avstemning

Hvem vil forumet ha som ny eier?

Cellino?
50 (69.4%)
Farnan-gruppen?
18 (25%)
Fortsette med GFH?
4 (5.6%)

Stemmer totalt: 70

Skrevet av Emne: Hvem vil forumet ha som ny eier?  (Lest 5994 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Sv: Hvem vil forumet ha som ny eier?
« Svar #30 på: Februar 06, 2014, 21:02:21 »
60 stk har stemt. I mine øyne relativt overraskende at nesten 70 prosent har tro på Cellino. Så en poll fra England også i dag hvor opinionen virker å være i ferd med å snu. Ikke fordi Cellino ser bedre ut. Mer fordi konsortiumet vakler i grunnvollene.

Hva forteller det at vi heller ønsker en itaiensk engel med skit på vingan, enn et lokalt konsortium av såkalte Leeds-folk?

Tenker det egentlig har relativt lite med Cellino som person å gjøre. Flertallet ville nok hatt en annen pengemann.

Jeg tror:

1. Vi er så sulteforet på suksess, og så dritalei av prat, prat, prat fra potensielle investorer, at når det plutselig kommer en handlingens mann (forhåpentligvis med penger), så kjøper vi konseptet. I nøden søker vi sterke menn, kanskje uansett hvem det er.

2. Vi har fullstendig mistet tilliten til lokale forretningsmenn. De har gjennom år pratet og twitret om hverandre, men ikke vist frem et eneste pund.

Rasjonelt å velge en italiensk villmann? Neppe.

Men tålmodigheten er slutt. Vi tror ikke på flosklene lengre. Langsiktig tankegang? Kontinuitet? Kjempeviktig for suksess tror vi. Men da må vi se fremgang, over tid. Det føler jeg at vi ikke gjør. Vi står på stedet hvil. 10 år uten fremgang. Det er nok.

Det er tid for handling.

+1
Skal rett og slett bli godt å få trekke pusten under en kamp for en gang skyld. I hope!
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

berlin

Sv: Hvem vil forumet ha som ny eier?
« Svar #31 på: Februar 06, 2014, 21:29:13 »
60 stk har stemt. I mine øyne relativt overraskende at nesten 70 prosent har tro på Cellino. Så en poll fra England også i dag hvor opinionen virker å være i ferd med å snu. Ikke fordi Cellino ser bedre ut. Mer fordi konsortiumet vakler i grunnvollene.

Hva forteller det at vi heller ønsker en itaiensk engel med skit på vingan, enn et lokalt konsortium av såkalte Leeds-folk?

Tenker det egentlig har relativt lite med Cellino som person å gjøre. Flertallet ville nok hatt en annen pengemann.

Jeg tror:

1. Vi er så sulteforet på suksess, og så dritalei av prat, prat, prat fra potensielle investorer, at når det plutselig kommer en handlingens mann (forhåpentligvis med penger), så kjøper vi konseptet. I nøden søker vi sterke menn, kanskje uansett hvem det er.

2. Vi har fullstendig mistet tilliten til lokale forretningsmenn. De har gjennom år pratet og twitret om hverandre, men ikke vist frem et eneste pund. 
Rasjonelt å velge en italiensk villmann? Neppe.

Men tålmodigheten er slutt. Vi tror ikke på flosklene lengre. Langsiktig tankegang? Kontinuitet? Kjempeviktig for suksess tror vi. Men da må vi se fremgang, over tid. Det føler jeg at vi ikke gjør. Vi står på stedet hvil. 10 år uten fremgang. Det er nok.

Det er tid for handling.

2. Vi har fullstendig mistet tilliten til lokale forretningsmenn. De har gjennom år pratet og twitret om hverandre, men ikke vist frem et eneste pund. 

Hvor mange år da?

Kato

Sv: Hvem vil forumet ha som ny eier?
« Svar #32 på: Februar 06, 2014, 21:36:38 »
Hele veien. Fra det skar seg. Trenger du empirisk godkjent materiale så får du det ikke her, er traumatisert.
 

berlin

Sv: Hvem vil forumet ha som ny eier?
« Svar #33 på: Februar 06, 2014, 22:22:38 »
Hele veien. Fra det skar seg. Trenger du empirisk godkjent materiale så får du det ikke her, er traumatisert.

Hehe, neida.  :)

Men penger eller ikke, i løpet av Bates regjeringstid, skydde potensielle investorer Leeds, stort sett i alle fall. Noen spredte forsøk har det vært, men det er vel egentlig etter GHF ble en realitet, altså det siste året lokal bissniss har røret og pratet om seriøse planer.

Men poenget om at et (engelsk,britisk,irsk) konsortium neppe er en god løsning kan jeg være med på.

