Skrevet av Emne: Dagen derpå...  (Lest 5074 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Dagen derpå...
« på: Januar 13, 2013, 15:32:02 »
Våknet opp i "bakrus" i dag, ikke bra. Når man går inn i en fase hvor man ønsker at manageren skal bli sparket så fort som mulig, må man også håpe på at vi fortsetter å spille ræva og at vi taper kamper.

Er Warnock manager mot Brum og vinner den så får han fortsette. Vi vinner nok mot et dårlig Bristol City også.

Det er trist stemning om dagen og om en måned så er det 3 Leedskamper som skal ses live. Hadde jo håper på godstemning på ER og i byen generelt, eneste sjansen for at det skal skje er at Warnock får sparken..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: Dagen derpå...
« Svar #1 på: Januar 13, 2013, 15:43:33 »
Våknet opp i "bakrus" i dag, ikke bra. Når man går inn i en fase hvor man ønsker at manageren skal bli sparket så fort som mulig, må man også håpe på at vi fortsetter å spille ræva og at vi taper kamper.

Er Warnock manager mot Brum og vinner den så får han fortsette. Vi vinner nok mot et dårlig Bristol City også.

Det er trist stemning om dagen og om en måned så er det 3 Leedskamper som skal ses live. Hadde jo håper på godstemning på ER og i byen generelt, eneste sjansen for at det skal skje er at Warnock får sparken..

Uvanlig negativ i dag Leeds Fan?eg håpar vi tek birham og bristol c ,får sjølvtillitt i gruppa att og poenga kjem.Warnock tek oss til play off,der alt kan skje.Trur ikkje det vil løyse så mykje å skifte no,men fra neste sesong vil eg ha eit lag som SPELAR fotball og då må vi kansje ha ein ny manager?
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Sv: Dagen derpå...
« Svar #2 på: Januar 13, 2013, 16:03:30 »
Våknet opp i "bakrus" i dag, ikke bra. Når man går inn i en fase hvor man ønsker at manageren skal bli sparket så fort som mulig, må man også håpe på at vi fortsetter å spille ræva og at vi taper kamper.

Er Warnock manager mot Brum og vinner den så får han fortsette. Vi vinner nok mot et dårlig Bristol City også.

Det er trist stemning om dagen og om en måned så er det 3 Leedskamper som skal ses live. Hadde jo håper på godstemning på ER og i byen generelt, eneste sjansen for at det skal skje er at Warnock får sparken..

Uvanlig negativ i dag Leeds Fan?eg håpar vi tek birham og bristol c ,får sjølvtillitt i gruppa att og poenga kjem.Warnock tek oss til play off,der alt kan skje.Trur ikkje det vil løyse så mykje å skifte no,men fra neste sesong vil eg ha eit lag som SPELAR fotball og då må vi kansje ha ein ny manager?

Uvanlig negativ ja, var så utrolig sikker på seier i går mot et Barnsley i krise.

Når man har hørt på endeløse kamper med Eddie Gray som sier "shhhhhhhhh" så blir man preget. Vi hadde et skudd i tverra i går og ingen cornere. Når man hører at fotballpensjonisten Harewood høres ut som Usain Bolt mot våre midtstoppere så er det noe riv ruskende galt.

Angående Pearce, hvordan kan en ung og atletisk spiller på under 190cm bli løpt ifra gang på gang? Er jo nesten fristende å be Warnock spille med Peltier og Lees i midtforsvaret.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: Dagen derpå...
« Svar #3 på: Januar 13, 2013, 22:07:36 »
Våknet opp i "bakrus" i dag, ikke bra. Når man går inn i en fase hvor man ønsker at manageren skal bli sparket så fort som mulig, må man også håpe på at vi fortsetter å spille ræva og at vi taper kamper.

Er Warnock manager mot Brum og vinner den så får han fortsette. Vi vinner nok mot et dårlig Bristol City også.

