NOT-APPROVED LÃ…NE-SPILLER: Andrea Tabanelli

Started by Promotion 2010, February 01, 2014, 12:52:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Promotion 2010

?

http://www.cagliaricalcio.net/news/15557/tabanelli-al-leeds-united.html

:)

Viste seg at FL ikke godkjente dette lånet! (FL: Football League)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Muligens akkurat det vi trenger, ettersom at det er akkurat midtbanen som svikter hos oss for tiden..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

MOT

Quote from: Xern... on February 01, 2014, 13:01:02
Muligens akkurat det vi trenger, ettersom at det er akkurat midtbanen som svikter hos oss for tiden..

Tror han foretrekker selv å spille i en offensiv rolle på midten

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

DenHviteYeboah

Tja, kjenner ikke denne spilleren...venter for en gangs skyld å kategorisere ham som rask... ;D

testo

Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Bromancer

Blank_File

Jeg finner ikke denne spilleren på FIFA. Er ikke det litt rart?

ibmroald

Quote from: Blank_File on February 02, 2014, 18:18:58
Ac cesena-spiller, mulig han ikke ligger under cagliari. Uansett trolig ikke en forsterking å hoppe i taket etter

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Gufrias

Quote from: DOFFER on February 02, 2014, 20:32:05

Ser vel sånn ut:
http://sofifa.com/en/14w/p/148766-andrea-tabanelli?&wu=kg
Jeg håper Fifa14 tar feil, for det var ikke mye til stats å skryte av.
Hekta på Leeds siden 1974

Sleivind

Helt sikkert rask og ubrukelig og alt det der. Men synes faktisk det er mer spennende med en italiener fra serie c enn f.eks Bradley Dack fra Gillingham.

Laget har ropt etter noe annet enn en halvtung, småtreig og teknisk ubrukelig engelskmann. Om Tabanelli kommer til å utgjøre en forskjell? Høyst tvilsomt...

Leedsfan

Quote from: Sleivind on February 02, 2014, 23:35:51
Helt sikkert rask og ubrukelig og alt det der. Men synes faktisk det er mer spennende med en italiener fra serie c enn f.eks Bradley Dack fra Gillingham.

Laget har ropt etter noe annet enn en halvtung, småtreig og teknisk ubrukelig engelskmann. Om Tabanelli kommer til å utgjøre en forskjell? Høyst tvilsomt...

Han kan trøste seg med at om han er ræva så kommer han å få høre det i denne klubben her..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tore

fant bare en scoring på youtube og der ser det ut som han har gjemt en mobiltelefon i fotball sokkene som han tar frem under feiringen.. jeg velger å være veeeeldig skeptisk...
www.youtube.com/watch?v=HLDwEbYJ2-Y  
Tore
Marching on together...

Tjalla

Quote from: Tore on February 03, 2014, 09:35:23
fant bare en scoring på youtube og der ser det ut som han har gjemt en mobiltelefon i fotball sokkene som han tar frem under feiringen.. jeg velger å være veeeeldig skeptisk...
www.youtube.com/watch?v=HLDwEbYJ2-Y  

Ny app under utvikling kanskje? Den såkalte Leggbeskytterapp'en... ?  ;D
Hvorfor finnes det ikke refill til bananer?

Promotion 2010

I DON'T KNOW WHO HE IS!!!!

http://www.insidefutbol.com/2014/02/03/i-dont-know-who-he-is-leeds-boss-brian-mcdermott-on-new-italian-signing/125529/

:D

"We have an Italian player," McDermott added.

"I'm not sure the deal has been ratified (by the Football League). I don't know the player, he came on transfer deadline day. If the player has been ratified he will get the utmost respect and opportunity if we feel he can help us."
Min første Leeds-kamp:

RoarG

Velkommen til Leeds, Andrea. La nå ikke Brown sparke deg ned på første trening :D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Woody

Quote from: ibmroald on February 02, 2014, 18:37:59
Ac cesena-spiller, mulig han ikke ligger under cagliari. Uansett trolig ikke en forsterking å hoppe i taket etter

Det var vel ikkje så mange som hoppa i taket da en viss Argentiner kom rekande fra spansk reservelagsfotball heller  :o :o :o gi manne ein kjangs 1 ;)
LIFE IS LEEDS

Tom

Jeg skjønner ikke helt denne overgangen, hvem er det egentlig som har bestemt at vi skal hente han? Cellino har vel ikke myndighet til å hente spillere til Leeds før han har tatt over? Og bør ikke uansett spillerlogistikk håndteres av det sportslige apparatet?

