Skrevet av Emne: Leeds-Tottenham FA CUP Søndag 27 Januar kl 14:00 UK time, 15:00 Norsk tid  (Lest 5060 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Odin

Jeg er klar!!!!!!!!!!!!
« Siste redigering: Januar 16, 2013, 15:20:51 av Odin »

Cherry

Leeds- Tottenham 4.runde FA Cup søndag 27/1 kl 15.00 ( tv kamp)
« Svar #1 på: Januar 16, 2013, 12:00:10 »
Bonuskamp!!!

Noen som skal over til denne?
Sjekket SAS nå, lett og bli lurt av local time faktisk.....lander 12:05 local time - i Manchester på søndagen,
og kampstart i flg VG live er 14:00...MEN det er vel da 13:00 local?

Bittert og komme ned/frem til 2 omg...noen som kan bekrefte tid/forstår jeg dette riktig?
« Siste redigering: Januar 16, 2013, 17:53:49 av Jon R »
 

leknes

Sv: Leeds-Tottenham FA CUP Søndag 27 Januar kl 14:00
« Svar #2 på: Januar 16, 2013, 12:02:47 »
Jeg har bestilt tur og billetter! Gleder meg!

testo

Sv: Leeds- Tottenham 4.runde FA Cup søndag 27/1 kl 14:00
« Svar #3 på: Januar 16, 2013, 12:12:37 »
Hvis du flytter deg og innlegget over hit så er sjansen for svar større  ;)
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,19885.msg423759/topicseen.html#msg423759
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

leknes

Sv: Leeds- Tottenham 4.runde FA Cup søndag 27/1 kl 14:00
« Svar #4 på: Januar 16, 2013, 12:15:09 »
Bonuskamp!!!

Noen som skal over til denne?
Sjekket SAS nå, lett og bli lurt av local time faktisk.....lander 12:05 local time - i Manchester på søndagen,
og kampstart i flg VG live er 14:00...MEN det er vel da 13:00 local?

Bittert og komme ned/frem til 2 omg...noen som kan bekrefte tid/forstår jeg dette riktig?


Ikke bruk VGlive for å sjekke sånt ;) Det er en del rot der.

http://www.leedsunited.com/news/20130115/tottenham-ticket-information_2247585_3042190

Odin

Sv: Leeds-Tottenham FA CUP Søndag 27 Januar kl 14:00
« Svar #5 på: Januar 16, 2013, 12:22:06 »
Fly inn til London lørdag og Norwegian hjem fra Manchester søndag kveld 20:35
Plass N8 V 0055
Finner lørdagskamp, dette blir nydelig!!!
Vi skal slå shitspurs....

martind

Sv: Leeds- Tottenham 4.runde FA Cup søndag 27/1 kl 14:00
« Svar #6 på: Januar 16, 2013, 12:40:41 »
RuneR og undertegnede tar en tur over på denne kampen :)

Gleder meg sånn passe....
MOT!! We are Leeds!

pale

Sv: Leeds-Tottenham FA CUP Søndag 27 Januar kl 14:00
« Svar #7 på: Januar 16, 2013, 14:01:23 »
Plasser bestilt på rad 19 felt 32 east stand.
Dette blir knall!

Ser scum (har et par scum-kompiser) eller Huddersfield på lørdag.

leknes

Sv: Leeds-Tottenham FA CUP Søndag 27 Januar kl 14:00
« Svar #8 på: Januar 16, 2013, 14:43:10 »
Plasser bestilt på rad 19 felt 32 east stand.
Dette blir knall!

Ser scum (har et par scum-kompiser) eller Huddersfield på lørdag.

Ifølge VGlive så kan vi heller se Leeds mot Boro på lørdagen ;)

testo

Sv: Leeds- Tottenham 4.runde FA Cup søndag 27/1 kl 14:00
« Svar #9 på: Januar 16, 2013, 15:14:21 »
MOODS!!!!
slett/flytt denne tråden til riktig emne "på tur til England" eller lag en kamptråd av den, men endre tidspunkt for kampstart.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Odin

Park Plaza er plassen for noen av oss

Woody

Sv: Leeds- Tottenham 4.runde FA Cup søndag 27/1 kl 14:00
« Svar #11 på: Januar 16, 2013, 15:54:15 »
RuneR og undertegnede tar en tur over på denne kampen :)

Gleder meg sånn passe....

Ja det må en si var en overaskelse ;D
LIFE IS LEEDS

Jon R

Sv: Leeds- Tottenham 4.runde FA Cup søndag 27/1 kl 14:00
« Svar #12 på: Januar 16, 2013, 17:51:03 »
RuneR og undertegnede tar en tur over på denne kampen :)

Gleder meg sånn passe....

