Skrevet av Emne: Den Store Tante Sofietråden med innslag av Klagemur  (Lest 13733 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EN HÃ…N MOT LEEDS-FANSEN!!!!!!
« Svar #60 på: Mai 26, 2008, 11:34:24 »
Dette er dritdårlig av spillerne, den som var best på Leeds lag i går var nok vår kjære danske venn

Casper var den eneste i går som hørte hjemme på Wembley av våre spillere!
Yeboahs vitne

Roy

Sv: Smerte og frustrasjon!
« Svar #61 på: Mai 26, 2008, 14:37:33 »
Klarer ikke å skrive noe særlig. Laaaaaaaaangt nede :'(
Stand up and sing for LEEDS UNITED

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Smerte og frustrasjon!
« Svar #62 på: Mai 26, 2008, 14:42:20 »
Heilt forjævli.....

sveifors

Sv: EN HÃ…N MOT LEEDS-FANSEN!!!!!!
« Svar #63 på: Mai 26, 2008, 14:47:01 »
Kan tenke meg en god del ting som er mere et hån mot Leeds fansen, denne tråden kanskje. Synes kanskje noen hadde skrudd forventningene vel høyt igår.

Vi er blitt rundspilt TO ganger tidligere i år av Donky. En tapte vi og en vann vi pga av et kjempetreff av Sheehan og englevakt bakover.

Vi ble overspilt de første 30 igår, men fram mot pause hadde vi vel full kontroll. Surt med det baklengsen  og at vi ikke klarte bedre, men er laget virkelig bedre. Fordi om vi har vært en PL klubb betyr jo ikke at vi skal feie over alle i L1 nå. Vi er et L1 lag med stort potensiale til igjen bli store. La oss se framover og bli det.

Vi er ikke medgangsfans og det er isådan stunder man skal vise hvor hjertet ligger og støtte laget selv da da det er som vondest, alt annet enn det er vel et hån mot Leeds fansen....
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Snow

  • Gjest
Sv: EN HÃ…N MOT LEEDS-FANSEN!!!!!!
« Svar #64 på: Mai 26, 2008, 14:49:36 »
Dette er dritdårlig av spillerne, den som var best på Leeds lag i går var nok vår kjære danske venn
Ja

MartinR

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1273
  • Total likes: 0
  • One time Leeds, Always Leeds
    • MSN Messenger - Reitan96@hotmail.com
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EN HÃ…N MOT LEEDS-FANSEN!!!!!!
« Svar #65 på: Mai 26, 2008, 14:50:08 »
Dette er dritdårlig av spillerne, den som var best på Leeds lag i går var nok vår kjære danske venn

Casper var den eneste i går som hørte hjemme på Wembley av våre spillere!
Riktig

Snow

  • Gjest
Sv: EN HÃ…N MOT LEEDS-FANSEN!!!!!!
« Svar #66 på: Mai 26, 2008, 14:51:56 »
Dette er dritdårlig av spillerne, den som var best på Leeds lag i går var nok vår kjære danske venn

Casper var den eneste i går som hørte hjemme på Wembley av våre spillere!
Casper var jo rett å slett best ...

Hvem ble banes beste? (av Leedsspillerne)

abbe

  • Gjest
Sv: EN HÃ…N MOT LEEDS-FANSEN!!!!!!
« Svar #67 på: Mai 26, 2008, 15:01:00 »
Virker ikke som vi er på stasjon når kampen starter  :o
Vi blir løpt i senk, av sultne Doncaster-spillere. Regelrett overkjørt.

Casper redder jo oss 2-3 ganger, og DEN forsvarslinja slår sprekker
flere ganger. Har sagt det før, vi kunne trengt å leid inn Drillo ei uke
for å få skikk på å sette ei linje bak.


Ja, den satt jo som et skudd i Wimbledon f.eks.

Sheridan

Sv: Smerte og frustrasjon!
« Svar #68 på: Mai 26, 2008, 15:24:18 »
trøsteløs tilværelse i 3 divisjon enda en sesong......blir så deppa....

Promotion 2010

SJOKKERENDE!!!
« Svar #69 på: Mai 26, 2008, 16:52:56 »
Sitter paa Heathrow og oppsunnerer denne patetiske forestillingen. Ikke noedvendig aa rippe opp i elendig spill og alt det flaue som virkelig beroerer meg akkurat naa.

