Skrevet av Emne: THE PEACOCK NEWS  (Lest 9138 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bwirum

Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #30 på: Februar 14, 2012, 10:34:18 »
Dersom det skal gjøres en nett-distribusjon så bør det være en løsning som fungerer både på Ipad og Android tabs, i tillegg til vanlig PC/Mac.

Det er jo nesten merkelig om det ikke er noen som har laget apps for dette tidligere, problemet er vel å finne de, da dette app-markedet er relativt uoversiktlig, spesielt når du leter etter apps med spesifike funksjoner.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

pale

Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #31 på: Februar 14, 2012, 10:45:31 »
-Spiller Tore Andre Flo på Leeds? Kona ser mitt nye Peacock news på stuebordet.
- Nei, han har jo spilt der, men det er noen år siden nå. Han var forresten elendig, sier jeg mens jeg lurer på hvor dette kommer fra.
- Men hvorfor er det bilde av han på forsida av Leedsbladet ditt da?

Jeg griper tak i bladet, og jammen  er det en klar Flo-lookalike på forsiden. Jeg går bort til 11-åringen som sitter med leksene.
- Hvem er dette bilde av Mathias?
- Er det ikke Tore Andre Flo da? Men Leedsdraktene så da ikke sånn ut når han spilte der.
- Du har helt rett gutten min. Da var det vel Redstripe som var sponsor. Men det er ikke Flo, det er Tom Lees.
- Kult navn! smeller det fra guttungen!

Ellers takk for nok et flott blad. Nå er det dissekert av guttene som har klipt ut alle bildene og hengt dem opp på hvert sitt rom.

Bredinho

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 853
  • Total likes: 0
  • Brainwashed for 20 years and counting..
    • Vis profil
    • E-post
Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #32 på: Februar 14, 2012, 10:48:26 »
-Spiller Tore Andre Flo på Leeds? Kona ser mitt nye Peacock news på stuebordet.
- Nei, han har jo spilt der, men det er noen år siden nå. Han var forresten elendig, sier jeg mens jeg lurer på hvor dette kommer fra.
- Men hvorfor er det bilde av han på forsida av Leedsbladet ditt da?

Jeg griper tak i bladet, og jammen  er det en klar Flo-lookalike på forsiden. Jeg går bort til 11-åringen som sitter med leksene.
- Hvem er dette bilde av Mathias?
- Er det ikke Tore Andre Flo da? Men Leedsdraktene så da ikke sånn ut når han spilte der.
- Du har helt rett gutten min. Da var det vel Redstripe som var sponsor. Men det er ikke Flo, det er Tom Lees.
- Kult navn! smeller det fra guttungen!

Ellers takk for nok et flott blad. Nå er det dissekert av guttene som har klipt ut alle bildene og hengt dem opp på hvert sitt rom.
Tenkte "Flo" md ei gong, sjøl! Var vel redkite, og ikkje redstripe? :p
The Future Is Bright,
The Future Is White!

pale

Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #33 på: Februar 14, 2012, 10:50:11 »
-Spiller Tore Andre Flo på Leeds? Kona ser mitt nye Peacock news på stuebordet.
- Nei, han har jo spilt der, men det er noen år siden nå. Han var forresten elendig, sier jeg mens jeg lurer på hvor dette kommer fra.
- Men hvorfor er det bilde av han på forsida av Leedsbladet ditt da?

Jeg griper tak i bladet, og jammen  er det en klar Flo-lookalike på forsiden. Jeg går bort til 11-åringen som sitter med leksene.
- Hvem er dette bilde av Mathias?
- Er det ikke Tore Andre Flo da? Men Leedsdraktene så da ikke sånn ut når han spilte der.
- Du har helt rett gutten min. Da var det vel Redstripe som var sponsor. Men det er ikke Flo, det er Tom Lees.
- Kult navn! smeller det fra guttungen!

Ellers takk for nok et flott blad. Nå er det dissekert av guttene som har klipt ut alle bildene og hengt dem opp på hvert sitt rom.
Tenkte "Flo" md ei gong, sjøl! Var vel redkite, og ikkje redstripe? :p

Jepp, redkite. Sitter jammen her og er øltørst på en tirsdags formiddag....

SuperLeeds!

HOWSON - KANARIFUGLEN
« Svar #34 på: Februar 14, 2012, 19:41:29 »
Honnør nok en gang til redaktøren og skribenter for et flott TPN. Mitt innlegg vedrørende Howson på side 34 i bladet kom inn helt i siste liten og som dere kan se i bladet er innledningen ikke i samsvar med resten av innlegget. Om noen er interessert, begynte jeg mitt innlegg slik:

Solgt.
18. januar ble det endelig klart, Leeds United kunngjorde at lagkapteinen og en av hjørnesteinene i Simon Graysons mannskap var solgt til Norwich.

Deretter følger resten av innlegget korrekt: Seks dager senere var også de medisinske testene unnagjort osv...

Mvh
Ove C

Leif Sverre

Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #35 på: Februar 14, 2012, 21:07:26 »
Sorterte og delte ut bladet til meg og alle Luscos-medlemmer her i 8900 Brønnøysund i dag. Skumlest  bladet nå i kveld og helt godkjent fra min side.
Men medlemslotteriet må da kunne trekkes litt senere. 15 februar er vel i morgen, og det var kort frist ja.....
 

Svend Anders

Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #36 på: Februar 20, 2012, 19:52:21 »
FRIST PÃ… LOTTERIET ER FLYTTET TIL 25.FEBRUAR

Vi ser at det var litt for tidlig frist å sette, og ser det er kommet noen tilbakemeldinger på fristen. Ny frist er derfor til ukeslutt denne uken.

Håper mange bidrar!

Tom S

Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #37 på: Februar 20, 2012, 20:04:10 »
FRIST PÃ… LOTTERIET ER FLYTTET TIL 25.FEBRUAR

Vi ser at det var litt for tidlig frist å sette, og ser det er kommet noen tilbakemeldinger på fristen. Ny frist er derfor til ukeslutt denne uken.

Håper mange bidrar!

Tidleg og tidleg, var det ikkje annonsert allerede i siste bladet i fjor?
Eg kjøpte lodd da, regner med at det ikkje er gått i gløymeboka  ::)
COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #38 på: Februar 20, 2012, 20:20:34 »
FRIST PÃ… LOTTERIET ER FLYTTET TIL 25.FEBRUAR

Vi ser at det var litt for tidlig frist å sette[/b], og ser det er kommet noen tilbakemeldinger på fristen. Ny frist er derfor til ukeslutt denne uken.

Håper mange bidrar!

Tåpelig....har mann satt en frist og den ble satt før jul så må jo det være den som gjelder. Hvis fristen for trekning er utsatt pga folk ikke har kjøpt lodd blir det litt søkt og ikke minst synd for de som har kjøpt innen opprinnelig frist. Går ut fra Lotteriloven følges?  ;)
Ollan

SirOlsen

Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #39 på: Mars 02, 2012, 19:16:13 »
Er det noen innad i LUSCOS som klarer og spore opp mitt gamle medlemsnummer?
Jeg trenger få fornyet mitt medlemskap, men jeg klarer i farta ikke og finne medlemsnumret mitt..
-SirOlsen-

Rudi G.

  • Gjest
Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #40 på: Mars 02, 2012, 19:40:23 »
Er det noen innad i LUSCOS som klarer og spore opp mitt gamle medlemsnummer?
Jeg trenger få fornyet mitt medlemskap, men jeg klarer i farta ikke og finne medlemsnumret mitt..

Svaret er nærmere en du tror, men en liiiten innsats må du gjøre selv :)

- Send email til kundetjeneste@leedsunited.no med ditt navn og kontaktinfo – evt tidligere medlemsnummer – Ring vår samarbeidspartner for medlemsregisteret på (0047) 23 36 19 61.

http://www.leedsunited.no/faq/

Svend Anders

Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #41 på: Mars 14, 2012, 23:19:18 »
Vi har plass til noen bidrag på Juniorsidene i kommende nummer, så send meg bilder og litt tekst (trenger ikke være langt) av junior i huset som holder med Leeds, folkens!

Tar også imot bidrag for Mission United hvor vi viser frem fans som gjør litt ekstra for å spre ordet. Har du tapetsert jobben for å påvirke kollegaene, malt logoen på husveggen, osv?

Men det haster litt. Trenger bidrag innen torsdag kveld.

asLeeds

Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #42 på: Mars 15, 2012, 07:34:35 »
Vi har plass til noen bidrag på Juniorsidene i kommende nummer, så send meg bilder og litt tekst (trenger ikke være langt) av junior i huset som holder med Leeds, folkens!

