Skrevet av Emne: Ferguson slutter i Manure!!  (Lest 15449 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Johrnino

Ferguson slutter i Manure!!
« på: Mai 08, 2013, 22:49:02 »
Mulig dette er off- topic, men det var en såpass god nyhet at den må markeres med et eget emne..
For min del har Maure sin suksess vært som en ekstra påkjenning etter at vår egen harde nedtur begynte. Jeg husker de spennende og intense møtene vi hadde da Leeds enda var en storhet i engelsk fotball rundt tusen- årskifte. Når vi så vi begynte å dale nedover i seriesystemet, så var det tungt å få det gnidd inn av diverse Manure- supportere, i tillegg til de såre følelsene dette var for oss Leeds- fans.

Nå da Ferguson slutter, ser jeg for meg en et gledelig vakum som aldri i verden kan bli fylt av Moyes. Når så i tillegg Ferguson lurer i kulissene, så vil dette mest sannsynligvis føre til en tappende ustabilitet i flere år fremover. Det er bare å se på perioden i Rosenborg etter at Eggen sluttet..

Det vil bli vanskelig å lokke til seg store profilerte stjerne, i tillegg til at økonomien vel ikke er spesielt god.
Er dette starten på en lang nedgangsspiral for vår største rival og hatklubb?
 

SirOlsen

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #1 på: Mai 08, 2013, 23:14:19 »
Artig er det også at aksjen i Scum faller.. håper den stuper og råtner :D
-SirOlsen-

berlin

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #2 på: Mai 09, 2013, 11:08:13 »
Jeg ser på Man Utd sin dominans siste 20 år som kjedelig. Sammen med en håndfull klubber har de lagt beslag på minimum CL-kval. hver sesong. Riktignok har lag som Everton (1 gang) og Spurs yppet seg om de 4 første plassene i tillegg til Arsenal, Chelsea og Liverpool.

Denne "to-delingen" av PL kan da umulig være spennende over lang tid.

Jeg hilser alle tiltak velkommen, mest av alt fair-play forslag rundt økonomi, "egenproduserte" spillere.
Antall UK-spillere er jeg ikke spesielt fan av, det er på sikt sunt med konkurranse for å utfordre eget lands (i dette tilfelle) arbeid med yngre spillere.

Ja, man kan se for seg at skiftet i Man Utd kan komme til å svekke deres dominans, men jeg blir overrasket
om de kommer i Liverpools posisjon med det første. Jeg tror klubben fortsatt vil hevde seg helt i toppen,
om enn ikke så dominant som nå.

For vårt kjære Leeds, som både ved opprykket 62/63 og 89/90 suste rett opp i toppsjiktet etter først sesong,
vil det ikke være malsetningen. Som for de fleste andre klubber vil det dreie seg om ett eller t o mål.
Det første målet er å overleve, mål nr 2 er å komme høyest opp av 14 klubber som del 2 av PL består av.

Til nå er det vel bare Everton som har klart å yppe seg med begrensede midler. Man City hadde aldri vært der de er uten en utømmelig pengebinge.

berlin

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #3 på: Mai 09, 2013, 11:10:07 »
PS! Jeg kjenner Man Utd fans som faktisk synes det er kjedelig at pokaler alltid strømmer på,
det eneste de holder frem som fantastisk å vinne, er CL-trofeet.

h.b

  • Gjest
Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #4 på: Mai 09, 2013, 12:16:12 »
Vel. Uansett så er jeg full av respekt for det Whiskynose utrettet.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #5 på: Mai 09, 2013, 12:36:56 »
Uansett skal Fergie ha respekt for resultatene de har oppnådd siden han tok over, men nå får det være tilstrekkelig med Scum suksess . Aldri i verden om Moyes vil klare og erstatte Fergie, og da blir det nok starten på en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang nedtur for Scum.

