Skrevet av Emne: Kamp vs MILLWALL på The Den, Lørdag 28.9-13 kl 16:00  (Lest 34444 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jol

Sv: Kamp vs MILLWALL på The Den, Lørdag 28.9-13 kl 16:00
« Svar #180 på: September 28, 2013, 18:14:34 »
Hvis man skal hoste fram noe positivt fra dagens kamp:
1. bra offensiv jobb på høyresiden av peltier
2.wotton gjør en stabil jobb - vår sikreste mann bakover for øyeblikket
3.ingen av målene er kennys feil
og der stopper det for fremover var det helt mørkt...

auren

Sv: Kamp vs MILLWALL på The Den, Lørdag 28.9-13 kl 16:00
« Svar #181 på: September 28, 2013, 18:15:26 »
Første bud når ein skal spille fotballkamp det er å ville vinne.
Millscum ville og de utkjempa og utspilte oss fullstendig, og vinner meget fortent - kunne fort vert 5-0. Dette var flaut og ydmykende for oss Leedsfans, håper på ein reel unnskyldning frå laget og andre takter framover. Det minste eg forventer er innsats.


we all love leeds

Sjansenessig tror jeg at jeg endte opp med 6-4 til Millwall, så 5-0 hadde langt fra vært rettferdig. Vi trenger sårt en spiss som scorer mål, eller en manager som spiller med vinger og spillere i riktige posisjoner...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Peter7

Sv: Kamp vs MILLWALL på The Den, Lørdag 28.9-13 kl 16:00
« Svar #182 på: September 28, 2013, 18:19:08 »
Lukter League 1 av dette.  :( Får assosiasjoner til McAllisters lag, omstendelig, spillende, men enda mer tannløst dette laget. Kan ikke si at McDermott har lykkes særlig godt med sine kjøp hittil - bortsett fra Wotton som er en solid forsterkning i forhold til Lees. Hunt og Murphy fremstår som helt ordinære lower league spillere, Smith burde vel egentlig ikke vært fotballspiller i det hele tatt. Et lyspunkt i dag er Mowatt, og McCormack kan jo alltid gjøre det uventede (Leeds' svar på Messi ...). Positivt med dette resultatet at det nå er helt nødt til å bli hentet inn en målfarlig spiss, og en god ving. :-\
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Tom S

Sv: Kamp vs MILLWALL på The Den, Lørdag 28.9-13 kl 16:00
« Svar #183 på: September 28, 2013, 18:24:24 »
Første bud når ein skal spille fotballkamp det er å ville vinne.
Millscum ville og de utkjempa og utspilte oss fullstendig, og vinner meget fortent - kunne fort vert 5-0. Dette var flaut og ydmykende for oss Leedsfans, håper på ein reel unnskyldning frå laget og andre takter framover. Det minste eg forventer er innsats.


we all love leeds

Sjansenessig tror jeg at jeg endte opp med 6-4 til Millwall, så 5-0 hadde langt fra vært rettferdig. Vi trenger sårt en spiss som scorer mål, eller en manager som spiller med vinger og spillere i riktige posisjoner...

auren

Fotballkamper kan ikkje berre vurderast etter statistikk, auren.
Men, ok eg kan moderere til 3-0 eller 4-1.

Uansett, poenget ER - vi er fullstendig på etterskudd og taper vel fortent, og det er ikkje godt nok mot eit av divisjonens svakaste fotballag.
COME ON LEEDS !!

Hallgeir *

Sv: Kamp vs MILLWALL på The Den, Lørdag 28.9-13 kl 16:00
« Svar #184 på: September 28, 2013, 18:31:58 »
Lukter League 1 av dette.  :( Får assosiasjoner til McAllisters lag, omstendelig, spillende, men enda mer tannløst dette laget. Kan ikke si at McDermott har lykkes særlig godt med sine kjøp hittil - bortsett fra Wotton som er en solid forsterkning i forhold til Lees. Hunt og Murphy fremstår som helt ordinære lower league spillere, Smith burde vel egentlig ikke vært fotballspiller i det hele tatt. Et lyspunkt i dag er Mowatt, og McCormack kan jo alltid gjøre det uventede (Leeds' svar på Messi ...). Positivt med dette resultatet at det nå er helt nødt til å bli hentet inn en målfarlig spiss, og en god ving. :-\

Jeg synes slett ikke at vi var verken omstendelige og ikke særlig spillende heller. Fotballen vi spilte tidligere, der pasningene sitter, var stort sett fraværende. I stedet poles ballen forover fra Warnock og Green, da han kom innpå. Det samme skjer fra midtbaneleddet. Nedfallsfruktene blir lett plukket opp av Millwall.

Kanskje McDermott tenker mer på poeng enn at det skal behage øyet, men det er nitrist å se på. Ikke bærer det frukt heller.
Super Leeds since 1968

Peter7

Sv: Kamp vs MILLWALL på The Den, Lørdag 28.9-13 kl 16:00
« Svar #185 på: September 28, 2013, 18:39:10 »
Lukter League 1 av dette.  :( Får assosiasjoner til McAllisters lag, omstendelig, spillende, men enda mer tannløst dette laget. Kan ikke si at McDermott har lykkes særlig godt med sine kjøp hittil - bortsett fra Wotton som er en solid forsterkning i forhold til Lees. Hunt og Murphy fremstår som helt ordinære lower league spillere, Smith burde vel egentlig ikke vært fotballspiller i det hele tatt. Et lyspunkt i dag er Mowatt, og McCormack kan jo alltid gjøre det uventede (Leeds' svar på Messi ...). Positivt med dette resultatet at det nå er helt nødt til å bli hentet inn en målfarlig spiss, og en god ving. :-\

Jeg synes slett ikke at vi var verken omstendelige og ikke særlig spillende heller. Fotballen vi spilte tidligere, der pasningene sitter, var stort sett fraværende. I stedet poles ballen forover fra Warnock og Green, da han kom innpå. Det samme skjer fra midtbaneleddet. Nedfallsfruktene blir lett plukket opp av Millwall.

Kanskje McDermott tenker mer på poeng enn at det skal behage øyet, men det er nitrist å se på. Ikke bærer det frukt heller.
Modererer meg litt: i første omgang var spillet omstendelig og tannløst, enig i at andre omgangen var mer "hoof" ... og fortsatt tannløst. :(
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

testo

Sv: Kamp vs MILLWALL på The Den, Lørdag 28.9-13 kl 16:00
« Svar #186 på: September 28, 2013, 19:32:29 »
Wræææl!!!
Logger meg inn å leser 2-3 innlegg å skjønner at det har gått rett vest, IGJEN.
Og igjen sier jeg, ingen investering, intet opprykk.
THE END.
:(
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

haak-d

Sv: Kamp vs MILLWALL på The Den, Lørdag 28.9-13 kl 16:00
« Svar #187 på: September 28, 2013, 19:37:08 »
Dagens Leedslag er det verste jeg har sett på flere år. Vi gir bort ballen gang på gang, og det skjer over hele linja. Vi måker ballen fremover, og det er absolutt ingen plan over noe som helst. Kollektivet er ikke tilstede i skamfull 90 min. McC prøver, men er helt alene. Dette er bare trist, trist og atter trist. At det ikke er plass til en Diouf med evner tilmå holde ballen oppe og gjøre ting på egenhånd er pussig. A det ikke er plass til Poleon på kanten, han er vel den raskeste i dagens stall, er pussig. Vi har to stoppere som er ok i lufta, men som ikke evner å forsvare seg sammen og ingen av dem har fart. Vi må bare kjøre Peltier inn i midten og bruke Byram på backen nå som han er tilbake. Det eneste positive i dag er at det bare kan gå en vei for verre enn dette kan det ikke bli.
 

Bites Yer Legs

Sv: Kamp vs MILLWALL på The Den, Lørdag 28.9-13 kl 16:00
« Svar #188 på: September 28, 2013, 19:51:16 »
Hvor var White i dag? Noe jeg ikke har fått med meg? Dette laget skriker etter width og pace. Forløpet er til 1-0 målet er alt for typisk - vi spiller oss opp til 25-30 meter med fine kombinasjoner, men går oss fast og mister ball.

Poleon, Byram og White er de mest åpenbare strengene som må settes i spill i mitt syn.

 

KEEP FIGHTING!!

GeirO

Sv: Kamp vs MILLWALL på The Den, Lørdag 28.9-13 kl 16:00
« Svar #189 på: September 28, 2013, 20:27:15 »
Er spent på laget til tirsdag. Det blir utskiftninger i angrep, kanskje Poleon får sjansen fra start? Mc Cormack var svak i dag, men har vel klippekort. Det samme har vel Austin, men i de to siste kampene har han hatt samme grusomme feikpasningen bak til forsvaret som resultert i kjemesjanse til motstanderen. Murphy og Tonge imponerer ingen for tiden, men Mowatt vokser.

Tror jeg ville kjørt dette laget:
Kenny- Peltier, Wooton, Pearce, Warnock- Byram, Austin, Mowatt- Poleon, Smith, McCormack
MOT

Hallgeir *

Sv: Kamp vs MILLWALL på The Den, Lørdag 28.9-13 kl 16:00
« Svar #190 på: September 28, 2013, 20:32:46 »
Er spent på laget til tirsdag. Det blir utskiftninger i angrep, kanskje Poleon får sjansen fra start? Mc Cormack var svak i dag, men har vel klippekort. Det samme har vel Austin, men i de to siste kampene har han hatt samme grusomme feikpasningen bak til forsvaret som resultert i kjemesjanse til motstanderen. Murphy og Tonge imponerer ingen for tiden, men Mowatt vokser.

Tror jeg ville kjørt dette laget:
Kenny- Peltier, Wooton, Pearce, Warnock- Byram, Austin, Mowatt- Poleon, Smith, McCormack

Jeg ville ha satt ut Warnock mot White og Poleon mot Diouf.
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Sv: Kamp vs MILLWALL på The Den, Lørdag 28.9-13 kl 16:00
« Svar #191 på: September 28, 2013, 21:22:41 »
Er spent på laget til tirsdag. Det blir utskiftninger i angrep, kanskje Poleon får sjansen fra start? Mc Cormack var svak i dag, men har vel klippekort. Det samme har vel Austin, men i de to siste kampene har han hatt samme grusomme feikpasningen bak til forsvaret som resultert i kjemesjanse til motstanderen. Murphy og Tonge imponerer ingen for tiden, men Mowatt vokser.

Tror jeg ville kjørt dette laget:
Kenny- Peltier, Wooton, Pearce, Warnock- Byram, Austin, Mowatt- Poleon, Smith, McCormack

Jeg ville ha satt ut Warnock mot White og Poleon mot Diouf.
tycker tonge har gjort sitt på toppnivå, bättre in med green, är nästan t o m så man saknar brown, han vek i alla fall aldrig ner sig
 

Kato

Sv: Kamp vs MILLWALL på The Den, Lørdag 28.9-13 kl 16:00
« Svar #192 på: September 29, 2013, 10:42:55 »
Forskjellen fra i fjor er vel bare to ting. Noe mer possession, og Becchio.
 

Sleivind

Sv: Kamp vs MILLWALL på The Den, Lørdag 28.9-13 kl 16:00
« Svar #193 på: September 29, 2013, 15:00:01 »
Og jeg som trodde jeg så på årets verste kamp i går! Stoke - Norwich akkurat like dårlig så langt, bare med mye lavere tempo!