Skrevet av Emne: Martin O'Neill  (Lest 8069 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fripp

  • Gjest
Martin O'Neill
« på: Mars 31, 2013, 00:13:36 »
Ny manager!

Han vil jeg ha.

Kjør debatt

Oppdrettslaksen

Sv: Martin O'Neill
« Svar #1 på: Mars 31, 2013, 00:20:41 »
Jeg og!

Johrnino

Sv: Martin O'Neill
« Svar #2 på: Mars 31, 2013, 00:28:21 »
Hadde  gjort jobben i Leeds! Men han er en type manager som forlanger mye transferpenger så det utelater vel oss med nåværende eiere  :-\ :-\ :-\
 

Fripp

  • Gjest
Sv: Martin O'Neill
« Svar #3 på: Mars 31, 2013, 00:30:39 »
Hadde  gjort jobben i Leeds! Men han er en type manager som forlanger mye transferpenger så det utelater vel oss med nåværende eiere  :-\ :-\ :-\

Sant nok. Men er lov å håpe.
Er kun skuffelse etter skuffelse med Leeds om dagen.

4ever arcticwhite

Sv: Martin O'Neill
« Svar #4 på: Mars 31, 2013, 00:42:04 »
Hvis det går mer enn et par dager før Leeds er på tråden til Martin O'Neill, så er det den endelige bekreftelsen på at de nye eierne overhode ikke har kompetanse til å drive en fotballklubb! punktum
The future's so White I've got to wear shades 8)

baste

Sv: Martin O'Neill
« Svar #5 på: Mars 31, 2013, 01:17:56 »
Ja takk, gjerne O'Neill

Lord-Meta

Sv: Martin O'Neill
« Svar #6 på: Mars 31, 2013, 01:44:27 »
10 år siden hadde jeg nok sagt ja takk, heller mer mot nei takk i disse dager.

fjellhaugen

Sv: Martin O'Neill
« Svar #7 på: Mars 31, 2013, 07:15:13 »
10 år siden hadde jeg nok sagt ja takk, heller mer mot nei takk i disse dager.

+1
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Peter7

Sv: Martin O'Neill
« Svar #8 på: Mars 31, 2013, 08:10:53 »
Heller en erfaren, sparket Sunderlandmanager enn en uerfaren, sparket Readingmanager.
Men aller helst - Poyet (når Brighton ikke rykker opp).
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

DenHviteYeboah

Sv: Martin O'Neill
« Svar #9 på: Mars 31, 2013, 09:58:20 »
Hvis det går mer enn et par dager før Leeds er på tråden til Martin O'Neill, så er det den endelige bekreftelsen på at de nye eierne overhode ikke har kompetanse til å drive en fotballklubb! punktum
Den bekreftelsen fikk jeg ved juletider.Da de ikke ansatte sin egen manager,og holdt på med dette tullet at mannen fikk kjøpe og selge spillere når han alikevel skal slutte til sommeren, det bare forteller meg at de ikke har peiling >:(

Eriksen55

Sv: Martin O'Neill
« Svar #10 på: Mars 31, 2013, 10:27:54 »
Hvis det går mer enn et par dager før Leeds er på tråden til Martin O'Neill, så er det den endelige bekreftelsen på at de nye eierne overhode ikke har kompetanse til å drive en fotballklubb! punktum
Den bekreftelsen fikk jeg ved juletider.Da de ikke ansatte sin egen manager,og holdt på med dette tullet at mannen fikk kjøpe og selge spillere når han alikevel skal slutte til sommeren, det bare forteller meg at de ikke har peiling >:(

Som nevnt før. Spiller ingen rolle hvem som leder laget når klubben ikke evner å noen visjoner for fremtiden og ikke har midler og evner til å investere i det sportslige. Oneill, Poyet eller Mini og Ivar Hoff i tospann...i dont care anymore!

kokkentor

Martin O'Neill til Leeds ?
« Svar #11 på: Mars 31, 2013, 11:18:41 »
Nok er nok, takk for innsatsen Neil :-)
Vi trenger en som kan få fart på laget..... hva med Martin O'Neill ?

Gleder meg til å reise over på dobbelkampen 13 og 16 april.


Love Leeds anyway !!

I have faith !!

Kokkentor snart på vei hjem fra Oseberg C..........