Derrick

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #6 på: Mai 09, 2013, 13:30:55 »
Hvorfor skal ikke David Moyes kunne klare å videreføre Scum-suksessen når man ser hva han har fått til i Everton med heller svake ressurser ? Nå får han jo betydelig mer penger til spillerkjøp og tar over et lag fylt med stjerner som får Everton til å se ut som en Adeccoligaklubb.

Dessuten : Hva er meningen med denne tråden? Hva som skjer i Man U driter vel vi som er Leedsfans i!! Dette er akkurat som om Mjøndalenpatriotene bryr seg om at Ronny Deila er ferdig i Strømsgodset!

Johrnino

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #7 på: Mai 09, 2013, 15:57:25 »
Er du Man U fan in disguise eller?  ;)
Man skulle vel tro at det vil være interessant hva som foregår hos det største hat-laget til Leeds?

At du tror at Moyes skal klare å erstatte Ferguson ser jeg på som helt utenkelig. Den posisjonen som Manure har hatt i engelsk fotball de eneste årene, er kun på grunn av Ferguson sin ledelse.
Moyes er helt klart en dyktig kar, men han mangler mange av egenskapene som kreves for å bli en toppmanager. Det sies at han har en svak kampledelse, i tillegg til man- managment som Fergie er kjent for.

Nå forsvinner mest sannsynligvis også Rooney, siden Moyes og han hadde et anstrengt forhold i Everton- perioden. Hvem skal erstatte han?
 

Bites Yer Legs

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #8 på: Mai 09, 2013, 16:07:57 »
Foreslår at denne tråden flyttes til Off-Topic der den hører hjemme, og avslutter herved livet dens på OEF med en  hyllest:

http://www.huffingtonpost.co.uk/rob-atkinson/alex-ferguson-a-tribute_b_3235936.html?utm_hp_ref=uk

Sitat
Alex Ferguson: A Tribute

by Rob Atkinson

The football-related media is in a frenzy of mourning today after the announcement that Sir Alex Taggart has decided to step down as Supreme Dictator of the FA Premier League. Who will follow him, they ask, tearing their hair and wringing their hands in distress. Chelsea fans may be surprised to hear that Bridge-bound Jose Mourinho is being mentioned as inheritor of the poisoned chalice that is the hot-seat at the Theatre of Hollow Myths. But Jose is surely too fly and savvy to "do a McGuinness" as the task of following a long-serving Man U manager is known in the game. Everton fans too may be wondering whether David Moyes will be offered the chance to step into the role of "Premier League's Token Grumpy Scotch Git." Whoever ends up in Mr Ferguson's gout-adapted tartan slippers has a job on his hands alright, and will need urgently to review the manual on "How To Bully and Intimidate For Personal and Professional Gain".

The loss for the media will be acute. Hacks as a breed dearly love the cosy familiarity of a tyrant at the top of the game, someone who is an outlet for all of their natural tendency to fawning sycophancy, a figurehead over whom they can compete to praise in the most glowing terms whilst neatly overlooking the glaring flaws of a man who has been a study in coarseness and choleric wrath when things even threaten to go other than as he would like. The newspaper journos will miss "S'ralex" - he represented continuity for them, an opportunity to trot out well-worn cliches and perpetuate comfortable myths. Now they may even have to think before starting another Man U piece - it will be a shock to be so brutally jolted out of a 26 year comfort zone.

Ferguson has his place in the history of the game. He will serve as the biggest negative example of how to ruin the previously positive image of a historically-respected football club, making of them a byword for arrogance and the tendency to ride roughshod over the rules and conventions of the game. He is there as a useful comparator for the true greats of football and how they went about their business, with humour, humility and a sense of their own fallibility. The likes of Busby, Shankly, Revie, Stein, Nicholson et al are all part of the rich fabric of the game, all lost to us now, but all clearly capable of favourable assessment in the light of the Ferguson legacy; none will suffer in comparison with the man from Govan.

