Skrevet av Emne: Ã…pent brev til Brian McDermott  (Lest 9116 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kato

Ã…pent brev til Brian McDermott
« på: Januar 05, 2014, 00:24:12 »
Nei, jeg er ikke under bedøvelse en lørdag kveld. Ei heller så sinnsforvirret at jeg noen gang tror McDermott vil få oversatt dette brevet, og lest det. Mer at jeg bruker det som grunnlag for debatt på forumet.

Kjære Brian!

Du kom inn dørene hos oss på et fint tidspunkt. En god jobb i Reading i bagasjen, blant annet med en prestisjefylt pris som månedens manager i Premier League så sent som i januar 2013. Etter frustrasjonen med en Warnock som ropte, skrek, kranglet og kjeftet på alt og alle, var det behagelig med en mer akademisk tilnærming. En manager som var rolig, holdt dritten internt, og virket gjennomtenkt i tilnærmingen.

Mens Warnock kjøpte alt han kom over, ble sommeren noe kjedelig. Vi trodde GFH plutselig hadde frigitt en haug med penger, da vi hentet Murphy inn for millionen fra league one. Trodde du det samme? Kanskje pengebruken hadde vært annerledes om du ikke visste at det ikke ble så mye mer å hente. Uansett, bedre å bruke tid på å bygge opp et mannskap, enn å panikkhandle. Likevel synes jeg du kunne unngått å signere Hunt, bare fordi du ble bedt i bryllupet hans.

For meg som supporter har kontinuitet vært en viktig faktor. Suksess i fotball forbindes ofte med de som får tid til å bygge klubb, bygge kultur, og bygge mannskap. Her sa du mye fint utover høsten, og vi var vel mange som egentlig mente play-off i utgangspunktet var bonus. Du skulle få tid.

Sportslig startet det greit, du sydde sammen forsvaret slik at vi slapp katastrofenederlagene fra sesongene før. Spillestil skulle du få tid til å bygge inn. Mange av oss var dog bekymret for den manglende bredden i spillet. Mangelen på kantspillere var på agendaen. Så skjedde det noe. I en periode med lite TV-kamper endret du formasjon. Troppen var tydeligvis full av stoppere, og nå skulle tre av dem på banen samtidig. Suksessen kom umiddelbart. Motstanderne var vel passe sjokka, og vi kom i den sedvanlige førjusformen. Kred til deg for at du hentet Zaliukas, en kjempesignering.

Vi nærmet oss toppen, og var vel på det nærmeste 7 poeng bak førsteplass. Skulle endelig 10 år i tunnellen ta slutt? Tre baklengs mot Watford var noe bekymrende. Men en noe flatterende 3-0 seier borte over Doncaster ga oss vel trua på at vi kunne gå på vannet.

Men så kommer den egentlige grunnen til at jeg skriver til deg. Ja, du skjønner det gjelder jo det som har skjedd de siste ukene. Og her har jeg mange spørsmål jeg gjerne vil du skal svare på.

Før jeg begynner må jeg bare si jeg ikke er tilhenger av å sparke managere i hytt og pine, jeg tror ikke det vil være riktig å tuppe deg nå. Men det er noe som skurrer, og det vil jeg herved ta opp. Det kommer punktvis.

1. Hvorfor har du endret fokus i kommunikasjonen med pressen? Tidligere har du vært svært saklig, positivt fokusert, og veldig god i uttalelsene. I denne siste perioden har du fokusert på dommeravgjørelser, og vært svært opptatt av å fortelle verden at spillerne du har i Leeds ikke er gode nok. Sågar har du fortalt pressen at du har en liste med fire mann du vil ha inn. Her minner du litt om Warnock. Tror du at dette gjør noe med spillergruppa du har? Ikke så veldig kjekt å sitte på benken å vite at her skal det fire nye mann inn. Men slik er vel fotballen.

2. Hva gjør at du har endret spillestil utover høsten? Mens vi tidlig på sesongen var relativt ballbesittende, har vi nå endret til å lempe langt  mot Smith, og håpe Ross tar seg av nedfallsfrukten. Er dette en bevisst endring av spillestil? Det fungerte vel brukbart før du la om også, gjorde det ikke det?

3. Hvor lenge skal du kjøre med en tre-backslinje? I dag fikk vi se rene midtstoppere i backposisjoner de ikke taklet. Vi fikk se spillere i det bakre ledd måtte dekke  større soner enn det jeg noen gang har sett et forsvar måtte dekke. Temposvakhetene der bak kom plutselig voldsomt til overflaten.  Ja jeg vil si det så hardt at vi ble rett og slett herjet med av et lag fra fjerde nivå. Tenk om det hadde vært Arsenal. Ja, da tror jeg oppriktig det hadde blitt 12-0. Dette sliter jeg med å forstå. En urgammel formasjon, som Ketih Hill åpnet så lett som bare det.

4. Så kanskje det som sliter meg mest. Hvorfor spiller nesten en hel førsteellever 5 kamper på 14 dager? Slitasjen har vært synlig fra første kamp i julen. Rudolph Austin er kjerneeksemplet. Han startet julen elendig, og har bare blitt dårligere og dårligere. Når skal mannen få hvile? Enkelte kamper bytter du ingenting. I dag ventet du for lenge, gjorde for få grep, og gjorde feile grep. Hva er det dere tenker på? I et stort trenerteam må det nå finnes ett hode som forstår grunnleggende fysiologi. Det som var riktig i 1981 (eller deromkring når Liverpool brukte omtrent 12 mann på en hel sesong), er ikke nødvendigvis riktig 30 år senere.

5. Erkjenner du å ha bommet på transfermarkedet i sommer? Basert på at du gir svært lite tillit til benken, mener du at spillerne bak førsteelleveren er altfor dårlige? Selv når noen spiller med 30 kg bly i hver fot i 5 kamper på rad, så får de fornyet tillit. Uten sammenligning for øvrig, ta en titt på Solskjær. Han byttet 5 mann fra kampen onsdag. I tillegg byttet han ivrig underveis i dag, og snudde til seier for Cardiff. Er det ikke din jobb å endre kampbilde med friske krefter når vi sliter? Og ikke minst endre mellom kmaper? Hva tror du det gjør med de som sitter der når vi bare blir dårligere og dårligere kamp for kamp, og du gjør INGENTING. Ja, som du kanskje skjønner, dette irriterer meg.

Ja det var alt for nå. Vi har ropt og skreket gjennom julen at noe må gjøres, men dessverre har ikke du og de fancy medhjelperne dine med øredippedutter og allverdens hjelpemidler på benken der våknet ennå.

Jeg synes ikke nødvendigvis at du trenger å drømme om NAV i natt, men noe må du gjøre kjære manager. Den kursen du har ledet oss inn på nå, ja den kjører oss rett i grøfta.

Med god mening.
Kato
« Siste redigering: Januar 05, 2014, 00:39:16 av Kato »
 

auren

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #1 på: Januar 05, 2014, 00:32:57 »
Oversett det og send det inn til YEP. Meget, meget godt formulert, og her treffer du spiker'n på det berømte hodet.

Men jeg vet ikke helt om de har et engelsk ord for øredippedutter  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #2 på: Januar 05, 2014, 00:35:43 »
+1

Hallgeir *

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #3 på: Januar 05, 2014, 00:36:53 »
Nei, jeg er ikke under bedøvelse en lørdag kveld. Ei heller så sinnsforvirret at jeg noen gang tror McDermott vil få oversatt dette brevet, og lest det. Mer at jeg bruker det som grunnlag for debatt på forumet.

Kjære Brian!

Du kom inn dørene hos oss på et fint tidspunkt. En god jobb i Reading i bagasjen, blant annet med en prestisjefylt pris som månedens manager i Premier League så sent som i januar 2013. Etter frustrasjonen med en Warnock som ropte, skrek, kranglet og kjeftet på alt og alle, var det behagelig med en mer akademisk tilnærming. En manager som var rolig, holdt dritten internt, og virket gjennomtenkt i tilnærmingen.

