Skrevet av Emne: The Peacock News - Mars 2013  (Lest 2880 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

The Peacock News - Mars 2013
« på: Mars 21, 2013, 08:35:18 »
Like stolt hver gang dette kommer i posten -makan til kvalitetslesestoff!
Alltid aktuelle nyheter, særlig dette siste nummeret med "spot on" ift eierskifte & resultater
inn i glasskula..........imponerende!

Dere som lager denne blekka`- med SA & redaksjonen i spissen : Well done! Keep it up! Dere er flinke!
 

brenaldo

Sv: The Peacock News - Mars 2013
« Svar #1 på: Mars 21, 2013, 14:01:12 »
Like stolt hver gang dette kommer i posten -makan til kvalitetslesestoff!
Alltid aktuelle nyheter, særlig dette siste nummeret med "spot on" ift eierskifte & resultater
inn i glasskula..........imponerende!

Dere som lager denne blekka`- med SA & redaksjonen i spissen : Well done! Keep it up! Dere er flinke!

Spot on!
TPN blir med som påskelektyre på fjellet i Rauland ;D
Medlem nr. 850

Geir Magne

Sv: The Peacock News - Mars 2013
« Svar #2 på: Mars 21, 2013, 22:55:50 »
Også denne gang er jeg fornøyd med postverket. Ankom 2827 Hunndalen i dag.
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Svend Anders

Sv: The Peacock News - Mars 2013
« Svar #3 på: Mars 22, 2013, 10:30:53 »
Håper dere finner bladet interessant, vi trodde på seier i de to kampene mens bladet var i trykken og satset på en litt mer optimistisk tone basert på det. Men vi tar igjen feilberegningen med aktualitet på oppkjøpet og ny manager (takk til Kato som stiller opp og er ny i redaksjonen!).

Noen utvalgte sider finnes her - del det gjerne til Leeds-venner som ikke er medlem! http://issuu.com/luscos/docs/tpn_175_2013

SA

Volda69

Sv: The Peacock News - Mars 2013
« Svar #4 på: Mars 30, 2013, 14:23:04 »
Artig artikkel om jakta på Admiral-skjerfet, Geir Magne. Har eit likedan skjerf, som eg har tatt vare på frå eg fekk det i julegave i 1976, trur eg det var. Eg tok det med over til The Commercial før sist hjemmekamp, så no pryder autografen til Lorimer skjerfet. Takk for artikkelen og ellers god påskelektyre i TPN. :)
MOT

Geir Magne

Sv: The Peacock News - Mars 2013
« Svar #5 på: April 01, 2013, 20:07:34 »
Artig artikkel om jakta på Admiral-skjerfet, Geir Magne. Har eit likedan skjerf, som eg har tatt vare på frå eg fekk det i julegave i 1976, trur eg det var. Eg tok det med over til The Commercial før sist hjemmekamp, så no pryder autografen til Lorimer skjerfet. Takk for artikkelen og ellers god påskelektyre i TPN. :)
Takk for det, Volda. Fikk en telefon i påska fra en kar som også har et eksemplar av skjerfet og verdsetter det høyt. Skal lure på hvor mange som finnes av det i Norge?
Happy days are here again, it's official from Number 10!

Svend Anders

Sv: The Peacock News - Mars 2013
« Svar #6 på: April 01, 2013, 20:33:01 »
Forøvrig en liten kred (?) til vår gjestespaltist fra Derby-supporterne. 35 stk i supporterklubben deres la årets fellestur like godt til Elland Road. Ikke så rart, bedre by, bedre stemning... og sikreste seier?

Uansett, han skrev i nyeste TPN, sikker på seier: "...siden det er første april, så kanskje vi lar dere ta ledelsen først, før vi setter inn støtet."

Vi går som kjent for god kunnskap hos skribentene våre.

Takk for alle tilbakemeldinger, forøvrig.

SA

Jon R

Sv: The Peacock News - Mars 2013
« Svar #7 på: April 01, 2013, 23:01:24 »
Endelig fått lest. Glimrende utgave av blekka, dette!  Et lypunkt i en ellers begredelig Leeds påske...
Jon R.

Geir Magne

Sv: The Peacock News - Mars 2013
« Svar #8 på: Mai 01, 2013, 09:41:07 »
Artig artikkel om jakta på Admiral-skjerfet, Geir Magne. Har eit likedan skjerf, som eg har tatt vare på frå eg fekk det i julegave i 1976, trur eg det var. Eg tok det med over til The Commercial før sist hjemmekamp, så no pryder autografen til Lorimer skjerfet. Takk for artikkelen og ellers god påskelektyre i TPN. :)
Takk for det, Volda. Fikk en telefon i påska fra en kar som også har et eksemplar av skjerfet og verdsetter det høyt. Skal lure på hvor mange som finnes av det i Norge?
Hei Volda!
Synd det er så langt fra Gjøvik til Volda. Det er kortere til Hedalen. Nå undrer du vel? Følg med i neste TPN! :-)
Happy days are here again, it's official from Number 10!