Skrevet av Emne: KAMP: vs HUDDERSFIELD at John Smith's Stadium 01.12.12 KickOff at 13:30  (Lest 69917 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

holder vi momentum oppe...jeg tror det!
Ups & Ups!!

B_Ød

Alfred McAlpine Stadium -> Galpharm Stadium -> Leeds Road -> John Smith's Stadium  :D

Kanskje enkelte her inne får se sin "våte drøm" Jermaine igjen også...i hvert fall fra bildene av scoringer da  :o
Ups & Ups!!

Larsen.

Fortsatt uklart om kampen vises. Noen nettsteder skriver at den går, mens andre gjør ikke det.
Pride of Yorkshire

Blank_File

Fortsatt uklart om kampen vises. Noen nettsteder skriver at den går, mens andre gjør ikke det.
Jeg finner ingenting hos Sky som tyder på at den blir vist. Ingen andre NPC kamper heller for den saks skyld.

EDIT: Ikke satt opp noe tidlig kamp på Sumo fra NPC heller.

Larsen.

Fortsatt uklart om kampen vises. Noen nettsteder skriver at den går, mens andre gjør ikke det.
Jeg finner ingenting hos Sky som tyder på at den blir vist. Ingen andre NPC kamper heller for den saks skyld.

EDIT: Ikke satt opp noe tidlig kamp på Sumo fra NPC heller.

Skuffende. Politiet sin skyld! >:(
Pride of Yorkshire

Kontakinte

Her kan du ikke skylde på andre en IDIOTEN som fika til Wednesday keeperen!!


ArneS

Huddersfield     T R I V I A

Huddersfield har 150.000 innbyggere og er administrasjonssenter i Kirklees.  Byen er kjent som rugbyens fødested, og spilte en rolle under den industrielle revolusjonen.  Byen er også stolt av sin victorianske arkitektur, der spesielt togstasjonen har en høy stjerne i arkitekturkretser. 

Sex Pistols spilte sine 2 siste UK-konserter i Huddersfield 1. juledag 1977.

UK’s sjeldneste bil,  3-hjulingen LSD ble bygget i Huddersfield etter 1. verdenskrig.
Landemerket Castle Hill har fått en New Zealandsk vin oppkalt etter seg.
Avisen The Guardian har kalt Huddersfield for Nordens Aten.
Holme Valley Textile Co. vevde tøyet både til Daniel Graigs James Bond dresser, og George Bush’s innsettelsesdress.
David Brown, født i Huddersfield, kjøpte Aston Martin i 1947, og var mannen bak de legendariske DB-bilene kjent bl.a fra tidlig James Bond.
Min personlige kjennskap til byen begrenser seg til et par besøk på den ene puben på jernbanestasjonen under vår årlige Real Ale Trail tur fra Leeds…

Kjente personer fra Huddersfield:
Harold Wilson (tidl statsminister)
Billy Currie (Ultravox)
Trevor Cherry




Huddersfield Town  ble grunnlagt i 1908, og Simon Grayson er nåværende manager.  Klubben kalles the Terriers etter maskoten.
Nåværende stadion er nå John Smith’s Stadium (Tidligere Galpharm Stadium), som også brukes til rugby.  Fram til 1994 spilte klubben 1 554 kamper på gamle Leeds Road.
I 1926 ble klubben den første som vant 3 ligatitler på rad.  Det er de 3 eneste ligatitlene klubben har.  Klubben var stort sett å finne i 1. og 2. divisjon fram til deres siste opptreden i 1. divisjon i 1972.  Deretter har det gått nedover, med flere sesonger også på 4. nivå.  The Terriers har aldri vunnet ligaen på nivå 3, men de 3 andre titlene har de i beltet.
Huddersfield solgte Andy Booth i 1996, og kjøpte 3 spillere samme dag.  Paul Dalton var ikke en av dem!
I en kamp mot Charlton Athletic på The Valley i 1957/1958 spilte Huddersfield mot 10 mann nesten hele kampen, ledet 5-1 når det gjensto 27 minutter, men presterte å tape kampen 6-7!
Hundreårsjubileet i 2008 ble markert med kamp mot Arsenal, og egen spesiallaget drakt.


Spillere:
Trevor Cherry,    Scott Sellars,   Danny Cadamerteri,   Peter Withe,   Frank Worthington,   Frank Sinclair,   Frank Stapleton,   Denis Law,   Neville Southall,   Peter Ndlovu,  Jermaine Beckford,  Adam Clayton,  Andy Booth,  Jordan Rhodes,  Sam Allardyce,  Kevin Blackwell,  Aidy Boothroyd,  Gary Naysmith,  Ken Monkou,  Paul Rachubka (dare I mention..?), 

Managere:
Simon Grayson,  Lee Clark,  Bill Shankly,   Neil Warnock,   Steve Bruce,   Lou Macari,  Peter Jackson,  Malcolm Macdonald
Den 17. mann

Masinga

Nå må Leeds en gang for alle vise Hødd hvem som er sjef i Yorkshire!
Masinga, medl.nr. 1250

sveifors

vanskelig bortebane, Vi hakke vunnet borte mot Hudders siden 1963.

Dommer Dean bruker å være altfor snar med det røde kortet og hjemmepublikum skriker hele tiden på dommeren. Her må vi holde kaldt.