B_Ød

Quote from: Tom on February 04, 2014, 10:46:30
Jeg skjønner ikke helt denne overgangen, hvem er det egentlig som har bestemt at vi skal hente han? Cellino har vel ikke myndighet til å hente spillere til Leeds før han har tatt over? Og bør ikke uansett spillerlogistikk håndteres av det sportslige apparatet?

Godt spørsmål, jeg fatter heller ikke dette  :D
Ups & Ups!!

Kato

Det her er noe av det rareste av hele greia. Hvem var det som styrte denne klubben på fredag?

Ingen papirer signert, manager sparket, spiller hentet. Litt av et kaos.

Hvor er han Salem Patel oppi dette?

Finnes det ingen oppegående kommunikasjonsrådgiver som kunne dekket over elendigheten og kaoset?

AndyMathie

Denne spilleren har hatt en veldig god sesong så langt for Cesena. Han er 24 år og jeg tror at han kan bli en ok spiller for oss. Han er en up and coming i hvertfall og om jeg ikke bommer helt tror jeg faktisk han kan bidra på en positiv måte. Spiller offensiv midtbane eller høyreving, men er best sentralt.

Jeg tror at vi trenger å få internasjolalisert mannskapet vårt slik at vi kan få opp nivået. Lag er gjerne ikke bedre enn sitt svakeste ledd. Derfor trenger vi en skikkelig oppgradering av våre svake ledd. Det tror jeg vi får med flere italienere i klubben.
We are Leeds and we are proud of it!

4ever arcticwhite

Italieneren ønsket vel å hente mange flere (snakk om 4-5 spillere fra Italia og Frankrike) på fredag, men det var ingen representanter for nåværende eiere / ledelse som kunne (dvs. ville) skrive under på papirene.
The future's so White I've got to wear shades 8)

AndyMathie

Ja det var synd det ikke skjedde. Tror at stallen ikke hadde hatt vondt av en kvalitets heving. McDermott er jo ikke den beste til å hente inn spillere. Det er jo gjerne spillerne som allerede var her som har vært best under McDermott.
We are Leeds and we are proud of it!

Gufrias

Jeg sjekket nettopp Tabanelli på Wikipedia.
Quote2010-   AC Cesena   45   (1)
2010â€"2011   â†' A.C. Bellaria Igea Marina (loan)   27   (2)
2011â€"2012   â†' AC Giacomense (loan)   26   (3)
2014â€"   â†' Cagliari (loan)   0   (0)
2014â€"   â†' Leeds United (loan)   0   (0)
Siden 2010 har han spilt 45 kamper for Cesena (for det meste serie B) og 53 kamper på lån på nivå fire. Ble ikke mindre skeptisk nå  :-\
Hekta på Leeds siden 1974

auren

Quote from: Gufrias on February 06, 2014, 08:08:19
Siden 2010 har han spilt 45 kamper for Cesena (for det meste serie B) og 53 kamper på lån på nivå fire. Ble ikke mindre skeptisk nå  :-\

Virkelig synd at vi ikke fikk 3-4 lån til i samme kvalitet!  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Ikke så håpløs som Auren vil ha det til:

He joined AC Cesena and after loan spells at A.C. Bellaria Igea Marina and AC Giacomense, he became a regular for Cesena. On 1 November 2013, Tabanelli scored his first goal for AC Cesena against Ternana in a 1-1 draw. He celebrated the goal by pulling out his shin pad and pretending to use it as a mobile phone.[2] On 16 November 2013, Tabanelli signed an extended contract with AC Cesena until 2017

greit å ta med utviklingen etter lånene også  ;)

Ein som spelte fast på laget som ligger på 4.plass i serie B. Nå på lån hos Leeds viss papirene ordner seg.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Quote from: Gufrias on February 06, 2014, 08:08:19
Et stort talent med et uforløst potensiale, heter det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Jeg syns vi har sunket lavt når jenter er gode nok for Leeds.

Annesj

Ser stadig folk her inne kreve goe PL spillere til oss i overgangsvinduet. Er det da virkelig kvalitetsheving med spillere fra serie B. Er serie B milevis over cc nivå? Bare spør.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds