Skrevet av Emne: EX-lånespiller: Jimmy Kebe  (Lest 36715 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Sv: EX-lånespiller: Jimmy Kebe
« Svar #150 på: Mai 02, 2014, 10:41:59 »
Et nytt kapittel i sagaen om hvordan Leeds United ikke greier å forvalte gode spillere....

Eventuelt nok et eksempel på at å låne spillere i januarvinduet ikke er veien til suksess.

DenHviteYeboah

Sv: EX-lånespiller: Jimmy Kebe
« Svar #151 på: Mai 02, 2014, 11:24:11 »
Et nytt kapittel i sagaen om hvordan Leeds United ikke greier å forvalte gode spillere....

Eventuelt nok et eksempel på at å låne spillere i januarvinduet ikke er veien til suksess.
Det kan være det hvis man har en taktisk manager.... de siste årene er det flere eksempler på lag som har rykket opp med flere lånespillere på laget. For eksempel forrige gang Leicester rykket opp mener jeg det var 6 lånespillere i førstelagsoppstillingen....
Uansett enig at det ikke er veien å gå, men en kanonspiller de siste månedene kan være en tunge på vektskålen ;)

Ian Baird

Sv: EX-lånespiller: Jimmy Kebe
« Svar #152 på: Mai 02, 2014, 11:48:46 »
Et nytt kapittel i sagaen om hvordan Leeds United ikke greier å forvalte gode spillere....

Eventuelt nok et eksempel på at å låne spillere i januarvinduet ikke er veien til suksess.

Evt nok et eksempel på det å ha eiere uten penger ikke medfører suksess.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Sleivind

Sv: EX-lånespiller: Jimmy Kebe
« Svar #153 på: Mai 02, 2014, 12:12:46 »
Et nytt kapittel i sagaen om hvordan Leeds United ikke greier å forvalte gode spillere....

Eventuelt nok et eksempel på at å låne spillere i januarvinduet ikke er veien til suksess.
Det kan være det hvis man har en taktisk manager.... de siste årene er det flere eksempler på lag som har rykket opp med flere lånespillere på laget. For eksempel forrige gang Leicester rykket opp mener jeg det var 6 lånespillere i førstelagsoppstillingen....
Uansett enig at det ikke er veien å gå, men en kanonspiller de siste månedene kan være en tunge på vektskålen ;)

Det er ikke nødvendigvis feil å låne spillere. Poenget mitt var at "panikklån" i januarvinduet ytterst sjeldent fører til noe positivt. Som oftest kommer det noen benkeslitere som er fullstendig uten kamptrening. Et lån fra sommer til sommer derimot, kan nok være fruktbart.

Gufrias

Sv: EX-lånespiller: Jimmy Kebe
« Svar #154 på: Mai 02, 2014, 13:53:44 »
Dette er vel først og fremst et eksempel på at det ikke er lett å se hva som er rask og hva som er kvalitet. Det er sjelden å se en spiller synke så brått i anseelse.
Hekta på Leeds siden 1974

Sterland

Sv: EX-lånespiller: Jimmy Kebe
« Svar #155 på: Mai 02, 2014, 14:13:24 »
Han virket rusten og unfit. Mulig han har potensiale til å levere bedre, men i de kampene jeg så var han mildt sagt elendig. Hvis han i tillegg høstet 25.000 i uka, må det vel kunne karakteriseres som et av de dårligste lånene ever..

mac_gyver

Sv: EX-lånespiller: Jimmy Kebe
« Svar #156 på: Mai 02, 2014, 15:51:46 »
Hahaha. En av de mest patetiske signeringene på lenge. Hade bra jimmy
Pride of Yorkshire

Leedsfan

Sv: EX-lånespiller: Jimmy Kebe
« Svar #157 på: Mai 02, 2014, 16:17:23 »
Dette er vel først og fremst et eksempel på at det ikke er lett å se hva som er rask og hva som er kvalitet. Det er sjelden å se en spiller synke så brått i anseelse.

Touche
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: EX-lånespiller: Jimmy Kebe
« Svar #158 på: Januar 09, 2018, 18:55:15 »
@fowlertosaiz

Jimmy Kebe, winger. On loan from Palace January 14 to June 14, 9 league games 1 goal. Went back and never played football again. Last seen failing on trial at Southend and trying the property game in London. Disastrous but we will always have that goal against Udds. #lufc

 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: EX-lånespiller: Jimmy Kebe
« Svar #159 på: Januar 10, 2018, 11:17:09 »
@fowlertosaiz

Jimmy Kebe, winger. On loan from Palace January 14 to June 14, 9 league games 1 goal. Went back and never played football again. Last seen failing on trial at Southend and trying the property game in London. Disastrous but we will always have that goal against Udds. #lufc

 :o
Er vel ok å legge opp i en alder av 30+. Aldri i nærheten av å være god nok for oss
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly