Skrevet av Emne: Lånevindu 2013/14  (Lest 1801 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Lånevindu 2013/14
« på: Februar 01, 2014, 08:29:49 »
Mye har skjedd de siste dager/timer rundt Leeds United.
Ny eier har blitt annonsert (Massimo Cellino) som også er eier av den italienske serie A klubben Cagliari.
Hans første stunt var å sparke manager Brian McDermott og ansetter den tidligere Middlesbrough forsvareren Gianluca Festa, samtidig så setter han lokk på all spiller salg av en eller annen grunn.

Hva slags planer denne karen har er ikke godt å si, men jeg blir litt nyskjerrig når jeg tenker på hva som kan komme av spillere fra Italia og Cagliari.
Nå åpner vel ikke vinduet før andre uka i februar og spørsmålet jeg stiller meg er om vi får en samme effekt av italienske spillere som de gjorde i Watford.
Så vidt jeg kan erindre så var det noe bråk med FA ang lånesystemet da strømmen av spillere fra Udinese innvandra Watford uten at jeg vet hva utfallet ble...

Hva vil skje i Leeds? får vi samme låne effekten som oppleves i Watford?

Terje, spent og avventende
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsfan

Sv: Lånevindu 2013/14
« Svar #1 på: Februar 01, 2014, 08:37:58 »
Forrige sesong så kunne man låne så mange utlendinger man ville, men nå er det smutthullet stengt. Nå gjelder samme regler som å låne innenlands?

Det kommer definitivt inn flere som forsterker laget vårt og flere spillere forsvinner av "mutual consent"..

Be positive!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.


AndyMathie

We are Leeds and we are proud of it!

kongsmo

Sv: Lånevindu 2013/14
« Svar #4 på: Februar 07, 2014, 12:48:39 »
Blir nok ikke noen spennende italienere før til sommeren. Slik har det vel alltid vært med Emergency Loan Window.

"You can’t loan in players from overseas either during this window."

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2274879/Football-League-loan-window-explained.html
"SNIFFER"

h.b

  • Gjest
Sv: Lånevindu 2013/14
« Svar #5 på: Februar 07, 2014, 13:04:27 »
Da bør vi låne på øverste hylle og ikke fra middelmådeg klubber og spillere som ikke kommer med på laget. Gi klubben et godt økonomisk tilbud for lån, så får vi nok gode spillere også

Trulsaren

Sv: Lånevindu 2013/14
« Svar #6 på: Februar 07, 2014, 22:14:31 »
http://www.footballfancast.com/championship/leeds/six-emergency-loan-targets-for-leeds-united


Dette hadde vært 6 supre lånesigneringer. Bring em in!
6??!?! Hvordan i alle dager skal vi kunne bygge et lag om vi setter inn 6 nye spillere?

Synes vi skal jobbe med det vi har, og heller kjøpe spillere til sommeren. Selvsagt kan det være nødvendig med 1-2 lån, men jeg synes det er limiten.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct