Skrevet av Emne: Vurdering av januarvinduet  (Lest 8434 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Sv: Vurdering av januarvinduet
« Svar #30 på: Februar 01, 2013, 22:57:15 »
Vi er forhåpentligvis styrket defensivt. Warnock har tidligere vært en habil PL-back, og jeg kan ikke skjønne annet enn at han kan gjøre en god jobb på venstrebacken. En posisjon som har vært problematisk for oss i maaaange år nå. White har etter min mening fått nok sjanser til å bevise at han ikke er noen venstreback. Han har hatt noen meget gode enkeltkamper, som f.eks mot Tottenham, men som oftest er han altfor svak defensivt.

Habibou? Hvem vet?

Morison inn for Becchio? I utgangspunktet skeptisk. Men hva hadde Becchio utrettet for oss i vårsesongen? Lagt inn transfer request, og hodet tydeligvis ikke på riktig plass.

Så vi kan vel si at vi er bittelittegranne styrket, men i forhold til tidligere vinduer et syvmilssteg i riktig retning! Og hvis Barkley blir ut sesongen, så kan det etter hvert bli relativt bra det her!

sportcarl1

Sv: Vurdering av januarvinduet
« Svar #31 på: Februar 02, 2013, 05:46:32 »
Vinduet lukket med spillere inn..... :) fantastisk!
Becchio' er borte, men vi er "klare" med erstatter(E)...... Nesten historisk.
Har trua nå asså, og vi får inn Boyd i lånevinduet!!



vill hellre ha in burke
 

MrK

Sv: Vurdering av januarvinduet
« Svar #32 på: Februar 02, 2013, 08:16:06 »
Morison kan erstatte Becchio på en god måte, Warnock var for ikke lenge siden i England troppen, andemannen Habibou vet jeg ingenting om , amaze me, viktig også å beholde Barkley..... Totalt sett er vi styrket men mangler en ving..enig med Cato om at vi ikke har lag for fremtiden, mye halvgammelt og ikke PL nivå. Kan rykkke opp med dette, jobben starter idag og jeg har ståltro på Ross McCormack.......MOT!
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Vurdering av januarvinduet
« Svar #33 på: Februar 02, 2013, 09:05:08 »
Morison kan erstatte Becchio på en god måte, Warnock var for ikke lenge siden i England troppen, andemannen Habibou vet jeg ingenting om , amaze me, viktig også å beholde Barkley..... Totalt sett er vi styrket men mangler en ving..enig med Cato om at vi ikke har lag for fremtiden, mye halvgammelt og ikke PL nivå. Kan rykkke opp med dette, jobben starter idag og jeg har ståltro på Ross McCormack.......MOT!

Enig med deg Ottar, troppen ser ikke så gale ut nå, det vi nå trenger er en til å sette sammen og lede dette laget, det ser det ut som om vi må vente til neste sesong før vi får, hvilken divisjon vi spiller i da gjenstår å se, men håpet er der!

Tom S

Sv: Vurdering av januarvinduet
« Svar #34 på: Februar 02, 2013, 09:35:46 »
Morison kan erstatte Becchio på en god måte, Warnock var for ikke lenge siden i England troppen, andemannen Habibou vet jeg ingenting om , amaze me, viktig også å beholde Barkley..... Totalt sett er vi styrket men mangler en ving..enig med Cato om at vi ikke har lag for fremtiden, mye halvgammelt og ikke PL nivå. Kan rykkke opp med dette, jobben starter idag og jeg har ståltro på Ross McCormack.......MOT!

Godt oppsummert, Ottar!
Ingen halleluja-stemning, men dette "grå" mannskapet kan absolutt kjempe seg inn i topp 6.
Klarer vi å signe Barkley ut sesongen og kanskje fylle på med ein "wide man" på lån, ja da ser det bra ut.

McC har eg alltid hatt klokketru på, litt meir skeptisk på han som tar ut laget og takitkken hans. Men, han vert vi ikkje kvitt før tidligst sommer, så da er berre å samle seg bak "rasket" og gi det ein skikkeleg GO!


we all love leeds
COME ON LEEDS !!

bwirum

Sv: Re: Sv: Vurdering av januarvinduet
« Svar #35 på: Februar 02, 2013, 10:01:31 »
Godt oppsummert, Ottar!
Ingen halleluja-stemning, men dette "grå" mannskapet kan absolutt kjempe seg inn i topp 6.

we all love leeds

Vi må jo på topp 2, ellers er det en sesong til i championship...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

auren

Sv: Vurdering av januarvinduet
« Svar #36 på: Februar 02, 2013, 10:32:08 »
Topp to er dessverre "umulig" denne sesongen. Er vel 9 poeng opp, og med den ustabiliteten og så mange nye spillere, så skal det godt gjøres å komme topp 6!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Vurdering av januarvinduet
« Svar #37 på: Februar 02, 2013, 10:32:47 »
Uansett: Warnock virker strålende fornøyd med det han har fått inn. Han har lagt lista skyhøyt for Morison med sine uttalelser om at det var hans nummer 1 ønske inn. Det skulle derfor ikke være noen ting å klage på fra Warnock om vi ikke havner på playoff.

