Skrevet av Emne: PATETISKE EX-EIERE - GFH Capital  (Lest 603734 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #690 på: Februar 13, 2013, 18:32:56 »


Jeg sitter igjen med - uavhengig av Duncan - med null tro på GFHC

SA

Jeg har troa på GHF....som en katalysator for å få større og bedre ting til å skje!

Blir en slags trappetrinnsmodell dette.

Første steg var å rydde opp i eierskapet.

Andre steg var å frigjøre oss fra jernkloa til Ken Bates .

Steg 3........ Adam Pearson inn med en gjeng pengesterke folk...? og/eller noen med sterk fotballfaglig kompetanse

Kan bli bra dette!  :) Det tror jeg og! Vi går en spennende sommer i møte. Jeg nyter fortsatt at Bates er ute av klubben. Hvorvidt GFH vil flippe oss eller bli i et samarbeid med noen med finansiell backing bryr jeg meg lite om. Sesongen er kjørt, regner med at omstruktureringen er klar før sommeren slik at vi kan bygge klubb på ny

加油加油

這是什麼語言 ???       這是 >:( !!!

麼語言 :D
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #691 på: Februar 13, 2013, 18:33:55 »
Phil Hay‏@PhilHayYEP

A Saudi Arabian party were close to bidding for #lufc in November. Understand it's the same group interested now: http://leedsnews.blogspot.co.uk/2012/11/leeds-united-takeover-saudi-offer-for.html?m=1 …
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #692 på: Februar 13, 2013, 18:50:44 »
Og bare for å følge opp. Haigh (The Sun) i en 'samtale' på twitter:

Andrew Haigh‏@AndrewHaigh
#lufc takeover latest by @DuncanCastleshttp://www.independent.co.uk/sport/football/football-league/gfh-capital-set-for-tidy-profit-out-of-leeds-sale-8492436.html …

Sitat
18hIrish_Leeds‏@Irish_Leeds
@AndrewHaigh Do you think this is pretty accurate? #lufc

 18hAndrew Haigh‏@AndrewHaigh
@Irish_Leeds Yes.

Sitat
18hIrish_Leeds‏@Irish_Leeds
@AndrewHaigh How soon you think this may happen? Surely not another 6-7 months?! #lufc

17hAndrew Haigh‏@AndrewHaigh
@Irish_Leeds Reluctant to put a timescale on it after what happened last year but was told it's very close. Could be days, could be longer.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #693 på: Februar 13, 2013, 18:54:51 »
Og her er altså 'vår venn Castles' sak:

Sale of Leeds United will make GFH Capital a tidy profit
GFH bought Leeds from Ken Bates for £17m

GFH Capital stands to make a million pounds for each of the seven weeks it has owned Championship club Leeds United. The Bahraini venture capital company, which completed a takeover on 21 December, has been seeking "strategic investment" and is considering selling a majority stake.

GFH bought Leeds from Ken Bates for £17million plus payments based on reaching the Premier League within four years. A multi-national consortium led by former Hull City executive Adam Pearson has made proposals to buy either 51 per cent or all of GFH's shareholding, which values Leeds at around £25m.

The Pearson-fronted consortium includes a local
businessman who is understood to have a past financial involvement in the club. Further finance will come from a Saudi Arabian investor. If GFH agrees to sell this individual will buy 49 per cent and then increase this to 80 per cent.

Pearson, 49, was Leeds commercial director during the Peter Risdale era, leaving in 2001 to become chairman of Hull. He failed in an attempt to buy into Huddersfield Town in 2007, and became executive chairman of Derby County. Two years later he resigned to return to Hull, as chairman and later Head of Football Operations. He now owns Hull FC rugby league club.

GFH Capital is a wholly owned subsidiary of Gulf Finance House, a Bahraini bank whose cash reserves have fallen by more than a billion dollars in recent years and whose auditors KPMG expressed "significant doubt about the group's ability to continue as a going concern". The company's intention to buy Elland Road back has so far come to nothing, and Bates is still owed a significant sum.

The January transfer window saw a net negative spend, as leading scorer Luciano Becchio went to Norwich City in exchange for Steve Morison and £250,000. Leeds remain several points off the play-offs. GFH do, however, claim to "have made significant investment of working capital".

Sources close to the consortium, say GFH wish to retain a minority stake to benefit from future revenues, and hope to start a bidding war for the controlling share.

"As can be expected with a club as fantastic as Leeds United... we have received several offers to invest alongside us," said a GFH statement. "The most recent was for a majority stake and has not been accepted. Although we continue to seek strategic investors, we will only bring on board those who we feel can make a positive contribution to sustainable success."

« Siste redigering: Februar 13, 2013, 18:56:48 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #694 på: Februar 13, 2013, 19:40:01 »
Og her er altså 'vår venn Castles' sak:

Sale of Leeds United will make GFH Capital a tidy profit
GFH bought Leeds from Ken Bates for £17m

GFH Capital stands to make a million pounds for each of the seven weeks it has owned Championship club Leeds United. The Bahraini venture capital company, which completed a takeover on 21 December, has been seeking "strategic investment" and is considering selling a majority stake.

GFH bought Leeds from Ken Bates for £17million plus payments based on reaching the Premier League within four years. A multi-national consortium led by former Hull City executive Adam Pearson has made proposals to buy either 51 per cent or all of GFH's shareholding, which values Leeds at around £25m.

The Pearson-fronted consortium includes a local
businessman who is understood to have a past financial involvement in the club. Further finance will come from a Saudi Arabian investor. If GFH agrees to sell this individual will buy 49 per cent and then increase this to 80 per cent.

Pearson, 49, was Leeds commercial director during the Peter Risdale era, leaving in 2001 to become chairman of Hull. He failed in an attempt to buy into Huddersfield Town in 2007, and became executive chairman of Derby County. Two years later he resigned to return to Hull, as chairman and later Head of Football Operations. He now owns Hull FC rugby league club.

GFH Capital is a wholly owned subsidiary of Gulf Finance House, a Bahraini bank whose cash reserves have fallen by more than a billion dollars in recent years and whose auditors KPMG expressed "significant doubt about the group's ability to continue as a going concern". The company's intention to buy Elland Road back has so far come to nothing, and Bates is still owed a significant sum.

The January transfer window saw a net negative spend, as leading scorer Luciano Becchio went to Norwich City in exchange for Steve Morison and £250,000. Leeds remain several points off the play-offs. GFH do, however, claim to "have made significant investment of working capital".

Sources close to the consortium, say GFH wish to retain a minority stake to benefit from future revenues, and hope to start a bidding war for the controlling share.

"As can be expected with a club as fantastic as Leeds United... we have received several offers to invest alongside us," said a GFH statement. "The most recent was for a majority stake and has not been accepted. Although we continue to seek strategic investors, we will only bring on board those who we feel can make a positive contribution to sustainable success."

Jeg klarer snart ikke mer.. Dette høres for godt ut til å være sant, og for Leeds så er det som regel det...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Joe Jordan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #695 på: Februar 13, 2013, 20:19:21 »
Orker vi virkelig en TOMA part 2? Har ihvertfall en følelse av at GFH har sørget for at det meste er lagt til rette og ryddet opp i ang. en ny overtakelse (noe må da disse advokatfirmaene har gjort på under de selsomme månedene i fjor) og at en TOMA 2 burde gå betraktelig lettere. Men nå vil jeg se silly money!  ;)
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

HåvardK

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #696 på: Februar 13, 2013, 22:06:31 »
Hvis en TOMA del II skulle vise seg å trekke ut i mer enn fire-fem uker, tror jeg faktisk det vil medføre at enda flere henfaller til resignasjon, likegyldighet og apati.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."


Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #699 på: Februar 14, 2013, 14:51:02 »
Pga Familiære årsaker for Haigh er fansforumet med de nye eierne utsatt til senere i ses(tipper det ikke blir før etter ses). Tilfeldig eller bevisst?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

4ever arcticwhite

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #700 på: Februar 14, 2013, 15:30:00 »
Pga Familiære årsaker for Haigh er fansforumet med de nye eierne utsatt til senere i ses(tipper det ikke blir før etter ses). Tilfeldig eller bevisst?

http://www.leedsunited.com/news/20130214/fans-forum-date-to-change_2247585_3075907

Due to a family bereavement, club director and GFH Capital executive David Haigh needs to travel to South America at the start of next week and a new date will now be arranged.

family bereavement = Dødsfall i familien.