Woody

Sv: Martin O'Neill til Leeds ?
« Svar #12 på: Mars 31, 2013, 11:49:34 »
Nok er nok, takk for innsatsen Neil :-)
Vi trenger en som kan få fart på laget..... hva med Martin O'Neill ?

Gleder meg til å reise over på dobbelkampen 13 og 16 april.


Love Leeds anyway !!

I have faith !!

Kokkentor snart på vei hjem fra Oseberg C..........
Utgått på dato Sven, berre ein litt meir moderne versjon av Warnocken.
Bring on Martinez
LIFE IS LEEDS

Ove

Sv: Martin O'Neill til Leeds ?
« Svar #13 på: Mars 31, 2013, 13:22:47 »
Vet ikke om utgått på dato er riktig å si. Forhåpentligvis lærer også managere litt av opp- og nedturer, men jeg føler heller ikke at O'Neill er riktig mann for oss.
 

sportcarl1

Sv: Martin O'Neill til Leeds ?
« Svar #14 på: Mars 31, 2013, 13:36:01 »
Vet ikke om utgått på dato er riktig å si. Forhåpentligvis lærer også managere litt av opp- og nedturer, men jeg føler heller ikke at O'Neill er riktig mann for oss.
skulle vara ett ok val, men lika viktigt att få in minst 3 förstärkningar som går in direkt i laget, ingen manager kan trolla med det här laget, nya ägarna måste casha in, vi har ju faktiskt sålt för mer än vi köpt i hur många år som helst nu,
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Martin O'Neill til Leeds ?
« Svar #15 på: Mars 31, 2013, 16:57:32 »
Adkins ville heller ha Reading, stakkars tullebukk, nå er Martin O`Neill ledig - ja takk!!
Yeboahs vitne

Johrnino

Sv: Martin O'Neill
« Svar #16 på: Mars 31, 2013, 18:02:11 »
Jeg ser mange ønsker Gus Poyet inn som ny manager.  Hva slags kvaliteter besitter han som gjør han til en god Leeds- manager? Jeg ser han har omtrent samme winning rate som Warnock (ca. 40 %). Warnock har riktig nok hatt veldig mange flere år på å gjøre dette snittet bedre..
Martin O`neill har rundt 50 % winning rate, men da drar årene i Celtic  noe voldsomt opp.
Brian McDermott ligger også på rundt 40 %...
Hvem er rett mann for Leeds?  ::)
 

GeirO

Sv: Martin O'Neill til Leeds ?
« Svar #17 på: Mars 31, 2013, 18:46:53 »
Er vel lenge siden O'Neill har hatt suksess........er tvilende til han.
MOT

Frode

Sv: Martin O'Neill til Leeds ?
« Svar #18 på: Mars 31, 2013, 19:54:34 »
For 3-4 år siden ville jeg ha ropt et rungende "ja." Nå er jeg mer usikker. Tror hans fotballfilosofi snart er foreldet. Engasjement og max. innsats holder ikke i 2013. Men for all del: blir ikke deppa hvis han kommer. Blir i alle fall ny giv for en periode ...
 

Kato

Sv: Martin O'Neill til Leeds ?
« Svar #19 på: Mars 31, 2013, 20:00:19 »
Martin O`Neill vil være et kvantesprang i riktig retning i forhold til det vi har vært vant med.
 

berlin

Sv: Martin O'Neill til Leeds ?
« Svar #20 på: Mars 31, 2013, 20:31:15 »
Det er 2 tråder om Martin O'Neill, de bør vel slås sammen?

Jeg har kikket litt på ulike web-sider og fansen er splittet i spørsmålet om ny manager ser det ut som.

Det er så mange faktorer som spiller inn. Bl.a. stallen vi har i dag,
eierskap, og ikke minst økonomi. Eierskap og økonomi, både for neste sesong og helst et lengre perspektiv, og da et ønske om dyktige og kompetente eiere, samt tydelig mer penger, er i det blå.

Skal man satse på en manager som er flink med små ressurser eller større ressurser?
Og vil en manager som f.eks O'Neill ønske å ta over Leeds uten klarhet i dette?