People will point to his record of success - and sycophants and revisionists will hastily gloss over his difficult early years at Man U when the home crowd called for his head and despaired of ever being able to aspire to the levels of Liverpool and Everton, great clubs run properly. The re-organisation of the game and its finances when the Premier League came in was highly opportune for Ferguson, and he certainly made hay while the sun shone; it shone for him for the bulk of the remaining 20 years of his career. Ferguson suddenly found himself in charge of a racehorse competing in a donkey derby, the interests of consumers suddenly paramount, the need to sell satellite dishes and replica shirts in hotbeds of Man U support like Devon and Milton Keynes emphasising the commercial importance of a successful Man U team.

All of a sudden, the top players wanted to go to Salford, all of a sudden the statistics of the game tilted heavily in Ferguson's favour. Penalties against them had never been plentiful, now they were as rare as a rosebush in the desert. Ferguson's natural personality came to the fore; his tendency to bully and to rant began to produce real results in terms of the attitude of the media and of the game's officials, both on the field in the shape of cowed and terrified referees, and off it with the administrators unwilling to court commercial unpopularity by waving the rule book under that purple nose. The most familiar sound-bite emanating from Lancaster Gate was suddenly "The FA can confirm that Alex Ferguson will face no disciplinary action for (insert example of blatant disregard for the rules here.)"

Referees became aware of the fact that those of their number who made a decision not to the liking of Ferguson tended to wait a very long time before selection for another fixture involving Man U. These are high profile games, and referees increasingly had to look to their own career prospects as their role assumed more of a professional profile. So they tended to knuckle under, perhaps only subconsciously, but the effect over many years has been enough bizarrely ridiculous decisions in favour of Man U to spoil the digestion of many a football fan who remembers fairer days pre-Murdoch, pre-Man U dominance.

Given this decided slope of the playing field in Man U's favour, the wonder of it all is that they haven't won more. There have been years when the Title has gone elsewhere; remarkable this, in a game of fine margins where one study exposed as fact that 88% of all 50-50 decisions went the way of the Salford Franchise. This is the measure of Ferguson's failure; a manager who was also a good coach would surely have cleaned up in such a very favourable environment.

So what now for Man U? To be honest, I can see their domination continuing. It's likely that the public image of the club will be enhanced under a manager who does not represent quite so many of the negative personality traits exhibited by Ferguson. It will certainly be interesting to see if a world-renowned coach - if appointed - can improve on their patchy record in Europe, where Ferguson's habit of intimidating refs has not been such a marked advantage to them. Two somewhat lucky Champions League wins is a poor return for twenty years of almost unlimited opportunity, and a better man in charge might perhaps improve on this and finally give Man U more justification for their laughable claims that they have "knocked Liverpool (Five European Cups) off their perch."

The question will be asked next season "Who's the greatest manager in football now?" The answer will be the same as this season: choose any one from Mourinho, Wenger and Hitzfeld. All the propaganda in the world cannot make a silk purse out of a sow's ear.
« Siste redigering: Mai 09, 2013, 22:21:00 av Bites Yer Legs »
KEEP FIGHTING!!

samadhi

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #9 på: Mai 09, 2013, 16:18:39 »
En fantastisk type og tidenes manager i England.
Man kan hate ManU så mye man vil,
men livet som fan av engelsk fotball blir litt fattigere uten Sir Alex.

Nå er det bare å håpe at Moyes ikke kan føre arven videre  :)
marching on together,
derudaf forever...

leedsunitedharstad

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #10 på: Mai 09, 2013, 18:47:36 »
Håpet på Henning Berg slik at vi kunne se Manure i the Wankership om to år..

Derrick

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #11 på: Mai 09, 2013, 19:19:50 »
Er du Man U fan in disguise eller?  ;)
Man skulle vel tro at det vil være interessant hva som foregår hos det største hat-laget til Leeds?

At du tror at Moyes skal klare å erstatte Ferguson ser jeg på som helt utenkelig. Den posisjonen som Manure har hatt i engelsk fotball de eneste årene, er kun på grunn av Ferguson sin ledelse.
Moyes er helt klart en dyktig kar, men han mangler mange av egenskapene som kreves for å bli en toppmanager. Det sies at han har en svak kampledelse, i tillegg til man- managment som Fergie er kjent for.

Nå forsvinner mest sannsynligvis også Rooney, siden Moyes og han hadde et anstrengt forhold i Everton- perioden. Hvem skal erstatte han?
Nei jeg er ikke Man U fan in disguise. Jeg er opptatt av det som skjer med favorittlaget mitt først og fremst så får det som skjer med hatlagene komme når sesongen er over. Dessuten er jeg bare realistisk! Er du Leeds fan eller Man U fan ettersom du bryr deg så mye om et managerskifte? Er du kanskje innen rettspsykiatrien siden du ikke klarer å bestemme deg :D

Johrnino

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #12 på: Mai 09, 2013, 19:56:29 »
Er du Man U fan in disguise eller?  ;)
Man skulle vel tro at det vil være interessant hva som foregår hos det største hat-laget til Leeds?

At du tror at Moyes skal klare å erstatte Ferguson ser jeg på som helt utenkelig. Den posisjonen som Manure har hatt i engelsk fotball de eneste årene, er kun på grunn av Ferguson sin ledelse.
Moyes er helt klart en dyktig kar, men han mangler mange av egenskapene som kreves for å bli en toppmanager. Det sies at han har en svak kampledelse, i tillegg til man- managment som Fergie er kjent for.

Nå forsvinner mest sannsynligvis også Rooney, siden Moyes og han hadde et anstrengt forhold i Everton- perioden. Hvem skal erstatte han?

Nei jeg er ikke Man U fan in disguise. Jeg er opptatt av det som skjer med favorittlaget mitt først og fremst så får det som skjer med hatlagene komme når sesongen er over. Dessuten er jeg bare realistisk! Er du Leeds fan eller Man U fan ettersom du bryr deg så mye om et managerskifte? Er du kanskje innen rettspsykiatrien siden du ikke klarer å bestemme deg :D

Er ikke sesongen over for oss nå? Det er vel i disse agurktider det faktisk kan være interessant å diskutere dette temaet.. Det skjer jo foreløbig ikke så mye i henhold til Leeds- saker..
Det er mulig du ikke kjenner noe særlig til historien mellom Man. U. og Leeds.. Det er i hvert fall for meg og mange andre Leeds- supportere en trøst når Scum gjør det dårlig i forhold til den rivaliseringen, og til tider hatske forholdet mellom Ferguson og Leeds. Det er ikke få ganger han har snakket nedsettende om klubben vår, og våre supportere..


 

Sydhagen

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #13 på: Mai 09, 2013, 20:34:03 »
Dette er så off-topic som det går ann å komme!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Derrick

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #14 på: Mai 09, 2013, 20:38:21 »
Er du Man U fan in disguise eller?  ;)
Man skulle vel tro at det vil være interessant hva som foregår hos det største hat-laget til Leeds?

At du tror at Moyes skal klare å erstatte Ferguson ser jeg på som helt utenkelig. Den posisjonen som Manure har hatt i engelsk fotball de eneste årene, er kun på grunn av Ferguson sin ledelse.
Moyes er helt klart en dyktig kar, men han mangler mange av egenskapene som kreves for å bli en toppmanager. Det sies at han har en svak kampledelse, i tillegg til man- managment som Fergie er kjent for.

Nå forsvinner mest sannsynligvis også Rooney, siden Moyes og han hadde et anstrengt forhold i Everton- perioden. Hvem skal erstatte han?