Det er trist stemning om dagen og om en måned så er det 3 Leedskamper som skal ses live. Hadde jo håper på godstemning på ER og i byen generelt, eneste sjansen for at det skal skje er at Warnock får sparken..

Uvanlig negativ i dag Leeds Fan?eg håpar vi tek birham og bristol c ,får sjølvtillitt i gruppa att og poenga kjem.Warnock tek oss til play off,der alt kan skje.Trur ikkje det vil løyse så mykje å skifte no,men fra neste sesong vil eg ha eit lag som SPELAR fotball og då må vi kansje ha ein ny manager?

Uvanlig negativ ja, var så utrolig sikker på seier i går mot et Barnsley i krise.

Når man har hørt på endeløse kamper med Eddie Gray som sier "shhhhhhhhh" så blir man preget. Vi hadde et skudd i tverra i går og ingen cornere. Når man hører at fotballpensjonisten Harewood høres ut som Usain Bolt mot våre midtstoppere så er det noe riv ruskende galt.

Angående Pearce, hvordan kan en ung og atletisk spiller på under 190cm bli løpt ifra gang på gang? Er jo nesten fristende å be Warnock spille med Peltier og Lees i midtforsvaret.
Er nok ein del ting som er ruskende gale om dagen ja, er ikkje berre at vi taper kampar, av og til må vi akseptere eit  tap, men sånn vi framstår no so er vi ikkje med i kampanje og vi blir pissa på
LIFE IS LEEDS

Gufrias

Sv: Dagen derpå...
« Svar #4 på: Januar 14, 2013, 07:58:29 »
Aldri i verden om jeg håper at vi taper en kamp.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Dagen derpå...
« Svar #5 på: Januar 14, 2013, 08:30:08 »
Aldri i verden om jeg håper at vi taper en kamp.

Egentlig ikke jeg heller, men vinner Warnock de to neste så blir han ut januar..

Jeg har roet meg litt mer ned nå, lørdag var en helt ekstrem skuffelse..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Dagen derpå...
« Svar #6 på: Januar 14, 2013, 08:50:18 »
Mebet bra konkludert:

STEPHEN CLARK

For the second season in succession, a defeat at Barnsley may well prove to be the tipping point for the manager of Leeds United.

A 4-1 humiliation last season sparked the beginning of the end for Simon Grayson, but that display was a whole lot better than the capitulation to a side bottom of the Championship table on Saturday morning.

Neil Warnock may enjoy tinkering with the tractor down on his farm in Cornwall, but it’s time that he stopped messing about with this Leeds United team. Another seven changes were made from the side that drew against Birmingham in the FA Cup, with his initial line-up apparently being built around a 19-year-old who will be with the club for a month.

With the manager revealing after the game that Adam Drury was suffering with the virus that has afflicted the team in recent weeks, Lee Peltier came into the team at left-back.

However, it was in midfield where the most baffling changes were made. From the initial line-up it appeared that Ross Barkley was going to play in the hole behind Luciano Becchio, but the question was how the other four players, Rodolph Austin, Michael Tonge, El-Hadji Diouf and David Norris would slot in.

It was apparent soon after kick-off that the players had no idea where they were supposed to play, the only tactic being to launch the ball forward towards Becchio and see what happened. If these are the tactics that Warnock wants to play then he needs two monster centre forwards and pacy players to pick up the pieces.

These players are not equipped to play the game the way the manager seemingly wants to play and consequently Leeds are outplayed week in week out.
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Dagen derpå...
« Svar #7 på: Januar 14, 2013, 09:25:36 »
Fremgang å spore, ra 1-4 og 2-5 på Oakwell til 0-2. Og det jeg skrev her er jo selvsagt det reneste sprøyt!! Jeg er forbannet og skjønner lite av dette. Vi møter et lag vi faktisk bør slå. Managerløse og i krise! Pokker også. Kjenner at jeg nærmer meg stadiet der jeg ønsker manageren dit peppær`n gror igjen og det liker jeg dårlig.

