Skrevet av Emne: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?  (Lest 10601 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tobbe9210

Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« på: Juli 25, 2012, 22:08:41 »
Hvem bør være Leeds kapten og visekaptein denne sessongen?
Leksvik whites

stigahauge

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #1 på: Juli 25, 2012, 22:12:42 »
Akkurat no: Pearce, Green eller Kenny. Mest på Pearce.
Syns aldri Snoddy passet som kaptein. For mykje humørspelar. Må ha nokon som gir 100% all the time!
Kanskje får vi inn ei ny signing dei neste dagane som kan være kapteinsemne?
 

sportcarl1

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #2 på: Juli 25, 2012, 22:35:18 »
spelaren har inte kommit in än, bland dem vi har skulle jag ta pearce
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #3 på: Juli 25, 2012, 22:58:14 »
Tom Lees eller Jason Pearce? Ellers kunne jeg tenke meg Paddy Kenny. En veldig jovial type som kommuniserer bra.

Håvard

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #4 på: Juli 25, 2012, 23:12:34 »
Hva  med Austin .. I allefall  en ærlig  spiller ..

sportcarl1

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #5 på: Juli 25, 2012, 23:14:36 »
Hva  med Austin .. I allefall  en ærlig  spiller ..
han är för dålig på engelska
 

stigahauge

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #6 på: Juli 25, 2012, 23:15:41 »
Austin er eit godt emne, men kanskje litt på sikt! Trur ikkje ein spelar med erfaring frå tippeligaen har så mykje respekt blant engelskmennene! Må få ned kortstatistikken sin i allefall. Kan ikkje ha kapteinen ute halvparten av kampane kvart år!!
 

kalle_92

  • Gjest
Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #7 på: Juli 25, 2012, 23:28:37 »
Austin er eit godt emne, men kanskje litt på sikt! Trur ikkje ein spelar med erfaring frå tippeligaen har så mykje respekt blant engelskmennene! Må få ned kortstatistikken sin i allefall. Kan ikkje ha kapteinen ute halvparten av kampane kvart år!!
Brown er ihvertfall ikke noe bedre enn Austin på kortstatistikk.

Tobbe9210

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #8 på: Juli 25, 2012, 23:31:45 »
Austin er eit godt emne, men kanskje litt på sikt! Trur ikkje ein spelar med erfaring frå tippeligaen har så mykje respekt blant engelskmennene! Må få ned kortstatistikken sin i allefall. Kan ikkje ha kapteinen ute halvparten av kampane kvart år!!
Brown er ihvertfall ikke noe bedre enn Austin på kortstatistikk.
Ikke at jeg vet det, men jeg vil tro at dommerne er strengere i Tippeligaen enn hva de er i Championship? Uansett så skal kapteinene være tøffe og alltid gi alt, og det kan vi iallefall forvente oss  av Austin. 
Leksvik whites

AndyMathie

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #9 på: Juli 26, 2012, 09:21:39 »
Tom Lees!!!  :)
We are Leeds and we are proud of it!

jaho

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #10 på: Juli 26, 2012, 10:21:38 »
Billy Painter!!! (For da vet vi at Norwich kommer løpende med sjekkheftet...)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #11 på: Juli 26, 2012, 10:59:55 »
Paddy Kenny
Yeboahs vitne

Torpe-do

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #12 på: Juli 26, 2012, 11:10:12 »
Vanskelig å svare på da vi ikke vet hvilken startellever som vil gå igjen ..

Austin - på mange måter en riktig type spiller til å være kaptein i Leeds United. Men som det blir nevnt lengre oppe i posten er hans øverste erfaringsgrunnlag er Tippeligaen. Gjerne ingen ideell start for å overta kapteinbindet. Jeg ser noen ikke mener han snakker godt nok engelsk - men er han ikke Jamaicansk og har med det engelsk som morsspråk? Ikke vet jeg om aksanten eller dialekten er uforståelig for engelskmenn. For mitt vedkommende, som ikke har annet enn skoleengelsk, har jeg i alle fall ingen problemer med å forstå jamaicansk-engelsk. Tror jeg .. ? Med tid, dersom han viser seg proven på nivået, tror jeg han kan bli et bra kapteinemne.

Vi har vel flere i klubben nå som er proven på nivået. Hvorvidt de har lederegenskaper og fightervilje aner jeg faktisk ikke. Særs mange av nykommerne, utenom Austin, har jeg liten eller ingen kjennskap til for å være helt ærlig.

Er Paddy Kenny et godt alternativ, mon tro?

sportcarl1

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #13 på: Juli 26, 2012, 11:16:18 »
Vanskelig å svare på da vi ikke vet hvilken startellever som vil gå igjen ..

Austin - på mange måter en riktig type spiller til å være kaptein i Leeds United. Men som det blir nevnt lengre oppe i posten er hans øverste erfaringsgrunnlag er Tippeligaen. Gjerne ingen ideell start for å overta kapteinbindet. Jeg ser noen ikke mener han snakker godt nok engelsk - men er han ikke Jamaicansk og har med det engelsk som morsspråk? Ikke vet jeg om aksanten eller dialekten er uforståelig for engelskmenn. For mitt vedkommende, som ikke har annet enn skoleengelsk, har jeg i alle fall ingen problemer med å forstå jamaicansk-engelsk. Tror jeg .. ? Med tid, dersom han viser seg proven på nivået, tror jeg han kan bli et bra kapteinemne.

Vi har vel flere i klubben nå som er proven på nivået. Hvorvidt de har lederegenskaper og fightervilje aner jeg faktisk ikke. Særs mange av nykommerne, utenom Austin, har jeg liten eller ingen kjennskap til for å være helt ærlig.

Er Paddy Kenny et godt alternativ, mon tro?
jag syftar på en intervjuv med honom, allt gick så långsamt så långsamt när han talade, skall han snacka på plan skall det vara snabbt direkt tydligt
 

Lundewhites

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #14 på: Juli 26, 2012, 11:29:05 »
Håper virkelig det blir Pugh!!! Så kanskje Norwich kjøper han også ....
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Håvard

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #15 på: Juli 26, 2012, 11:36:43 »
 
Håper virkelig det blir Pugh!!! Så kanskje Norwich kjøper han også ....

 ;D

sportcarl1

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #16 på: Juli 26, 2012, 11:38:25 »
Håper virkelig det blir Pugh!!! Så kanskje Norwich kjøper han også ....

 ;D
inget fel på pugh, dock är han ingen startspelare, men han är säkert en viktig kugge för warmock då han kan spela i princip överallt om det blir skadeproblem i truppen
 

Hallgeir *

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #17 på: Juli 26, 2012, 11:42:26 »
Det ender vel opp med Pearce, dersom vi ikke mot formodning får inn et stort navn.. Ikke veldig sannsynlig, nei.
Super Leeds since 1968

Kato

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #18 på: Juli 26, 2012, 11:43:34 »
Ikke i min villeste fantasi kan jeg se for meg Austin som kaptein i Leeds denne sesongen
 

Killa

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #19 på: Juli 26, 2012, 11:46:17 »
Jeg regner det som 80% sikkert at det blir Paddy Kenny - Warnock's "egen mann".
Og ikke tor jeg det behøver å være noe dårlig valg heller!

Hallgeir *

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #20 på: Juli 26, 2012, 13:20:30 »
Jeg regner det som 80% sikkert at det blir Paddy Kenny - Warnock's "egen mann".
Og ikke tor jeg det behøver å være noe dårlig valg heller!

Vi hadde en keeper som kaptein da Warnock ankom, men han ble "degradert". Da skjønner jeg ikke logikken i at Kenny skal ende opp som kaptein, uansett om han er Warnocks' favoritt eller ei.
Super Leeds since 1968

Torpe-do

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #21 på: Juli 26, 2012, 13:34:51 »
Jeg regner det som 80% sikkert at det blir Paddy Kenny - Warnock's "egen mann".
Og ikke tor jeg det behøver å være noe dårlig valg heller!