Tar også imot bidrag for Mission United hvor vi viser frem fans som gjør litt ekstra for å spre ordet. Har du tapetsert jobben for å påvirke kollegaene, malt logoen på husveggen, osv?

Men det haster litt. Trenger bidrag innen torsdag kveld.

Hei Svend Anders, eg har sendt deg bidrag til Mission United, men har ikkje fått tilbakemelding på om du har fått det..har du?
DALHEIM WHITES

MrK

Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #43 på: Mars 15, 2012, 07:41:10 »
Intet blad i posten her.  Meldte både meg og poden ut av klubben rett før jul.  Har flere ganger tidligere etterlyst et medlemskap der man ikke trenger å få bladet i posten. Mener at i dagens elektroniske samfunn bør det være unødvendig for de som ikke ønsker det å få all slags papir i posten.
Jeg abonnerer på lokalavisen min som nettutgave og syntes det i 2012 burde være mulig å få supporterbladet til min engelske favorittklubb på samme måte.

Melder meg inn igjen den dagen man kan være "elektronisk" medlem.
Betal medlemskapet og drit i bladet da! Tydeligvis ikke så viktig for deg det.....men medlemskap????
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Svend Anders

Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #44 på: Mars 15, 2012, 08:02:14 »
Hei Svend Anders, eg har sendt deg bidrag til Mission United, men har ikkje fått tilbakemelding på om du har fått det..har du?

Hm, jeg må sjekke spam-boksen når jeg kommer hjem i kveld! Kanskje du kan sende det igjen for sikkerhets skyld?

Plass til flere også, folkens!

SA

asLeeds

Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #45 på: Mars 15, 2012, 08:29:17 »
Hei Svend Anders, eg har sendt deg bidrag til Mission United, men har ikkje fått tilbakemelding på om du har fått det..har du?

Hm, jeg må sjekke spam-boksen når jeg kommer hjem i kveld! Kanskje du kan sende det igjen for sikkerhets skyld?

Plass til flere også, folkens!

SA
Spam du liksom :D  Sendt på nytt nå.
DALHEIM WHITES

ØBS

Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #46 på: Mars 15, 2012, 10:13:50 »
Intet blad i posten her.  Meldte både meg og poden ut av klubben rett før jul.  Har flere ganger tidligere etterlyst et medlemskap der man ikke trenger å få bladet i posten. Mener at i dagens elektroniske samfunn bør det være unødvendig for de som ikke ønsker det å få all slags papir i posten.
Jeg abonnerer på lokalavisen min som nettutgave og syntes det i 2012 burde være mulig å få supporterbladet til min engelske favorittklubb på samme måte.

Melder meg inn igjen den dagen man kan være "elektronisk" medlem.
Betal medlemskapet og drit i bladet da! Tydeligvis ikke så viktig for deg det.....men medlemskap????

Jeg har bare skummet gjennom tråden og, som andre også har reagert på, hvor fantastisk lite som skal til for å SLIPPE og være medlem.

Den elektroniske tidsalder er definitivt kommet for å bli og overtatt samfunnet fullstendig.  I min verden er dette det endelige slaget for upersonifisering av nevnte.

I dag bruker folk nesten MER tid på å holde kontakt med hverandre på Facebook enn faktisk å tilbringe tid MED hverandre.  Musikken og bransjen ellers er snudd på hodet, og en av de definitive bakdelene slik det har utviklet seg er at den mangler mer og mer personlighet og "presence".

Det elektroniske samfunnet har rett og slett gjort seg selv utrolig sterilt og upersonlig, og jeg kan ikke fordra det.  Jeg er bruker av den digitale infrastruktur selvfølgelig, men ikke mer enn høyst nødvendig for å fungere til en viss grad i og på samfunnets digitale prinsipper.  Det er jo påkrevd.

Om ikke mange årene vil man sikkert kunne ha cyber-sex, så slipper man denne ufyselige kroppskontakten også...

Jeg bare understreker at dette er slik JEG opplever dagens digitale samfunn, uten at nevnte påstander er fundamentert i fakta.  La oss nå ta vare på noen av disse nostalgiske institusjonene som fortsatt bærer en viss personlighet før vi kollektivt går digitalt "loco" alle sammen.