Drittfotball fra mitt kjære lag. Håper selvsagt ikke at vi taper kamper, jeg tror kanskje laget presterer igjen de to neste for så å falle tilbake igjen til gamle synder. Ustabiliteten er jo en påkjenning.

Jeg kjenner at dette sliter vanvittig. Det blir nok en sesong i CC dessverre.  >:(
Yeboahs vitne

Gufrias

Sv: Dagen derpå...
« Svar #8 på: Januar 14, 2013, 22:19:04 »
Aldri i verden om jeg håper at vi taper en kamp.

Egentlig ikke jeg heller, men vinner Warnock de to neste så blir han ut januar..

Jeg har roet meg litt mer ned nå, lørdag var en helt ekstrem skuffelse..
Jeg tror du må dra den analysen litt lenger. Hva skjer hvis Warnock vinner de to neste?
1. I så fall vinner Leeds de to neste.
2. Dette øker sjansen for playoffplass
3. Man kan faktisk håpe at resultatene medfører økt selvtillit og bedre form i troppen.
4. En del fans vil se lysere på livet, deg inkludert.

Er det ikke verdt det?
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: Dagen derpå...
« Svar #9 på: Januar 14, 2013, 22:36:03 »
Aldri i verden om jeg håper at vi taper en kamp.

Egentlig ikke jeg heller, men vinner Warnock de to neste så blir han ut januar..

Jeg har roet meg litt mer ned nå, lørdag var en helt ekstrem skuffelse..
Jeg tror du må dra den analysen litt lenger. Hva skjer hvis Warnock vinner de to neste?
1. I så fall vinner Leeds de to neste.
2. Dette øker sjansen for playoffplass
3. Man kan faktisk håpe at resultatene medfører økt selvtillit og bedre form i troppen.
4. En del fans vil se lysere på livet, deg inkludert.

Er det ikke verdt det?
Si at vi vinner en kamp eller to på rad. Hva hjelper egentlig det?
Vi vil fortsatt spille den samme publikumsfiendtlige fotballen som bringer klubbnavnet i vanry. Snart vinner vi for nesten tomme tribuner. Jeg vil ikke at klubben skal assosieres med ligaens verste fotballfilosofi. Skulle vi rykke opp ville vi uansett ikke ha nubb til å klare oss fordi vi verken har en innarbeidet spillestil eller mange nok spillere som passer i PL. Finner derfor absolutt ingen gode argumenter for at Warnock skal få "bygge" laget videre med under et halvt år igjen av kontrakten. NW har uansett historien imot seg fordi han aldri har lykkes med noe lag i PL. Time to go!
Jon R.

bjoggis

Sv: Dagen derpå...
« Svar #10 på: Januar 14, 2013, 23:33:20 »
Aldri i verden om jeg håper at vi taper en kamp.

Egentlig ikke jeg heller, men vinner Warnock de to neste så blir han ut januar..

Jeg har roet meg litt mer ned nå, lørdag var en helt ekstrem skuffelse..
Jeg tror du må dra den analysen litt lenger. Hva skjer hvis Warnock vinner de to neste?
1. I så fall vinner Leeds de to neste.
2. Dette øker sjansen for playoffplass
3. Man kan faktisk håpe at resultatene medfører økt selvtillit og bedre form i troppen.
4. En del fans vil se lysere på livet, deg inkludert.

