Travistock VS Leeds 23 Juli

Started by Hobben, July 23, 2012, 14:52:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rudi G.

Et par fine mål i går kveld, lett å se at det var andre kampen, fint med 90 minutter fotball, mot en klubb og liten by som ikke var forberedt på nesten 2000 tørste og sultne Leedsfans!

Leedsfan

Poleon putter jo et knallmål!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

Quote from: Leedsfan on July 24, 2012, 15:44:33
Poleon putter jo et knallmål!

Jada, fint mål, han var også livlig og positiv på trening i dag som ble sett av mellom 400 og 500 entustiastiske fans langt ute på landsbygden i Cornwall, vil også gjøre oppmerksom på at det kun er Bodminkampen som går i Cornwall, Tavistock og Torquay ligger i Devon :)

Rudi G.

Etter dagens trening tok NW med seg alle spillerene hjem til landstedet sitt i Cornwall for felles hygge og en runde med golf, det kaller jeg teambuilding, han bor i huset sitt der mens spillerene og støtteaparatet bor på et hotell i nærheten, bor der selv nå sammen med Downers familien, fikk også et veldig godt inntrykk av NW på dagens trening, positiv og morsomme kommentarer til guttene, det var humring blandt tilskuerne :)

McVallister

Synes jeg så et norsk flagg bak det ene målet i høydepunktene. Rudi?

ollan

Quote from: McVallister on July 24, 2012, 16:31:38
Synes jeg så et norsk flagg bak det ene målet i høydepunktene. Rudi?
Bergen Whites

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

Rudi G.

Quote from: ollan on July 24, 2012, 16:32:43
Quote from: McVallister on July 24, 2012, 16:31:38
Synes jeg så et norsk flagg bak det ene målet i høydepunktene. Rudi?
Bergen Whites

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

avd. Junior, vi andre stod litt lenger bak og til siden ved moderBGWflagget :)

auren

Fint mål av Poleon ja, og bra assist. Kan kanskje få noen innhopp denne sesongen? Han blir faktisk 19 år senere i år, så det er kanskje på tide å gi ham litt spilletid hvis talentet er der.

Ellers så synes jeg det var en stor prestasjon av Pearce å klare å heade utenfor fra 5 meter. Gigasjanse!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.