Mens Warnock kjøpte alt han kom over, ble sommeren noe kjedelig. Vi trodde GFH plutselig hadde frigitt en haug med penger, da vi hentet Murphy inn for millionen fra league one. Trodde du det samme? Kanskje pengebruken hadde vært annerledes om du ikke visste at det ikke ble så mye mer å hente. Uansett, bedre å bruke tid på å bygge opp et mannskap, enn å panikkhandle. Likevel synes jeg du kunne unngått å signere Hunt, bare fordi du ble bedt i bryllupet hans.

For meg som supporter har kontinuitet vært en viktig faktor. Suksess i fotball forbindes ofte med de som får tid til å bygge klubb, bygge kultur, og bygge mannskap. Her sa du mye fint utover høsten, og vi var vel mange som egentlig mente play-off i utgangspunktet var bonus. Du skulle få tid.

Sportslig startet det greit, du sydde sammen forsvaret slik at vi slapp katastrofenederlagene fra sesongene før. Spillestil skulle du få tid til å bygge inn. Mange av oss var dog bekymret for den manglende bredden i spillet. Mangelen på kantspillere var på agendaen. Så skjedde det noe. I en periode med lite TV-kamper endret du formasjon. Troppen var tydeligvis full av stoppere, og nå skulle tre av dem på banen samtidig. Suksessen kom umiddelbart. Motstanderne var vel passe sjokka, og vi kom i den sedvanlige førjusformen. Kred til deg for at du hentet Zaliukas, en kjempesignering.

Vi nærmet oss toppen, og var vel på det nærmeste 7 poeng bak førsteplass. Skulle endelig 10 år i tunnellen ta slutt? Tre baklengs mot Watford var noe bekymrende. Men en noe flatterende 3-0 seier borte over Doncaster ga oss vel trua på at vi kunne gå på vannet.

Men så kommer den egentlige grunnen til at jeg skriver til deg. Ja, du skjønner det gjelder jo det som har skjedd de siste ukene. Og her har jeg mange spørsmål jeg gjerne vil du skal svare på.

Før jeg begynner må jeg bare si jeg ikke er tilhenger av å sparke managere i hytt og pine, jeg tror ikke det vil være riktig å tuppe deg nå. Men det er noe som skurrer, og det vil jeg herved ta opp. Det kommer punktvis.

1. Hvorfor har du endret fokus i kommunikasjonen med pressen? Tidligere har du vært svært saklig, positivt fokusert, og veldig god i uttalelsene. I denne siste perioden har du fokusert på dommeravgjørelser, og vært svært opptatt av å fortelle verden at spillerne du har i Leeds ikke er gode nok. Sågar har du fortalt pressen at du har en liste med fire mann du vil ha inn. Her minner du litt om Warnock. Tror du at dette gjør noe med spillergruppa du har? Ikke så veldig kjekt å sitte på benken å vite at her skal det fire nye mann inn. Men slik er vel fotballen.

2. Hva gjør at du har endret spillestil utover høsten? Mens vi tidlig på sesongen var relativt ballbesittende, har vi nå endret til å lempe langt  mot Smith, og håpe Ross tar seg av nedfallsfrukten. Er dette en bevisst endring av spillestil? Det fungerte vel brukbart før du la om også, gjorde det ikke det?

3. Hvor lenge skal du kjøre med en tre-backslinje? I dag fikk vi se rene midtstoppere i backposisjoner de ikke taklet. Vi fikk se spillere i det bakre ledd måtte dekke  større soner enn det jeg noen gang har sett et forsvar måtte dekke. Temposvakhetene der bak kom plutselig voldsomt til overflaten.  Ja jeg vil si det så hardt at vi ble rett og slett herjet med av et lag fra fjerde nivå. Tenk om det hadde vært Arsenal. Ja, da tror jeg oppriktig det hadde blitt 12-0. Dette sliter jeg med å forstå. En urgammel formasjon, som Ketih Hill åpnet så lett som bare det.

4. Så kanskje det som sliter meg mest. Hvorfor spiller nesten en hel førsteellever 5 kamper på 14 dager? Slitasjen har vært synlig fra første kamp i julen. Rudolph Austin er kjerneeksemplet. Han startet julen elendig, og har bare blitt dårligere og dårligere. Når skal mannen få hvile? Enkelte kamper bytter du ingenting. I dag ventet du for lenge, gjorde for få grep, og gjorde feile grep. Hva er det dere tenker på? I et stort trenerteam må det nå finnes et hode som forstår grunnleggende fysiologi.

5. Erkjenner du å ha bommet på transfermarkedet i sommer? Basert på at du gir svært lite tillit til benken, mener du at spillerne bak førsteelleveren er altfor dårlige? Selv når noen spiller med 30 kg bly i hver fot i 5 kamper på rad, så får de fornyet tillit. Uten sammenligning for øvrig, ta en titt på Solskjær. Han byttet 5 mann fra kampen onsdag. I tillegg byttet han ivrig underveis i dag, og snudde til seier for Cardiff. Er det ikke din jobb å endre kampbilde med friske krefter når vi sliter? Hva tror du det gjør med de som sitter der når vi bare blir dårligere og dårligere kamp for kamp, og du gjør INGENTING. Ja, dette irriterer meg.

Ja det var alt for nå. Vi har ropt og skreket gjennom julen at noe må gjøres, men dessverre har ikke du og de fancy medhjelperne dine med øredippedutter og allverdens hjelpemidler på benken der våknet ennå.

Så det så.

Kunne ikke ha formulert det bedre selv. Respekt, Kato!




« Siste redigering: Januar 05, 2014, 00:38:27 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

ragnar

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #4 på: Januar 05, 2014, 00:39:58 »
Bra synspkt. Oversett og sendt til YEP. ;-)
*In El Loco we trust!*

Leedsfan

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #5 på: Januar 05, 2014, 00:56:08 »
Trist at vi er her igjen, det hadde jeg ikke trodd..

Jeg hadde ikke mange forventninger til denne sesongen, men for meg har det gått bedre enn jeg har forventet inntil de to siste ukene.

Det skal faktisk ikke mye til før denne klubben er i total oppløsning!

Nå roper fansen på McKay, kompisen til Warnock. Trist dette, meget trist.

Bra skrevet Kato, men det smerter.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #6 på: Januar 05, 2014, 01:03:53 »
Spot on, Kato. Imidlertid har jeg ikke tro på at managerskifte nå vil hjelpe på sikt. Dessverre kan det se ut som om Macca er helt avhengig av noen innertiere i januarvinduet for å få snudd trenden.

SirOlsen

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #7 på: Januar 05, 2014, 03:37:07 »
Veldig bra skrevet, kato.

Oversett og send til YEP.
-SirOlsen-

J-R

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #8 på: Januar 05, 2014, 09:19:29 »
Kudos!!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #9 på: Januar 05, 2014, 10:12:51 »
Spot on

Frode

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #10 på: Januar 05, 2014, 10:28:09 »
Enig - godt skrevet. Og med tanke på punkt 5 er jeg noe avventende til de forestående kjøpene ... har du egentlig teften, McD?
 

janesoer

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #11 på: Januar 05, 2014, 10:42:53 »
Veldig bra skrevet, send avgårde.
 

Gufrias

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #12 på: Januar 05, 2014, 11:11:35 »
Ikke på ett eneste punkt er jeg uenig i ditt åpne brev til McDermott, Kato.

Så derfor er dette innlegget et elendig grunnlag for debatt  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

Mephistopheles

  • Gjest
Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #13 på: Januar 05, 2014, 13:14:52 »
Om du skal skrive et brev til Brian McDermott burde det ikke være på Englesk og på en den offiselle Leeds siden. og på et språk han forstår ?

johnny gangster

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #14 på: Januar 05, 2014, 13:42:43 »
100% enig Kato. +1

rober

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #15 på: Januar 05, 2014, 14:06:57 »
Meget godt skrevet, Kato!