Burde ihvertfall få oss noen mål mot Grayson's  forsvar, så spørs det om Beckford er med
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

haak-d

Her lukter det tap og mål av Clayton og Beckford Laaaaang vei, i ren FM-stil. Måtte jeg bare få skrekkelig feil, vinner vi denne får jeg god trua!! :)
 

Hallgeir *

Her lukter det tap og mål av Clayton og Beckford Laaaaang vei, i ren FM-stil. Måtte jeg bare få skrekkelig feil, vinner vi denne får jeg god trua!! :)

Beckford sliter med skade. Usikkert om han kan spille.

 Grayson coy over injured Trio
 
SIMON GRAYSON remained tight lipped over the fitness of injured trio James Vaughan, Jermaine Beckford and Sean Scannell ahead of the weekends game with West Yorkshire neighbours Leeds United.

Vaughan hasn't kicked a ball in anger since defeat at Peterborough, but has taken part in light training sessions in the last week.

Beckford was last seen scoring the winner at Barnsley, and it is ruoured that he will feature against his former side Leeds on Saturday Lunch time.

Sean Scannell has also been absent for the last few matches and he too is expected to be fit, although it remains to be seen if he can force himself into the team.

Town are of course without the suspended Keith Southern, but Adam Clayton will return following his one match ban for accumulating 5 yellow cards.


Read more: http://www.huddersfield.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=301442#ixzz2DkLMFwWm
« Siste redigering: November 30, 2012, 23:10:48 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Cherry

Her lukter det tap og mål av Clayton og Beckford Laaaaang vei, i ren FM-stil. Måtte jeg bare få skrekkelig feil, vinner vi denne får jeg god trua!! :)

Beckford sliter med skade. Usikkert om han kan spille.

 Grayson coy over injured Trio
 
SIMON GRAYSON remained tight lipped over the fitness of injured trio James Vaughan, Jermaine Beckford and Sean Scannell ahead of the weekends game with West Yorkshire neighbours Leeds United.

Vaughan hasn't kicked a ball in anger since defeat at Peterborough, but has taken part in light training sessions in the last week.

Beckford was last seen scoring the winner at Barnsley, and it is ruoured that he will feature against his former side Leeds on Saturday Lunch time.

Sean Scannell has also been absent for the last few matches and he too is expected to be fit, although it remains to be seen if he can force himself into the team.

Town are of course without the suspended Keith Southern, but Adam Clayton will return following his one match ban for accumulating 5 yellow cards.


Read more: http://www.huddersfield.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=301442#ixzz2DkLMFwWm

Typisk Pre match comments: mao alle spiller fra  start :D
En annen ting er at vi vinner tidlig match 3-1 ....Thomas, Norris & Becchio ;D
 

Bites Yer Legs

Fortsatt uklart om kampen vises. Noen nettsteder skriver at den går, mens andre gjør ikke det.

Hvor står det at kampen vises?
KEEP FIGHTING!!

Ankerjon15

Håpet er at  vi er foran Huddersfield i ettermiddag.

LEO

GET har ikke satt opp noen kamp på TV2 sport til vår tidlige kamp.
Men CP - Leicester går kl.16.00 står der.
 

LEO

mente CP - Brighton  sorry
 

DenHviteYeboah

huff, det er sæ jævla typisk hvis Clayton eller Beckford senker oss i denne kampen. Vi har liksom fått sånne trynet en del ganger siden 2004 >:(
Alt annet enn tap er for meg en gedigen overraskelse...

sveifors

huff, det er sæ jævla typisk hvis Clayton eller Beckford senker oss i denne kampen. Vi har liksom fått sånne trynet en del ganger siden 2004 >:(
Alt annet enn tap er for meg en gedigen overraskelse...
blir ikke overrasket, vi har dårlig statistikk mot terriers borte, Grayson klarte det ikke.Siste seier i 1963 sesongen. ......Kanskje på tide

MOT
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

sveifors

Laget:

en endring: Diouf ut, Ross inn     .....Diouf er sliten, tror jeg

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

haak-d

Kan være lurt å spare Diouf i denne, han har spilt mye etter at Ross ble skadd. Ross tilbake er meget gledelig, han er i mine øyne vår beste spiller. Denne vinner vi 3-1! MOT
 

ziganda

Vi er på vei mot noe stort..... en gang  ;)

Vinner i dag!

sveifors

Kan være lurt å spare Diouf i denne, han har spilt mye etter at Ross ble skadd. Ross tilbake er meget gledelig, han er i mine øyne vår beste spiller. Denne vinner vi 3-1! MOT

Tror Ross skal ha full pinne i en omgang + 15 og så bytter vi inn dioufy. Det blir perfekt.

Viktig at vi har 11 mann på, dommer Dean er hissig med det røde, og vi har fått rødt før i Huddersfield
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Hobben

Diouf er nok sliten så lurt at RMc starter.
Rogaland Whites

sveifors

4 endring på hudders etter tap mot middelsborough.

Claytoøn inn, Beck ford skadet
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

haak-d

Liker at Beckford må stå over :):):)
 

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Yngre fans i H'field tipper 8-0 og 20-0...

http://www.ustream.tv/channel/mighty-whites
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

flynn

Yngre fans i H'field tipper 8-0 og 20-0...

http://www.ustream.tv/channel/mighty-whites

Denne streamen er offline. Er vel hjemmekampene som sendes på denne?

flynn

Allanclarke

Come on SuperLeeds!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

M.O.T.

flynn

Yngre fans i H'field tipper 8-0 og 20-0...

http://www.ustream.tv/channel/mighty-whites

Denne streamen er offline. Er vel hjemmekampene som sendes på denne?

flynn

Den fungerer på mac'en, men ikke på ipad'en...