Skrevet av Emne: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp  (Lest 12333 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #30 på: Februar 12, 2014, 21:53:46 »
Var det snakk om kontraktstiden. Det hadde jeg ikke fått m meg.
Da har Stewart litt å bevise.

Jeg var ikke nådig mot Stewart de første kampene, men mener etterhvert å ha sett en spiller med stort potensiale og  mulig fremtidig PL materiale. Har en stigende kurve og det er aldeles uforståelig at han ble sendt  "hjem" nå for at vi skal kunne bruke han i en mulig play off turnering! (som pr i dag virker langt mer usannsynlig enn sannsynlig, selv med seier i gårsdagens kamp.)   :o

Kunne tenke meg å se han som spiss eller som fremskutt offensiv midtbane...
Jon R.

Gufrias

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #31 på: Februar 12, 2014, 22:38:06 »
Om vi skulle bedømt McCormack etter 8 måneder ville han ha fått terningkast 1.

Derfor er jeg uenig i vurderingene av McDermotts spillerkjøp.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #32 på: Februar 12, 2014, 23:09:22 »
Om vi skulle bedømt McCormack etter 8 måneder ville han ha fått terningkast 1.

Derfor er jeg uenig i vurderingene av McDermotts spillerkjøp.

Per dags dato så treffer Kato bra, men det er håp. Kanskje ikke for Hunt!?!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #33 på: Februar 12, 2014, 23:17:16 »
Om vi skulle bedømt McCormack etter 8 måneder ville han ha fått terningkast 1.

Derfor er jeg uenig i vurderingene av McDermotts spillerkjøp.

Nær sagt ingen av våre beste spillere de siste 6-7 åra har vært regnet som suksesser i sin første sesong. ( Beckford,  Johnson, Becchio, Snodgrass, Howson, Gradel, Mc Cormack, Clayton, sikkert flere....)
Jon R.

Leedsfan

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #34 på: Februar 12, 2014, 23:20:09 »
Om vi skulle bedømt McCormack etter 8 måneder ville han ha fått terningkast 1.

Derfor er jeg uenig i vurderingene av McDermotts spillerkjøp.

Nær sagt ingen av våre beste spillere de siste 6-7 åra har vært regnet som suksesser i sin første sesong. ( Beckford,  Johnson, Becchio, Snodgrass, Howson, Gradel, Mc Cormack, Clayton, sikkert flere....)

Jeg har vært inne på det tidligere og vi kom vel kun frem til Gradel...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #35 på: Februar 12, 2014, 23:25:59 »
Om vi skulle bedømt McCormack etter 8 måneder ville han ha fått terningkast 1.

Derfor er jeg uenig i vurderingene av McDermotts spillerkjøp.

Nær sagt ingen av våre beste spillere de siste 6-7 åra har vært regnet som suksesser i sin første sesong. ( Beckford,  Johnson, Becchio, Snodgrass, Howson, Gradel, Mc Cormack, Clayton, sikkert flere....)

Jeg har vært inne på det tidligere og vi kom vel kun frem til Gradel...
Ok med Gradel, selv om han ikke var fast i førsteelleveren.  Kommer litt an på hvor man legger listen og hvem du spør.  :)
Jon R.

Runar

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #36 på: Februar 12, 2014, 23:28:11 »
Om vi skulle bedømt McCormack etter 8 måneder ville han ha fått terningkast 1.

Derfor er jeg uenig i vurderingene av McDermotts spillerkjøp.

Nær sagt ingen av våre beste spillere de siste 6-7 åra har vært regnet som suksesser i sin første sesong. ( Beckford,  Johnson, Becchio, Snodgrass, Howson, Gradel, Mc Cormack, Clayton, sikkert flere....)

Becchio og Snodgrass MÃ… vurderes som suksess i sin første sesong. Gradel spilte seg til fast plass før opprykket og, så der er vi uenig. Resten trengte mer tid, ingen tvil om det.
 