Nå må du slutte å være så j.......negativ hele tiden , kjære Martingutten min!  ;D
Jon R.

Jon R

Sv: Leeds- Tottenham 4.runde FA Cup søndag 27/1 kl 14:00
« Svar #13 på: Januar 16, 2013, 17:52:50 »
MOODS!!!!
slett/flytt denne tråden til riktig emne "på tur til England" eller lag en kamptråd av den, men endre tidspunkt for kampstart.

Hva er egentlig en moods? En psykisk ustabil moderator?   ???
Jon R.

testo

Sv: Leeds- Tottenham 4.runde FA Cup søndag 27/1 kl 15.00 ( tv kamp)
« Svar #14 på: Januar 16, 2013, 18:05:37 »
MOODS!!!!
slett/flytt denne tråden til riktig emne "på tur til England" eller lag en kamptråd av den, men endre tidspunkt for kampstart.

Hva er egentlig en moods? En psykisk ustabil moderator?   ???

Tror det er en humørspreder så bare fortsett du Jon, dette kan du, eller ???
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

pokruse

Hei.
Blir det noe fellesopplegg i forkant av matchen mot Tottenham 27. Jan ?
Hilsen Per Olav
Leeds forever.

Cherry

Da er billetter på West Stand felt LL i boks, flyr RSL-Stanstead på lørdagen - toger`oppover , Marriott
også Liverpool - RSL søndag kveld 20:05!
Vi er 3 stk.

Artig logistikk med alt i rute  ;)
 

Trondjo

Vi er tre stykker som reiser, Gardermoen-Heathrow-Leeds/Bradford  med BA på lørdag .Retur samme rute mandag. Kampbilletter på felt 31 East stand.  :) :)
 

McVallister

Tar turen over sammen med poden på 7. Tidlig krøkes. Men hva kan en ellers finne på? Gutten er en aktiv krabat. Blir nok lite ølling og pubbing, men flott blir det uansett:) Kommer vi inn på puber før match?

pale

Tar turen over sammen med poden på 7. Tidlig krøkes. Men hva kan en ellers finne på? Gutten er en aktiv krabat. Blir nok lite ølling og pubbing, men flott blir det uansett:) Kommer vi inn på puber før match?

Det er enkelte puber med Family-area, feks. Wetherspoons, hvor du også kan spise billig og greit. Ellers er det nok greit å spare 7-åringen for alt for mye av publivet...


Håkon

Tar turen over sammen med poden på 7. Tidlig krøkes. Men hva kan en ellers finne på? Gutten er en aktiv krabat. Blir nok lite ølling og pubbing, men flott blir det uansett:) Kommer vi inn på puber før match?

Det er enkelte puber med Family-area, feks. Wetherspoons, hvor du også kan spise billig og greit. Ellers er det nok greit å spare 7-åringen for alt for mye av publivet...



Det beste er nok centenary pavillion utenfor Elland Road. (Men da må dere begge være internasjonal medlem i Leedsunited) og det blir nok fullt. Kan jo selvsagt ta en tur innom Peter lorimer, men blir nok mye støy for en 7 åring.
Leeds for alltid

pofen

Me er 2 stk som skal ta flyet frå Liverpool kl 18.15 på søndag, og må reise direkte etter kampen, og er da noken som skal ta same flyet og er interssert i å ta taxi saman med oss, kan de ta kontakt med Jarle på 9 5 9 6 9 6 9 6......

L.U.F.C Munka

Da tror jeg du kommer til å få det veldig travelt etter matchen hvis du skal rekke et fly som letter 18.15.. Jeg og fruen reiser over på fredag og hjem mandag! Bewleys!

Svend Anders

Me er 2 stk som skal ta flyet frå Liverpool kl 18.15 på søndag...

Wow, det blir close call og du må ha ekstremt god trafikkflyt for å rekke den. Regner med du forhåndsbestiller taxi, og du er vel da ikke ute på skikkelig vei før Kl 16. Minst 1,5 timer opp, så har du halvtime før flyet går når du ankommer. Uten innsjekket bagasje kan det gå, men husk Ryanair stenger gaten halvtime før takeoff.

SA


Sent from my iPhone using Tapatalk

kalle_92

  • Gjest
Me er 2 stk som skal ta flyet frå Liverpool kl 18.15 på søndag, og må reise direkte etter kampen, og er da noken som skal ta same flyet og er interssert i å ta taxi saman med oss, kan de ta kontakt med Jarle på 9 5 9 6 9 6 9 6......
Ojda... Lykke til - du kommer til å trenge det!