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #16 på: Januar 05, 2014, 14:22:57 »
Veldig bra skrevet. Bare og få oversatt og videresendt McDermott pr pronte.

Joe Jordan

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #17 på: Januar 05, 2014, 14:30:52 »
Tror ikke innlegget ditt vil skape mye debatt. Jeg er ihvertfall 100% enig i det du skriver. Jeg ser ikke for meg noe managerbytte men er MEGET bekymret over taktikk og disponeringer.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Promotion 2010

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #18 på: Januar 05, 2014, 15:06:38 »
Brevet inneholder mange spørsmål. Mens det McDermott trenger hjelp til er forslag til endringer og hvordan han kunne løst kampene i forkant under og nå etter julen.

McD er en manager som ligger nede, karrierens lavpunkt har han kalt dette. Da trenger han kanskje ikke å blir sparket mens han ligger nede. Både han og spillerne fikk nok dritt i går.  

Frustrasjon og dritt har jeg masse av i meg! Vi tapte mot Histon med en historisk svak manager og 4 spillere som i dag spiller i PL:
Lucas; Frazer, Marquez, Lubo, Sheehan; Hughes, Delph, Douglas, Robbo; Snoddy, Becchio. Sub: Howson som kom innpå!
I tillegg kom Lubo Michalík derfra (Bolton) kort før. Frazer Richardson spilte vel også i PL litt senere etter to opprykk med Soton!

Når bunnen er nådd så er det essensielt å se fremover. For McD er det nå viktig stable laget på beina og ta ansvar for deres psyke. Det er svært lite klokt å gå ut med at spillerne er slitne for det er hans ansvar å sørge for at de ikke er det. Nå vet McDermott dette!

Til hans forsvar så er det fortsatt spillerne til hans forgjengere som går ut på banen i hver kamp. Vi opplevde det samme mot Walsall i sesongoppkjøringen. Det reiste laget seg fra. Leeds United reiser seg igjen. Innkjøp av yngre talenter som kan bli med oss opp et nivå må prioriteres, kombinert med erfarne spillere med en "drive" i seg for å vinne.

Rådet mitt er å gi spillere som ikke presterer en rettferdig behandling i forhold til rullering, motivasjon og inspirasjon. McD har vist at nye spillere må spille seg inn. Det må han fortsette med. Videre så må a-lag spille ballbesittende som u18-laget og reservelaget. Lik spillerstil i alle ledd som Barcelona om man vil!

Up we go!   :)

« Siste redigering: Januar 05, 2014, 15:08:51 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #19 på: Januar 05, 2014, 16:23:59 »
Gode innspill. Synd ikke BMD og resten av trenerapparatet leser dette.  :(
Jon R.

Hobben

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #20 på: Januar 05, 2014, 16:28:55 »
Jeg er nokså sikker på at Brian McDermott vet hva han gjør :-)!
Rogaland Whites

sportcarl1

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #21 på: Januar 05, 2014, 16:32:32 »
jag är för mcdermott, inte intresserad av något upprop, protest eller öppet brev,  visst kan man ha någon undran och åsikt men det har man haft med varenda manager innan med
 

h.b

  • Gjest
Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #22 på: Januar 05, 2014, 16:58:53 »
Han har dette vinduet her å vise hva han er god for. Mene r redd det blir spillere som han kjenner fra før som absolutt ikke forsterker laget. Noe alla Hunt

Hobben

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #23 på: Januar 05, 2014, 17:00:59 »
Han har dette vinduet her å vise hva han er god for. Mene r redd det blir spillere som han kjenner fra før som absolutt ikke forsterker laget. Noe alla Hunt

Er det ingen som stiller seg spørsmålet om hvilke midler han får fra eierne? Hvor mye de gir han til å bruke osv?

Rogaland Whites

Furu

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #24 på: Januar 05, 2014, 17:04:01 »
Kato, du traff spikeren så utrolig godt på hodet.

McD virker totalt handlingslammet, har tydeligvis mye å lære av Solskjær.

Det verste er at vi faktisk har hatt gullhår en viss plass i flere av kampene vi har vunnet - kunne faktisk like gjerne endt med tap utfra spill og sjanser.