Er det ikke verdt det?
Si at vi vinner en kamp eller to på rad. Hva hjelper egentlig det?
Vi vil fortsatt spille den samme publikumsfiendtlige fotballen som bringer klubbnavnet i vanry. Snart vinner vi for nesten tomme tribuner. Jeg vil ikke at klubben skal assosieres med ligaens verste fotballfilosofi. Skulle vi rykke opp ville vi uansett ikke ha nubb til å klare oss fordi vi verken har en innarbeidet spillestil eller mange nok spillere som passer i PL. Finner derfor absolutt ingen gode argumenter for at Warnock skal få "bygge" laget videre med under et halvt år igjen av kontrakten. NW har uansett historien imot seg fordi han aldri har lykkes med noe lag i PL. Time to go!
+1

stigahauge

Sv: Dagen derpå...
« Svar #11 på: Januar 15, 2013, 10:40:34 »
Aldri i verden om jeg håper at vi taper en kamp.

Egentlig ikke jeg heller, men vinner Warnock de to neste så blir han ut januar..

Jeg har roet meg litt mer ned nå, lørdag var en helt ekstrem skuffelse..
Jeg tror du må dra den analysen litt lenger. Hva skjer hvis Warnock vinner de to neste?
1. I så fall vinner Leeds de to neste.
2. Dette øker sjansen for playoffplass
3. Man kan faktisk håpe at resultatene medfører økt selvtillit og bedre form i troppen.
4. En del fans vil se lysere på livet, deg inkludert.

Er det ikke verdt det?
Si at vi vinner en kamp eller to på rad. Hva hjelper egentlig det?
Vi vil fortsatt spille den samme publikumsfiendtlige fotballen som bringer klubbnavnet i vanry. Snart vinner vi for nesten tomme tribuner. Jeg vil ikke at klubben skal assosieres med ligaens verste fotballfilosofi. Skulle vi rykke opp ville vi uansett ikke ha nubb til å klare oss fordi vi verken har en innarbeidet spillestil eller mange nok spillere som passer i PL. Finner derfor absolutt ingen gode argumenter for at Warnock skal få "bygge" laget videre med under et halvt år igjen av kontrakten. NW har uansett historien imot seg fordi han aldri har lykkes med noe lag i PL. Time to go!
+1

For så å hente inn ein ny utdatert manager som er ledig på markedet fordi han gjort det dårlig ein anna plass.  Når ein har ein fullgod erstattar kvar kan Warnock bytast ut. fram til då må målet være å få nok poeng til å overleve i denne divisjonen. Slik det blir spelt no om dagen er det realitetene ein må leve med.

Vi hadde forresten ung og framadstormande trenar med ein atraktiv spelestil! dessverre vart han ofra fordi stilen var vel atraktiv :)
 

lojosang

Sv: Re: Dagen derpå...
« Svar #12 på: Januar 15, 2013, 12:01:00 »
Den økonomiske gevinsten av en sesong i PL er så enorm at det selvfølgelig vil være verdt det, Jon. Bare fallskjermen i sesongene etter nedrykket ville være verd det.
- Leif Olav

Woody

Sv: Dagen derpå...
« Svar #13 på: Januar 15, 2013, 13:06:19 »
Aldri i verden om jeg håper at vi taper en kamp.

Egentlig ikke jeg heller, men vinner Warnock de to neste så blir han ut januar..

Jeg har roet meg litt mer ned nå, lørdag var en helt ekstrem skuffelse..
Jeg tror du må dra den analysen litt lenger. Hva skjer hvis Warnock vinner de to neste?
1. I så fall vinner Leeds de to neste.
2. Dette øker sjansen for playoffplass
3. Man kan faktisk håpe at resultatene medfører økt selvtillit og bedre form i troppen.
4. En del fans vil se lysere på livet, deg inkludert.

