Skrevet av Emne: Hvorfor Norwich?  (Lest 3502 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

McVallister

Hvorfor Norwich?
« på: Februar 02, 2013, 09:02:44 »
Hvorfor er vi blitt farmerklubben til Norwich? Halve førsteelleveren er jo Leedsgutter. Er de vennskapsbyer:) eller er det ren tilfeldighet? Kan ikke se vi har noen "historie" med dem før.

GeirO

Sv: Hvorfor Norwich?
« Svar #1 på: Februar 02, 2013, 12:36:11 »
Det er fordi våre gutter i Norwich hele tiden anbefaler gamle venner til manageren.
MOT

Promotion 2010

Sv: Hvorfor Norwich?
« Svar #2 på: Mai 09, 2014, 15:00:39 »
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/leeds-utd/we-told-you-so-former-leeds-stars-set-for-drop-1-6606714

‘We told you so’: Former Leeds stars set for drop

THE players involved in the recent exodus from Leeds United to Norwich City were told one thing by the supporters they left behind – that Leeds would pass them on their way back down from the Premier League.

United are lodged as firmly in the Championship as they were on the days when Norwich used their superior wealth to prise Bradley Johnson, Jonathan Howson, Robert Snodgrass and Luciano Becchio from Elland Road but City will join them next season, resigned to a relegation which could bring the spine of Leeds’ 2010-11 squad back to West Yorkshire.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Hvorfor Norwich?
« Svar #3 på: Mai 09, 2014, 15:10:46 »
Dette bekrefter vel at disse ikke er PL materiale? Med unntak av snoddy muligens.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Jon R

Sv: Hvorfor Norwich?
« Svar #4 på: Mai 09, 2014, 15:31:51 »
Dette bekrefter vel at disse ikke er PL materiale? Med unntak av snoddy muligens.

Jeg mener både Snodgrass og Howson definitivt er PL materiale.

B Johnson var god i fjor men jeg synes han har vært blek de kampene jeg har sett han i år.

Becchio har aldri fått en reell sjanse til å vise seg frem. Jeg mener han gikk til feil lag da han valgte Norwich, som var det laget som skapte færrest sjanser av PL lagene i ifjor. Spillestilen passer ikke Becchio og med en manager som verken har inkludert han i troppen eller vært villig til å låne han ut, har stagnasjon og noen kilo overvekt forsterket en ond sirkel.
Jon R.

raggen

Sv: Hvorfor Norwich?
« Svar #5 på: Mai 09, 2014, 16:39:27 »
kun snoddy jeg ville hatt tilbake... men er nok ikke noe realitet i det men i mine øyne så er kun han den som er god nok!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

nord

Sv: Hvorfor Norwich?
« Svar #6 på: Mai 09, 2014, 17:17:40 »
Skal vi hente "hjem" nogle gode gamle gutter så er det Milner, Lennon(?) og Snodgrass. Resten er historie eller betragtes ikke som "ægte" leeds spillere ;-) (dvs har spillet for kort tid) :o :o
 

Leedsfan

Sv: Hvorfor Norwich?
« Svar #7 på: Mai 09, 2014, 17:21:26 »
Delph? Mica Richards?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

nord

Sv: Hvorfor Norwich?
« Svar #8 på: Mai 09, 2014, 17:47:13 »
Delph? Mica Richards?
OK,  men historie  ;D
 

HåvardK

Sv: Hvorfor Norwich?
« Svar #9 på: Mai 09, 2014, 17:54:00 »
Skal vi hente "hjem" nogle gode gamle gutter så er det Milner, Lennon(?) og Snodgrass. Resten er historie eller betragtes ikke som "ægte" leeds spillere ;-) (dvs har spillet for kort tid) :o :o
Howson har vel spilt lenger i Leeds enn alle de andre tre? I hvert fall har jeg følelsen av det.

RoarG

Sv: Hvorfor Norwich?
« Svar #10 på: Mai 09, 2014, 18:17:52 »
Disse spillerne har hatt sin tid i Leeds, og forlot oss for "bedre" beiter. Støtten og følelsene for disse spillerne opphørte i det selv eklærte at fremtiden deres lå andre steder. Må de forbli borte.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Hvorfor Norwich?
« Svar #11 på: Mai 09, 2014, 22:33:05 »
Disse spillerne har hatt sin tid i Leeds, og forlot oss for "bedre" beiter. Støtten og følelsene for disse spillerne opphørte i det selv eklærte at fremtiden deres lå andre steder. Må de forbli borte.
Beklager, men greier ikke å tenke så svart/hvitt om spillere som hver for seg har bidratt positivt til Leeds. Ønsker hver og en velkommen tilbake, så fremt de vurderes som å styrke laget og kan tilsettes på vilkår som er innen rimelighetens grenser.

Leedsfan

Sv: Hvorfor Norwich?
« Svar #12 på: Mai 09, 2014, 22:45:52 »
Håper alle blir i Norwich og stiller til start 9. august på Elland Road.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Hvorfor Norwich?
« Svar #13 på: Mai 09, 2014, 23:02:32 »
Disse spillerne har hatt sin tid i Leeds, og forlot oss for "bedre" beiter. Støtten og følelsene for disse spillerne opphørte i det selv eklærte at fremtiden deres lå andre steder. Må de forbli borte.
Beklager, men greier ikke å tenke så svart/hvitt om spillere som hver for seg har bidratt positivt til Leeds. Ønsker hver og en velkommen tilbake, så fremt de vurderes som å styrke laget og kan tilsettes på vilkår som er innen rimelighetens grenser.
har man gjort ett aktivt val för att komma bort från leeds ser jag ingen anledning att ta tbx en spelare för att det plöstligt skulle passa
 

HåvardK

Sv: Hvorfor Norwich?
« Svar #14 på: Mai 09, 2014, 23:55:22 »
Disse spillerne har hatt sin tid i Leeds, og forlot oss for "bedre" beiter. Støtten og følelsene for disse spillerne opphørte i det selv eklærte at fremtiden deres lå andre steder. Må de forbli borte.
Beklager, men greier ikke å tenke så svart/hvitt om spillere som hver for seg har bidratt positivt til Leeds. Ønsker hver og en velkommen tilbake, så fremt de vurderes som å styrke laget og kan tilsettes på vilkår som er innen rimelighetens grenser.
har man gjort ett aktivt val för att komma bort från leeds ser jag ingen anledning att ta tbx en spelare för att det plöstligt skulle passa
Når en ser på kvaliteten til de spillerne vi har fått inn i stallen de siste årene, virker det meningsløst for meg at vi skal kunne la være å vurdere spillere som faktisk har vist at de holder nivået som skal til, til tross for at de altså har valgt å takke ja til langt bedre arbeidsvilkår på tidligere tidspunkt.
Det er altså min mening, og jeg aksepterer at noen tenker annerledes enn meg. Ingen vits i å gjøre annet enn å fastslå at noen av oss er uenige på dette punktet, med andre ord.

Så får vi se om jeg får det siste ordet i debatten denne gang. ;)