Tragisk å se hvordan Austin jager rundt i ingenmannsland fremme på banen på jakt etter ballen - en mann som kan bryte og sende en skikkelig krosspasning.

Noe alvorlig må skje i Leeds!

bwirum

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #25 på: Januar 05, 2014, 19:01:26 »
Det verste er at vi faktisk har hatt gullhår en viss plass i flere av kampene vi har vunnet - kunne faktisk like gjerne endt med tap utfra spill og sjanser.
Dette er et litt teit argument, for det samme kan sies andre veien. Vi må ta resultater for hva de er, 0, 1 eller 3 poeng. Klarer du 3 har du fortjent det, klarer du det ikke, vel så har du ikke fortjent det.

For øvrig, helt enig med Kato i det han sier her, mange gode poenger. Håper dog vi reiser oss fra dette og McD bruker vinduet nå fornuftig og får inn spillere som kan hjelpe oss "in the long run", ikke panikkjøper folk for kortsiktig gevinst. Vi MÃ… ikke opp i år. Det vi må i år er å bygge et lag som funker bra neste år.

Og da kan vi bare ikke sparke McD nå.
Best post ever:
min attr søt kaff på min atamaskin- virkr ikk bra- rfr han jg ikk skrvt så my i t sist

Grattis m  1-2 ikv
MT :) :) :)

sportcarl1

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #26 på: Januar 05, 2014, 20:48:26 »
Det verste er at vi faktisk har hatt gullhår en viss plass i flere av kampene vi har vunnet - kunne faktisk like gjerne endt med tap utfra spill og sjanser.
Dette er et litt teit argument, for det samme kan sies andre veien. Vi må ta resultater for hva de er, 0, 1 eller 3 poeng. Klarer du 3 har du fortjent det, klarer du det ikke, vel så har du ikke fortjent det.

For øvrig, helt enig med Kato i det han sier her, mange gode poenger. Håper dog vi reiser oss fra dette og McD bruker vinduet nå fornuftig og får inn spillere som kan hjelpe oss "in the long run", ikke panikkjøper folk for kortsiktig gevinst. Vi MÃ… ikke opp i år. Det vi må i år er å bygge et lag som funker bra neste år.

Og da kan vi bare ikke sparke McD nå.
instämmer helt, där vi ligger efter halva serien är resultatet efter hur bra vi är, och sedan är det alltid så att  matcher man vunnit hade man likaväl kunnat förlora, men är ju också så att vi förlorat många matcher i serien som vi lika väl kunnat vinna, är så små skillnader mellan succe och fiasko, är väl bara att kolla på mcdermott och hur han för en månad sedan var månadens manager i ccc och nu plötsligt är allt han gör ifrågasatt och dåligt
 

Bites Yer Legs

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #27 på: Januar 05, 2014, 21:00:33 »
Herlighet. Solskjær har 1 kamp som manager i engelsk fotball.

McDermott gjorde tre endringer til sin første kamp som Leeds-manager.
KEEP FIGHTING!!

sportcarl1

Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #28 på: Januar 05, 2014, 21:04:20 »
Herlighet. Solskjær har 1 kamp som manager i engelsk fotball.

McDermott gjorde tre endringer til sin første kamp som Leeds-manager.
ja solskaer lär få känna på  hur det är att vara manager i England, ena dagen bärs man in i guldstol nästa dag slängs man ut i dyn
 

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ã…pent brev til Brian McDermott
« Svar #29 på: Januar 06, 2014, 00:27:03 »
Meget godt skrevet...
Alle Leeds-supportere er nok enig i spørsmålene som stilles..
Vi har vært her før...dessverre...
Jeg tror fortsatt at McD er rett mann videre, men jeg var sikrere for tre uker siden...
Solskjær??? Jeg gir da totalt faen i den mannen og hva han gjør...

We are Leeds...MOT!!!


PS. "...drømme om NAV i natt..."  Hehe...genialt!
« Siste redigering: Januar 06, 2014, 00:31:10 av JacobScreek »
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...