Men for all del, la nå de som ønsker å underkaste seg den digitale tidsalder fullstendig, gjøre det.  Man har da valgfrihet begge veier så lenge begge veiene eksisterer...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Blank_File

Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #47 på: Mars 15, 2012, 10:55:59 »

Jeg har bare skummet gjennom tråden og, som andre også har reagert på, hvor fantastisk lite som skal til for å SLIPPE og være medlem.

Den elektroniske tidsalder er definitivt kommet for å bli og overtatt samfunnet fullstendig.  I min verden er dette det endelige slaget for upersonifisering av nevnte.

I dag bruker folk nesten MER tid på å holde kontakt med hverandre på Facebook enn faktisk å tilbringe tid MED hverandre.  Musikken og bransjen ellers er snudd på hodet, og en av de definitive bakdelene slik det har utviklet seg er at den mangler mer og mer personlighet og "presence".

Det elektroniske samfunnet har rett og slett gjort seg selv utrolig sterilt og upersonlig, og jeg kan ikke fordra det.  Jeg er bruker av den digitale infrastruktur selvfølgelig, men ikke mer enn høyst nødvendig for å fungere til en viss grad i og på samfunnets digitale prinsipper.  Det er jo påkrevd.

Om ikke mange årene vil man sikkert kunne ha cyber-sex, så slipper man denne ufyselige kroppskontakten også...

Jeg bare understreker at dette er slik JEG opplever dagens digitale samfunn, uten at nevnte påstander er fundamentert i fakta.  La oss nå ta vare på noen av disse nostalgiske institusjonene som fortsatt bærer en viss personlighet før vi kollektivt går digitalt "loco" alle sammen.

Men for all del, la nå de som ønsker å underkaste seg den digitale tidsalder fullstendig, gjøre det.  Man har da valgfrihet begge veier så lenge begge veiene eksisterer...

Et flott innlegg som jeg ikke på noen måte stiller meg bak. Det er likevel flott at denne type ting er 100% subjektive. Når det gjelder "bransjer" av ymse slag som du nevner må de følge med i tiden. Slik vil det alltid være så lenge kapitalismen styrer verden.

Du nevner likevel et viktig poeng som gir grunn til bekymring og som menneskeheten bør rette søkelyset sitt mot i nær fremtid. Sterilt og upersonlig. Jeg er ikke gamle karen selv, men opplever at verden har endret seg utrolig på dette feltet siden jeg ble født i 1985. Håper at neste generasjon finner tilbake til gleden ved et usterilt og personlig samfunn igjen!

martind

Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #48 på: Mars 15, 2012, 11:57:58 »
Intet blad i posten her.  Meldte både meg og poden ut av klubben rett før jul.  Har flere ganger tidligere etterlyst et medlemskap der man ikke trenger å få bladet i posten. Mener at i dagens elektroniske samfunn bør det være unødvendig for de som ikke ønsker det å få all slags papir i posten.
Jeg abonnerer på lokalavisen min som nettutgave og syntes det i 2012 burde være mulig å få supporterbladet til min engelske favorittklubb på samme måte.

Melder meg inn igjen den dagen man kan være "elektronisk" medlem.
Betal medlemskapet og drit i bladet da! Tydeligvis ikke så viktig for deg det.....men medlemskap????

Jeg har bare skummet gjennom tråden og, som andre også har reagert på, hvor fantastisk lite som skal til for å SLIPPE og være medlem.

Den elektroniske tidsalder er definitivt kommet for å bli og overtatt samfunnet fullstendig.  I min verden er dette det endelige slaget for upersonifisering av nevnte.

I dag bruker folk nesten MER tid på å holde kontakt med hverandre på Facebook enn faktisk å tilbringe tid MED hverandre.  Musikken og bransjen ellers er snudd på hodet, og en av de definitive bakdelene slik det har utviklet seg er at den mangler mer og mer personlighet og "presence".

Det elektroniske samfunnet har rett og slett gjort seg selv utrolig sterilt og upersonlig, og jeg kan ikke fordra det.  Jeg er bruker av den digitale infrastruktur selvfølgelig, men ikke mer enn høyst nødvendig for å fungere til en viss grad i og på samfunnets digitale prinsipper.  Det er jo påkrevd.

Om ikke mange årene vil man sikkert kunne ha cyber-sex, så slipper man denne ufyselige kroppskontakten også...

