Skrevet av Emne: Treningskamp: vs York City @ Bootham Crescent, torsdag 19/7-2018 kl 20.00  (Lest 10441 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Siden treningskamper i følge enkelte ikke forteller oss noenting, hvorfor er vurderingen av spillerne så viktig? Ã… spille 1-1 mot bedriftslaget Jorvik betyr altså ingenting..men våre spillere vurdert mot bedriftsmotstand er relevant? I min verden er det bekymringsfullt hvis våre spillere er hakket bedre enn spillerne på York. Våre skal være betydelig bedre og score flere mål mot denne motstanden. Selv om de ikke er førstevalg, så er de i troppen til en championship klubb...

Du har sett laget vi spilte med?  Med få unntak, så vil jeg bli overrasket om mange av starterne tilsammen spiller fem kamper neste sesong.

Man kan være lovende og talentfull, men å spille mot seniorer er noe annet. Ikke overrasket over at vi slet litt i går.

Resultatet i en treningskamp trenger ikke fortelle så mye, spesielt i går. Men prestasjonene til enkelt spillere kan fortsatt være positive, som b.la Klich var i går.

Hadde vi spilt med tilnærmet toppet lag i går hadde jeg blitt skremt, men er vel kun Baker og kanskje Klich og evt Vieira som er i nærheten.

 

Sydhagen

Siden treningskamper i følge enkelte ikke forteller oss noenting, hvorfor er vurderingen av spillerne så viktig? Ã… spille 1-1 mot bedriftslaget Jorvik betyr altså ingenting..men våre spillere vurdert mot bedriftsmotstand er relevant? I min verden er det bekymringsfullt hvis våre spillere er hakket bedre enn spillerne på York. Våre skal være betydelig bedre og score flere mål mot denne motstanden. Selv om de ikke er førstevalg, så er de i troppen til en championship klubb...

Du har sett laget vi spilte med?  Med få unntak, så vil jeg bli overrasket om mange av starterne tilsammen spiller fem kamper neste sesong.

Man kan være lovende og talentfull, men å spille mot seniorer er noe annet. Ikke overrasket over at vi slet litt i går.

Resultatet i en treningskamp trenger ikke fortelle så mye, spesielt i går. Men prestasjonene til enkelt spillere kan fortsatt være positive, som b.la Klich var i går.

Hadde vi spilt med tilnærmet toppet lag i går hadde jeg blitt skremt, men er vel kun Baker og kanskje Klich og evt Vieira som er i nærheten.

Er enig med deg her.
Tror faktisk Vieira er langt unna førstelaget akkurat nå. Han virker helt uttafor. Mulig han trenger tilpasningstid til Bielsa ball.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

leedslife

Ja det var vel først og fremst for å se U23 spillere og hvordan de responderte på inputen som er gitt hva gjelder formasjon/roller osv.
Tror supporterne er mer opptatt av resultat her enn Bielsa og trenerteamet.
Mange av de spillerne vi hadde med ender kanskje opp i type klubber som York hvis de ikke klarer å ta steget?

eriksen55. hvordan var Pearce i går? Hadde et håp om at han skulle klare å vise seg frem som vingback.

Eriksen55

Jeg syntes ikke at han utmerket seg noe spesielt, hverken positvt eller negativt. Men som sagt, mye lugging og mange spillere med nummer 40 og oppover så var ikke alltid lett å se hvem som var hvem  :)

Runar

Siden treningskamper i følge enkelte ikke forteller oss noenting, hvorfor er vurderingen av spillerne så viktig? Ã… spille 1-1 mot bedriftslaget Jorvik betyr altså ingenting..men våre spillere vurdert mot bedriftsmotstand er relevant? I min verden er det bekymringsfullt hvis våre spillere er hakket bedre enn spillerne på York. Våre skal være betydelig bedre og score flere mål mot denne motstanden. Selv om de ikke er førstevalg, så er de i troppen til en championship klubb...

Våre spillere skal være betydelig bedre enn York, men skal våre u23 spillere være det?
 

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ar9