Bag stjålet i Sandefjord...

Started by ØBS, August 03, 2012, 14:10:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ØBS

Jeg har som noen nå vet vært på veien i en måneds tid.  Derfor har jeg hatt med meg en velfylt bag med stort sett alt jeg eier av trivielle ting, inkl. Leeds effekter.

Denne ble stjålet utenfor Clarion hotell i Jernbanealleen i Sandefjord natt til torsdag etter nattevakten nektet å slippe meg inn (?)...

Den er stor og grønn av merket TAG Heuer, ca 40 liter og inneholdt en mindre blå Leeds Rhinos bag.

Klær og slikt er ikke det mest tragiske å miste.  Dette kan erstattes.  Verre er det men en samling T-skjorter, såkalte "collector's items" som er uerstattelige, samt notater til et bok-manus jeg har jobbet med i ett år.  En del andre viktige papirer, en signert biografi av Eddie Gray, og et førerkort gikk med i dragsuget.

Om noen vet noe eller har tips hadde jeg satt pris på tilbakemeldinger.  Særlig de som kjenner forholdene lokalt.  Saken er anmeldt til det lokale politiet.

Det er av ytterste viktighet at dette kommer til rette.

På forhånd takk.
LUSCOS-hilsen
ØBS

kalle_92

Hei! Har du lyktes med å få tak i denne?

Håper det!

ØBS

No luck yet...

Sjekker med hittegods'n i Hvalbyen annenhver dag.

Har akkurat snakka med Hans Petter, daglig leder i puben vi holdt hus.  Han sier Sandefjords Blad skal kjøre en sak på det kanskje allerede i dag.  Ingen av "våre lokale" supportere har gitt noen hint heller, så det blir litt famling i mørke dette her.

Får håpe det gir uttelling snart...

Takk som spør...
LUSCOS-hilsen
ØBS

ØBS

Men Fleming i Sandefjords Blad vil ta tak i saken og så snart jeg får tilbake bilen vil jeg seffer'n ta turen ned og sjekke...

Bruke noen dager på det gjerne...

Utrolig at vi ikke har NOEN "venner" i sandefjord som kan bistå eller ha noen synspunkter på dette...
MEN ER DET INGEN AV VÃ...RE SOM VET HVOR DER  BØR LETES???

ROM-FOLK, NARKOMANE ETC...?

Ingen tips så langt og selvfølgelig er det bare englebarn i jævelbyen Sandefjord akkurat som i fjor.  Jeg har opphav fra dette stedet og dette er bare trist.
LUSCOS-hilsen
ØBS