Men sjekk denne finalestatistikken:

1973 FAC Sunderland 0-1
1973 CWC AC Milan 0-1
1975 (CL) B. Munchen 0-2
1987 POF Charlton 1-2, replay
1996 LCF Aston Villa 0-3
2006 POF Watford 0-3
2008 POF Doncaster 0-1

7 strake tap i finaler!

0-0-7   1-13 i maalforskjell!

Patetisk! Har noen annen klubb paa denne jorden tilsvarende statistikk, saa vis meg den!!!

Dette er klubben jeg er saa stolt av!!  :-[
« Siste redigering: Mai 26, 2008, 17:16:11 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: SJOKKERENDE!!!
« Svar #70 på: Mai 26, 2008, 16:56:46 »
 >:(  ???  :-[  :-\  :'(

Marching on together!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: SJOKKERENDE!!!
« Svar #71 på: Mai 26, 2008, 17:08:10 »
1987 Leeds-Charlton 1-2,den har du visst glemt....ble jo ikkje akkurat lysere lesing :'(

Promotion 2010

Sv: SJOKKERENDE!!!
« Svar #72 på: Mai 26, 2008, 17:16:38 »
1987 Leeds-Charlton 1-2,den har du visst glemt....ble jo ikkje akkurat lysere lesing :'(

Takk, eller hva jeg skal si...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Den Store Tante Sofietråden med innslag av Klagemur
« Svar #73 på: Mai 26, 2008, 19:31:45 »
Det er blitt mange sinnatråder, tristetråder og frustrasjonstråder, forståelig nok. Men nå må vi begynne å rydde opp til neste sesong. Vennligst hold dere til denne tråden for å blåse ut resten av aggresjonen. Vi trenger ikke mer enn EN FAENIHELVETE-tråd.  :)
- Leif Olav

B-m

Sv: Smerte og frustrasjon!
« Svar #74 på: Mai 26, 2008, 19:42:50 »
trøsteløs tilværelse i 3 divisjon enda en sesong......blir så deppa....


Det er ikke SÃ… jævli shez!

Jeg synes vi har hatt et artig år. Mye rart som har skjedd! 
Og vi har jo hverandre, og verdens beste klubb!  :)
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Roy

Sv: Den Store Tante Sofietråden med innslag av Klagemur
« Svar #75 på: Mai 26, 2008, 20:08:00 »
Prøver å være positiv å se frem mot en ny sessong her på forumet. har hatt mange hyggelige timer fremfor pcen, men... jeg var så sikker på at vi skulle gå opp. Men-men.

Verdens beste klubb - verdens beste fans  ;D
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Lord-Meta

Sv: Den Store Tante Sofietråden med innslag av Klagemur
« Svar #76 på: Mai 26, 2008, 22:06:55 »
Er litt i tidligste laget for meg å leke optimist nå, er mer på FAAAN helvetts aaaah stadiet for øyeblikket. Men tror jeg skal klare og tenke neste sesong etter et par dager ute i båten mens jeg nyter sommersolen og den bergenske fjorden. 
 
MOT ;D ;D

DenHviteYeboah

Sv: Den Store Tante Sofietråden med innslag av Klagemur
« Svar #77 på: Mars 24, 2014, 16:46:53 »
Synes vi skal ta frem denne igjen, slik at vi alle kan få ut litt "steam" ;D
Kjør debatt!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Den Store Tante Sofietråden med innslag av Klagemur
« Svar #78 på: Mars 24, 2014, 21:50:32 »
...kanskje denne tweeten passer her?


Retweeted by Jennifer


NonsenseHTFC ‏@NonsenseBoard  · 4h 
We've invented something called LAL. It's like LOL but means LAUGH AT LEEDS. #lufc




 ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

h.b

  • Gjest
Sv: Den Store Tante Sofietråden med innslag av Klagemur
« Svar #79 på: Mars 25, 2014, 07:56:36 »
Ja hvilket lag skal man følge i årene fremover. Bristol Rovers / Bristol City, eller kanskje York. Bristol er kåra til den beste byen å bo i. Men det å følge York som er en meget fin by innebærer at  mitt hjerte vrir seg i smerte hver gang jeg tar toget gjennom Leeds. Min kjærlighet til Leeds vil alltid ligge bakerst i hjertet mitt. Men orker jeg å innvolverere meg hver bidige uke fremover

