Skrevet av Emne: Reise til Leeds for første gong!  (Lest 1938 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mortenha

Reise til Leeds for første gong!
« på: Oktober 15, 2013, 16:48:23 »
Hei!

Til våren neste år har eg tenkt til å utfylla draumen som eg har sidan eg har vore liten unge. Nemeleg å reisa til Leeds for å sjå Leeds kamp for fyrste gong.

Men sidan eg har aldri vore der før, så lurar eg på om nokon har tips til kva som er verdt å få med seg og om det er betre å henta billettane på kamp på Elland Road eller få dei tilsendt? Og om kva plassar som er bra dersom ein er ute etter god stemning på tribunen.

Kampen som eg mest sannsynleg skal sjå er Leeds vs Millwall!

Eg veit ikkje om eg har posta i rett forum, så eg bare tok sjansen.

- Morten

martind

Sv: Reise til Leeds for første gong!
« Svar #1 på: Oktober 18, 2013, 10:17:43 »
Dette er riktig sted å poste en slik forespørsel.

For det første bør du glede deg veldig :)

Leeds er en fin by å bare være i. Det er gode muligheter for shopping, og flere flotte bygg i sentrum.

Det finnes interessante museum, som Royal Armouries som kan være verdt å besøke.

Bestiller du billetter på forhånd er det like greit å få de tilsendt, så slipper man å reise til stadion tidlig for å avhente billetter.

North STand (The Kop) er det stedet der det er best trykk på tribunen. Ønsker du langside vil John Charles være et godt alternativ.

MOT!! We are Leeds!

Woody

Sv: Reise til Leeds for første gong!
« Svar #2 på: Oktober 18, 2013, 14:54:43 »


Du kan og ta ein tlf til unge herr Rafdal so kan han fortella deg det aller meste,eller rettelse,det han huska  ;D
LIFE IS LEEDS

Nesten 9

Sv: Reise til Leeds for første gong!
« Svar #3 på: Oktober 18, 2013, 15:56:49 »
Jeg har også tenkt meg på Leeds - Millwall. På torsdag 20. mars er det Premier League Dart runde for første gang i Leeds. Den spilles i Leeds´s nye konsert hall First Direct Arena. Der blir det garrantert god stemning. Dette bør du få med deg. Billetter dit får du tak i på http://www.eventim.co.uk/tickets.html?affiliate=ASY&fun=evdetail&doc=evdetailb&key=1059376%243340804&referer_info=Eventim+Eventmaker&xtor=CS1-303030310-eventmaker-Eventim+Eventmaker. ;)

Gufrias

Sv: Reise til Leeds for første gong!
« Svar #4 på: Oktober 20, 2013, 14:16:34 »
Jeg leste meg opp før jeg dro første gang. Mye nyttig info på visitleeds.co.uk og mylifeinleeds.co.uk.

For meg personlig var uansett Elland Road høydepunktet. Stadionrundtur med John McClelland etterfulgt av god tid i superstore'n gjorde godt i sjelen.
Hekta på Leeds siden 1974