Nyttår og match 1 januar mot Blackburn

Started by Gruvegutten, October 29, 2013, 21:02:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gruvegutten

Ser ikke noe emne på nyttårskampen mot BB 1. januar. Regner med det er mange som skal være i Leeds i romjula og at de også tar med seg denne kampen. Blir bare en "to-dagers" på meg fra nyttårsaften til 2 januar. Ingen direkteruter på nyttårsaften, så jeg reiser via Brussel. Heldigvis ei rask rute tross alt, sånn at jeg rekker en skikkelig feiring av det nye året og 3 poeng "dagen derpå"  !!   ;D  Hvem andre kan man møte på i Leeds gater rundt denne kampen ?
Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

Gruvegutten

Quote from: Gruvegutten on October 29, 2013, 21:02:27
Ser ikke noe emne på nyttårskampen mot BB 1. januar. Regner med det er mange som skal være i Leeds i romjula og at de også tar med seg denne kampen. Blir bare en "to-dagers" på meg fra nyttårsaften til 2 januar. Ingen direkteruter på nyttårsaften, så jeg reiser via Brussel. Heldigvis ei rask rute tross alt, sånn at jeg rekker en skikkelig feiring av det nye året og 3 poeng "dagen derpå"  !!   ;D  Hvem andre kan man møte på i Leeds gater rundt denne kampen ?

er det ingen som skal feire nyttår i Leeds ?? ??? ???

sttunge

Kommer til Leeds mandag 30 des på kvelden og blir til torsdag 2 jan.
Klar for kamp mot Blackburn på 1 nyttårsdag sammen med trettitusen andre (ønskedrøm kanskje) men uansett en flott start på et nytt år med live kamp.
Vet at det kommer en til så da er vi 3. Herr  Gruvegutten.

Hjemreisen blir fra Edinburgh til Rygge denne gangen. Noen med erfaring på denne ruten?

WE ARE LEEDS..

Gruvegutten

Quote from: sttunge on November 20, 2013, 15:17:43

Kommer til Leeds mandag 30 des på kvelden og blir til torsdag 2 jan.
Klar for kamp mot Blackburn på 1 nyttårsdag sammen med trettitusen andre (ønskedrøm kanskje) men uansett en flott start på et nytt år med live kamp.
Vet at det kommer en til så da er vi 3. Herr  Gruvegutten.

Hjemreisen blir fra Edinburgh til Rygge denne gangen. Noen med erfaring på denne ruten?

WE ARE LEEDS..

Har aldri kjørt fra Edinburgh......... Blir shitville på meg.

Vinvagen

Jeg vurderer også denne. Er ikke sikker på om det blir kun Blackburnkampen, eller om jeg tar med bortekampen mot Forest i samme slengen. Andre som skal over da?
Marching on together....