, 2012, 16:57:54 »
Hva faen? Clayton transferlista? Den ekle magefølelsen jeg går med hele sommeren begynner å snike seg fram igjen... aiaiai...
Pride of Yorkshire

Promotion 2010

Sv: Storopprydding
« Svar #86 på: Mai 02, 2012, 17:10:03 »
Redigerer litt:

RIBBET!!!!!!   ::)


GK
Andy Lonergan
Alex Cairns


DEF
Aidan White
Tom Lees
Charlie Taylor


MID
Robert Snodgrass
Zac Thompson
Danny Pugh
Robbie Rogers
Michael Brown - REDUSERT LØNN - 1 år til


ATT
Ross McCormack
Luciano Becchio
Davide Somma



Langtidsskadet:
Patrick Kisnorbo - ut, langtidsskadd - blir trolig kjøpt ut av kontrakten
Leigh Bromby - ut, langtidsskadd - blir trolig kjøpt ut av kontrakten


JUNIORER INN I STALLEN:
Seven of the club's young players are set to be offered the chance to develop their professional careers at Leeds United.

Nathan and Lewis Turner, who signed their first professional deals last summer, have been handed a further a year's contract, with the option of another year,

While five of their Academy team-mates are to be offered their first professional contracts.

Full-back Sam Byram, central defender Ross Killock, midfielders Simon Lenighan and Charlie Clamp, and striker Dominic Poleon are the young players who are being offered the chance of professional deals with the club.


« Siste redigering: Mai 02, 2012, 17:19:02 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sølvreven

Sv: Storopprydding
« Svar #87 på: Mai 02, 2012, 17:16:29 »
Midfielder Adam Clayton, strikers Ramon Nunez and Billy Paynter, defenders Paul Connolly and Andy O'Brien, and goalkeeper Paul Rachubka are the contracted players who have been placed on the transfer list.

In addition, Alex Bruce, Lloyd Sam, Mikael Forsell, Danny Webber and Maik Taylor are the players who have been informed that their contracts will not be renewed and are free to leave the club this summer.

Meget overraskende  :o

Med de som gikk tidligere, så er det altså 14 stk ut.
« Siste redigering: Mai 02, 2012, 17:18:32 av Sølvreven »
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

Sv: Storopprydding
« Svar #88 på: Mai 02, 2012, 17:26:44 »
Håpe virkelig at noen av unguttene er så gode at de klarer å spille seg inn i laget.

Jeg bare minner om at det var sånn Scum startet sin storhetstid.......
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Leedsfan

Sv: Storopprydding
« Svar #89 på: Mai 02, 2012, 18:32:48 »
Jeg velger å se det slik; hvor lite optimistisk hadde man ikke vært hvis Warnock hadde fått inn 2-3 nye og beholdt 80% av de gamle?

Nå får vi det spennende helt frem til seriestart og da smeller det virkelig. Jeg må få med meg åpningsmatchen i august!

MOT!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.