Skrevet av Emne: klokka??!!  (Lest 2953 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raggen

klokka??!!
« på: Oktober 29, 2012, 14:16:57 »
vet det er OT men klokka må stilles tilbake 1 time :P ;D ;D ;D ;D

og for dere som var i tvil mente her på forumsida ;)
Forever Leeds United!!!!!!!!

4ever arcticwhite

Sv: klokka??!!
« Svar #1 på: Oktober 31, 2013, 12:30:48 »
Drar opp denne igjen.

Fortsatt like OT, men holdt på å skremme hjerteinfarkt på meg i går da jeg var en snartur innom forumet og sjekka, og klokka øverst i vinduet viste kvart over fire, noe som er siste frist for å hente i barnehagen.

Og barnehagetanter skal man ikke spøke med, og i alle fall ikke komme slengende for sent å hente ungene....

Så kan noen få stilt klokka?
The future's so White I've got to wear shades 8)

h.b

  • Gjest
Sv: klokka??!!
« Svar #2 på: Oktober 31, 2013, 16:14:32 »
Klokka kan du stille selv på dine innstillinger

ollan

Sv: klokka??!!
« Svar #3 på: Oktober 31, 2013, 16:55:51 »
Klokka kan du stille selv på dine innstillinger
KaBooooom ;D ;D
Ollan

auren

Sv: klokka??!!
« Svar #4 på: Oktober 31, 2013, 18:01:56 »
Jeg bruker flittig tapatalk, og der er jo kl helt på jordet. Kan den endres i selve appen, noen som vet?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

testo

Sv: klokka??!!
« Svar #5 på: Oktober 31, 2013, 19:39:43 »
Jeg bruker flittig tapatalk, og der er jo kl helt på jordet. Kan den endres i selve appen, noen som vet?

auren

Opplever det samme auren, har gått igjennom innstillingene til grunne men finner ingen steder å stille klokka i versjonen jeg bruker heller dessverre.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ollan

Sv: klokka??!!
« Svar #6 på: Oktober 31, 2013, 22:28:40 »
Jeg bruker flittig tapatalk, og der er jo kl helt på jordet. Kan den endres i selve appen, noen som vet?

auren
tapatalk bruker vel NY tid
Ollan

lojosang

Sv: klokka??!!
« Svar #7 på: Oktober 31, 2013, 22:35:29 »
Jeg bruker flittig tapatalk, og der er jo kl helt på jordet. Kan den endres i selve appen, noen som vet?

auren
tapatalk bruker vel NY tid

Da er det ikke rart vi ikke har klart å fikse den klokka noen av oss.
Den tida der kommer sjøl om fjellan står og det blir like fint å jobbe som å dainse.


På det vanlige forumet pleier Asbjørn finne ut at han kan fikse dette, og så gjør han det.
« Siste redigering: Oktober 31, 2013, 22:37:38 av lojosang »
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: klokka??!!
« Svar #8 på: Oktober 31, 2013, 22:44:39 »

På det vanlige forumet pleier Asbjørn finne ut at han kan fikse dette, og så gjør han det.
...på det vanlige forumet pleier Asbjørn en gang i halvåret klø seg i håret og lure på hvor i h... denne hersens klokka er som kan stilles. Etter et par timers leting roper han Rooooooobert.

Og så kommer Robert og fikser det :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Re: Sv: klokka??!!
« Svar #9 på: Oktober 31, 2013, 23:07:47 »

På det vanlige forumet pleier Asbjørn finne ut at han kan fikse dette, og så gjør han det.
...på det vanlige forumet pleier Asbjørn en gang i halvåret klø seg i håret og lure på hvor i h... denne hersens klokka er som kan stilles. Etter et par timers leting roper han Rooooooobert.

Og så kommer Robert og fikser det :)

Stemmer, ja. Sånn var det.
- Leif Olav

kongsmo

Sv: klokka??!!
« Svar #10 på: November 01, 2013, 00:02:56 »
Jeg bruker flittig tapatalk, og der er jo kl helt på jordet. Kan den endres i selve appen, noen som vet?

auren
tapatalk bruker vel NY tid

NY tid = New York tid? Klokka er iallefall helt feil på min tapatalk, og klarer ikke å finne ut av hvor jeg stiller den......
"SNIFFER"

Robert

Sv: klokka??!!
« Svar #11 på: November 01, 2013, 10:59:08 »
Tiden på forumet skal være fikset nå, beklager tiden, er litt stresset om dagen :)
Uansett, når det gjelder Tapatalk så har jeg vært i kontakt med de flere ganger for å løse det, men de har ikke funnet noen løsning på det. Så inntil videre er det bare noe vi må leve med.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

h.b

  • Gjest
Sv: klokka??!!
« Svar #12 på: November 01, 2013, 12:04:45 »
Helsikas ordning av klokka da. Da må jeg inn å justere klokka på nytt. For jeg fiksa jo justeringa for noen dager siden. Men nå går klokka feil

Hallgeir *

Sv: klokka??!!
« Svar #13 på: Oktober 25, 2015, 10:11:19 »
Av en eller annen forunderlig grunn stemmer forum-klokka med norsk tid akkurat nå.

Håper det fortsetter slik minst til mars neste år.
Super Leeds since 1968