Jeg er villig til å stole på O'Brien og Bruce resten av sesongen..

Started by Leedsfan, January 08, 2011, 16:41:37

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leedsfan

Quote from: Nikolaos on November 24, 2011, 22:51:47
Hva er dette tullet med stoppere som er 190+? Jeg driter langt i hvor høy han er, bare han er god. Vil heller ha en som er rask og har god spenst enn et fyrtårn som ikke kan gjøre annet enn å stå og vinne hodedueller.

Nå er det ikke alltid slik at hvis man er "kortere" så er man raskere og "lengre" så kan man ikke annet enn å stå og vinne hodedueller. Det er mange former for spisskompetanse i dagens fotball, hvor fart fart/teknikk er noe av det viktigste. Jeg synes Leeds savner litt "høyde" av de grunnene jeg nevner i "åpningsinnlegget" om dette.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

Yeboahs vitne

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Bruce ut på lån, No Brain er uavklart hvor han havner hen . Vil ha stoppere med fart, teknikk, trenger ikke være 1.90 +. Finnes mange gode stoppere som er under den høgda.  Kisno faller vel litt ut her.  ::)

Leedsfan

Quote from: Andersen on November 25, 2011, 14:12:56
Bruce ut på lån, No Brain er uavklart hvor han havner hen . Vil ha stoppere med fart, teknikk, trenger ikke være 1.90 +. Finnes mange gode stoppere som er under den høgda.  Kisno faller vel litt ut her.  ::)

Hehe, Kisno har verken høyde, fart eller teknikk. Heldigvis kompenserer han endel med entusiasme og arbeidsmoral.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Quote from: Leedsfan on November 25, 2011, 14:22:46
Hehe, Kisno har verken høyde, fart eller teknikk. Heldigvis kompenserer han endel med entusiasme og arbeidsmoral.
Pluss kanskje en del triks som dommerstanden ser seg nødt til å slå ned på  ;)
Ups & Ups!!

Leedsfan

Quote from: CardiganArms on November 25, 2011, 15:29:24
Quote from: Leedsfan on November 25, 2011, 14:22:46
Hehe, Kisno har verken høyde, fart eller teknikk. Heldigvis kompenserer han endel med entusiasme og arbeidsmoral.
Pluss kanskje en del triks som dommerstanden ser seg nødt til å slå ned på  ;)

Ekstremt mye riving og holding, ikke rart når han er endel på etterskudd.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

J.N

Quote from: Leedsfan on November 25, 2011, 16:02:54
Quote from: CardiganArms on November 25, 2011, 15:29:24
Quote from: Leedsfan on November 25, 2011, 14:22:46
Hehe, Kisno har verken høyde, fart eller teknikk. Heldigvis kompenserer han endel med entusiasme og arbeidsmoral.
Pluss kanskje en del triks som dommerstanden ser seg nødt til å slå ned på  ;)

Ekstremt mye riving og holding, ikke rart når han er endel på etterskudd.

Jeg hadde gjort det samme :D

lojosang

Quote from: Woody on November 24, 2011, 21:40:36
Quote from: Leedsfan on November 24, 2011, 21:05:08
Quote from: hallghel on November 24, 2011, 20:51:34
Quote from: Leedsfan on November 24, 2011, 20:32:50
Nytter ikke å stole på noen lengre, ut forsvant de..:)

Nei, men til ditt forsvar skal sies at vi tross alt er godt igang med en ny sesong. Det var jo ut forrige sesong de var til å stole på.  ;)

;D

Jeg håper neste midtstopper inn døra er over 190cm og utfyller dynamiske Lees på en god måte... Tror grunnen til at vi har scoret få mål på dødballsituasjoner (ser bedring) og sluppet inn mange er pga de "korte" spillerne vi har. Der må midtstopperne ta skylden da det er ofte de som skal være høye..:)

Om midtstopparane skal vera høge,så må vi vere glad for at ikkje Woodgate ikkje kom... :D

Hva?
I henhold til ryktene var da Woodgate høy hele tida mens han var i Real.
Har han krympa?  ;D
- Leif Olav

Leedsfan

Er vi villig til å stole på O'Brien og Bruce neste sesong?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Quote from: Leedsfan on April 24, 2012, 14:53:35
Er vi villig til å stole på O'Brien og Bruce neste sesong?
er ikke så sikker på det..Bruce slet vel mest i midten når han spilte foran kommunikasjons-fantomet Kaspar Smeikel.
OB, har jeg ikke sett på lenge, og vil ikke uttale meg om.
Ups & Ups!!

Gufrias

Har vel større forhåpninger til Lees og Pearce, må jeg innrømme.
Hekta på Leeds siden 1974

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

...ikkje bra!  Vi får inn bedre stoppere enn dette før seriestart...

Bruce er squadplayer, men ikke stabil nok - O`Brian vet jeg ikke hva er lenger...