Hvor bevisst det er vet jeg ikke, men kanskje ikke akkurat ubeleilig....

EDIT: med "ikke akkurat ubeleilig" så tenker jeg selvsagt ikke på dødsfallet, men at møtet blir utsatt.
Dødsfall i familien er selvsagt en fullgod grunn til å utsette "Fans forum"
« Siste redigering: Februar 14, 2013, 17:03:18 av 4ever arcticwhite »
The future's so White I've got to wear shades 8)

Annesj

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #701 på: Februar 14, 2013, 16:33:35 »
Leste den litt fort. Skal være forsiktig med å konkludere med spekulasjoner rundt det da. Så bare det negative med at det ikke ble noe møte, som jeg håpet ville besvare noen spørsmål :O
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #702 på: Februar 15, 2013, 21:13:35 »
Innlegg i YEP:
Some quotes from this circus of a season:
 -Think you need me more than I need you , NW
- We are planning for the January transfer window, KB
 -Funds will be made available in January, GFH
 -Dare to start dreaming, LUST
- He is our man and one of the reasons we decided to buy this club in the first place. The guy is a legend in English football and it was a requirement of the contract, DH on NW
 
It's official we are a joke!

rd1

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #703 på: Februar 15, 2013, 21:25:26 »
Det er åpenbart fortsatt tomt i kassa.. Hva skjer når Gfh er tom for penger, og ikke får ny eier inn? Salg av Byram, macca, lees og andre(...who?) som har verdi.
"Who needs Cantona??"

Milou

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #704 på: Februar 16, 2013, 04:44:52 »


Jeg sitter igjen med - uavhengig av Duncan - med null tro på GFHC

SA

Jeg har troa på GHF....som en katalysator for å få større og bedre ting til å skje!

Blir en slags trappetrinnsmodell dette.

Første steg var å rydde opp i eierskapet.

Andre steg var å frigjøre oss fra jernkloa til Ken Bates .

Steg 3........ Adam Pearson inn med en gjeng pengesterke folk...? og/eller noen med sterk fotballfaglig kompetanse

Kan bli bra dette!  :) Det tror jeg og! Vi går en spennende sommer i møte. Jeg nyter fortsatt at Bates er ute av klubben. Hvorvidt GFH vil flippe oss eller bli i et samarbeid med noen med finansiell backing bryr jeg meg lite om. Sesongen er kjørt, regner med at omstruktureringen er klar før sommeren slik at vi kan bygge klubb på ny

加油加油

這是什麼語言 ???       這是 >:( !!!

麼語言 :D

Eg fekk min kinesiske kone til å oversetje dette til dei av dykk som ikkje er så stø i engelsk og det var faktisk forståeleg (google translate fungerer tydelegvis).
ibster skriv: Go!Go!Go!
og svaret til JonR er: Kva språk er dette? (x2)

Svend Anders

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #705 på: Februar 16, 2013, 12:07:23 »
Det virker som at GFH har brukt det de hadde av midler på å støtte driften. Men det burde ikke være noen overraskelse for de etter 6 mnd med dd og en fot innafor driften.

Det virker fortsatt åpenbart at de leter etter medinvestorer til å dra neste steg, og de prater opp prisen. Snakker om 200 millioner pund i verdiøkning osv ved opprykk - helt i tråd med (feilaktig) lekkede antydninger om at de betalte 52 mill for klubben.

I realiteten dreier det seg om langt lavere summer.

SA


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dennis

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #706 på: Februar 16, 2013, 12:17:44 »
De fremstår jo smått desperate der de pusher eierandeler, skal man tro diverse folk på sosiale medier. Om dette stemmer, kan de ikke vente å få det de ønsker for klubben.

Men det er vel hele poenget med å lekke oppblåste summer?

Selv er jeg etterhvert voldsomt skuffet over disse selverklærte kjempevekkerne. Det var mange flotte ord i overtakelsesprosessen, men det kom det også fra Ken Bates i forbindelse med begge kjøpene. Kanskje var det naivt å tro at disse var så ekstremt mye bedre? Kanskje var mange av oss blindet av at "alt må være bedre enn Ken Bates"? Jeg skal likevel ikke ta fra dem de positive tingene de har gjort; lang kontrakt med Byram, mer åpenhet (dog selektivt) med fansen og ekskluderingen av The Weekly Bates Rant.

Det er derimot mye som skurrer.

Først og fremst var prosessen med kjøpet altfor lang. Hvorfor? Mange skjeletter? Bates på bakbeina? Det er kanskje ikke mer mystisk enn at to parter med velutviklede forhandlingsegenskaper måtte finne minste felles multiplum, men over et halvt år virker lenge for en fotballklubb.

Det er likevel januar som avslører GFHC mest for min del. Bates, Patel og Warnock kunne før jul ikke vente på vinduet som skulle forsterke stallen så ettertrykkelig. Dette gikk tidlig over til at ingen "silly money" skulle brukes, noe som forsåvidt er helt ok; januarvinduet er ofte grunnlag for feilkjøp og store overgangssummer. Likevel, at vi selger Becchio og ikke gjør mer enn å "bytte" han bort med en annen, er for dårlig. Stephen Warnock er en fin signering. Rutinert og solid, selv om det begynner å bli en stund siden han var på sitt beste. Han binder helt sikkert opp mye lønn også, så utelukkende positiv er jeg ikke. Jeg tror nok også Morison kan vise seg bra på sikt, men Becchio var topscorer, publikumsfavoritt og proven i drakta - Morison er et spørsmålstegn, at best. Mye lønn her også og, som kloke Kato har påpekt, Warnock har ikke bygget et ungt lag for fremtiden, men bundet mange aldrende spillere på lang kontrakt. Disse har ikke markedsverdi og for en klubb (tilsynelatende) uten penger til å fristille disse, er det kritisk.

Få skvatt da Tonge ble signert permanent og selv om få jublet av overgangen, er det likevel ekstremt merkelig at han ikke får spille fotball plutselig. Tonge var med oss i en god periode og selv om han ikke skinte, er det jo merkelig at vi velger å hente han permanent for ikke å bruke han.

Ross Barkley er også et merkelig tema. En måneds lån og så sendt hjem fordi Warnock "ikke kunne love han plass". Tull! Barkley er bedre enn de vi har på midten og han er kreativ, noe INGEN av de vi har er. Jeg skal ikke overanalysere noe her, men jeg tror personlig dette handler om at Leeds (les: GFHC) ikke har råd til å hente han ut sesongen, om det så gjelder lånesum eller mer sannsynlig lønn.

Den foreløpig siste spikeren for min del, er det feilslåtte ønsket om en ving inn i laget. Først ble Hall hentet, deretter ble Poleon hentet hjem fra lån. At disse ikke nødvendigvis er modne for førstelagsspill, er greit. Hall er en slags "Beckford-signering" som kan bli spennende og Poleon er enda et talent. Likevel, da Burke-dealen ikke gikk igjennom på deadline day, var det lånevinduet som stod for tur (igjen). Nå blir det derimot tilsynelatende ikke noe lån av ving, Poleon sendes likevel ut på lån og plutselig finner Warnock ut at han har Ryan Hall i stallen!

Slik jeg tolker dette: Klubben har ikke penger til å hente en lånespiller.

Det er ikke nødvendigvis mangel på pund til å blåse på spillere som irriterer og frusterer meg, det er jugingen overfor fansen. Vi må ha folk som trekker i samme retning som fansen! GFH, for min del, gjør det bare "på papiret". De sier de rette tingene, gjør riktige ting der de kan, men det hjelper lite hvis de ikke kan drifte klubben ut året engang. For meg virker også Warnock å ha resignert fullstendig. Slik vil selvsagt smitte over på spillergruppen og deretter på fansen. Ikke bare spiller vi fotball som burde vært straffet hardt, vi virker ikke å ha vilje til å forandre på den.

Jeg er ingen negativ person, men sliter med å forholde meg positiv til Leeds' fremtid. Jeg har sjelden opplevd et slikt emosjonelt spenn i min tid med Leeds, nedrykksesongene inkludert. Om Adam Pearson backes av rike nok folk (Peter Wilkinson?), så håper jeg han kommer inn og overtar stafettpinnen som GFH (virker å være)/er i ferd med å miste.


Og stakkars Duncan Castles. Han stod rakrygget og tok i mot piss hele tiden, der han påstod hardnakket at GFHC ikke ville kjøpe tilbake TA og ER. Han fikk rett! Mulig GFH mente via eksterne investorer, hva er i så fall forskjellen fra Ken Bates, som ville få Leeds City Council til å gjøre dette?
« Siste redigering: Februar 16, 2013, 13:30:10 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #707 på: Februar 16, 2013, 13:38:31 »
ENIG!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #708 på: Februar 16, 2013, 20:22:02 »
Vel analysert, Kaizer.
Hekta på Leeds siden 1974

Manager

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #709 på: Februar 16, 2013, 22:23:18 »
Meget bra innlegg Kaizer, desverre trur jeg du har rett i det du skriver... >:(

Joe Jordan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #710 på: Februar 17, 2013, 00:50:31 »
100% enig i Kaizers betraktninger. Hva må så til for å snu denne satiren? Før vi er nede i 10000 betalende på ER?
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kato

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #711 på: Februar 17, 2013, 20:28:34 »
Tror du treffer veldig bra i forhold til hva mange av oss tenker, Kaizer.
 

DenHviteYeboah

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #712 på: Februar 18, 2013, 13:41:05 »
Tenk om vi hadde hatt noe i nærheten av dette...penga rår-dessverre :o
http://www.teamtalk.com/papertalk/8507542
For å sette ting i perspektiv:
17/2-2013. Startoppstilling Man City: £205mill
17/2-2013:Startoppstilling Leeds: 1.3mill......
« Siste redigering: Februar 18, 2013, 13:47:27 av DenHviteYeboah »

Jon R

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #713 på: Februar 18, 2013, 16:36:34 »
Jeg tror at GHF kommer til å bli en lykke for oss. Fikk ryddet opp i eierskapet og er i ferd med å skippe Bates helt ut av klubben. Det neste blir å selge eierandeler til investorer som både har penger og kompetanse på å drive en fotballklubb, samt finne en manager som kan bringe oss sportslig fremgang i et litt lengre perspektiv.

At klubben er langt mer lettsolgt nå enn før Takeover er hevet over enhver tvil.  Derfor, vær tålmodige litt til folkens! For første gang siden nedrykket har jeg virkelig tro på Peter Lorimers utsagn: "Happy days are just around the corner!"  :)
Jon R.

Svend Anders

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #714 på: Februar 18, 2013, 17:38:53 »
Jeg tror at GHF kommer til å bli en lykke for oss. Fikk ryddet opp i eierskapet og er i ferd med å skippe Bates helt ut av klubben. Det neste blir å selge eierandeler til investorer som både har penger og kompetanse på å drive en fotballklubb, samt finne en manager som kan bringe oss sportslig fremgang i et litt lengre perspektiv.

At klubben er langt mer lettsolgt nå enn før Takeover er hevet over enhver tvil.  Derfor, vær tålmodige litt til folkens! For første gang siden nedrykket har jeg virkelig tro på Peter Lorimers utsagn: "Happy days are just around the corner!"  :)

Problemet er at det neppe er mange investorer der ute som vil kjøpe en minoritetsandel i klubben med GFHC ved spakene. Hvor er tillitten til at de kan drifte klubben bra? De har null - 0 - erfaring med å drive en fotballklubb. På sett og vis samme utfordring som Bates hadde, men der var det mer "oppførsel og moral" enn selve driften man ikke ville stå sammen om.

