Skrevet av Emne: Stue med Leeds tapet?  (Lest 1494 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Stue med Leeds tapet?
« på: Mars 26, 2013, 16:45:33 »
Hei folkens.

Jeg holder på gjøre ferdig kjelleren min og det skal i stor grad bli en fotball/film/spill-stue. Det viktigste i livet mitt er familien og Vår Fader. Men om fotball tenker meg og den avgåtte paven helt likt. Av alle uviktige ting her i verden er fotball det viktigste.

Jeg ser derfor etter en utforming på linje med dette her:
http://mrperswall.no/node/82807#id=82814

Synes det var utrolig kult og her kan man altså trikse og mikse som man selv vil og lage sin egen versjon. Min ville jo da vært i Leeds format. Er det noen som har erfaringer med dette eller eventuelt tips til høyoppløselige bilder som kunne gjøre seg i et hjørne i ei stue?

Har tenkt litt på bildet i bakgrunnen her, men jeg er født i 1985 og mitt forhold til Leeds startet med laget som tok gull i 92'. Er rett og slett veldig i tvil... Kan det tenkes at klubben kan være til noe hjelp med motiver?

ollan

Sv: Stue med Leeds tapet?
« Svar #1 på: Mars 27, 2013, 11:26:05 »
www.illux.no/tapet

Her laster du opp og bestiller det motivet du ønsker. ca 2600 400*265 cm
Ollan

Leedsfan

Sv: Stue med Leeds tapet?
« Svar #2 på: Mars 27, 2013, 14:47:17 »
Hvilket Leedstap vil du ha på veggen? Leeds - Blackpool 0-5 med Pål Rabarbra som motiv?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.