KAMP: vs Leicester City, 28/4 2012, kl 13.30

Started by Leedsfan, April 28, 2012, 13:14:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hobben

Rogaland Whites

JanPSyse

Quote from: Andersen on April 28, 2012, 14:41:34
3. lag på 61 poeng vi er et av dem , kan bli en skuffende 15 plass i værste fall  :-[ UFFA!!!!
ELLER vi kan vinne og hoppe opp på 10 plass, syv poeng bak PO. Se litt bedre ut  ;D
Uansett var sesongen over leeenge før denne kampen var blåst i gang...
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Hallgeir *

Temmelig dødt både på ER og her på forumet. Bare litt over 20 minutter igjen av en skuffende sesong.

Vi går mot det ellevte hjemmetapet, ny negativ rekord på ER.  :o
Super Leeds since 1968

Andersen

Vi var heldige i en 3-4 kamper, hvor vi spillte 1-2 mann mere enn de lagene vi spillte mot, og hanket inn de poengene. Etter det gikk det bare en veg,  :-[

Hobben

Er det i slutten av juni terminlisten kommer?
Rogaland Whites

Dennis

Quote from: Hallgeir * on April 28, 2012, 15:00:35
Temmelig dødt både på ER og her på forumet. Bare litt over 20 minutter igjen av en skuffende sesong.

Vi går mot det ellevte hjemmetapet, ny negativ rekord på ER.  :o

Ny drakt og fet launch video gav meg håp i går, men kampen i dag (på tross av ubetydelig kamp) får meg ned på jorda igjen; Warnock har en ENORM jobb å gjøre i sommer.

Ikke bare må stallen ikke bare pusses opp, men rives til grunnmuren og gjenreises - og det antakelig uten hjelp fra styret.
Marching on together!

Andersen

Ja hvor langt vil Bates strekke seg i sommer mot det å hjelpe til med å kjøpe nye spillere ? Håper NW får gjennom slag for de spillerene han vil ha i sommer.

testo

poor performance-poor performance-poor performance-poor performance-poor performance
Frustrerende-Frustrerende-Frustrerende-Frustrerende-Frustrerende-Frustrerende
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hallgeir *

Det er flere ute på gresset som vet at de ikke spiller her neste sesong. Det vises på innsatsen, sies det. Kanskje to-tre av ungdommene hadde gjort det bedre?
Super Leeds since 1968

Tom S

COME ON LEEDS !!

Andersen

Ja dette er hverdagen til en Leedssupporter !  :-[

Joe Jordan

Kjenner jeg har vært skremmende likegyldig denne våren, faktisk mer enn jeg kan huske noengang (og da snakker vi MANGE år).

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Tom S

COME ON LEEDS !!

Andor

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAADA
Andor

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Tom S

COME ON LEEDS !!

Hobben

Rogaland Whites

Andersen

Vil bare ønske dere en fortsatt god vår, og en fin sommer og at det skal bli spennende å se hvordan den nye web siden blir seende ut ! og at forumet blir med over i nåværende form . At NW virkelig får sving på laget vårt ! MOT!

Tom S

COME ON LEEDS !!

ziganda

Resten av sesongen blir en skikkelig opptur! :D

rober

Nesten og nesten

Vi kan avslutte sesongen med seier... :)

Andersen

Andersen

Dennis

Endelig en som tør si at Clayton ikke er god/stabil nok til å forsvare fast plass.
Marching on together!

auren

Quote from: Joe Jordan on April 28, 2012, 15:12:52
Kjenner jeg har vært skremmende likegyldig denne våren, faktisk mer enn jeg kan huske noengang (og da snakker vi MANGE år).

Ditto!  :-[

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Kan vi ta en Bristol Rovers, bortsett fra at Beckford får den i tryne denne gangen..
Terje

auren

Nesten Macca! Mye rom på slutten her. Men blir nok 1-1!

auren

auren

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.