Er det ikke verdt det?
Si at vi vinner en kamp eller to på rad. Hva hjelper egentlig det?
Vi vil fortsatt spille den samme publikumsfiendtlige fotballen som bringer klubbnavnet i vanry. Snart vinner vi for nesten tomme tribuner. Jeg vil ikke at klubben skal assosieres med ligaens verste fotballfilosofi. Skulle vi rykke opp ville vi uansett ikke ha nubb til å klare oss fordi vi verken har en innarbeidet spillestil eller mange nok spillere som passer i PL. Finner derfor absolutt ingen gode argumenter for at Warnock skal få "bygge" laget videre med under et halvt år igjen av kontrakten. NW har uansett historien imot seg fordi han aldri har lykkes med noe lag i PL. Time to go!
+1

For så å hente inn ein ny utdatert manager som er ledig på markedet fordi han gjort det dårlig ein anna plass.  Når ein har ein fullgod erstattar kvar kan Warnock bytast ut. fram til då må målet være å få nok poeng til å overleve i denne divisjonen. Slik det blir spelt no om dagen er det realitetene ein må leve med.

Vi hadde forresten ung og framadstormande trenar med ein atraktiv spelestil! dessverre vart han ofra fordi stilen var vel atraktiv :)

Den Wise du tenker på ::)
LIFE IS LEEDS

HåvardK

Sv: Re: Dagen derpå...
« Svar #14 på: Januar 15, 2013, 13:28:21 »
Den økonomiske gevinsten av en sesong i PL er så enorm at det selvfølgelig vil være verdt det, Jon. Bare fallskjermen i sesongene etter nedrykket ville være verd det.
Jeg ville ikke ha vært så skråsikker på det, lojo (det er jeg da heller aldri). Derby hadde vel en gjestesesong i PL, og erfaringene derfra er vel ikke udelt positive?

Fra et RENT økonomisk ståsted kan det selvsagt ikke benektes at fallskjermen er "verdt det".

oivindh

Sv: Dagen derpå...
« Svar #15 på: Januar 15, 2013, 13:52:02 »
Du store..!  Hvorfor har vi ikke en 4-5 spillere her??

http://www1.skysports.com/football/news/12040/8396760/Champ-Team-of-Week

Gufrias

Sv: Dagen derpå...
« Svar #16 på: Januar 15, 2013, 17:02:13 »
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Sv: Dagen derpå...
« Svar #17 på: Januar 15, 2013, 17:14:42 »
Irriterer meg ennå ift at vi ikke hadde råd til Chris Wood- som nå bøtter inn mål for Leicester....1,25 mill£ .
Ja, sikkert høyere lønn enn 15 k £ i uka...... Men vi må faktisk " så for å kunne høste"....
 

oivindh

Sv: Dagen derpå...
« Svar #18 på: Januar 15, 2013, 17:18:01 »
Irriterer meg ennå ift at vi ikke hadde råd til Chris Wood- som nå bøtter inn mål for Leicester....1,25 mill£ .
Ja, sikkert høyere lønn enn 15 k £ i uka...... Men vi må faktisk " så for å kunne høste"....
Vi høster jo.. i stor stil! Dvs. tar imot nedfallsfrukten  :-\,  Etter at andre har forsynt seg...

Leedsfan

Sv: Dagen derpå...
« Svar #19 på: Januar 15, 2013, 17:24:49 »
Irriterer meg ennå ift at vi ikke hadde råd til Chris Wood- som nå bøtter inn mål for Leicester....1,25 mill£ .
Ja, sikkert høyere lønn enn 15 k £ i uka...... Men vi må faktisk " så for å kunne høste"....

Jeg mener fortsatt at denne karen tjener alt for mye, men det kan allikevel lønne seg for Leicester..

Nå er det ingen garanti for at han hadde lykkes like godt for oss pga manglende service.. Uansett så må karen være god på dette nivået da han putta for Millwall og nå i Leicester..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Dagen derpå...
« Svar #20 på: Januar 15, 2013, 18:44:22 »
Nå er det ingen garanti for at han hadde lykkes like godt for oss pga manglende service.. Uansett så må karen være god på dette nivået da han putta for Millwall og nå i Leicester..
Nei, garantier får vi ikke. Det nærmeste en kan garantere er at vi slik vi framstår nå vil slite med å holde oss i NpC.
Og det betyr ikke at jeg ønsker Ridsdale-tiden tilbake.