KAMP: vs MILLWALL @ Elland Road, lørdag 22/3 2014 kl 16.00

Started by Promotion 2010, March 19, 2014, 14:05:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Furu

DenHviteYeboah

newsome

Herlig!! Endelig seier. Gratulerer alle og god helg! MOT

Hallgeir *

Quote from: newsome on March 22, 2014, 17:53:16
Wickham har vært en stor flopp!! send ham hjem.

Tror du har mange imot deg der. Har fått skryt fra flere hold i de fleste kampene han har spilt.
Super Leeds since 1968

Tom S

COME ON LEEDS !!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Andersen

Gufrias

And there is the full time whistle.

Det er det peneste noen har sagt til meg på lenge.
Hekta på Leeds siden 1974

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Hallgeir *

Tre poeng på kontoen. Ellers lite å glede seg over.
Super Leeds since 1968

testo

Quote from: Hallgeir * on March 22, 2014, 17:56:14

Tror du har mange imot deg der. Har fått skryt fra flere hold i de fleste kampene han har spilt.

Skal være en av de bedre idag om det er mulig å si det sånn.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

TallyHo

Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

B_Ød

grattis kara--vi presset bra de siste 7-12 sekundene  ;)

men men...3 poeng.."gotta love that"  :D
Ups & Ups!!

Bromancer

Sleivind

Kamp ferdig. Helt greit med tre poeng i en kamp vi skal vinne. Likevel skuffende at vi ikke presterer bedre.

Hallgeir *

Quote from: testo on March 22, 2014, 17:58:02

Skal være en av de bedre idag om det er mulig å si det sånn.

I tillegg ble han ikke brukt der han er best. Som ren spiss.
Super Leeds since 1968

Andersen

clarke

Flaut å bli rundstpilt av et nedrykkingslag...men to heldige mål og 3 p er 3 p  ::)
SuperLeeds

Håvard

Denne har vi ventet lenge på. Gratulerer alle sammen. 

MOT

RoarG

Godt å få avsluttet en fæl tapsrekke. Leeds' siste seire mot bunnlagene Millwall og Yeovil. Ja,ja. Vi kan vel bare bli bedre?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ankerjon15

testo

Sitter med en rar følelse her..
Vi tar 3 etterlengta poeng mot et scum lag, alikevel så føles det som om kampen ble tapt og det på overtid.
Vi spiller sååååå gjævla dritt fotball at jeg skjemmes og PO kan man se laaant etter for jeg ser ingen ting som kan endre dette så lenge bmd sitter i stolen.
Tror ikke jeg får puste før FL blir ferdig og kommer med en avgjørelse, helst med Cellino som ny eier og bmd kasta på dør fort som bare F...
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Andersen

Vinnie Jones lovet vel spillerene i garderoben juling hvis gutta ikke vant kampen !  :D

Budda

Endre

p0ndus

Har frykta nedrykksspøkelset siden nyttår,  men nå er det vel i  teorien bare  et poengtrekk fra FA
som sette oss i den situasjonen. MOT.

asLeeds

Quote from: Sleivind on March 22, 2014, 18:00:15
Kamp ferdig. Helt greit med tre poeng i en kamp vi skal vinne. Likevel skuffende at vi ikke presterer bedre.

Hallo???

Leeds!!
DALHEIM WHITES

Sleivind

The Scratching Shed ‏@TSSLUFC  · 1m 
Throwaway comments like "a win is a win" don't change the fact this team has made zero progress this season. Worse now than ever. #LUFC

Og det er vel akkurat dette veldig mange har sagt etter hvert i denne sesongen. Vi burde ha sett en viss progresjon utover i sesongen, men det er har gått andre veien. Siden vi hverken rykker opp eller ned, hadde jeg faktisk satt mer pris på en kamp hvor spillet er bra, men målene mangler. Enn en kamp hvor vi spiller elendig, men likevel vinner.

Sleivind

Quote from: asLeeds on March 22, 2014, 18:08:58
Quote from: Sleivind on March 22, 2014, 18:00:15

Hallo???

Leeds!!

Hallo!

Millwall er et bunnlag, med andre var dette en kamp vi burde dominert. Det gjør vi ikke. Vi er faktisk heldige som vinner. Derfor helt greit med tre poeng, men skuffet over at vi ikke presterer bedre.

newsome

Kom til klubben for å score mål sammen med Ross! Få mål og slett innsats har vært fasiten.

Leedsfan

Quote from: newsome on March 22, 2014, 18:14:48

Kom til klubben for å score mål sammen med Ross! Få mål og slett innsats har vært fasiten.

Slett innsats har det ikke vært, men få mål er det. Vi skaper jo ikke sjanser, hvis vi putter så skjer det jo av tilfeldigheter, ikke pga godt spill.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.