SA
Viktig poeng. Nå har han vel lite å tape, siden kontrakten vel går ut til sommeren? Jeg deler Katos skepsis til de aldrende sparkerne, men alt i alt har vi opplevd verre vindu enn dette (det sier jo litt om hvor lista har ligget de siste årene).
Nå håper jeg virkelig de nye eierne legger opp en langsiktig strategiplan for å få oss opp i PL, og bruker våren til å finkjemme markedet for en potensiell manager som kan få til dette.

Tom S

Sv: Vurdering av januarvinduet
« Svar #38 på: Februar 02, 2013, 10:48:04 »
Godt oppsummert, Ottar!
Ingen halleluja-stemning, men dette "grå" mannskapet kan absolutt kjempe seg inn i topp 6.

we all love leeds

Vi må jo på topp 2, ellers er det en sesong til i championship...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Ser den, med vår PO/cup historikk...  :)
Men, likevel må første delmål vere å komme inn blant topp 6 - ellers vert det i alle fall ein sesong til i championship ;)
COME ON LEEDS !!

Jon R

Sv: Re: Sv: Vurdering av januarvinduet
« Svar #39 på: Februar 02, 2013, 13:53:05 »
Godt oppsummert, Ottar!
Ingen halleluja-stemning, men dette "grå" mannskapet kan absolutt kjempe seg inn i topp 6.

we all love leeds

Vi må jo på topp 2, ellers er det en sesong til i championship...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Klarer vi å kapre play off plass kan alt skje!  Play off er cup og det er i cupkampene Warnock  har fått ut potensialet som ligger i troppen.  Jeg tror vi kan vinne en  play off turnering uansett motstandere!
Jon R.

HåvardK

Sv: Re: Sv: Vurdering av januarvinduet
« Svar #40 på: Februar 02, 2013, 14:13:27 »
Godt oppsummert, Ottar!
Ingen halleluja-stemning, men dette "grå" mannskapet kan absolutt kjempe seg inn i topp 6.

we all love leeds

Vi må jo på topp 2, ellers er det en sesong til i championship...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Klarer vi å kapre play off plass kan alt skje!  Play off er cup og det er i cupkampene Warnock  har fått ut potensialet som ligger i troppen.  Jeg tror vi kan vinne en  play off turnering uansett motstandere!
Der tror jeg du har rett, Jon. Men tror du mannskapet og fotballfilosofien til Warnock holder i PL? Jeg er skeptisk til dette, og mener at jakten på ny manager kombinert med vilje til langsiktig satsing på transfermarkedet/spillertroppen er viktigere enn opprykk nå.

Jon R

Sv: Re: Sv: Vurdering av januarvinduet
« Svar #41 på: Februar 02, 2013, 15:29:28 »
Godt oppsummert, Ottar!
Ingen halleluja-stemning, men dette "grå" mannskapet kan absolutt kjempe seg inn i topp 6.

we all love leeds

Vi må jo på topp 2, ellers er det en sesong til i championship...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Klarer vi å kapre play off plass kan alt skje!  Play off er cup og det er i cupkampene Warnock  har fått ut potensialet som ligger i troppen.  Jeg tror vi kan vinne en  play off turnering uansett motstandere!
Der tror jeg du har rett, Jon. Men tror du mannskapet og fotballfilosofien til Warnock holder i PL? Jeg er skeptisk til dette, og mener at jakten på ny manager kombinert med vilje til langsiktig satsing på transfermarkedet/spillertroppen er viktigere enn opprykk nå.

Warnock holder ikke mål, Håvard, men han får ikke sparken. Det må nye koster inn i juni enten vi rykker opp eller ikke.

Jeg tror uansett ikke at vi rykker opp fordi jeg kan ikke se at førsteelleveren er styrket etter januarvinduet. Problemet med en temposvak midtbane er ikke løst og de gode servitørene i laget er few and far between.  :-\

Mc Cormack blir en nøkkelspiller men jeg vil se han mer inne i selve boksen. Spørsmålet blir hvem som skal servere de målgivende pasningene. Denne sesongen har jo Mc Cormack vært vår servitør nr 1.

Er svært spent på samarbeidet med Morison og hvordan de to vil utfylle hverandre...
Jon R.