Jeg bare understreker at dette er slik JEG opplever dagens digitale samfunn, uten at nevnte påstander er fundamentert i fakta.  La oss nå ta vare på noen av disse nostalgiske institusjonene som fortsatt bærer en viss personlighet før vi kollektivt går digitalt "loco" alle sammen.

Men for all del, la nå de som ønsker å underkaste seg den digitale tidsalder fullstendig, gjøre det.  Man har da valgfrihet begge veier så lenge begge veiene eksisterer...

Flott skrevet Øyvind :) Er enig i det du skriver, for verden blir veldig upersonlig til tider. Selv om den digitale verden gjør det lettere å holde kontakten med flere, gjør den samtidig at dere sjeldnere blir personlig kontakt.

Selv er jeg på vei tilbake. Har gått til anskaffelse av platespiller og gjort innkjøp av diverse vinylplater. Senest igår kveld satt jeg med en  hånd på et glass whiskey, og en hånd på vinylen. Fantastisk deilig!

Ses snart Øyvind :)
MOT!! We are Leeds!

Kjell Skjerven

Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #49 på: Mars 15, 2012, 17:02:17 »
Intet blad i posten her.  Meldte både meg og poden ut av klubben rett før jul.  Har flere ganger tidligere etterlyst et medlemskap der man ikke trenger å få bladet i posten. Mener at i dagens elektroniske samfunn bør det være unødvendig for de som ikke ønsker det å få all slags papir i posten.
Jeg abonnerer på lokalavisen min som nettutgave og syntes det i 2012 burde være mulig å få supporterbladet til min engelske favorittklubb på samme måte.

Melder meg inn igjen den dagen man kan være "elektronisk" medlem.
Betal medlemskapet og drit i bladet da! Tydeligvis ikke så viktig for deg det.....men medlemskap????

Jeg har bare skummet gjennom tråden og, som andre også har reagert på, hvor fantastisk lite som skal til for å SLIPPE og være medlem.

Den elektroniske tidsalder er definitivt kommet for å bli og overtatt samfunnet fullstendig.  I min verden er dette det endelige slaget for upersonifisering av nevnte.

I dag bruker folk nesten MER tid på å holde kontakt med hverandre på Facebook enn faktisk å tilbringe tid MED hverandre.  Musikken og bransjen ellers er snudd på hodet, og en av de definitive bakdelene slik det har utviklet seg er at den mangler mer og mer personlighet og "presence".

Det elektroniske samfunnet har rett og slett gjort seg selv utrolig sterilt og upersonlig, og jeg kan ikke fordra det.  Jeg er bruker av den digitale infrastruktur selvfølgelig, men ikke mer enn høyst nødvendig for å fungere til en viss grad i og på samfunnets digitale prinsipper.  Det er jo påkrevd.

Om ikke mange årene vil man sikkert kunne ha cyber-sex, så slipper man denne ufyselige kroppskontakten også...

Jeg bare understreker at dette er slik JEG opplever dagens digitale samfunn, uten at nevnte påstander er fundamentert i fakta.  La oss nå ta vare på noen av disse nostalgiske institusjonene som fortsatt bærer en viss personlighet før vi kollektivt går digitalt "loco" alle sammen.

Men for all del, la nå de som ønsker å underkaste seg den digitale tidsalder fullstendig, gjøre det.  Man har da valgfrihet begge veier så lenge begge veiene eksisterer...

Att eg ikkje kan ta meg raad til aa vere medlem maa vel vere ein god unnskyldning??
Men personleg saa betaler eg ikkje 450 NKR for aa faa medlemsbladet sendt hit her i Leeds!
Side before self,every time.

kongsmo

Sv: THE PEACOCK NEWS
« Svar #50 på: Mars 15, 2012, 17:30:03 »
Vi har plass til noen bidrag på Juniorsidene i kommende nummer, så send meg bilder og litt tekst (trenger ikke være langt) av junior i huset som holder med Leeds, folkens!

Tar også imot bidrag for Mission United hvor vi viser frem fans som gjør litt ekstra for å spre ordet. Har du tapetsert jobben for å påvirke kollegaene, malt logoen på husveggen, osv?

Men det haster litt. Trenger bidrag innen torsdag kveld.

Har sendt deg mail med bilde og tekst til juniorsidene, supert hvis du for plass til dem, de gleder seg!!!!
"SNIFFER"