Skrevet av Emne: Newcastle i neste runde i liga-cupen  (Lest 5246 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leif Sverre

Newcastle i neste runde i liga-cupen
« på: August 28, 2013, 23:19:41 »
Newvcastle i Liga-cupens neste runde bør vel være overkommelig ??
 

kilgallon

Sv: Newcastle i neste runde i liga-cupen
« Svar #1 på: August 28, 2013, 23:27:30 »
Newcastle borte er sjeldent overkommelig... Men vi får vel håpe på en TV-kamp.

Milou

Sv: Newcastle i neste runde i liga-cupen
« Svar #2 på: August 28, 2013, 23:42:02 »
Er faktisk mindre sjanse for å vinne mot ein middelhavsfarar i PL enn topplagen, som ikkje bryr seg så mykje om liga-cupen. Men ikkje for det, Newcastle er det muleg å slå på ein heldig dag.

Leedsulf

Sv: Newcastle i neste runde i liga-cupen
« Svar #3 på: August 29, 2013, 08:20:16 »
Kan ikke forstå annet enn at det blir TV-kamp.

Joe Jordan

Sv: Newcastle i neste runde i liga-cupen
« Svar #4 på: August 29, 2013, 13:58:19 »
Tror det hadde vært lettere å møte et høyere plassert PL-lag, de har lavere prioritet på denne cupen og tar ofte lettere på oppgaven. Men for all del, muligheten for avansement er fortsatt tilstede.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Andersen

Sv: Newcastle i neste runde i liga-cupen
« Svar #5 på: August 29, 2013, 17:26:29 »
Her er det bare å kjøre på! Newcastle borte er ikke avskrekkende!

Derrick

Sv: Newcastle i neste runde i liga-cupen
« Svar #6 på: August 29, 2013, 18:35:50 »
Jeg har en kompis som er NUFC-patriot og som har hatt glede av å mobbe meg pga Leeds` fravær fra PL. Det hadde vært deilig for meg å slå tilbake! Så Newcastle mot Man.City og da hørte jeg folk si noe sånt som "City sprudler", men jeg mener Newcastlespillerne gjorde City bedre. Alt skrapet de hentet fra Frankrike i januar er spillere som hadde slitt for en plass i førsteelleveren til Kongsvinger. Dette laget er absolutt mulig å slå, selv om de tar kampen på alvor og stiller med et "normalt" førstelag.
Væææær så snill, vinn denne kampen for meg!!!!!!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Newcastle i neste runde i liga-cupen
« Svar #7 på: August 29, 2013, 22:43:16 »
Jeg har en kompis som er NUFC-patriot og som har hatt glede av å mobbe meg pga Leeds` fravær fra PL. Det hadde vært deilig for meg å slå tilbake! Så Newcastle mot Man.City og da hørte jeg folk si noe sånt som "City sprudler", men jeg mener Newcastlespillerne gjorde City bedre. Alt skrapet de hentet fra Frankrike i januar er spillere som hadde slitt for en plass i førsteelleveren til Kongsvinger. Dette laget er absolutt mulig å slå, selv om de tar kampen på alvor og stiller med et "normalt" førstelag.
Væææær så snill, vinn denne kampen for meg!!!!!!!
Sissoko, Gouffran og Mbiwa m.fler er gode spillere. Spesielt syns jeg Moussa Sissoko er god. Men å hente inn franskmenn på den måten de har gjort? De har jo langt flere franskmenn enn engelske i A-stallen. At de spiller så dårlig som de gjør må vel Pardew også ta en del av skylden for tror jeg, spesielt med tanke på kvaliteten i stallen som tilsier at de burde vært bedre enn det de er(eller er de kanskje ikke så gode?). Og hva skjer med Cisse? Aldri blitt seg selv etter den kanongode våren da han gjorde mål i stort sett hver kamp. Nei dette tror jeg blir en spennende kamp som vi vinner  :) MOT

Lord-Meta

Sv: Newcastle i neste runde i liga-cupen
« Svar #8 på: August 29, 2013, 23:09:45 »
Kan ikke forstå annet enn at det blir TV-kamp.

 
Sky har valgt Scum - Pool, og Swindon - Chelsea

Kickthemdown

Sv: Newcastle i neste runde i liga-cupen
« Svar #9 på: August 29, 2013, 23:41:50 »
Kan ikke forstå annet enn at det blir TV-kamp.

 
Sky har valgt Scum - Scum, og Swindon - Scum
Æsj.

Lord-Meta

Sv: Newcastle i neste runde i liga-cupen
« Svar #10 på: August 29, 2013, 23:51:09 »
Kan ikke forstå annet enn at det blir TV-kamp.

 
Sky har valgt Scum - Scum, og Swindon - Scum
Æsj.

 
Men leste at Everton og Villas kamper fra gårsdagen ikke ble vist på Sky, men de ble vist blant annet av tv2. Så hvis det stemmer så er det vell fortsatt mulig å håpe på en Tv kamp

Jon R

Sv: Newcastle i neste runde i liga-cupen
« Svar #11 på: August 30, 2013, 00:16:00 »
Skal spise hatten min hvis dette ikke blir tv kamp på sumo/tv2 premium. Garantert muligens.  :)
Jon R.

B_Ød

Sv: Newcastle i neste runde i liga-cupen
« Svar #12 på: August 30, 2013, 08:01:33 »
OT, men læll....
skjønner ikke helt dette med sendeskjema tv2/Sky jeg...i morgen sender tv2 ManCity- Hull kl 13:30, den kampen går ikke på Sky...
Tuller det til for pub-tur med Leeds kamp det, da landlord sier de må prioritere PL... :'(
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Newcastle i neste runde i liga-cupen
« Svar #13 på: August 30, 2013, 08:45:27 »
OT, men læll....
skjønner ikke helt dette med sendeskjema tv2/Sky jeg...i morgen sender tv2 ManCity- Hull kl 13:30, den kampen går ikke på Sky...
Tuller det til for pub-tur med Leeds kamp det, da landlord sier de må prioritere PL... :'(

Sumo  ;)
Meget bra kvalitet!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Newcastle i neste runde i liga-cupen
« Svar #14 på: August 30, 2013, 10:24:03 »
OT, men læll....
skjønner ikke helt dette med sendeskjema tv2/Sky jeg...i morgen sender tv2 ManCity- Hull kl 13:30, den kampen går ikke på Sky...
Tuller det til for pub-tur med Leeds kamp det, da landlord sier de må prioritere PL... :'(

Sumo  ;)
Meget bra kvalitet!

grei kvalitet vil jeg heller si, har alle kanaler hjemme serru..men drakt og frender på pub er hakket mer moro  ;)
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Newcastle i neste runde i liga-cupen
« Svar #15 på: August 30, 2013, 10:30:23 »
OT, men læll....
skjønner ikke helt dette med sendeskjema tv2/Sky jeg...i morgen sender tv2 ManCity- Hull kl 13:30, den kampen går ikke på Sky...
Tuller det til for pub-tur med Leeds kamp det, da landlord sier de må prioritere PL... :'(

Sumo  ;)
Meget bra kvalitet!

grei kvalitet vil jeg heller si, har alle kanaler hjemme serru..men drakt og frender på pub er hakket mer moro  ;)

Ser den  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsulf

Sv: Newcastle i neste runde i liga-cupen
« Svar #16 på: August 30, 2013, 11:34:40 »
Sendte ikke  Premium-kanalene til TV2 en 2-3 kamper både på tirsdag og onsdag nå i uka?
Regner med vi blir ett av de lagene i tilfelle. Så veldig mange større oppgjør enn vårt er det vel strengt tatt ikke.


*Edit:

Tirsdag
Premium 1: Liverpool - Notts County
Premium 2: Burton - Fulham

Onsdag
Premium 1: Morecambe - Newcastle
Premium 2: Everton - Stevenage
Premium 3: Aston Villa - Rotherham


« Siste redigering: August 30, 2013, 11:41:45 av Leedsulf »

ollan

Sv: Newcastle i neste runde i liga-cupen
« Svar #17 på: August 30, 2013, 13:36:33 »
OT, men læll....
skjønner ikke helt dette med sendeskjema tv2/Sky jeg...i morgen sender tv2 ManCity- Hull kl 13:30, den kampen går ikke på Sky...
Tuller det til for pub-tur med Leeds kamp det, da landlord sier de må prioritere PL... :'(
Regner med at Puben din klarer å vise alle tre TV2 kanalene samtidig.... Leeds United vs QPR  KO 13.15 vises på TV2 Sport Premium 2. Veldig enkelt å skjønne synes jeg
Ollan

B_Ød

Sv: Newcastle i neste runde i liga-cupen
« Svar #18 på: August 30, 2013, 15:41:41 »
Regner med at Puben din klarer å vise alle tre TV2 kanalene samtidig.... Leeds United vs QPR  KO 13.15 vises på TV2 Sport Premium 2. Veldig enkelt å skjønne synes jeg

Hadde landlord fått til det, hadde det vært enklere ja..
Ups & Ups!!