Det er nettopp dette som er grunnen til at Pearson og gjengen byr på majoritetsandel. De vil ha styringen selv. Både fordi det er en del egoer i gjengen, men også fordi de ikke har tillitt til hvordan GFHC skal drive en fremgangsrik fotballklubb.

SA

marve

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #715 på: Februar 18, 2013, 17:44:12 »
Jeg tror at GHF kommer til å bli en lykke for oss. Fikk ryddet opp i eierskapet og er i ferd med å skippe Bates helt ut av klubben. Det neste blir å selge eierandeler til investorer som både har penger og kompetanse på å drive en fotballklubb, samt finne en manager som kan bringe oss sportslig fremgang i et litt lengre perspektiv.

At klubben er langt mer lettsolgt nå enn før Takeover er hevet over enhver tvil.  Derfor, vær tålmodige litt til folkens! For første gang siden nedrykket har jeg virkelig tro på Peter Lorimers utsagn: "Happy days are just around the corner!"  :)

Problemet er at det neppe er mange investorer der ute som vil kjøpe en minoritetsandel i klubben med GFHC ved spakene. Hvor er tillitten til at de kan drifte klubben bra? De har null - 0 - erfaring med å drive en fotballklubb. På sett og vis samme utfordring som Bates hadde, men der var det mer "oppførsel og moral" enn selve driften man ikke ville stå sammen om.

Det er nettopp dette som er grunnen til at Pearson og gjengen byr på majoritetsandel. De vil ha styringen selv. Både fordi det er en del egoer i gjengen, men også fordi de ikke har tillitt til hvordan GFHC skal drive en fremgangsrik fotballklubb.

SA
Er dealen med pearson og gjengen fortsatt aktuell svend anders .Mener å ha lest at den dealen har blitt avslått .
 

Leedsfan

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #716 på: Februar 18, 2013, 19:22:57 »
Jeg tror at GHF kommer til å bli en lykke for oss. Fikk ryddet opp i eierskapet og er i ferd med å skippe Bates helt ut av klubben. Det neste blir å selge eierandeler til investorer som både har penger og kompetanse på å drive en fotballklubb, samt finne en manager som kan bringe oss sportslig fremgang i et litt lengre perspektiv.

At klubben er langt mer lettsolgt nå enn før Takeover er hevet over enhver tvil.  Derfor, vær tålmodige litt til folkens! For første gang siden nedrykket har jeg virkelig tro på Peter Lorimers utsagn: "Happy days are just around the corner!"  :)

Ironimesteren slår til igjen...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ziganda

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #717 på: Februar 18, 2013, 19:58:26 »
Leeds fans burde få utdelt lykkepiller gratis. Knask, knask.....  ::)

Svend Anders

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #718 på: Februar 18, 2013, 20:23:18 »
Problemet er at det neppe er mange investorer der ute som vil kjøpe en minoritetsandel i klubben med GFHC ved spakene. Hvor er tillitten til at de kan drifte klubben bra? De har null - 0 - erfaring med å drive en fotballklubb. På sett og vis samme utfordring som Bates hadde, men der var det mer "oppførsel og moral" enn selve driften man ikke ville stå sammen om.

Det er nettopp dette som er grunnen til at Pearson og gjengen byr på majoritetsandel. De vil ha styringen selv. Både fordi det er en del egoer i gjengen, men også fordi de ikke har tillitt til hvordan GFHC skal drive en fremgangsrik fotballklubb.

SA
Er dealen med pearson og gjengen fortsatt aktuell svend anders .Mener å ha lest at den dealen har blitt avslått .

Pearson-gruppens bud ble "not accepted" - forskjell fra ordet "rejected". GFHC vil ha mer penger. Ingen død deal.

SA

Leedsgutt

Sv: NYE EIERE - GFH Capital
« Svar #719 på: Februar 18, 2013, 21:11:45 »
Freelance journalist

Part 1: Nigel Adkins has requested substantial transfer budget from #GFH Capital if to become #Leeds manager. Talks are ongoing. #LUFC

Part 2:I have no idea if Di Canio has change the situation for #GFH Capital. No idea at all.Talks are at advance stage regarding investment