Vi hadde en keeper som kaptein da Warnock ankom, men han ble "degradert". Da skjønner jeg ikke logikken i at Kenny skal ende opp som kaptein, uansett om han er Warnocks' favoritt eller ei.

Det kan vel tenkes at Warnock degraderte mannen, og ikke posisjonen?

Torpe-do

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #22 på: Juli 26, 2012, 13:38:21 »
Vanskelig å svare på da vi ikke vet hvilken startellever som vil gå igjen ..

Austin - på mange måter en riktig type spiller til å være kaptein i Leeds United. Men som det blir nevnt lengre oppe i posten er hans øverste erfaringsgrunnlag er Tippeligaen. Gjerne ingen ideell start for å overta kapteinbindet. Jeg ser noen ikke mener han snakker godt nok engelsk - men er han ikke Jamaicansk og har med det engelsk som morsspråk? Ikke vet jeg om aksanten eller dialekten er uforståelig for engelskmenn. For mitt vedkommende, som ikke har annet enn skoleengelsk, har jeg i alle fall ingen problemer med å forstå jamaicansk-engelsk. Tror jeg .. ? Med tid, dersom han viser seg proven på nivået, tror jeg han kan bli et bra kapteinemne.

Vi har vel flere i klubben nå som er proven på nivået. Hvorvidt de har lederegenskaper og fightervilje aner jeg faktisk ikke. Særs mange av nykommerne, utenom Austin, har jeg liten eller ingen kjennskap til for å være helt ærlig.

Er Paddy Kenny et godt alternativ, mon tro?
jag syftar på en intervjuv med honom, allt gick så långsamt så långsamt när han talade, skall han snacka på plan skall det vara snabbt direkt tydligt

Ser den - en kaptein bør være ULTRAtydelig i kommnikasjonen sin, i alle fall på banen! Men om han snakker sakte og lavt foran kamera trenger jo ikke utelukkende bety at han kommuniserer på samme måte på banen. Tvert imot er det vel flere kapteiner som fremstår nokså annerledes fremfor kamera enn hva de gjør på banen. Det er i alle fall mitt inntrykk  :)

rd1

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #23 på: Juli 26, 2012, 13:40:10 »
siden kapteinen vår alltid blir solgt, bør vi kanskje gå for Payntner som kaptein. Tipper Norwich kjøper Paynter før sesongstart når nyheten blir kjent.
"Who needs Cantona??"

lojosang

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #24 på: Juli 26, 2012, 16:06:47 »
siden kapteinen vår alltid blir solgt, bør vi kanskje gå for Payntner som kaptein. Tipper Norwich kjøper Paynter før sesongstart når nyheten blir kjent.

 ;D
- Leif Olav

Dennis

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #25 på: Juli 26, 2012, 18:24:05 »
Warnock ville ikke ha Lonergan som kaptein, fordi han mener det blir rart for en keeper.

Derfor tror jeg det blir Jason Pearce eller en tøff midtbanespiller, Norris, f.eks. Om Snoddy plutselig skulle bli redd for å gro ekstra fingre og tær i Norwich, blir det selvsagt han.
Marching on together!

Ozzy96

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #26 på: Juli 26, 2012, 18:32:51 »
vil ha ein knallhard person som kaptein iallefall ! ein null-tull type, samme kem det er berre det e ein slek type  ;D ;D ;D

Tobbe9210

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #27 på: Juli 27, 2012, 00:09:17 »
vil ha ein knallhard person som kaptein iallefall ! ein null-tull type, samme kem det er berre det e ein slek type  ;D ;D ;D
+1
Leksvik whites

Hobben

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #28 på: Juli 27, 2012, 00:11:51 »
Ken Bates
Rogaland Whites

stigahauge

Sv: Hvem bør bli Leeds Uniteds nye kapten?
« Svar #29 på: Juli 27, 2012, 14:30:29 »
Ser Norris har kapteinsbindet på bildet frå Portsmouth :) Kanskje tiltenkt rollen som kaptein og bonebraker på midten?