Jeg synes ikke det virker som Cellino er noen god løsning heller, og hvis hun skulle vise seg å være "helt bortreist", så er vi vel i en slag Bates-situasjon igjen.

Synes det virker rart om vi er så dårlig stilt økonomisk, at Leeds må velge en ny eier prompte.

AndyMathie

Sv: Hvem vil forumet ha som ny eier?
« Svar #34 på: Februar 07, 2014, 11:28:08 »
Kato jeg vil herved premiere deg som den mest innsiktsfulle og intelligente debattanten i denne take over farsen. Føles nesten som Karsten er tilbake :)

Etter mange år uten å besøke forumet har lysten kommet tilbake på grunn av deg Kato. Takk skal du ha! :)
We are Leeds and we are proud of it!

B_Ød

Sv: Hvem vil forumet ha som ny eier?
« Svar #35 på: Februar 07, 2014, 11:29:50 »
Kato jeg vil herved premiere deg som den mest innsiktsfulle og intelligente debattanten i denne take over farsen. Føles nesten som Karsten er tilbake :)

Etter mange år uten å besøke forumet har lysten kommet tilbake på grunn av deg Kato. Takk skal du ha! :)

Bromance emerging  :-* ??
Ups & Ups!!

AndyMathie

Sv: Hvem vil forumet ha som ny eier?
« Svar #36 på: Februar 07, 2014, 11:38:52 »
Kato jeg vil herved premiere deg som den mest innsiktsfulle og intelligente debattanten i denne take over farsen. Føles nesten som Karsten er tilbake :)

Etter mange år uten å besøke forumet har lysten kommet tilbake på grunn av deg Kato. Takk skal du ha! :)

Bromance emerging  :-* ??

Ja sånn er det. Han skulle fått en god klem av meg om jeg hadde møtt han nå ;)
We are Leeds and we are proud of it!

Karl Hot Shot

Sv: Hvem vil forumet ha som ny eier?
« Svar #37 på: Februar 07, 2014, 12:01:30 »

Ja sånn er det.

Det er overraskende at en kriminell italiener som Cellino får så stor støtte som Leeds United-eier. Det er mulig at desillusjonen har grepet mange United-supportere og at folk tror at det bare er mange (veldig mange) penger som kan bringe Leeds United tilbake til toppen av engelsk fotball. Jeg vil imidlertid heller ha Leeds United i League Two eller Skrill Premier for reine penger, enn et Leeds United i toppen av Premier League for penger det lukter blod og møkk av.
 

RoarG

Sv: Hvem vil forumet ha som ny eier?
« Svar #38 på: Februar 07, 2014, 12:06:52 »
60 stk har stemt. I mine øyne relativt overraskende at nesten 70 prosent har tro på Cellino. Så en poll fra England også i dag hvor opinionen virker å være i ferd med å snu. Ikke fordi Cellino ser bedre ut. Mer fordi konsortiumet vakler i grunnvollene.

Hva forteller det at vi heller ønsker en itaiensk engel med skit på vingan, enn et lokalt konsortium av såkalte Leeds-folk?

Tenker det egentlig har relativt lite med Cellino som person å gjøre. Flertallet ville nok hatt en annen pengemann.

Jeg tror:

1. Vi er så sulteforet på suksess, og så dritalei av prat, prat, prat fra potensielle investorer, at når det plutselig kommer en handlingens mann (forhåpentligvis med penger), så kjøper vi konseptet. I nøden søker vi sterke menn, kanskje uansett hvem det er.

2. Vi har fullstendig mistet tilliten til lokale forretningsmenn. De har gjennom år pratet og twitret om hverandre, men ikke vist frem et eneste pund.

Rasjonelt å velge en italiensk villmann? Neppe.

Men tålmodigheten er slutt. Vi tror ikke på flosklene lengre. Langsiktig tankegang? Kontinuitet? Kjempeviktig for suksess tror vi. Men da må vi se fremgang, over tid. Det føler jeg at vi ikke gjør. Vi står på stedet hvil. 10 år uten fremgang. Det er nok.

Det er tid for handling.

Eller 22 år uten framgang.
???
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Hvem vil forumet ha som ny eier?
« Svar #39 på: Februar 07, 2014, 12:07:26 »

Ja sånn er det.

Det er overraskende at en kriminell italiener som Cellino får så stor støtte som Leeds United-eier. Det er mulig at desillusjonen har grepet mange United-supportere og at folk tror at det bare er mange (veldig mange) penger som kan bringe Leeds United tilbake til toppen av engelsk fotball. Jeg vil imidlertid heller ha Leeds United i League Two eller Skrill Premier for reine penger, enn et Leeds United i toppen av Premier League for penger det lukter blod og møkk av.
Alle lag i toppen av PL har penger det lukter blod og møkk av! Dessverre ;)