Skrevet av Emne: Trippel i februar? Shitty borte, Blackpool hjemme og Blackburn borte.  (Lest 32976 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sttunge


Skal se de to første av denne trippelen jeg. Nå er vi bare en seier over Spurs unna å få Fa-cup kamp denne lørdagen. Så har ventet med å bestille overnatting (kan jo bli bortekamp)og reise fra London til Leeds. Men som flere har skrevet. Bytter bort Peterborough mot et PL lag hjemme jeg. Ã… skulle det skje at vi får cup kamp så går den lørdag eller fredag kveld. Ikke søndag pga kamp på tirsdag igjen i serien vil jeg tro. Men vi har ikke slått Spurs enda !!! Og vil vel tro at kampen mot Peterborough går som planlagt.

Tirsdag 19 er jeg klar til å få revansje for tapet mot Blackpool i fjor. Kan bare gå en vei det. Oppover og bedre..

Gleder meg til å treffe dere alle igjen på Elland Road.

WE ARE LEEDS ..  MOT    ;)



Gufrias

Omsider klaffer skoleferien med Leeds-kamp.  :)

Så da drar jeg, kona og ungene over til Leeds-Blackpool. Det blir første gang for oss alle.

Litt usikker på hvilket hotell vi skal booke. Ser ut som LUSCOS-rabatten på Marriott bare gjelder weekend, så det blir både to og tre ganger så dyrt som andre hoteller i området.  Noen forslag? (Guttene er 9 og 13 år).


Edit: Takk for alle tips i kamptråden! Jeg kunne bare bruke ett av dem, og det ble Hilton.
« Siste redigering: Januar 19, 2013, 18:06:22 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

leknes

Hvis vi mot alle odds slår  Tottenham, så blir vel 5.runde i FA-cupen sannsynligvis lørdag den 16.februar og Peterborough-kampen flyttet.

Så... hvis vi går videre, så ser jeg det som mest sannsynlig at vi møter et av de uthevede lagene under:  

FA cup, 4.runde:
Millwall   VS   Aston Villa
Stoke City   VS   Manchester City   
Norwich City   VS   Luton Town      
Macclesfield Town   VS   Wigan Athletic      
Derby County   VS   Blackburn Rovers      
Hull City   VS   Barnsley      
Middlesbrough   VS   Aldershot Town      
Brighton & Hove Albion   VS   Arsenal      
Reading   VS   Sheffield United      
Huddersfield Town   VS   Leicester City      
Queens Park Rangers   VS   Milton Keynes Dons      
Bolton Wanderers   VS   Everton      
Manchester United   VS   Fulham   
Brentford   VS   Chelsea   
Oldham Athletic   VS   Liverpool   

--------
Hvis vi trekkes som bortelag, blir det en reise til følgende destinasjoner:
4 lag i London,
2 lag i Liverpool,
2 lag i Manchester,
3 lag i Yorkshire (Boro, Hull og Huddersfield)

Wigan, Blackburn, Aston Villa , Leicester,  Derby og i akseptabel avstand.
Eller Norwich.
-------

Norwich og London-lagene er vel de som er lengst borte fra Leeds.

Først må vi selvfølgelig ha lykken og dagen med oss mot Spurs - så håper jeg det trekkes et lokalderby, på Elland Road (igjen)!
« Siste redigering: Januar 28, 2013, 17:40:49 av leknes »

eros

Håper at vi evt. får hjemmekamp 16. Jeg da selv om det blir FA, har booket med SAS til scum, bor på doubletree by hilton, hjem onsdag og håper på  hjemmeseier i begge kampene. MOT

Leedsfan

74.00£ for 4 billetter East Stand er andre boller enn tidligere, da var det jo nesten dobbel pris.

Bra Haigh og Patel!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Hva skjer nå? Blir det hjemmekamp i cupen så er vi som har kjøpt billetter til Peterborough sikret billetter? Blir de overført?

Verste som kan skje må er bortekamp mot SCUM og vanskeligheter med å få tak i billetter..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Hva skjer nå? Blir det hjemmekamp i cupen så er vi som har kjøpt billetter til Peterborough sikret billetter? Blir de overført?

Verste som kan skje må er bortekamp mot SCUM og vanskeligheter med å få tak i billetter..

Eller City..:)

Hvordan skaffer vi billetter???
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

OrkangerWhites

Lukter søndagskamp med 14 eller 16 kick off lang vei denne kampen, slik at tirsdagskampen blir flyttet til onsdag.

Blir spennende å se hva ITV/ESPN gjør ifht FA cup Tv kamper, men blir bestemt kommende uke.

kalle_92

  • Gjest
Hvordan i alle dager skal vi få tak i billetter nå da... Ay! Vi er tre stykker, hvorav en er int. member. Dette kan vel bli vanskelig?

Lawerve

Tipper tidlig kamp lørdag mot City i Fa cupen og kampen mot Blackpool spilles etter planen på tirsdag.

Billetter som er bestilt og betalt til Peterborough kampen føres over til den dagen den blir berammet. Dvs at vi må ta en tur til ;-)
SUPER LEEDS

Henning

Man. City har stor stadion, so det bør vel vere ein viss sjanse for å få billett.

Leedsfan

Man. City har stor stadion, so det bør vel vere ein viss sjanse for å få billett.

46000?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

pesi

tror også på tidlig kamp mot city på lørdag.. evt kansje fredag kveld? å blackpool går nok som planlagt!

ska gjøre det jeg kan for å komme meg på Ethiad! :D
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

Lawerve

tror også på tidlig kamp mot city på lørdag.. evt kansje fredag kveld? å blackpool går nok som planlagt!

ska gjøre det jeg kan for å komme meg på Ethiad! :D

Leeds fansen`s brokete historikk gjør at vi garantert ikke blir sluppet løs i manchester en fredagskveld  :-\ Tipper det blir tidligkamp lørdag på Etihad. Vi får håpe jeg har rett, om det blir søndagskamp ryker nok kampen påfølgende tirsdag (19.02). Blackpool kampen blir nok flyttet til onsdag om dette skulle skje  :'(

CL og EL spilles i uken før FA cupen`s 5.runde. Dvs Arsenal (12.02) og Manu (13.02). Chelsea EL (14.02)
SUPER LEEDS

Henning

Man. City har stor stadion, so det bør vel vere ein viss sjanse for å få billett.

46000?

47 726 i følge wikipedia. Trudde det var litt meir. Ser det var ganske fullt i cupkampen mot Watford, so då står det vel på kor mange prosent Leedsfansen vil få.

MrK

10-15% av billettene, mellom 4800 og 6000 er et råtips. Sesongkort først og deretter members. Betyr at det blir veldig vanskelig med billetter
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

OrkangerWhites

Watford fikk tildelt 6000 billetter og solgte alle i 3 runde kampen mot City

leknes

Thom Kirwin ‏@Thomkirwin
No confirmation yet but looking at 5th round draw and previous TV picks, I reckon #lufc game will be first pick by ITV, prob Sat lunchtime.

leknes

Selve billetten til kampen mot Peterborough kostet ikke særlig mye, men hvis refusjon ønsket:

Refunds
Tickets cannot be refunded or exchanged. This applies to all ticket purchases; other than in the event that a fixture is re-scheduled, fans must apply for a refund within seven working days of the announcement of the change.


Fra: http://www.leedsunited.com/page/HomeTickets/0,,10273,00.html

eros

Non-refundable flybillett tilbake onsdag kveld, så jeg håper det blir kamp lørdag (som jeg håper å å skaffet billetter til, tips mottas med takk), og at kampen går som planlagt tirsdag (plasser på c20) håper håper håper det går veien...

Per Arne

City blir søndagskamp.

ollan

Kjipt for de som skal over.....
Ollan


leknes

City blir søndagskamp.

Utrolig trist. Fra to kamper til null.

eros

Shit shit shit.    Mye penger i dass...

Gufrias

Det er liksom ikke meningen at jeg skal få sett dem live på ER  :'(
Hekta på Leeds siden 1974

eros

Det er liksom ikke meningen at jeg skal få sett dem live på ER  :'(
+1

Leedsfan

Blackpool må jo bli på onsdag???
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

pesi

Blackpool må jo bli på onsdag???

håper på det! da tar jeg en dag ekstra i Leeds!
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!

pesi

Blackpool kampen er flyttet til onsdagen! altå flyttet 24 timer frem
15 points who gives a f**k, we're Super Leeds and we're going up!