Nei jeg er ikke Man U fan in disguise. Jeg er opptatt av det som skjer med favorittlaget mitt først og fremst så får det som skjer med hatlagene komme når sesongen er over. Dessuten er jeg bare realistisk! Er du Leeds fan eller Man U fan ettersom du bryr deg så mye om et managerskifte? Er du kanskje innen rettspsykiatrien siden du ikke klarer å bestemme deg :D

Er ikke sesongen over for oss nå? Det er vel i disse agurktider det faktisk kan være interessant å diskutere dette temaet.. Det skjer jo foreløbig ikke så mye i henhold til Leeds- saker..
Det er mulig du ikke kjenner noe særlig til historien mellom Man. U. og Leeds.. Det er i hvert fall for meg og mange andre Leeds- supportere en trøst når Scum gjør det dårlig i forhold til den rivaliseringen, og til tider hatske forholdet mellom Ferguson og Leeds. Det er ikke få ganger han har snakket nedsettende om klubben vår, og våre supportere..



Jo jeg kjenner til historien! Jeg har vært Leedstilhenger siden 1992 så det vet jeg alt om. Men til deg og de andre som tror det skal gå fullstendig i dass med dem bare fordi de har skiftet manager : Slutt å se så mange science-fiction filmer og å lese eventyr. Ta det som et godt råd.

Johrnino

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #15 på: Mai 09, 2013, 20:50:36 »
Er du Man U fan in disguise eller?  ;)
Man skulle vel tro at det vil være interessant hva som foregår hos det største hat-laget til Leeds?

At du tror at Moyes skal klare å erstatte Ferguson ser jeg på som helt utenkelig. Den posisjonen som Manure har hatt i engelsk fotball de eneste årene, er kun på grunn av Ferguson sin ledelse.
Moyes er helt klart en dyktig kar, men han mangler mange av egenskapene som kreves for å bli en toppmanager. Det sies at han har en svak kampledelse, i tillegg til man- managment som Fergie er kjent for.

Nå forsvinner mest sannsynligvis også Rooney, siden Moyes og han hadde et anstrengt forhold i Everton- perioden. Hvem skal erstatte han?

Nei jeg er ikke Man U fan in disguise. Jeg er opptatt av det som skjer med favorittlaget mitt først og fremst så får det som skjer med hatlagene komme når sesongen er over. Dessuten er jeg bare realistisk! Er du Leeds fan eller Man U fan ettersom du bryr deg så mye om et managerskifte? Er du kanskje innen rettspsykiatrien siden du ikke klarer å bestemme deg :D

Er ikke sesongen over for oss nå? Det er vel i disse agurktider det faktisk kan være interessant å diskutere dette temaet.. Det skjer jo foreløbig ikke så mye i henhold til Leeds- saker..
Det er mulig du ikke kjenner noe særlig til historien mellom Man. U. og Leeds.. Det er i hvert fall for meg og mange andre Leeds- supportere en trøst når Scum gjør det dårlig i forhold til den rivaliseringen, og til tider hatske forholdet mellom Ferguson og Leeds. Det er ikke få ganger han har snakket nedsettende om klubben vår, og våre supportere..

Jo jeg kjenner til historien! Jeg har vært Leedstilhenger siden 1992 så det vet jeg alt om. Men til deg og de andre som tror det skal gå fullstendig i dass med dem bare fordi de har skiftet manager : Slutt å se så mange science-fiction filmer og å lese eventyr. Ta det som et godt råd.

Ok... ::) Siden du har så mange "gode" argumenter så lar jeg diskusjonen ligge.. Vi får se ett år frem i tid hvem som får rett til slutt..
« Siste redigering: Mai 09, 2013, 20:52:35 av Johrnino »
 

Leedsfan

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #16 på: Mai 09, 2013, 21:15:24 »
Ferguson er definitivt en dyktig mann som man elsker å hate. Han har gjort en helt utrolig bra jobb for Scumchester United, dessverre.

Jeg tror ikke Moyes vil lykkes så godt, kommer Mourinho til Chelsea så er de neste års seriemester.

Hvem som har rett gjenstår å se.

Angående "off topic" eller "Ordet Er Fritt" så vil denne tråden dø ut når ryktene om nye spillere begynner å florere.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #18 på: Mai 13, 2013, 18:20:50 »
Snakker om sludder og  vås fra begynnelse til slutt.  Påstanden i siste avsnitt om at han ikke har gjort noe spesielt under sin tid på OT, oppummeter  vel greit seriøsiteten og kvaliteten på denne " analysen" .  :D
Jon R.

