Skrevet av Emne: Stallen opprykkssesongen 2014-2015  (Lest 2670 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Stallen opprykkssesongen 2014-2015
« på: November 05, 2013, 21:35:09 »
Alt positivt som skjer denne sesongen tar jeg som en bonus, skulle vi havne på play-off og rykke opp så er jo denne tråden til en hvis grad irrelevant.

Keepere:
Kenny (2015)
Cairns (2014, forlengelse?)
Ashdown (2014, forlengelse?)

Høyrebacker:
Byram (2016)
Peltier (2015)

Venstrebacker:
Neil Warnock (2015)
Aidan White (2015)

Midstoppere:
Pearce (2016)
Lees (2016)
Wootton (2016)
Zaliukas (2014, forlengelse?)

Høyre midtbane/ving:
---!!---

Venstre midtbane/ving:
---!!---

Sentral midtbane:
Austin (2015)
Murphy (2016)
Green (2015)
Mowatt (2016?)

Spisser:
McCormack (2016)
Smith (2016)
Morison (2016)
Blackstock (signere etter lån?)

------------------------------------------------------------------------

Spillere som ikke får ny kontrakt etter sesongen (?):
Ryan Hall
Michael Brown
Zac Thompson
Danny Pugh
Luke Varney                                       
Adam Drury                                           
El Hadji Diouf   

Spillere som blir solgt/gitt bort etter sesongen (?)
Tonge (2015)
Norris (2015)
Hunt  (2015)

--------------------------------------------------------------------------------

Alle forsterkninger er velkomne, men for meg ser det ut som vi er godt dekket i forsvar, sentral midtbane har også god dekning.

Vi trenger vinger på begge sidene og vi trenger en 20-måls spiss (kan det holde med Ross og Dexter)?

Hadde vi klart å kvitte oss med alle disse så burde det frigjøre MYE penger til nye spillere: Hall, Brown, Thompson, Pugh, Varney, Drury, Diouf, Tonge, Norris og Hunt.

Håper at McD jobber med de som skal inn i januar og etter sesongen allerede nå!

Gir stallen og McD oss en grunn til å være optimist??

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: Stallen opprykkssesongen 2014-2015
« Svar #1 på: November 05, 2013, 22:48:41 »
Eg er redd mykje av svaret ligg i det å bli kvitt ein del av dei spelarane du nevner,trur ikkje det blir spytta inn vesentleg med nye midlar for spelarkjøp så vi er nok avhengig av redusere lønnsposten.Trur det hadde hjelpt om berre 4-5 av dei nevnte hadde gått på lån eller til ny klubb,for så å fått inn 2 kvalitetspelarar...
LIFE IS LEEDS

Leedsfan

Sv: Stallen opprykkssesongen 2014-2015
« Svar #2 på: November 05, 2013, 23:18:02 »
Eg er redd mykje av svaret ligg i det å bli kvitt ein del av dei spelarane du nevner,trur ikkje det blir spytta inn vesentleg med nye midlar for spelarkjøp så vi er nok avhengig av redusere lønnsposten.Trur det hadde hjelpt om berre 4-5 av dei nevnte hadde gått på lån eller til ny klubb,for så å fått inn 2 kvalitetspelarar...

Disse blir nok borte:
Ryan Hall
Michael Brown
Zac Thompson
Danny Pugh
Luke Varney                                       
Adam Drury                                         
El Hadji Diouf

Disse frigjør 25 millioner kroner i lønnsmidler? Kan signere 2-3 gode spillere for de pengene. Blir vi kvitt Tonge, Norris og Hunt så frigjør vi vel 10-15 millioner kroner til?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

stigahauge

Sv: Stallen opprykkssesongen 2014-2015
« Svar #3 på: November 06, 2013, 08:54:43 »
Byram forsvinn i januar eller iallefall til somamren utan opprykk. Mowatt forsvinn kanskje også. Dei vil frigjøre nokre pundsedlar til kjøp, men meddet lønnsbudsjettet Leeds har så vil ikkje kunne få inn nokon store namn. Må heller satse på å hente up and coming spelarar frå lågare divisjonar eller andre ligaer a la: Snodgrass, Beckford, Becchio og Austin.
 

Woody

Sv: Stallen opprykkssesongen 2014-2015
« Svar #4 på: November 06, 2013, 10:50:39 »
Eg er redd mykje av svaret ligg i det å bli kvitt ein del av dei spelarane du nevner,trur ikkje det blir spytta inn vesentleg med nye midlar for spelarkjøp så vi er nok avhengig av redusere lønnsposten.Trur det hadde hjelpt om berre 4-5 av dei nevnte hadde gått på lån eller til ny klubb,for så å fått inn 2 kvalitetspelarar...

Disse blir nok borte:
Ryan Hall
Michael Brown
Zac Thompson
Danny Pugh
Luke Varney                                       
Adam Drury                                         
El Hadji Diouf

Disse frigjør 25 millioner kroner i lønnsmidler? Kan signere 2-3 gode spillere for de pengene. Blir vi kvitt Tonge, Norris og Hunt så frigjør vi vel 10-15 millioner kroner til?

I oppbygginga av nytt lag så hadde heilt klart hjelpt å bli kvitt spelarane du nevner,men trur vi slit med å bli kvitt dei...vil og beholda Zac Thompson litt  til
LIFE IS LEEDS

kongsmo

Sv: Re: Stallen opprykkssesongen 2014-2015
« Svar #5 på: November 06, 2013, 16:25:27 »
De har jo kontrakt som går ut til sommeren, så burde ikke være noe problem å bli kvitt spillerene på den lista! Heldigvis :-D
"SNIFFER"

Sølvreven

Sv: Stallen opprykkssesongen 2014-2015
« Svar #6 på: November 06, 2013, 17:33:13 »
Neil Warnock på venstre back  ??? Er du helt sikker på at han er klar for PL  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

moty

Sv: Stallen opprykkssesongen 2014-2015
« Svar #7 på: November 07, 2013, 10:19:57 »
Jeg vil beholde Diouf og putte han rett inn på laget!!!fatter ikke hva han har gjort galt. Han er jo den eneste klassespilleren på dette laget. Fantastisk overblikk og innleggsfot. ??? ???
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Stallen opprykkssesongen 2014-2015
« Svar #8 på: November 07, 2013, 14:29:34 »

    :o    skulle vi havne på play-off og rykke opp så er jo denne tråden til en hvis grad irrelevant.  :o

Satser på at tråden er irrelevant........ 8)
Yeboahs vitne

Woody

Sv: Re: Stallen opprykkssesongen 2014-2015
« Svar #9 på: November 07, 2013, 17:46:34 »
De har jo kontrakt som går ut til sommeren, så burde ikke være noe problem å bli kvitt spillerene på den lista! Heldigvis :-D
Ja og til sommeren de blir  ;)
LIFE IS LEEDS

fjellhaugen

Sv: Stallen opprykkssesongen 2014-2015
« Svar #10 på: November 08, 2013, 10:32:15 »
Eg er redd mykje av svaret ligg i det å bli kvitt ein del av dei spelarane du nevner,trur ikkje det blir spytta inn vesentleg med nye midlar for spelarkjøp så vi er nok avhengig av redusere lønnsposten.Trur det hadde hjelpt om berre 4-5 av dei nevnte hadde gått på lån eller til ny klubb,for så å fått inn 2 kvalitetspelarar...

Disse blir nok borte:
Ryan Hall
Michael Brown
Zac Thompson
Danny Pugh
Luke Varney                                       
Adam Drury                                         
El Hadji Diouf

Disse frigjør 25 millioner kroner i lønnsmidler? Kan signere 2-3 gode spillere for de pengene. Blir vi kvitt Tonge, Norris og Hunt så frigjør vi vel 10-15 millioner kroner til?

om jeg forstår rett, så bytter du ut overnenvnte med 3 bosman spillere med bedre lønn?
for om du har planer om å betale så mye for de spillerne som kommer inn så blir det vel ikke mye igjen til lønn...
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: Stallen opprykkssesongen 2014-2015
« Svar #11 på: November 08, 2013, 13:34:31 »
Eg er redd mykje av svaret ligg i det å bli kvitt ein del av dei spelarane du nevner,trur ikkje det blir spytta inn vesentleg med nye midlar for spelarkjøp så vi er nok avhengig av redusere lønnsposten.Trur det hadde hjelpt om berre 4-5 av dei nevnte hadde gått på lån eller til ny klubb,for så å fått inn 2 kvalitetspelarar...

Disse blir nok borte:
Ryan Hall
Michael Brown
Zac Thompson
Danny Pugh
Luke Varney                                       
Adam Drury                                         
El Hadji Diouf

Disse frigjør 25 millioner kroner i lønnsmidler? Kan signere 2-3 gode spillere for de pengene. Blir vi kvitt Tonge, Norris og Hunt så frigjør vi vel 10-15 millioner kroner til?

om jeg forstår rett, så bytter du ut overnenvnte med 3 bosman spillere med bedre lønn?
for om du har planer om å betale så mye for de spillerne som kommer inn så blir det vel ikke mye igjen til lønn...

Jeg håper de nye eierne ser litt annerledes på det enn Bates gjorde. Bates hadde jo et budsjett for hele stallen, trenere og spillere. Budsjettet skulle dekke lønn, overgangssummer og sikkert agenthonorarer.

Jeg håper de nye eierne har et lønnsbudsjett og at de ser på spillere som investeringer, blir den rette spilleren tilgjengelig så frigjøres det midler til kjøp.

35 millioner i året burde kunne frigjøre plass til noen kvalitetsspillere, men den som lever får se.

Håpet er at McD henter inn spillere ala Wootton og Murphy, spillere med potensial.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.