Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19  (Lest 536312 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #780 på: Juni 20, 2012, 11:26:56 »
snb says...

Paddy Kenny had a medical at Leeds last night, signing today.

kilde http://www1.skysports.com/transfer-centre/your-rumours
Ups & Ups!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #781 på: Juni 20, 2012, 14:25:12 »
Artig fra rumours;

20 Jun 2012 09:15:30
 I live in Doncster and was playing 5 a side football down at the Keepmoat last night and came across El Hadji Diouff on my way out. He was just coming out of the gym. Asked him if there was any truth in him joining Leeds and he said "I'm on holiday this week but when I return I will be holding talks with 2 Yorkshire teams as I like it here" he gave me a little wink as he said it... Either he is coming to Leeds or he is gay and fancied me. Hopefully it's the Leeds thing.
 
Me personally would love to see him at Leeds, I know he has a bad rep and has a hot head on him but look at the service he gave Billy Sharpe last season before he went to Southampton... If he did that for Becchio and Somma we are on to something good.
 
before all you idiots come on replying to this saying "how can you see him when he is already on holiday, or he doesn't use Donny Rovers gym" or any other negative come backs... shut up!! I know what I saw.


Innsenderen vet mao at han blir mistenkt for bløff og benytter sjansen til be folk holde kjeft umiddelbart... ;D
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #782 på: Juni 20, 2012, 16:08:14 »
Blir det noe oppkjøp? eller får vi inn noen nye spillere? det nermer seg træningskamper, å ingen ting har skjedd...

Adam Drury klar for Leeds fra 1.juli. Kjem frå Norwich.
Endelig skjer det noko. Starten på noko enda større??
Kan vel knapt bli større enn dette. Vi snakker om selveste Adam Drury, dere! ::)

Hva man kan forvente og hva man kan drømme om er to forskjellige ting...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

johnny gangster

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #783 på: Juni 20, 2012, 16:54:14 »
Derby midfielder Paul Green has signed up to join the club from July 1

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #784 på: Juni 20, 2012, 20:20:40 »
David Norris, Lee Peltier, Jerome Thomas, Matthew Connolly, Paddy Kenny and DJ Campbell to follow?

fra twitter

tror nok neppe på alle, men noen av disse haddE vært bra ! :D

Sletten1919

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #785 på: Juni 20, 2012, 23:03:35 »
David Norris, Lee Peltier, Jerome Thomas, Matthew Connolly, Paddy Kenny and DJ Campbell to follow?

fra twitter

tror nok neppe på alle, men noen av disse haddE vært bra ! :D


Ja takk til Norris, Peltier og Thomas da blir jeg glad! :)

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #786 på: Juni 20, 2012, 23:16:52 »
Goalkeeper Paddy Kenny will sign for Leeds United as soon as Andy Lonergan's move to Bolton Wanderers is fully agreed..

HåvardK

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #787 på: Juni 21, 2012, 09:54:41 »
Blir det noe oppkjøp? eller får vi inn noen nye spillere? det nermer seg træningskamper, å ingen ting har skjedd...

Adam Drury klar for Leeds fra 1.juli. Kjem frå Norwich.
Endelig skjer det noko. Starten på noko enda større??
Kan vel knapt bli større enn dette. Vi snakker om selveste Adam Drury, dere! ::)

Hva man kan forvente og hva man kan drømme om er to forskjellige ting...
Det stemmer. Og i min verden er det noen nyanser mellom disse ytterpunktene.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #788 på: Juni 21, 2012, 11:20:57 »
Goalkeeper Paddy Kenny will sign for Leeds United as soon as Andy Lonergan's move to Bolton Wanderers is fully agreed..
Skjønner egentlig ikke dette...synes AL har vært en solid sisteskanse jeg  ???
Ups & Ups!!

rober

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #789 på: Juni 21, 2012, 11:42:27 »
Goalkeeper Paddy Kenny will sign for Leeds United as soon as Andy Lonergan's move to Bolton Wanderers is fully agreed..
Skjønner egentlig ikke dette...synes AL har vært en solid sisteskanse jeg  ???

Virker litt merkelig, men kanskje NW mener at Kenny er en bedre keeper (basert på egne erfaringer)...?

eiru

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #790 på: Juni 21, 2012, 12:30:21 »
Robert Green klar for QPR. Starten på en kjedereaksjon? Spår Kenny til Leeds og Lonergan til Bolton i nærmeste framtid.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #791 på: Juni 21, 2012, 12:43:08 »
Robert Green klar for QPR. Starten på en kjedereaksjon? Spår Kenny til Leeds og Lonergan til Bolton i nærmeste framtid.

Hvis Kenny koster 500000£ så må vi selge Lonergan for 750000£ eller mer...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SupALeedS

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #792 på: Juni 21, 2012, 13:07:10 »
Syns Lonergan og Kenny burde begge vært keepere neste sesong. Cairns er for ung til dette nivået enda.

Greit med 2 dyktige keepere i en klubb, så dem gir hverandre konk om plassene.


Men men...Keeper 34 år, litt gammelt, men som keeper trenger det ikke ha noe å si...;)

Spennende dager i vente nå...gleder meg til vi skal bruke penger jeg, og hvem det isåfall blir.

Savner en skikkelig spiss, en goalgetter!
Alex

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #793 på: Juni 21, 2012, 13:18:19 »
Føler at dette blir litt Schmeichel over det hele jeg ???

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #794 på: Juni 21, 2012, 14:23:50 »
Think it's fair to say Paddy Kenny will be our third signing. One of his relatives on Twitter has been posting @David_M_Kenny Just seen @p20ddy arriving at Elland Rd #MOT and he messaged Leeds fans saying he will be signing next week!!!