Jørn Egil

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #19 på: Mai 13, 2013, 21:06:00 »
OFF TOPIC!!!

Hallgeir *

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #20 på: Mai 13, 2013, 21:38:54 »
OFF TOPIC!!!

Ja, jeg skjønner heller ikke hvordan tråden har overlevd så lenge her.  :-[
Super Leeds since 1968

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #21 på: Mai 14, 2013, 09:34:11 »
AF har mange år på baken og mange gode resultater i fotball, når det gjelder oppførsel derimot har han, evt. hadde han en lang vei å gå. Nå er det å satse på at Moyes brukte opp evnene sine i Everton og totalt raserer Scum..... ;D
Yeboahs vitne

Sydhagen

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #22 på: Mai 14, 2013, 09:42:31 »
At denne tråden ligger her er rett og slett flaut og provoserende!
AF bryr meg mitt i brunøyet!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #23 på: Mai 14, 2013, 09:44:54 »
At denne tråden ligger her er rett og slett flaut og provoserende!
AF bryr meg mitt i brunøyet!

Så bra at du bidrar til å legge den øverst igjen da (ved å poste) ;)



















...jeg undret på denne tråden og lurte på hvor 'Leedsrettet' den kunne bli, men så ingen grunn til å opptre nazi og flytte den med en gang.



Men nå legges den der den hører hjemme, off topic
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #24 på: Mai 14, 2013, 09:46:36 »
Takk  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

lojosang

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #25 på: Mai 14, 2013, 14:27:26 »
Er det feil å diskutere brunøyet til Sydhagen i kombinasjon med Sir Alex videre?  ???
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #26 på: Mai 14, 2013, 16:15:57 »
Er det feil å diskutere brunøyet til Sydhagen i kombinasjon med Sir Alex videre?  ???
...det er gjerne feil å hevde at Sør-Hagen har et øye for Ferguson??  (brunt, rødt eller ei)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #27 på: Mai 14, 2013, 17:37:21 »
Er det feil å diskutere brunøyet til Sydhagen i kombinasjon med Sir Alex videre?  ???
...det er gjerne feil å hevde at Sør-Hagen har et øye for Ferguson??  (brunt, rødt eller ei)

Er vel nærnere ekvator enn sør?
- Leif Olav

RoarG

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #28 på: Mai 23, 2013, 18:40:57 »
AF har jo gjort en "god jobb" på OT. Merittene taler for seg dessverre. Personlig er jeg glad for å slippe alle de selvrettferdige post-match intervjuene. Lurer på hva han hadde sagt om de tre tvilsomme målene MU fikk i kampen mot Aston Villa hadde vært motsatt vei? Vel, han hadde ikke sagt noe, han hadde vrælt sin harme mot dommerne.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Ferguson slutter i Manure!!
« Svar #29 på: Mai 24, 2013, 12:33:03 »
AF har jo gjort en "god jobb" på OT. Merittene taler for seg dessverre. Personlig er jeg glad for å slippe alle de selvrettferdige post-match intervjuene. Lurer på hva han hadde sagt om de tre tvilsomme målene MU fikk i kampen mot Aston Villa hadde vært motsatt vei? Vel, han hadde ikke sagt noe, han hadde vrælt sin harme mot dommerne.

En ting er han, ja, og en annen ting er de skinnhellige Scumsupporterne som slenger rundt seg med "kjøpelag-stempler" når de selv kaster om seg med penger. Samtidig er det verdens verste avgjørelse av Nani vises ut mot Real Madrid, mens de ser seg blinde på alle røde kort "med" dem de siste årene; Kompanys i cupen, Torres' for filming i høst og ikke minst Rooneys albue mot McCarthy forrige sesong, som Crappenburg så, men ikke gjorde noe med.

Marching on together!