Selv har jeg ingen sterk formening nettopp pga alle uklarheter. Jeg prøver å bare konsentrere meg om kampene for tiden, om laget. "En kamp om gangen"-uttrykket, som er såpass mye brukt av managere. Alt det andre er jo bare evig frustrasjon, og jeg får nok greie på at ting skjer med alt det andre når det skjer. (Holdt på å skrive hvis det (noengang) skjer, men det blir vel deppis.
« Siste redigering: Mars 31, 2013, 20:36:21 av berlin »

Cherry

Sv: Martin O'Neill til Leeds ?
« Svar #21 på: Mars 31, 2013, 20:35:02 »
Ja takk, kvalitetsmanager med entusiasme og evne til å få Max ut av spillere.
Uansett må han bli lovet transferkitty til å få inn " sine" spillere...
 

Derrick

Sv: Martin O'Neill til Leeds ?
« Svar #22 på: Mars 31, 2013, 21:15:34 »
Ja takk, kvalitetsmanager med entusiasme og evne til å få Max ut av spillere.
Uansett må han bli lovet transferkitty til å få inn " sine" spillere...
Jeg kunne også ha tenkt meg Martin O`Neill til Leeds. Enig i kvalitetsmanager med entusiasme, men evnen til å få maks ut av spillerne har visst tatt en pause denne sesongen. Sunderland har tidvis sett ut som et middels Adeccoligalag i år så den evnen må tilbake dersom han tar over på Elland Road.

Jol

Sv: Martin O'Neill til Leeds ?
« Svar #23 på: Mars 31, 2013, 23:03:08 »
Det ville vært en gledens dag hvis O'Neill kom til Elland Road. Han tar oss nok ikke opp neste sesong, til det har klubben for lite penger. Men jeg har trua på at han er typen som kan bygge et lag som ikke bare kan rykke opp, men også bli der. Knapphetsfaktoren vil selvfølgelig være tid, men hvis styret har is nok i magen til å gi ham 3 sesonger er jeg sikker på at han vil klare det. Fram til Sunderland har O'Neill fått mye ut av lagene sine. Vanskelig å ikke vinne noe med Celtic, men i Leicester og Villa fikk han svært gode resultater år etter år.

Lucas the Kop Cat

Sv: Martin O'Neill til Leeds ?
« Svar #24 på: Mars 31, 2013, 23:29:36 »
Bytte Neil med Neill, håper forskjellen er større enn det.... ;)

Nørgaard

Sv: Martin O'Neill til Leeds ?
« Svar #25 på: April 01, 2013, 00:37:48 »
Forskellen på Warnock og O' Neil er ikke særlig stor. Nej tak!

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Martin O'Neill til Leeds ?
« Svar #26 på: April 01, 2013, 01:31:46 »
Det Martin oneill fikk til i villa og leicster må vel være godt nok ? Stor manager tror bare sunderland er en vanskelig klubb og drive. Hvorfor er adkins mer kvalifisert enn oneill?? Jatakk
Pontus ❤

Lord-Meta

Sv: Martin O'Neill til Leeds ?
« Svar #27 på: April 01, 2013, 03:22:31 »
Det Martin oneill fikk til i villa og leicster må vel være godt nok ? Stor manager tror bare sunderland er en vanskelig klubb og drive. Hvorfor er adkins mer kvalifisert enn oneill?? Jatakk

 
Leeds er da ikke noe enklere klubb å drive enn Sunderland, tvert imot.

Cherry

Sv: Martin O'Neill
« Svar #28 på: April 01, 2013, 11:42:18 »
Jeg ser mange ønsker Gus Poyet inn som ny manager.  Hva slags kvaliteter besitter han som gjør han til en god Leeds- manager? Jeg ser han har omtrent samme winning rate som Warnock (ca. 40 %). Warnock har riktig nok hatt veldig mange flere år på å gjøre dette snittet bedre..
Martin O`neill har rundt 50 % winning rate, men da drar årene i Celtic  noe voldsomt opp.
Brian McDermott ligger også på rundt 40 %...
Hvem er rett mann for Leeds?  ::)

Altan Curbishley kunne vært riktig mann.....eller kanskje ett wild Card som Joe Jordan ( han er vel ass trener i Spurs?)
 

Johrnino

Sv: Martin O'Neill
« Svar #29 på: April 01, 2013, 12:42:32 »
Alan Curbishley ser jeg på noe utdatert. Han gjorde vel en flott jobb med Charlthon på 90- tallet, men dette var en klubb han fikk lang tid til å bygge opp. I Leeds vil resultat- kravene komme fra første kamp og få feiltrinn tolereres.