Skrevet av Emne: Boro's collapse our hope  (Lest 2984 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erik M

Boro's collapse our hope
« på: Mars 19, 2012, 23:10:00 »
"Ni kamper igjen - alt kan skje".  Det er klart det kan.  Men marginene har ikke vært på vår side på så lenge jeg kan huske.  Selv med laginnsats av dimmensjoner og tidvis dominans, sitter vi igjen med 1 fattig poeng fra de to siste, så altfor avgjørende hjemmekampene.

Tut-tut! Var det play-off toget som gikk?  Det trodde jeg.

Men nå har jeg funnet hva jeg skal feste blikket på:  Middlesbrough!
- Boro kommer fra 0-5 i baken på de to siste
- Boro møter WestHam borte i morgen
- Boro har dårligere målforskjell enn oss (er'e mulig?)
- Boro holder for øyeblikket 6. plassen
- Med seier over Forest kan vi være to poeng bak i morgen.

Kryss fingrene for Boro collapse!  (De andre rundt oss er jo alle i form...)
 

Masinga

Sv: Boro's collapse our hope
« Svar #1 på: Mars 20, 2012, 09:16:21 »
Leeds legger for dagen en voldsom innsats og forsvaret er bedret betraktelig. Spiller for spiller er Leeds godt dekket. Men banespillet og samhandlingen må bli bedre skal playoff-plassen reddes. Jeg vil tro det terpes på dette. Leeds må for all del ikke tro at Forest er lett match. De er i form og Leeds må holde trykket i hver eneste kamp.
Masinga, medl.nr. 1250

Annesj

Sv: Boro's collapse our hope
« Svar #2 på: Mars 20, 2012, 09:44:56 »
Vanskelig for å se at lagene foran oss skal gi fra seg så mye mer poeng enn det vi kommer til å gjøre resten av sesongen desverre. Selvom Boro kollapser. Noen av de vil nok havne bak oss om vi fortsetter den goe trenden men ikke mange nok til at det holder til PO   :( Noen av de har i tillegg en kamp til gode. Blir nok for tøft. Men prove me wrong...please  ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Boro's collapse our hope
« Svar #3 på: Mars 20, 2012, 15:16:37 »
7.plass igjen :'(?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Boro's collapse our hope
« Svar #4 på: Mars 20, 2012, 16:23:10 »
Måtte et under skje!!! Måtte alle gode krefter og tilfeldigheter gå vår vei- ja da kan vi ha griseflaks å få play off, men.........!!!
Yeboahs vitne

Thorp

Sv: Boro's collapse our hope
« Svar #5 på: Mars 20, 2012, 17:51:38 »
Stan Collymore spår opprykk for Southampton, Reading og Leeds. Jeg liker optimismen!

nord

Sv: Boro's collapse our hope
« Svar #6 på: Mars 20, 2012, 18:00:33 »
Alting er muligt som dem som bær viljen i hjertet  ;D
 

Mats-

  • Gjest
Sv: Boro's collapse our hope
« Svar #7 på: Mars 20, 2012, 18:39:33 »
Ikke bare sportslig kollaps

Boro reveal £14m loss as Steve Gibson continues backing

Read More http://www.gazettelive.co.uk/boro-fc/boro-fc-news/2012/03/20/boro-reveal-14m-loss-as-steve-gibson-continues-backing-84229-30578744/#ixzz1pgD6lnih

BORO fans can see the full details of the club’s financial situation today after it revealed a loss of just under £14m and a wage bill of more than £36m.

The latest company results, which cover a full 18 months, show that chairman Steve Gibson has continued his multi-million pound support for the club through his 75% holding via the parent company Gibson O’Neill, and has pledged to continue for at least another 12 months.

But with lower gate receipts and two third-round knockouts in the FA Cup, the directors say there has been a “considerable” reduction in income.

Money from cup competitions alone fell from £1.8m to £207,000 and, with the wage bill still the most visible legacy of Gordon Strachan bringing in the likes of Kris Boyd and Scott McDonald, the battle to restructure the operation is still ongoing.

The wage bill went up from £27.704m the previous year, but this was for a shorter 12-month period up to December 31, 2009.

Gibson’s depth of commitment to the club is plain to see again - with the club’s external debts of £27.8m being refinanced by Gibson O’Neill and replaced with internal debt - showing Gibson’s strategy of keeping a tight control of the finances with the £13.8m loss compared to a £63,000 profit last tim



Read More http://www.gazettelive.co.uk/boro-fc/boro-fc-news/2012/03/20/boro-reveal-14m-loss-as-steve-gibson-continues-backing-84229-30578744/#ixzz1pgD0WyT4

RoarG

Sv: Boro's collapse our hope
« Svar #8 på: Mars 20, 2012, 21:46:30 »
De henger godt med mot West Ham. Ikke mye kollaps å spore her (ennå).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Boro's collapse our hope
« Svar #9 på: Mars 20, 2012, 22:48:11 »
Hmmmm... Tror du jinxet litt her. Hvem kollapset?

 :-[

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Boro's collapse our hope
« Svar #10 på: Mars 21, 2012, 08:20:37 »
Hmmmm... Tror du jinxet litt her. Hvem kollapset?

 :-[

auren
Denne tråden er mildt ironisk, ja. Tatt i betraktning hvilken klubb som har underprestert gjennom hele sesongen.
« Siste redigering: Mars 21, 2012, 13:25:13 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Boro's collapse our hope
« Svar #11 på: Mars 21, 2012, 12:00:17 »
I lys av seneste resultat, er det nok fler enn Boro som må kollapse grovt, før det tenner mer håp hos meg en det jeg allerede har.  ;)
Ups & Ups!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Boro's collapse our hope
« Svar #12 på: Mars 21, 2012, 14:41:59 »
Nå har vel vårt kjære Leeds definert klart hva som kan legges i ordet kollaps!!! Tror neppe noen andre kluber greier dette..... >:( :'(
Yeboahs vitne

Erik M

Sv: Boro's collapse our hope
« Svar #13 på: Mars 27, 2012, 12:31:03 »
Hovedpoenget er at vi må ha betydelig hjelp fra andre for å karre oss over streken.  Deretter møter vi kanskje WestHam over to kamper i playoff.  Det er et stykke opp, ja. Fortsatt ser Boro ut som en av de vi kan ta igjen - de eneste som har tilsvarende dårlig målforskjell.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Boro's collapse our hope
« Svar #14 på: Mars 27, 2012, 12:44:12 »
Hovedpoenget er at vi må ha betydelig hjelp fra andre for å karre oss over streken.  Deretter møter vi kanskje WestHam over to kamper i playoff.  Det er et stykke opp, ja. Fortsatt ser Boro ut som en av de vi kan ta igjen - de eneste som har tilsvarende dårlig målforskjell.





Hvis det, mot formodning, skulle bli Play off og det er West Ham, ja da vinner vi!!
Yeboahs vitne

Woody

Sv: Boro's collapse our hope
« Svar #15 på: Mars 27, 2012, 13:09:06 »
Nå har vel vårt kjære Leeds definert klart hva som kan legges i ordet kollaps!!! Tror neppe noen andre kluber greier dette..... >:( :'(

Det vi ber om er jo berre at eit par lag kollapsar i innspurten,Leeds har jo surra heile sesongen ;D
LIFE IS LEEDS