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #795 på: Juni 21, 2012, 14:48:10 »
Føler at dette blir litt Schmeichel over det hele jeg ???

Fra bra til bedre?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #796 på: Juni 21, 2012, 14:52:02 »
Føler at dette blir litt Schmeichel over det hele jeg ???
Den gangen var jeg nok adskillig mer positiv  ;)
Ups & Ups!!

RoarG

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #797 på: Juni 21, 2012, 17:35:30 »
Goalkeeper Paddy Kenny will sign for Leeds United as soon as Andy Lonergan's move to Bolton Wanderers is fully agreed..
Skjønner egentlig ikke dette...synes AL har vært en solid sisteskanse jeg  ???
Joda, men han trenger jo konkurranse, og Cairns er vel litt fersk? Forsvinner han til Bolton, må vi hvertfall ha ny keeper. Litt trist med dette gjennomtrekket på keeperplassen, egentlig. Savner tida da vi hadde en som var bankers i buret: Martyn.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ian Baird

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #798 på: Juni 21, 2012, 18:44:56 »
Ja, nå har vi Brown, Green og White (enn så lenge).

Finnes det flere spillere der ute som kan gi oss en fargerik 11-er ?

Robert Green, Andy Gra(e)y ..
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #799 på: Juni 22, 2012, 10:05:51 »
http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/fb_news.php?storyid=17334

Så er spørsmålet - er Kenny en bedre keeper enn Lonergan? Ikke noe langsiktig signering i så tilfellet, men hele ansettelsen av NW er jo nettopp kortsiktig, så hvorfor ikke...  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #801 på: Juni 22, 2012, 13:21:38 »
mange rykter sier at Freddy Adu er på prøvespill til oss !?

Han var en av verdens største talenter for 5-6 år siden, men siden har han bare forsvunnet.

men kommer han hit, så er dette KJEMPESIGNERING

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #802 på: Juni 22, 2012, 13:25:04 »
mange rykter sier at Freddy Adu er på prøvespill til oss !?

Han var en av verdens største talenter for 5-6 år siden, men siden har han bare forsvunnet.

men kommer han hit, så er dette KJEMPESIGNERING

Hvorfor en KJEMPESIGNERING hvis han har vært bort i 5-6 år??
Ups & Ups!!

4ever arcticwhite

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #803 på: Juni 22, 2012, 13:27:40 »
mange rykter sier at Freddy Adu er på prøvespill til oss !?

Han var en av verdens største talenter for 5-6 år siden, men siden har han bare forsvunnet.

men kommer han hit, så er dette KJEMPESIGNERING
Var det han som det ble sagt var 14 eller 15, men som så ut som om han var omkring 20? I så fall så er tipset mitt at han faktisk var omkring 20 dengang, og ikke har hatt noe særlig progresjon.....
The future's so White I've got to wear shades 8)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #804 på: Juni 22, 2012, 14:00:57 »
mange rykter sier at Freddy Adu er på prøvespill til oss !?

Han var en av verdens største talenter for 5-6 år siden, men siden har han bare forsvunnet.

men kommer han hit, så er dette KJEMPESIGNERING

Hvorfor en KJEMPESIGNERING hvis han har vært bort i 5-6 år??



Det lurer jeg også på, kan det være athan har lagt på seg og blitt kjempestor....? Når du forsvinner i 5-6 år er det vel fordi du ikke akkurat er hot!! Kan ikke helt gå god for denne altså.
Yeboahs vitne

LeifMorten

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #805 på: Juni 22, 2012, 14:05:33 »
Kanskje skulle vi gå for Cherno Samba også... Han var jo også et kjempetalent for 5-6 år siden. ;)
 

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #806 på: Juni 22, 2012, 14:09:04 »
sorry cap, ja... han har ikke akkurat blomstret de siste årene, men uansett så synes jeg dette kan være en bra signering hvis han kommer

han er jo bare 23 år, han har jo mange år igjen.

B_Ød

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #807 på: Juni 22, 2012, 14:53:06 »
sorry cap, ja... han har ikke akkurat blomstret de siste årene, men uansett så synes jeg dette kan være en bra signering hvis han kommer

han er jo bare 23 år, han har jo mange år igjen.
Ser den, men nå skal/bør vel ikke det laget vi skal mønstre denne sesongen bestå av spillere som kanskje kan bli noe...evt skal spille seg i form??
Personlig hadde jeg håpet på hysterisk slagkraft fra første spark på ball 18 august (hvis vi får avsparket da vel å merke  ;))
 
Ups & Ups!!

Leedsgutt

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #808 på: Juni 22, 2012, 15:17:36 »
Ja enig der , han er kanskje ikke i toppform, og det må våre spiller være siden vi skal statse på opprykk iår :)

blir ikke lei meg  hvis han ikke kommer, men blir glad hvis han kommer :)

harvey

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 19
« Svar #809 på: Juni 22, 2012, 15:29:24 »
sorry cap, ja... han har ikke akkurat blomstret de siste årene, men uansett så synes jeg dette kan være en bra signering hvis han kommer

han er jo bare 23 år, han har jo mange år igjen.
Ser den, men nå skal/bør vel ikke det laget vi skal mønstre denne sesongen bestå av spillere som kanskje kan bli noe...evt skal spille seg i form??
Personlig hadde jeg håpet på hysterisk slagkraft fra første spark på ball 18 august (hvis vi får avsparket da vel å merke  ;))
 

ETT blir det uansett :P