Skrevet av Emne: KAMP: vs MILLWALL, The Den, lørdag 24/3 2012, kl 16.00  (Lest 60662 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

4ever arcticwhite

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, lørdag 24/3 2012, kl 16.00
« Svar #390 på: Mars 27, 2012, 15:06:52 »
Vi har maxflax på straffesituasjon.
Hadde dommeren holdt fordelen ett halvt sekund lengre hadde Millwall fått mål i stedet for straffe.

Herlig redning av Lonergan  :)
Herlig redning - men ikke tilfeldig.
Leeds hadde gjort en forhåndsananlyse av straffene til Milwall, og han som tok straffen har satt alle sine forsøk til den samme siden, så Lonergan hadde bestemt seg på forhånd for å gå dit han gjorde.
Men jeg vet ikke hvor lurt det er av Lonergan å gå ut med info om at de gjør en slik analyse....
The future's so White I've got to wear shades 8)

Leedsulf

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, lørdag 24/3 2012, kl 16.00
« Svar #391 på: Mars 27, 2012, 17:32:42 »
MILLWALL have banned a supporter for 10 YEARS for goading Leeds United fans with a Turkey flag at the New Den.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/4218912/Millwall-fan-banned-for-10-years.html

Henning

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, lørdag 24/3 2012, kl 16.00
« Svar #392 på: Mars 27, 2012, 21:11:09 »
Vi har maxflax på straffesituasjon.
Hadde dommeren holdt fordelen ett halvt sekund lengre hadde Millwall fått mål i stedet for straffe.

Herlig redning av Lonergan  :)
Herlig redning - men ikke tilfeldig.
Leeds hadde gjort en forhåndsananlyse av straffene til Milwall, og han som tok straffen har satt alle sine forsøk til den samme siden, så Lonergan hadde bestemt seg på forhånd for å gå dit han gjorde.
Men jeg vet ikke hvor lurt det er av Lonergan å gå ut med info om at de gjør en slik analyse....

Det ser eg på som veldig lurt. Neste straffeskyttar vil dermed skifte hjørne på neste straffe og Lonergan ligg klar for å redde :)

fjellhaugen

Sv: KAMP: vs MILLWALL, The Den, lørdag 24/3 2012, kl 16.00
« Svar #393 på: Mars 28, 2012, 11:15:37 »
Vi har maxflax på straffesituasjon.
Hadde dommeren holdt fordelen ett halvt sekund lengre hadde Millwall fått mål i stedet for straffe.

Herlig redning av Lonergan  :)
Herlig redning - men ikke tilfeldig.
Leeds hadde gjort en forhåndsananlyse av straffene til Milwall, og han som tok straffen har satt alle sine forsøk til den samme siden, så Lonergan hadde bestemt seg på forhånd for å gå dit han gjorde.
Men jeg vet ikke hvor lurt det er av Lonergan å gå ut med info om at de gjør en slik analyse....

Det ser eg på som veldig lurt. Neste straffeskyttar vil dermed skifte hjørne på neste straffe og Lonergan ligg klar for å redde :)

liker den psykologiske krigføringen der  :D
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!