Kato

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #37 på: Februar 13, 2014, 08:28:35 »
I min vurdering tar jeg bare nå-situasjonen, og ser om de har hatt suksess. Terningkastet er jo ikke noe konstant, om to måneder kan vurderingen være en annen.

For spillere hentet i januar er dette bare en indikasjon, de trenger mer tid.

Dere har sikkert riktig med tanke på at mange spillere har trengt tid for å lykkes hos oss. Men der er også en del spillere (kanskje spesielt lånespillere) som har blomstret umiddelbart, for så å "fade" bort etter en periode.

Så spørs det om McDermott har tid til å vente på at spillerne skal slå til......
 

TK20

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #38 på: Februar 23, 2014, 01:26:55 »
Butland: 10
Selvfølgelig tidlig å dømme, men fremstår som en topp signering. Toppkarakter til McD.

RoarG

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #39 på: Februar 23, 2014, 18:10:59 »
Butland: 10
Selvfølgelig tidlig å dømme, men fremstår som en topp signering. Toppkarakter til McD.
Trodde terningkastene bare gikk til 6, jeg ;)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sportcarl1

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #40 på: Februar 23, 2014, 19:28:28 »
Var det snakk om kontraktstiden. Det hadde jeg ikke fått m meg.
Da har Stewart litt å bevise.

Jeg var ikke nådig mot Stewart de første kampene, men mener etterhvert å ha sett en spiller med stort potensiale og  mulig fremtidig PL materiale. Har en stigende kurve og det er aldeles uforståelig at han ble sendt  "hjem" nå for at vi skal kunne bruke han i en mulig play off turnering! (som pr i dag virker langt mer usannsynlig enn sannsynlig, selv med seier i gårsdagens kamp.)   :o

Kunne tenke meg å se han som spiss eller som fremskutt offensiv midtbane...
han kommer aldrig att blir en succe i Leeds, alldeles för ojämn,  deltar för lite i spelet och rör bollen kanske 5-6 gånger per match, bra teknik men vad hjälper det att ta en gubbe när man fastnar på spelaren efter eller gör en idiotpass, det duger inte, men man har ju blivit bortskämd av snodgrass och gradel som aktivt sökte boll och utmanade
 

AndyMathie

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #41 på: Februar 24, 2014, 10:01:47 »
finns ingen av mcdermotts värvningar som kan bli något och som kan hålla i PL nu eller i framtiden, de flesta av värvningarna håller medel ccc-klass eller låg ccc-klass, ev kan murphy och smith bli riktigt bra cccspelare om de lyfter sig några snäpp

Dette sa man om Mc Allisters og Graysons signerringer også.

Og de spillerne spiller nesten hele gjengen i premier league i dag. Hehehe, rart. Uansett så blir jeg sjokkert om det finnes noen spillere som McDermott signerer som noengang er fast i et premier league lag, så dårlig er han nemlig til å hente spillere. Der var både Grayson og McAllister milevis bedre!
We are Leeds and we are proud of it!

Joe Jordan

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #42 på: Februar 24, 2014, 10:53:09 »
Jeg hadde et håp om at Stewart og/eller Kebe var av typen vi har hatt en desperat mangel på siste årene; gode nok til å utfordre med ball og få motstanderens forsvar i ubalanse. Slik Gradel og Snodgrass gjorde. Men dessverre er dette langt ifra tilfelle.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

AndyMathie

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #43 på: Februar 24, 2014, 14:18:17 »
Jeg hadde et håp om at Stewart og/eller Kebe var av typen vi har hatt en desperat mangel på siste årene; gode nok til å utfordre med ball og få motstanderens forsvar i ubalanse. Slik Gradel og Snodgrass gjorde. Men dessverre er dette langt ifra tilfelle.


Jeg tenkte i jula at nå skal McDermott få en til sjanse av meg for å se hvem han henter inn og ja vi har dårlig med peng, men det må da være mulig å hente inn bedre spillere til en så stor klubb som Leeds er i Championship. Wednesday henta jo han spissen fra Sunderland og flere andre klubber henta langt bedre spillere enn oss. Ser at McDermott ikke eier sansen for spillerkjøp i det hele og store og da er det bare svarte natta igjen.
We are Leeds and we are proud of it!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #44 på: Februar 25, 2014, 12:17:33 »
Det er penga som rår og de som er henta er nok ikke de som topper lønnslistene. Det ser vi dessverre tydelig på banen også. Stewart/Kebe har skuffet og særlig Stewart synes jeg. Hvis det bor noe i dem må de snart begynne å vise det.
Yeboahs vitne

DaGa

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #45 på: Februar 25, 2014, 14:49:31 »
Jeg hadde et håp om at Stewart og/eller Kebe var av typen vi har hatt en desperat mangel på siste årene; gode nok til å utfordre med ball og få motstanderens forsvar i ubalanse. Slik Gradel og Snodgrass gjorde. Men dessverre er dette langt ifra tilfelle.


Jeg tenkte i jula at nå skal McDermott få en til sjanse av meg for å se hvem han henter inn og ja vi har dårlig med peng, men det må da være mulig å hente inn bedre spillere til en så stor klubb som Leeds er i Championship. Wednesday henta jo han spissen fra Sunderland og flere andre klubber henta langt bedre spillere enn oss. Ser at McDermott ikke eier sansen for spillerkjøp i det hele og store og da er det bare svarte natta igjen.

Er ikke så sikker på at Leeds er en stor klubb, annet en stor stadion og stor fanskare...
We all LOVE LEEDS!

AndyMathie

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #46 på: Februar 25, 2014, 15:36:29 »
Jeg hadde et håp om at Stewart og/eller Kebe var av typen vi har hatt en desperat mangel på siste årene; gode nok til å utfordre med ball og få motstanderens forsvar i ubalanse. Slik Gradel og Snodgrass gjorde. Men dessverre er dette langt ifra tilfelle.


Jeg tenkte i jula at nå skal McDermott få en til sjanse av meg for å se hvem han henter inn og ja vi har dårlig med peng, men det må da være mulig å hente inn bedre spillere til en så stor klubb som Leeds er i Championship. Wednesday henta jo han spissen fra Sunderland og flere andre klubber henta langt bedre spillere enn oss. Ser at McDermott ikke eier sansen for spillerkjøp i det hele og store og da er det bare svarte natta igjen.

Er ikke så sikker på at Leeds er en stor klubb, annet en stor stadion og stor fanskare...


Ta en jorden rundt reise og spør om folk har hørt om Leeds united :D Da får du det endelige beviset på at vi er en stor klubb!
We are Leeds and we are proud of it!

DaGa

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #47 på: Februar 25, 2014, 16:26:50 »
Jeg hadde et håp om at Stewart og/eller Kebe var av typen vi har hatt en desperat mangel på siste årene; gode nok til å utfordre med ball og få motstanderens forsvar i ubalanse. Slik Gradel og Snodgrass gjorde. Men dessverre er dette langt ifra tilfelle.


Jeg tenkte i jula at nå skal McDermott få en til sjanse av meg for å se hvem han henter inn og ja vi har dårlig med peng, men det må da være mulig å hente inn bedre spillere til en så stor klubb som Leeds er i Championship. Wednesday henta jo han spissen fra Sunderland og flere andre klubber henta langt bedre spillere enn oss. Ser at McDermott ikke eier sansen for spillerkjøp i det hele og store og da er det bare svarte natta igjen.

Er ikke så sikker på at Leeds er en stor klubb, annet en stor stadion og stor fanskare...


Ta en jorden rundt reise og spør om folk har hørt om Leeds united :D Da får du det endelige beviset på at vi er en stor klubb!

Bare hvis du tar en runde rundt å spør spillere om hva som er viktigst: Spille for en fattig, stor klubb med et styre full av amatører, eller klubber som gir dere mest peng/best kontrakter som spiller på samme nivå som denne store klubben.
« Siste redigering: Februar 25, 2014, 16:28:43 av DaGa »
We all LOVE LEEDS!

Leedsfan

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #48 på: Mai 04, 2014, 20:20:11 »
Smith: meget bra!
Murphy: OK (brukt feil)
Resten: uff!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #49 på: Mai 04, 2014, 22:26:48 »
Smith: 6
Murphy: 4
Kebe: 1
Stewart: 2
Butland: 3
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

fjellhaugen

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #50 på: Mai 05, 2014, 09:54:09 »
Smith: 6
Murphy: 4
Kebe: 1
Stewart: 2
Butland: 3

hunt...
zaliukas....
wotton...
ariybi..
wickham...


myyye skrot her..
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Xern

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #51 på: Mai 05, 2014, 10:02:08 »
Smith: 6
Murphy: 4
Kebe: 1
Stewart: 2
Butland: 3

hunt...
zaliukas....
wotton...
ariybi..
wickham...


myyye skrot her..

hunt... 2
zaliukas.... 3
wotton... 3
ariybi.. 1
wickham... 3
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #52 på: Mai 05, 2014, 10:40:16 »
Smith: 6
Murphy: 4
Kebe: 1
Stewart: 2
Butland: 3

hunt...
zaliukas....
wotton...
ariybi..
wickham...


myyye skrot her..

hunt... 2
zaliukas.... 3
wotton... 3
ariybi.. 1
wickham... 3

Av 10?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #53 på: Mai 05, 2014, 14:55:07 »
Smith: meget bra!
Murphy: OK (brukt feil)
Resten: uff!
bra summerat, resten hade vi med facit i hand kunnat klara sig utan
 

Jon R

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #54 på: Mai 05, 2014, 15:15:29 »
Lånespillere er vel ikke akkurat "spillerkjøp..."

Synes også folk er for strenge med Zaliukas som hadde en rekke MOM prestasjoner før nyttår...

Med mer normale tilstander i klubben fra januar til april hadde denne listen med stor sannsynlighet sett annerledes ut...
« Siste redigering: Mai 05, 2014, 15:17:24 av Jon R »
Jon R.

samadhi

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #55 på: Mai 05, 2014, 15:47:19 »
Smith 8
Murphy 6
Zaliukas 5
Wootton 3
Aribyi 2
Hunt 1

Butland 5
Wicham 5
Stewart 3
Kebe 1
marching on together,
derudaf forever...

Gufrias

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #56 på: Mai 05, 2014, 17:40:46 »
Blackstock bør vel få en 7-er fram til han ble skadd?
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #57 på: Mai 06, 2014, 08:31:56 »
Blackstock bør vel få en 7-er fram til han ble skadd?

Blackstock var kvalitet.....kommer han tilbake bør vi gå for han!
 

Xern

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #58 på: Mai 06, 2014, 09:35:33 »
Smith: 6
Murphy: 4
Kebe: 1
Stewart: 2
Butland: 3

hunt...
zaliukas....
wotton...
ariybi..
wickham...


myyye skrot her..

hunt... 2
zaliukas.... 3
wotton... 3
ariybi.. 1
wickham... 3

Av 10?
Av 6..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Tjalla

Sv: Vurdering av Mcdermotts spillerkjøp
« Svar #59 på: Mai 06, 2014, 12:37:49 »
Smith: 6
Murphy: 4
Kebe: 1
Stewart: 2
Butland: 3

Vanskelig gjeng å spille yatsy med
hunt...
zaliukas....
wotton...
ariybi..
wickham...


myyye skrot her..

hunt... 2
zaliukas.... 3
wotton... 3
ariybi.. 1
wickham... 3

Av 10?
Av 6..
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?