B_Ød

Sv: Den Store Tante Sofietråden med innslag av Klagemur
« Svar #80 på: Mars 25, 2014, 08:17:12 »
Ja hvilket lag skal man følge i årene fremover. Bristol Rovers / Bristol City, eller kanskje York. Bristol er kåra til den beste byen å bo i. Men det å følge York som er en meget fin by innebærer at  mitt hjerte vrir seg i smerte hver gang jeg tar toget gjennom Leeds. Min kjærlighet til Leeds vil alltid ligge bakerst i hjertet mitt. Men orker jeg å innvolverere meg hver bidige uke fremover

trist for deg, men for meg er dette et ikke-tema.
Ups & Ups!!

ollan

Sv: Den Store Tante Sofietråden med innslag av Klagemur
« Svar #81 på: Mars 25, 2014, 08:23:35 »
Ja hvilket lag skal man følge i årene fremover. Bristol Rovers / Bristol City, eller kanskje York. Bristol er kåra til den beste byen å bo i. Men det å følge York som er en meget fin by innebærer at  mitt hjerte vrir seg i smerte hver gang jeg tar toget gjennom Leeds. Min kjærlighet til Leeds vil alltid ligge bakerst i hjertet mitt. Men orker jeg å innvolverere meg hver bidige uke fremover
kos deg......
Ollan

Bjorn

Sv: Den Store Tante Sofietråden med innslag av Klagemur
« Svar #82 på: Mars 25, 2014, 08:26:01 »
Ja hvilket lag skal man følge i årene fremover. Bristol Rovers / Bristol City, eller kanskje York. Bristol er kåra til den beste byen å bo i. Men det å følge York som er en meget fin by innebærer at  mitt hjerte vrir seg i smerte hver gang jeg tar toget gjennom Leeds. Min kjærlighet til Leeds vil alltid ligge bakerst i hjertet mitt. Men orker jeg å innvolverere meg hver bidige uke fremover

Hørt det før..
Marching On! 4276

Jon R

Sv: Den Store Tante Sofietråden med innslag av Klagemur
« Svar #83 på: Mars 25, 2014, 08:34:42 »
Ja hvilket lag skal man følge i årene fremover. Bristol Rovers / Bristol City, eller kanskje York. Bristol er kåra til den beste byen å bo i. Men det å følge York som er en meget fin by innebærer at  mitt hjerte vrir seg i smerte hver gang jeg tar toget gjennom Leeds. Min kjærlighet til Leeds vil alltid ligge bakerst i hjertet mitt. Men orker jeg å innvolverere meg hver bidige uke fremover

Aaah. Ingenting berører meg mer enn supportere som "blør i hjertet" fordi de planlegger å kaste inn håndkleet til fordel for et annet lag.  ::)
Jon R.

RoarG

Sv: Den Store Tante Sofietråden med innslag av Klagemur
« Svar #84 på: Mars 25, 2014, 08:55:17 »
Ja hvilket lag skal man følge i årene fremover. Bristol Rovers / Bristol City, eller kanskje York. Bristol er kåra til den beste byen å bo i. Men det å følge York som er en meget fin by innebærer at  mitt hjerte vrir seg i smerte hver gang jeg tar toget gjennom Leeds. Min kjærlighet til Leeds vil alltid ligge bakerst i hjertet mitt. Men orker jeg å innvolverere meg hver bidige uke fremover

Aaah. Ingenting berører meg mer enn supportere som "blør i hjertet" fordi de planlegger å kaste inn håndkleet til fordel for et annet lag.  ::)
+1
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ollan

Sv: Den Store Tante Sofietråden med innslag av Klagemur
« Svar #85 på: Mars 25, 2014, 09:59:59 »
Ja hvilket lag skal man følge i årene fremover. Bristol Rovers / Bristol City, eller kanskje York. Bristol er kåra til den beste byen å bo i. Men det å følge York som er en meget fin by innebærer at  mitt hjerte vrir seg i smerte hver gang jeg tar toget gjennom Leeds. Min kjærlighet til Leeds vil alltid ligge bakerst i hjertet mitt. Men orker jeg å innvolverere meg hver bidige uke fremover

Aaah. Ingenting berører meg mer enn supportere som "blør i hjertet" fordi de planlegger å kaste inn håndkleet til fordel for et annet lag.  ::)
Nå har vel denne forumdeltakeren uttalt dette flere ganger siden 2004 ;D ;D vitner om en lite prinsippfast mann....øhh
Ollan