Skrevet av Emne: Fotballreiser  (Lest 2304 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Fotballreiser
« på: Juli 17, 2012, 11:39:32 »
Hei folkens!
Er det noen som har erfaring med, eller høyrt om, Sportsreisebyrået Fotball Norge?
http://www.fotballnorge.no/cms.cfm?nPageNo=11630

Mykje "humbug" der ute på nettet...
COME ON LEEDS !!

MrK

Sv: Fotballreiser
« Svar #1 på: Juli 17, 2012, 12:14:07 »
Stay away - who needs them?
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

lojosang

Sv: Re: Fotballreiser
« Svar #2 på: Juli 17, 2012, 15:29:59 »
Sportsreisebyråer er som sjekkhefter. Fordyrende og avleggs fra en gang midt på åttitallet.
- Leif Olav

Tom S

Sv: Fotballreiser
« Svar #3 på: Juli 17, 2012, 15:58:14 »
Ok, men korleis går ein fram om ein ynskjer billettar til ein PL kamp utan å bruke sportsreisebyrå?
COME ON LEEDS !!

ollan

Sv: Re: Sv: Fotballreiser
« Svar #4 på: Juli 17, 2012, 16:09:07 »
Ok, men korleis går ein fram om ein ynskjer billettar til ein PL kamp utan å bruke sportsreisebyrå?
  Så sant du holder deg vekke fra topp 6 pluss Looserpool så er det jo stort sett aldri utsolgt, så da er det bare å kjøpe via klubbenes hjemmeside?  Går ut fra at lagene fra møkkabyen er uaktuelle, skal du på Arsenal, Tottenham og Chelsea Scum må du via ticket byråer ala det du henviser til. Alltid litt spooky, men oftere det går bra vs dårlig ;) ellers er jo klaskegg travel en bankers

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

Tom S

Sv: Fotballreiser
« Svar #5 på: Juli 17, 2012, 17:00:02 »
Ok, men korleis går ein fram om ein ynskjer billettar til ein PL kamp utan å bruke sportsreisebyrå?
  Så sant du holder deg vekke fra topp 6 pluss Looserpool så er det jo stort sett aldri utsolgt, så da er det bare å kjøpe via klubbenes hjemmeside?  Går ut fra at lagene fra møkkabyen er uaktuelle, skal du på Arsenal, Tottenham og Chelsea Scum må du via ticket byråer ala det du henviser til. Alltid litt spooky, men oftere det går bra vs dårlig ;) ellers er jo klaskegg travel en bankers

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2


Klaskegg Travels har aldri sviktet :)

Vurderer Barnsley heime 6/10 og muligens fly Bergen/London, og da tenkte eg det kunne vert greit å få med meg Tottingam vs Villa på søndagen, ettersom eg er i bygda.
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: Fotballreiser
« Svar #6 på: Juli 17, 2012, 17:14:28 »
Jeg kunne tenke meg å se City - Soton, men prisene jeg har funnet ligger på 1000kr og oppover. Noen bedre?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: Fotballreiser
« Svar #7 på: Juli 19, 2012, 10:23:28 »
Jeg kunne tenke meg å se City - Soton, men prisene jeg har funnet ligger på 1000kr og oppover. Noen bedre?

Tomas cook sport har pakke 99 £ for bill inkl 1 overnatting
LIFE IS LEEDS

Henning

Sv: Fotballreiser
« Svar #8 på: Juli 20, 2012, 00:47:36 »
Bruker å vere greitt å bestille frå klubbane si heimeside. Er ein ute i god tid får ein som oftast billett. Men må kanskje registrere deg først.