Skrevet av Emne: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.  (Lest 62855 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andersen

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #270 på: April 09, 2012, 17:33:08 »
Nå må du slutte Hobben !  >:(

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #271 på: April 09, 2012, 17:33:11 »
Snodgrass med gult...Lees for en stund siden, pluss en haug røde i det siste. Vi samler kort som bier samler honning.
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #272 på: April 09, 2012, 17:33:41 »
Huff og huff.. lenge leve warnock
Spillerne er anskaffet av Grayson. Du kan få lov til å slakte NW dersom han presterer like dårlig med et lag han selv har anskaffet, ikke før. Det er spillerne du skal stille til rette her, ikke manageren.

Og nå Grayson var så var det Grayson feil, og nå er det spillerene sine feil? Latterligt.
jeg har nå sagt hele tida at det er KB sin feil, og det har jammen flere og flere blitt enige i de siste åra....

marve

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #273 på: April 09, 2012, 17:33:55 »
Huff og huff.Jeg ruer meg allerede til silly season-nedtur på nedtur mht transfers....når skal vi få håp om sportslig satsing i denne klubben?

Jeg ser det dessverre som urealistisk med opprykk allerede til neste sesong. Tror nok Warnock trenger to sesonger på seg. Virker som at det blir en masse-opprydning i sommer, og at vi kan vente oss 10-15 nye spillere inn. De trenger tid på å bli samspilte. Men who knows...

Mitt engasjement har dessverre aldri vært så lite som nå. En forferdelig sesong...

auren
Det som virkelig er ille er  det at bates ikke akkurat er kjent for å gi den støtten som nå virkelig trengs til sine managere .
Han og peter lorimer har vell sakt at før det hentes inn nye spillere så må noen ut .Og da er spørmålet hvordan i alle dager skal vi klare å bli kvitt de vi allerde har.???? hvem vill batale de for å spille fotball .
 

RoarG

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #274 på: April 09, 2012, 17:34:18 »
Huff og huff.. lenge leve warnock

Er det virkelig nødvendig å fortsette provoseringen?
Overse trollene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sølvreven

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #275 på: April 09, 2012, 17:34:20 »
OT. Ser at Howson storspiller mot Spurs. Han var nok mye viktigere for Leeds enn jeg ante  :'(
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Eriksen55

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #276 på: April 09, 2012, 17:34:28 »
Leeds faller sammen om dagen.. men herregud som dette forumet har forfalt..

Forumet er i større krise enn Leeds...

Gufrias

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #277 på: April 09, 2012, 17:35:04 »
Det er spillerne vi kan klandre for dette. Spillet de har prestert de siste ukene har vist oss alle at flere av dem ikke har noe i klubben å gjøre. Bedre at vi får sett dette nå, og få tatt tak i det om vi skulle ha snublet oss opp i PL med denne gjengen. Warnock har nok blitt tatt på senga angående mangelen på kvalitet. Spekulasjoner om hvordan vi tabellmessig hadde ligget dersom Grayson hadde fortsatt er nyttesløse. Historie er ingen kontrafaktisk vitenskap. Grayson er historie. Han kommer ikke tilbake. Nå får Warnock renske slagget ut av stallen. Han kan starte med det 29. april.

Grayson må ha vært en fantastisk manager som nesten var på playoff plass med bare søppel i stallen.
Absolutt ikke. Flere av Leeds' siste seire under SG kan vi takke motstanderne våre for, som fikk spillerne sine vist ut støtt. Disse seirene kamuflerer til dels SGs manglende evner.

PlayOffen han førte oss til i L1 var vell også takket være motstanderene? Og opprykket var vell også det? Heller det å ta tre poeng en at vi skal FÃ… VÃ…RE spillere utvist og tape kamp etter kamp ;)
Jeg tviler ikke ett øyeblikk på at den stallen vi har i dag ville hatt gode muligheter til å rykke opp fra League 1.
Hekta på Leeds siden 1974

Another_Roger

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #278 på: April 09, 2012, 17:35:14 »
Berre 1 ting å gjere her: Spark manageren ;)

Kato

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #279 på: April 09, 2012, 17:35:23 »
Det er spillerne vi kan klandre for dette. Spillet de har prestert de siste ukene har vist oss alle at flere av dem ikke har noe i klubben å gjøre. Bedre at vi får sett dette nå, og få tatt tak i det om vi skulle ha snublet oss opp i PL med denne gjengen. Warnock har nok blitt tatt på senga angående mangelen på kvalitet. Spekulasjoner om hvordan vi tabellmessig hadde ligget dersom Grayson hadde fortsatt er nyttesløse. Historie er ingen kontrafaktisk vitenskap. Grayson er historie. Han kommer ikke tilbake. Nå får Warnock renske slagget ut av stallen. Han kan starte med det 29. april.

Spent på hvor lenge Grayson skal få skylda for Warnocks elendige resultater. Hadde vi sparket Grayson i jula, hadde vi vel vært i fare for å rykke ned (ifølge kurven).

Jeg er glad Grayson fikk sitte såpass lenge at han berget oss fra nedrykk. :)
 

ollan

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #280 på: April 09, 2012, 17:35:38 »
Det er spillerne vi kan klandre for dette. Spillet de har prestert de siste ukene har vist oss alle at flere av dem ikke har noe i klubben å gjøre. Bedre at vi får sett dette nå, og få tatt tak i det om vi skulle ha snublet oss opp i PL med denne gjengen. Warnock har nok blitt tatt på senga angående mangelen på kvalitet. Spekulasjoner om hvordan vi tabellmessig hadde ligget dersom Grayson hadde fortsatt er nyttesløse. Historie er ingen kontrafaktisk vitenskap. Grayson er historie. Han kommer ikke tilbake. Nå får Warnock renske slagget ut av stallen. Han kan starte med det 29. april.

Grayson må ha vært en fantastisk manager som nesten var på playoff plass med bare søppel i stallen.
Absolutt ikke. Flere av Leeds' siste seire under SG kan vi takke motstanderne våre for, som fikk spillerne sine vist ut støtt. Disse seirene kamuflerer til dels SGs manglende evner.

PlayOffen han førte oss til i L1 var vell også takket være motstanderene? Og opprykket var vell også det? Heller det å ta tre poeng en at vi skal FÃ… VÃ…RE spillere utvist og tape kamp etter kamp ;)

?? du viser ditt sanne jeg i dag......lavmål fra jæren, uten ironivarsel
Ollan

DenHviteYeboah

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #281 på: April 09, 2012, 17:35:48 »
Det er spillerne vi kan klandre for dette. Spillet de har prestert de siste ukene har vist oss alle at flere av dem ikke har noe i klubben å gjøre. Bedre at vi får sett dette nå, og få tatt tak i det om vi skulle ha snublet oss opp i PL med denne gjengen. Warnock har nok blitt tatt på senga angående mangelen på kvalitet. Spekulasjoner om hvordan vi tabellmessig hadde ligget dersom Grayson hadde fortsatt er nyttesløse. Historie er ingen kontrafaktisk vitenskap. Grayson er historie. Han kommer ikke tilbake. Nå får Warnock renske slagget ut av stallen. Han kan starte med det 29. april.

Grayson må ha vært en fantastisk manager som nesten var på playoff plass med bare søppel i stallen.
Absolutt ikke. Flere av Leeds' siste seire under SG kan vi takke motstanderne våre for, som fikk spillerne sine vist ut støtt. Disse seirene kamuflerer til dels SGs manglende evner.

PlayOffen han førte oss til i L1 var vell også takket være motstanderene? Og opprykket var vell også det? Heller det å ta tre poeng en at vi skal FÃ… VÃ…RE spillere utvist og tape kamp etter kamp ;)
Jeg tviler ikke ett øyeblikk på at den stallen vi har i dag ville hatt gode muligheter til å rykke opp fra League 1.
;D

Leif Sverre

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #282 på: April 09, 2012, 17:35:54 »
Om de negative heimeresultatene skyldes at de er  nervøse for heimepublikummet, ja så da er det jo heimefansens skyld alt da ?   Spill alle kamper på ER  for tomme tribuner er mitt tips! ;)
 

raggen

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #283 på: April 09, 2012, 17:36:39 »
MOT
Forever Leeds United!!!!!!!!

joe

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #284 på: April 09, 2012, 17:37:19 »
Nå må du slutte Hobben !  >:(
Hvorfor? Hvis alle som skriver noe dumt her skal slutte bør forumet legges ned.

Tom S

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #285 på: April 09, 2012, 17:37:24 »
Om de negative heimeresultatene skyldes at de er  nervøse for heimepublikummet, ja så da er det jo heimefansens skyld alt da ?   Spill alle kamper på ER  for tomme tribuner er mitt tips! ;)

Det er jo det KB prøver på.
COME ON LEEDS !!

ojs

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #286 på: April 09, 2012, 17:37:39 »
OT. Ser at Howson storspiller mot Spurs. Han var nok mye viktigere for Leeds enn jeg ante  :'(

Jepp, vår gamle midtbane leder over tottenham...
 

Svend Anders

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #287 på: April 09, 2012, 17:38:48 »
Mange svar og kommentarer på ulikt innhold av mitt forrige innlegg, men jeg forbauser meg litt over at noen drar dagens tap veldig langt. Den sportslige satsningen vi (ikke) har hatt defineres ikke av hva som leveres i disse kampene som ikke teller noen ting.

Et generelt svar fra meg angående Graysons fremtid; hvordan mener dere stemningen i garderoben ville vært når rettsaken/søksmålet fra O'Brien (som hadde de fleste spillerne med seg) mot klubben/Grayson ville påvirket resultatene denne våren? Jeg kan selvfølgelig ikke spå utfallet av alt, men å tro at Grayson hadde tatt Leeds inn i playoff slik ting ble, er ganske naivt.

Jeg tror både klubben og Warnock hadde håp om bedre utvikling allerede nå på våren enn slik det har blitt, og Warnock kunne ha gjort et par endringer om man ser tilbake på kampene. Det får meg likevel ikke spesielt hektet av med tanke på neste sesong, da jeg tror vi vil få se et helt annet Leeds, både i spillernavn, selvtillit og forhåpentligvis resultater.

Og jo; Warnock har håndfast slått fast at neste sesong blir hans siste, uansett om det blir opprykk eller ikke. Kontrakten hans varer ut sesongen, og han har lovt kona og barna å bruke tiden med dem fra sommeren 2013.

SA

Andersen

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #288 på: April 09, 2012, 17:39:12 »
Nei der var jo Another Roger også jo ! :D god påske til deg !  

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #289 på: April 09, 2012, 17:39:16 »


Jeg tviler ikke ett øyeblikk på at den stallen vi har i dag ville hatt gode muligheter til å rykke opp fra League 1.

Stallen vi har i dag er dårligere en den vi rykket opp med!

Dennis

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #290 på: April 09, 2012, 17:39:48 »
OT. Ser at Howson storspiller mot Spurs. Han var nok mye viktigere for Leeds enn jeg ante  :'(

Howson er symbolet på situasjonen i Leeds! Han ville, skal man tro Ben Parker, skrive ny kontrakt, men ble tilbudt luselønn. Ken Bates gav Grayson det siste ordet og lovte at pengene skulle gå til forsterkninger. Dette ble ikke gjort (selvsagt) og i etterkant var det - ifølge Bates - Grayson sin skyld at Howson ble solgt.

Warnock har nok en idè om hvor sterk støtte han har fra Bates og Harvey rent økonomisk. Problemet ligger i at Bates sjelden overholder disse lovnadene, slik som at Gradel ikke skulle selges. Her ble det så vidt jeg husker også ventet, slik at spillerommet for å erstatte var minst mulig.
Marching on together!

Hobben

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #291 på: April 09, 2012, 17:39:59 »
Vi vinner 3-2 til slutt :)!
Rogaland Whites

Hallgeir *

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #292 på: April 09, 2012, 17:40:00 »
Om de negative heimeresultatene skyldes at de er  nervøse for heimepublikummet, ja så da er det jo heimefansens skyld alt da ?   Spill alle kamper på ER  for tomme tribuner er mitt tips! ;)

Da blir det kanskje mange poeng, men det blir smått med inntekter for Bates.

Vi kan jo søke om å få spille alle kampene borte?
Super Leeds since 1968

jackbauer68

  • Gjest
Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #293 på: April 09, 2012, 17:40:10 »
OT. Ser at Howson storspiller mot Spurs. Han var nok mye viktigere for Leeds enn jeg ante  :'(

Med Bradley Johnson ved sin side!! Skulle hatt dei to tilbake neste år ::)

ojs

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #294 på: April 09, 2012, 17:41:54 »
Peter Lorimer på radioen: We have invested a lot in this squad....
 

Sølvreven

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #295 på: April 09, 2012, 17:42:40 »
OT. Ser at Howson storspiller mot Spurs. Han var nok mye viktigere for Leeds enn jeg ante  :'(

Med Bradley Johnson ved sin side!! Skulle hatt dei to tilbake neste år ::)
Og så skulle jeg gjerne sett at vi fant en spiss ala Cisse i Newcastle. En forholdsvis ukjent spiss som bøtter inn mål for tiden.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #296 på: April 09, 2012, 17:43:58 »
Om de negative heimeresultatene skyldes at de er  nervøse for heimepublikummet, ja så da er det jo heimefansens skyld alt da ?   Spill alle kamper på ER  for tomme tribuner er mitt tips! ;)
Nei. Det er spillerne som mangler kvalitet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #297 på: April 09, 2012, 17:44:13 »
Peter Lorimer på radioen: We have invested a lot in this squad....

Det er bare trist at en gammel legende er på nåde av en gammel grevling.
Marching on together!

Andersen

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #298 på: April 09, 2012, 17:44:22 »
Spennende vart det lell i aug igjen !

Leedsfan

Sv: KAMP: vs DERBY, mandag 9/4 2012 kl 16:00, Elland Road.
« Svar #299 på: April 09, 2012, 17:44:26 »
Leeds faller sammen om dagen.. men herregud som dette forumet har forfalt..

Forumet er i større krise enn Leeds...

Det er i hvertfall det mest troverdige og sanne innlegget her i dag..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.